Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i stały wzrost jej poziomu.
Oto inspirujący i pragmatyczny poradnik odnoszący się do innowacyjności i kreatywności!
Peter Estlin, były burmistrz Londynu
Potraktuj tę książkę jako pragmatyczny kurs mentalnego przygotowania się do skutecznego rozwiązywania problemów. Pracę rozpoczniesz od samooceny za pomocą Radaru Decyzji i kilku innych narzędzi koncepcyjnych. W efekcie zrozumiesz, w jaki sposób myślisz i co sprawia, że popełniasz błędy. Następnie wdrożysz proaktywny czteroetapowy proces z użyciem Wyszukiwarki Rozwiązań. Tak przygotujesz się do stawiania czoła wyzwaniom biznesowym. Wkrótce zauważysz, ile korzyści przyniosą Ci nowe rozwiązania. W poradniku znajdziesz też mnóstwo praktycznych przykładów, koncepcji, szablonów i metodologii, które opracowano na podstawie wyników najnowszych badań naukowych i dokładnie przetestowano w trakcie zajęć warsztatowych.
Twórz doskonalsze koncepcje, podejmuj trafniejsze decyzje!
Czas, w którym znajdujemy się obecnie, to powstała z wieku informacji epoka inteligencji. Aby zaś w pełni korzystać ze swojej inteligencji powinniśmy wiedzieć, jak efektywnie używać mózgu, jak posługiwać się pamięcią, jak myśleć twórczo. Tu właśnie na scenę wkraczają mapy myśli.
Podejmowanie decyzji i analiza skuteczności;
Planowanie strategiczne w firmie;
Analiza funkcjonowania i precyzowania calów;
Identyfikacja i rozwiązywanie problemów;
Podnoszenie efektywności pracowników i coaching;
Twórcze myślenie, zaawansowany brainstroming;
Planowanie dnia i zarządzanie czasem.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?