Żyjemy w świecie, w którym jest nadmiar informacji i nietrudno o rozproszenie uwagi. Powszechny brak koncentracji, problemy z pamięcią powodują, że czujemy się wiecznie przytłoczeni i przeciążeni. Jesteśmy zmęczeni i zestresowani. Kluczem do mniej stresującego życia jest uporządkowanie naszego umysłu. Aby poznać różnego rodzaju sposoby i techniki jak poprawić pamięć, nastrój, mozliwości koncentracji i zwiększyć zapas enerii zapraszamy do zapoznania sie z odpowiednia lektura na ten temat. Polecamy w szczególności poradniki autorów takich jak: Daniel G. Amen, John C. Maxwell, Joseph Murphy zwłaszcza bestsellerowa Potęga podświadomości.
Co człowiek powinien zrobić, gdy na zawsze traci pewną dziedzinę swojego życia? Jak się do tego dostosować? Jak nie stracić szacunku do siebie samego i jak się uporać z ponawiającymi się atakami depresji? Co robić, kiedy zdajemy sobie sprawę, że niezależnie od tego, jak bardzo będziemy się starać, jak wiele jest w nas wiary, jak żarliwie się modlimy, to wiadomo, że już nigdy nie będzie tak jak kiedyś? Co robić, gdy okazuje się, że nie mamy wpływu na to, co dzieje się z naszym życiem?
Wspomnienia, które dają nadzieję i niezwykłą siłę. Tę książkę powinien przeczytać każdy z nas.
Wyobraź sobie, że pracując na pełnych obrotach, pewnego dnia dowiadujesz się, że masz chorobę Alzheimera… Czy można zapomnieć, jak się wykonuje manewr skrętu, dojeżdżając do skrzyżowania? Albo dobijać się do cudzego domu, uważając, że to własny? Czy naprawdę trzeba barykadować się w kuchni krzesłami, żeby z niej nie wyjść w trakcie gotowania? Czy da się zapomnieć o urodzinach własnego dziecka?
Wendy Mitchell też nie mieściło się to w głowie. Należała do ludzi, „którzy niczego nie zapominają. Imię raz spotkanej osoby pamiętała po upływie miesięcy, a nawet lat. W pracy podziwiano, jak potrafiła wszystko odtworzyć z pamięci”. Z czasem nawet proste czynności zaczęły jej sprawiać kłopoty. Ale choć przeszkody piętrzyły się jedna nad drugą, nigdy nie było tak beznadziejnie, żeby trzeba się było poddać.
I właśnie o tym jest ta książka – o życiu z demencją, ogromnym lęku przed utratą siebie i ciągłym wynajdowaniu sposobów, żeby przechytrzyć chorobę, która każdego dnia usuwa z pamięci część cennych informacji. Wendy Mitchell dowodzi na swoim przykładzie, że choć demencji nie da się pokonać, to można zrobić wiele, żeby z nią żyć, da się nawet napisać książkę, choć czasem trudno skończyć zdanie, bo ucieka główna myśl.
Prowadzę bloga już od dwóch lat. To dwa lata dzielenia się przemyśleniami i zapisywania zdarzeń w pamięci zewnętrznej. Przed demencją nawet nie czytałam żadnego bloga, a co dopiero mówić o prowadzeniu, lecz nigdy nie jest za późno na nauczenie się czegoś nowego, nawet w przypadku choroby mózgu.
Wiesz już, że należysz do grona osób wysoko wrażliwych. Masz świadomość, że twój wyjątkowo czuły układ nerwowy reaguje na bodźce szybciej i mocniej niż układy nerwowe innych ludzi. Zdajesz sobie sprawę, że wrażliwość jest siłą. Ale jak przekuć tę wiedzę w lepsze samopoczucie? Jeśli chcesz jeszcze lepiej zrozumieć swoją wrażliwość i zacząć stosować rady Elaine Aron w praktyce, koniecznie weź do ręki książkę Wysoko wrażliwi. Książka do pracy indywidualnej. Znajdziesz w niej: • testy sprawdzające poziom twojej samooceny • wskazówki, jak przemienić negatywne doświadczenia w siłę • niezawodne techniki relaksacyjne, które pomogą ukoić nerwy i stres • ćwiczenia pomocne w przypadku problemów w pracy, z rodziną bądź z partnerem Pomyśl o swojej wysokiej wrażliwości jak o sztuce – jak wiele innych sztuk, możesz opanować ją do perfekcji. Wykonując zadania przygotowane specjalnie dla osób takich jak ty, zbudujesz na nowo pozytywny obraz siebie, który pomoże ci wypracować bezcenną równowagę.
W drugim wydaniu Zarządzania motywacją pracowników"" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników.Zaprezentowane w książce narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na dwa podstawowe pytania:- Co motywuje ludzi do działania?- Dlaczego ludzie wybierają takie, a nie inne zachowania, np. wydajniej pracują, wykazują większe zaangażowanie, tworzą przyjazną atmosferę, poprawia się praca w zespołach itp.?Motywacja pracowników ma znaczne przełożenie na sprawność i efektywność organizacji. Istotnym wyzwaniem w organizacji jest nadążanie za wzrostem wymagań i oczekiwań pracowników z jednoczesnym zachowaniem efektywności ekonomicznej organizacji.Oprócz aspektów behawioralnych ważną kwestią jest przełożenie motywacji na wskaźniki ekonomiczne, takie jak: wydajność, produktywność, fluktuacja, poprawa jakości obsługi klienta itp.Książka jest przeznaczona dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR, studentów nauk ekonomicznych i wszystkich chcących zrozumieć istotę motywacji.
Życie we współczesnym świecie jest prawdziwym wyzwaniem. I odczuwamy to każdego dnia. Jak sobie z tym poradzić?Pema Chdrn, autorka bestsellerowych książek, w swojej najnowszej publikacji, doradza jak nauczyć się kochać życie, takim jakie jest. A także jak akceptować wszystko to, co ono ze sobą niesie i przekuwać przeciwności losu w pozytywne dla nas zmiany.Twoje piękne życie to połączenie mądrości, głębokich refleksji z charakterystyczną dla autorki życzliwością i poczuciem humoru.Książka, która daje nadzieję.Pema ChdrnBuddyjska mniszka amerykańskiego pochodzenia, którą pokochały gwiazdy Holllywood. Po rozstaniu z mężem poszukała ukojenia w buddyzmie. Należy do najwybitniejszych uczniów Czogjama Trungpy. Otrzymała tytuł Aczarii, przeznaczony dla doświadczonych nauczycieli Szambali, którzy swoim życiem potwierdzają mądrość nauk dharmy. Autorka wielu popularnych poradników, w tym bestsellerowej książki Nigdy nie jest za późno polecanej przez wiele gwiazd, m.in.: Oprah Winfrey, Gwyneth Paltrow oraz Jeffa Bridgesa.
More and more of us are feeling overwhelmed by the everyday struggle to lead the lives to which we aspire. Children are placed under unbearable pressure to achieve; adults fight a constant battle to balance family life with work and economic demands; old people suffer from social isolation and a lack of emotional security. People of every age are feeling increasingly at odds with the world, and less able to live a life that corresponds to their individual needs and talents.
At the root of this problem, argues internationally renowned child development expert Remo Largo, is a mistaken idea of what makes us human.
A distillation of forty years of research and medical experience, The Right Life sets out a new theory of human thriving. Tracing our development as individuals from the beginnings of evolution to the twenty-first century, he sets out his own theory, the 'Fit Principle', which proposes that every human strives to live in harmony with their fellow humans and their environment. Rather than a ceaseless quest for self-improvement and growth, he argues, our collective goals should be individual self-acceptance, as we embrace the unique matrix of skills, needs and limitations that makes each of us who we are.
Not only, Largo suggests, can a true understanding of human thriving help people find their way back to their individuality; it can help us to reshape society and economy in order to live as fully as possible.
Few of us realize that our language in the workplace inhibits creative problem-solving and escalates uncertainty and stress. In both high-pressure situations and everyday scenarios, in each meeting and email, we have the opportunity to empower our colleagues by using the right words.
In Leadership Is Language, Former US navy captain David Marquet expands on his bestselling leadership book Turn the Ship Around! and shows managers and leaders the next step in their development: how to enable their team through communication.
Marquet outlines a set of principles and tools that help leaders inspire their people to take responsibility and address challenges without waiting to be told what to do, highlighting how small changes in language can lead to dramatic changes in a team's success and happiness.
How to Go to Work is a practical guide to equip you with everything you need to know to choose and achieve the career you want.
The world of work is changing faster than ever before and it can feel overwhelmingly competitive out there.
That's why Lucy Clayton, a founding CEO, and Steve Haines, an education policy advisor, have compiled and distilled the most valuable advice you can get on how to jumpstart your career and shortcut the competition.
They have interviewed successful people from across all industries to help you:
-Find the right work experience and internships to get you through the door
-Present your best self online and in person
-Ace applications and interviews
-Gain confidence, authority and resilience
-Navigate the ups and downs of starting your first job
How to go to Work will equip you with the skills you need to thrive in whatever job or career you choose.
Career ladders and jobs for life are a thing of the past
Today, we're living in a world of squiggly careers, where moving frequently and fluidly between roles, industries, locations, and even careers, is becoming the new normal. Squiggly careers can feel stressful and overwhelming, but if you know how to make the most of them, they can be full of opportunity, freedom and purpose.
And to make the most of our increasingly squiggly careers we need to answer some important questions: What am I good at? What do I stand for? What motivates and drives me? Where do I want to go in the future?
In The Squiggly Career, you'll learn how to:
- Play to your super strengths
- Discover your values
- Overcome your confidence gremlins
- Build better support networks
- Explore your future possibilities
Packed with insights about the changing shape of work, exercises to fuel your growth, and tips and inspiration from highly successful people, this book will help you be happier, and ultimately more successful in your career.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?