Witajcie w świecie magii, miecza i smoków! Pokiereszowani podczas starć w Ravenlofcie bohaterowie Wrót Baldura trafili w sam środek mroźnych północnych rubieży Zapomnianych Krain, gdzie czeka ich wyjątkowo trudna przeprawa. Krainę tę zamieszkują bowiem potężni giganci, a przed ich miażdżącą potęgą nikt nie jest bezpieczny. Ulec im musi nawet Ukochany Łowca! "Furia lodowego giganta" to kontynuacja przygód bohaterów znanych z "Legend Wrót Baldura" i "Cieni wampira" i trzeci album z serii Dungeons & Dragons autorstwa kanadyjskiego scenarzysty i rysownika Jima Zuba ("Batman: Urban Legends", "Uncanny Avengers"). Opowiedziana w nim historia nawiązuje do serii gry D&D Baldur's Gate, uzupełniając ją i rozwijając. Rysunki do tego tomu wykonał pochodzący z Chile artysta Netho Diaz ("Aquaman", "Liga Sprawiedliwości").
Historia narodzin i upadku TSR – firmy, która uwolniła wyobraźnię fanów na całym świecie dzięki grze Dungeons & Dragons Współtworzona przez entuzjastów gier wojennych Gary'ego Gygaxa i Dave'a Arnesona oryginalna gra Dungeons & Dragons wydana przez Tactical Studies Rules w 1974 roku powołała do życia całkowicie nowe medium: gry RPG. Przez następne dwie dekady TSR odnosiła sukcesy, wydając wiele edycji D&D, liczne mutacje gry osadzone w tym samym świecie, periodyki, gry wideo, bestsellerowe powieści autorstwa Margaret Weis, Tracy'ego Hickmana i R. A. Salvatore'a z serii „Dragonlance”, a nawet program telewizyjny! Jednak w 1997 roku seria nietrafionych decyzji i nieudanych projektów doprowadziła TSR na skraj zagłady… Autor książki w trakcie własnej, pełnej przygód kampanii, polegającej na przeprowadzeniu dogłębnych badań i wywiadów z głównymi postaciami na rynku gier RPG oraz pozyskaniu tajnych dokumentów, ujawnia prawdziwą historię powstania i katastrofy TSR. Zaglądamy za kulisy siedziby firmy w Lake Geneva, gdzie innowacyjni artyści i pisarze na nowo zdefiniowali gry z gatunku „miecza i czarów”, a menedżerowie i kierownictwo sabotowali swój własny sukces, co ostatecznie uczyniło z TSR firmę wydawniczą niezdolną do wydania choćby pocztówki... „Oto tajemnice i mity, wzloty i upadki oraz ukryty świat magicznego królestwa TSR i jego największego dzieła: Dungeons & Dragons. Fantastyczna relacja o legendach i prawdzie, opowiedziana przez ludzi, którzy tam pracowali. Gorąco polecam!”. Mike Mason, współtwórca Call of Cthulhu
Zabierz swoją wyobraźnię w podróż do pełnego magii i przygód świata Dungeons&Dragons, gdzie wszystko jest możliwe! Poznaj tajemnicze pochodzenie druidki Doric - odrzuconej przez ludzi, która została przygarnięta przez klan elfów. Jej początkujące umiejętności druida i dziedzictwo wyróżniają ją od innych, ale jednocześnie sprawiają, że czuje się samotna. Kiedy ludzie zaczynają zaglądać coraz śmielej w głąb lasów Neverwinter, Doric wie, że musi opanować umiejętności druidzkie, aby pomóc rodzinie elfów, która ją adoptowała. Z czasem Doric odnajduje moc w tym, co ją odróżnia od innych i zaczyna walczyć o ochronę świata naturalnego razem ze Szmaragdową Enklawą - zakonem wojowników. Zakon żyjąc w ukryciu toczy bój o utrzymanie równowagi między siłami dzikiej natury a cywilizacją, aby w ten sposób chronić świętość każdej z nich. Doric musi stawić czoło własnym lękom i oswoić magiczną moc, aby ocalić to, co dla niej najcenniejsze. Jest to opowieść dla wszystkich, którzy kochają gry fantasy i szukają emocjonującej opowieści o odkrywaniu własnej siły i duchowej mocy. Dungeons & Dragons. Złodziejski honor. Ścieżka druida jest prequelem wydanej w tym roku powieści dla młodzieży, która nawiązuje do kinowej ekranizacji uniwersum gry Dungeons&Dragons.
Powieść graficzna dla miłośników kultowej gry RPG Dungeons & Dragons! Wiele pokoleń temu Wrota Baldura, bogate miasto położone na granicy Wybrzeża Mieczy i Zachodnich Ziem Centralnych, zostało uratowane przed zagładą przez Bohaterów. Obecnie grozi mu nowe niebezpieczeństwo, sprowadzone przez odrodzony Kult Smoka. W obronie Wrót Baldura staje nowe pokolenie bohaterów - elfka Delina, drobny złodziejaszek półelf Krydle, niziołka Shandie, a także wskrzeszeni Minsc i Boo. Autorem scenariusza albumu jest kanadyjski scenarzysta i rysownik Jim Zub ("Batman: Urban Legends", "Uncanny Avengers"), natomiast rysunki wykonał również pochodzący z Kanady ilustrator Max Dunbar ("Batman Beyond").
Witajcie w niesamowitym uniwersum Dugeons & Dragons! Powieść to wyjątkowa gratka dla fanów jednej z najpopularniejszych gier na całym świecie, która wywarła kolosalny wpływ na rozwój gatunku fantasy. Intryga powieści przygodowej dla młodzieży jest oparta na kinowej ekranizacji Dugeons & Dragons: Złodziejski honor. Drużyna złodziejaszków oraz grupa przypadkowych poszukiwaczy przygód, z bardem Edginem i wojowniczą Holgą na czele, udają się do miasta Neverwinter. Jednak dawni wrogowie nie dają im spokoju szukając zemsty za przewinienia z przeszłości, a sprawy przybierają niebezpieczny obrót. Dugeons & Dragons Powieść to historia niezwykłej podróży po fantastycznych krainach pełnych przerażających stworów: trolli, goblinów, smoków znanych miłośnikom tej prawdziwie kultowej gry. Powieść dodatkowo zawiera kolorowe strony ze zdjęciami z filmu kinowego. W przygotowaniu jest kolejna książka z nawiązaniem do legendarnych światów Dungeons & Dragons.
Od pierwszej edycji, wydanej w latach 70. ubiegłego wieku, aż po czasy współczesne z konwentami fanów, strumieniowaniem czy możliwością tworzenia własnych zasad gry, Dungeons & Dragons cieszy się niesłabnącą popularnością zarówno wśród doświadczonych, jak i początkujących graczy. Nieważne, czy jesteś już wytrawnym Mistrzem Podziemi, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w grze, Zapomniane Krainy zawsze stoją przed tobą otworem! Księga gry Dungeons & Dragons to kopalnia pomysłów na fabułę i prawdziwa skarbnica wskazówek, podpowiedzi oraz trików, które sprawią, że rozgrywka stanie się jeszcze bardziej emocjonująca. W książce znalazły się także wywiady z twórcami gry, ciekawostki oraz zagadki logiczne - wspaniały trening umysłowy przed rzutami na inteligencję. Są tu ponadto scenariusze kampanii oraz opisy miejsc i najpopularniejszych bohaterów z wieloświata D&D. Księga gry Dungeons & Dragons to fantastyczny prezent dla fanów gry i tytuł, który trzeba mieć na półce! W przygotowaniu są już też powieści Dungeons & Dragons.
W Księdze Potworów znajdują się zarówno znane i lubiane monstra, takie jak giganty, demony i smoki, jak i całkowicie nowe tytany, anioły i archonty żywiołów. W tej książce znajdziesz wyzwania dla postaci na każdym poziomie - od skromnych koboldzkich sług po potężnego Orkusa, Demonicznego Księcia Nieumarłych!
Wielcy bohaterowie potrzebują wielkich przygód.
Świat pogrążył się w ciemnościach, lecz śmiałkowie gotowi stawić czoła straszliwym niebezpieczeństwom zostaną wspaniale wynagrodzeni.
Ten podręcznik podstawowy do gry Dungeons & Dragons zawiera wszystko, czego Mistrz Podziemi potrzebuje do stworzenia niezapomnianych przygód i wspaniałych kampanii dla dzielnych śmiałków.
Pokonaj straszliwe zło
Najszlachetniejsi bohaterowie muszą mierzyć się z najohydniejszymi potworami. Między okładkami tej księgi czają się stworzenia wyrwane z najmroczniejszych planów egzystencji lub z urodzenia będące plagą świata natury. Stanowią one wyzwanie dla hardych poszukiwaczy przygód na dowolnych poziomach doświadczenia.
Ten dodatek do gry D&D® przedstawia ponad 150 potworów, w tym najpiekielniejsze byty, jakie tylko można sobie wyobrazić. Przeważnie są to stworzenia pozaplanarne, pochodzące z innych uniwersów. Spotkasz tu jednak również istoty każdego typu, o Skalach Wyzwania od 1/8 do 25. Ponadto podręcznik prezentuje trzy nowe czarcie klasy prestiżowe, sześć nowych szablonów oraz wszczepy i symbionty. W efekcie Czarci Foliał oferuje niezliczone wyzwania dla każdego bohatera.
Podręcznik Gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi w pełni wykorzystał ten dodatek. Graczowi wystarczy sam Podręcznik Gracza.
Obrona stworzona z cementu i magii
Bohaterowie potrzebują twierdz nie do zdobycia, by je oblegać; cudownych wież, by odkrywać ich tajemnice; majestatycznych zamków, by ich bronić. W tej książce znajduje się wszystko, co jest potrzebne do stworzenia dowolnej obronnej budowli, włączając:
* Ponad 150 magicznych przedmiotów.
* Ponad 20 magicznych wzmocnień murów twierdzy.
* Zasady dotyczące magicznych portali, poruszających się twierdz oraz tworzenia pułapek.
* Pięć gotowych do użycia twierdz wraz z planami.
Na stronach tego podręcznika gracze oraz Mistrzowie Podziemi, którzy będą chcieli stworzyć własną twierdzę, znajdą wszelkie potrzebne im materiały.
Podręcznik Gracza jest niezbędny, aby Mistrz Podziemi lub gracz mogli w pełni skorzystać z tej książki
Od świątyni do grobowca
Wieża Nocnego Kła od dawna stała samotna w cieniu zboczy stromego wąwozu. Ta wysoka kamienna budowla przypomina kolosalny kieł zaginionej mitycznej bestii. Niegdyś była siedzibą gorliwych wyznawców kultu. Kiedy ich bóg zaginął, Wieżę Nocnego Kła przekształcono w wielki grobowiec. Próżno by jednak szukać w nim spokoju...
Serce Wieży Nocnego Kła jest zamkniętą przygodą do gry DUNGEONS & DRAGONS®, wyzwaniem dla 10-poziomowych bohaterów, którzy podążą śladem pogłosek o skarbie zgromadzonym przez smoka, do imponującej budowli znanej jako Wieża Nocnego Kła. Kiedy tam dotrą, prawda na temat tego miejsca ukaże im się w całej swej przerażającej okazałości.
Podręcznik Gracza, Przewodnik MISTRZA PODZIEMI oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł wykorzystać tę przygodę.
Wrze krew pradawnych wojowników
Odwieczna walka demonów dobiega końca, zagrażając równowadze wszelkiego istnienia. U podstaw tej krwawej waśni tkwi legendarny potwór, który za wszelką cenę pragnie nieśmiertelności. Tylko najpotężniejsi bohaterowie mają szansę sprostać zagrożeniu wykraczającemu poza granice wszelkiego poznania.
Bastion Straconych Dusz jest zamkniętą przygodą do gry DUNGEONS & DRAGONS®. Wyzwanie to, przeznaczone dla 18-poziomowych bohaterów D&D®, zmusi ich do stawienia czoła niektórym z najpotężniejszych istot multiwersum.
Podręcznik Gracza, Przewodnik MISTRZA PODZIEMI oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł wykorzystać tę przygodę.
Los Faerunu okrywa mrok
Dolina Sztyletu cierpi. Raz po raz napadają ją niebezpieczne drowy. W rozdartej wojną Maerimydrze, mieście mrocznych eflów, rodzi się zagrożenie dla całego świata powierzchni. Odważni bohaterowie muszą odkryć jego źródło i je zniszczyć – jeśli tylko im się to uda. Miasto Pajęczej Królowej to przygoda stworzona z myślą o tym, by 10-poziomowi śmiałkowie awansowali aż na 18. poziom! Wciąga ona bohaterów w głębiny Podmroku i rzuca ich w wir epickiej przygody o straszliwych konsekwencjach.
* 13 nowych potworów * 13 nowych przedmiotów magicznych * 16-stronicowa kolorowa książeczka z mapami
Do wykorzystania tego dodatku niezbędne są następujące pozycje: Opis Świata ZAPOMNIANYCH KRAIN, Podręcznik Gracza, Przewodnik MISTRZA PODZIEMI oraz Księga Potworów.
JEDWAB,
STAL
I
MAGIA
Krainy Wschodu wprowadzają do gry DUNGEONS & DRAGONS® atmosferę nieskończenie fantastycznej Azji! Na kartach tej książki znajdziesz:
· 5 nowych ras, w tym hengeyokai, nezumi oraz ludzi-duchy
· 5 nowych klas, w tym samuraja, shugenja oraz wu jena
· ponad 25 nowych klas prestiżowych, w tym ninję, tatuowanego mnicha oraz yakuzę
· 100 nowych czarów
· 75 nowych potworów
· kompletny świat gry: Rokugan, znany z karcianej Legendy Pięciu Kręgów™
Podręcznik Gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi oraz Księgi Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł wykorzystać ten dodatek. Graczowi wystarczy sam Podręcznik Gracza.
ODWIEDŹ NOWE WYMIARY
Najpotężniejsi poszukiwacze przygód doskonale wiedzą, że poza rodzinnym światem czekają na nich wielkie zdobycze i wielkie niebezpieczeństwa; od głębin Piekieł po wyżyny Góry Celestii, od mechanicznego świata Mechanusa do wirującego chaosu Limbo. Obce i przerażające wymiary to nowe wyzwania dla podróżujących poszukiwaczy przygód. Księga Planów to twój przewodnik po wędrówce przez multiwersum.
Ten dodatek do gry D&D opisuje wszystko, co powinieneś wiedzieć przed wyprawą na inne plany egzystencji. Znajdują się tu nowe klasy prestiżowe, czary, potwory i przedmioty magiczne. Księga Planów zawiera opisy dziesiątek nowych wymiarów, a także reguły do tworzenia własnych światów.
Podręcznik Gracza, Przewodnik MISTRZA PODZIEMI oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł w pełni wykorzystać ten dodatek. Graczowi wystarczy sam Podręcznik Gracza.
Sagi o krainach Krynnu opiewają wielu nieustraszonych bohaterów, którym przeznaczono odkrywać prastare sekrety i niszczyć straszliwe zło. Ty również – jak ci wielcy herosi – staniesz u boku dzielnych wojów i wyruszysz na spotkanie przygód. Opowieści o waszych śmiałych czynach staną się najnowszymi legendami świata DRAGONLANCE®, świata SMOCZEJ LANCY.
W niniejszym opisie świata do gry DUNGEONS & DRAGONS® ożywa bogaty świat SMOCZEJ LANCY wraz z plejadą postaci – od rycerzy solamnijskich i smoczych jeźdźców po kenderów, gnomów majsterkowiczów i smokowców. Tu znajduje się prezentacja historycznych epok od Wojny Lancy do Wojny Dusz, a także rozszerzone reguły walki w powietrzu. W Opisie świata SMOCZEJ LANCY przedstawiono rasy dla bohaterów, klasy prestiżowe, atuty, czary, potwory i mapy potrzebne do pełnej eksploracji świata DRAGONLANCE
Finezja i wszechstronność to potężni sojusznicy
Bardowie i łotrzykowie polegają na swoich rozlicznych umiejętnościach – to właśnie one dają im przewagę nad przeciwnikiem. W książce tej znajdziesz tysiące opcji, dzięki którym stworzysz najniezwyklejszą nawet postać – w tym:
• Nowe atuty, klasy prestiżowe, broń, czary, przedmioty magiczne i ekwipunek.
• Kompletne zasady tworzenia pułapek i 90 przykładów ich zastosowania.
• Opisy wielu gildii złodziei i kolegiów bardów.
• Precyzyjne zasady atakowania z flanki.
Gracze i Mistrzowie Podziemi, którzy chcą urozmaicić postacie bardów i łotrzyków, znajdą w tej książce niewyczerpane morze inspiracji.
Podręcznik Gracza, Przewodnik MISTRZA PODZIEMI oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł wykorzystać ten dodatek. Graczowi wystarczy Podręcznika Gracza.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?