Obrona stworzona z cementu i magii
Bohaterowie potrzebują twierdz nie do zdobycia, by je oblegać; cudownych wież, by odkrywać ich tajemnice; majestatycznych zamków, by ich bronić. W tej książce znajduje się wszystko, co jest potrzebne do stworzenia dowolnej obronnej budowli, włączając:
* Ponad 150 magicznych przedmiotów.
* Ponad 20 magicznych wzmocnień murów twierdzy.
* Zasady dotyczące magicznych portali, poruszających się twierdz oraz tworzenia pułapek.
* Pięć gotowych do użycia twierdz wraz z planami.
Na stronach tego podręcznika gracze oraz Mistrzowie Podziemi, którzy będą chcieli stworzyć własną twierdzę, znajdą wszelkie potrzebne im materiały.
Podręcznik Gracza jest niezbędny, aby Mistrz Podziemi lub gracz mogli w pełni skorzystać z tej książki
ODWIEDŹ NOWE WYMIARY
Najpotężniejsi poszukiwacze przygód doskonale wiedzą, że poza rodzinnym światem czekają na nich wielkie zdobycze i wielkie niebezpieczeństwa; od głębin Piekieł po wyżyny Góry Celestii, od mechanicznego świata Mechanusa do wirującego chaosu Limbo. Obce i przerażające wymiary to nowe wyzwania dla podróżujących poszukiwaczy przygód. Księga Planów to twój przewodnik po wędrówce przez multiwersum.
Ten dodatek do gry D&D opisuje wszystko, co powinieneś wiedzieć przed wyprawą na inne plany egzystencji. Znajdują się tu nowe klasy prestiżowe, czary, potwory i przedmioty magiczne. Księga Planów zawiera opisy dziesiątek nowych wymiarów, a także reguły do tworzenia własnych światów.
Podręcznik Gracza, Przewodnik MISTRZA PODZIEMI oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł w pełni wykorzystać ten dodatek. Graczowi wystarczy sam Podręcznik Gracza.
Finezja i wszechstronność to potężni sojusznicy
Bardowie i łotrzykowie polegają na swoich rozlicznych umiejętnościach – to właśnie one dają im przewagę nad przeciwnikiem. W książce tej znajdziesz tysiące opcji, dzięki którym stworzysz najniezwyklejszą nawet postać – w tym:
• Nowe atuty, klasy prestiżowe, broń, czary, przedmioty magiczne i ekwipunek.
• Kompletne zasady tworzenia pułapek i 90 przykładów ich zastosowania.
• Opisy wielu gildii złodziei i kolegiów bardów.
• Precyzyjne zasady atakowania z flanki.
Gracze i Mistrzowie Podziemi, którzy chcą urozmaicić postacie bardów i łotrzyków, znajdą w tej książce niewyczerpane morze inspiracji.
Podręcznik Gracza, Przewodnik MISTRZA PODZIEMI oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł wykorzystać ten dodatek. Graczowi wystarczy Podręcznika Gracza.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?