Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji
-
Autor: Mróz-Gorgoń Barbara
- ISBN: 9788301235369
- EAN: 9788301235369
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 344
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
57,63złCena detaliczna: 79,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,98 zł
x
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego.
W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.