Tajemna historia narodzin i upadku TSR – firmy, która uwolniła wyobraźnię fanów na całym świecie dzięki grze fabularnej DUNGEONS & DRAGONS.
Współtworzona przez entuzjastów gier wojennych Gary’ego Gygaxa i Dave’a Arnesona gra DUNGEONS & DRAGONS wydana przez TSR (Tactical Studies Rules) w 1974 roku powołała do życia całkowicie nowe medium: gry role-playing. Przez następne dwie dekady TSR odnosiło sukcesy, wydając wiele edycji D&D, liczne mutacje gry osadzone w tym samym świecie, periodyki, gry wideo, bestsellerowe powieści autorstwa Margaret Weis, Tracy’ego Hickmana i R.A. Salvatore’a z cyklu „Dragonlance”, a nawet program telewizyjny! Jednak w 1997 roku seria nietrafionych decyzji i nieudanych projektów doprowadziła TSR na skraj zagłady...
Autor książki ujawnia prawdziwą historię powstania i katastrofy TSR. Zaglądamy za kulisy siedziby firmy w Lake Geneva, gdzie innowacyjni artyści i pisarze na nowo zdefiniowali gry z gatunku „magii i miecza”, a menedżerowie i kierownictwo sabotowali własny sukces, zrażając do siebie największe talenty, ignorując fanów, generując długi i podpisując umowy, które ostatecznie uczyniły z TSR firmę wydawniczą niezdolną do wydania choćby pocztówki...
***
„Oto tajemnice i mity, wzloty i upadki oraz ukryty świat magicznego królestwa TSR i jego największego dzieła: »Dungeons & Dragons«. Fantastyczna relacja o legendach i prawdzie, opowiedziana przez ludzi, którzy tam pracowali” – Mike Mason, współtwórca „Call of Cthulhu”.
Historia narodzin i upadku TSR – firmy, która uwolniła wyobraźnię fanów na całym świecie dzięki grze Dungeons & Dragons Współtworzona przez entuzjastów gier wojennych Gary'ego Gygaxa i Dave'a Arnesona oryginalna gra Dungeons & Dragons wydana przez Tactical Studies Rules w 1974 roku powołała do życia całkowicie nowe medium: gry RPG. Przez następne dwie dekady TSR odnosiła sukcesy, wydając wiele edycji D&D, liczne mutacje gry osadzone w tym samym świecie, periodyki, gry wideo, bestsellerowe powieści autorstwa Margaret Weis, Tracy'ego Hickmana i R. A. Salvatore'a z serii „Dragonlance”, a nawet program telewizyjny! Jednak w 1997 roku seria nietrafionych decyzji i nieudanych projektów doprowadziła TSR na skraj zagłady… Autor książki w trakcie własnej, pełnej przygód kampanii, polegającej na przeprowadzeniu dogłębnych badań i wywiadów z głównymi postaciami na rynku gier RPG oraz pozyskaniu tajnych dokumentów, ujawnia prawdziwą historię powstania i katastrofy TSR. Zaglądamy za kulisy siedziby firmy w Lake Geneva, gdzie innowacyjni artyści i pisarze na nowo zdefiniowali gry z gatunku „miecza i czarów”, a menedżerowie i kierownictwo sabotowali swój własny sukces, co ostatecznie uczyniło z TSR firmę wydawniczą niezdolną do wydania choćby pocztówki... „Oto tajemnice i mity, wzloty i upadki oraz ukryty świat magicznego królestwa TSR i jego największego dzieła: Dungeons & Dragons. Fantastyczna relacja o legendach i prawdzie, opowiedziana przez ludzi, którzy tam pracowali. Gorąco polecam!”. Mike Mason, współtwórca Call of Cthulhu
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?