Od świątyni do grobowca
Wieża Nocnego Kła od dawna stała samotna w cieniu zboczy stromego wąwozu. Ta wysoka kamienna budowla przypomina kolosalny kieł zaginionej mitycznej bestii. Niegdyś była siedzibą gorliwych wyznawców kultu. Kiedy ich bóg zaginął, Wieżę Nocnego Kła przekształcono w wielki grobowiec. Próżno by jednak szukać w nim spokoju...
Serce Wieży Nocnego Kła jest zamkniętą przygodą do gry DUNGEONS & DRAGONS®, wyzwaniem dla 10-poziomowych bohaterów, którzy podążą śladem pogłosek o skarbie zgromadzonym przez smoka, do imponującej budowli znanej jako Wieża Nocnego Kła. Kiedy tam dotrą, prawda na temat tego miejsca ukaże im się w całej swej przerażającej okazałości.
Podręcznik Gracza, Przewodnik MISTRZA PODZIEMI oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł wykorzystać tę przygodę.
Wrze krew pradawnych wojowników
Odwieczna walka demonów dobiega końca, zagrażając równowadze wszelkiego istnienia. U podstaw tej krwawej waśni tkwi legendarny potwór, który za wszelką cenę pragnie nieśmiertelności. Tylko najpotężniejsi bohaterowie mają szansę sprostać zagrożeniu wykraczającemu poza granice wszelkiego poznania.
Bastion Straconych Dusz jest zamkniętą przygodą do gry DUNGEONS & DRAGONS®. Wyzwanie to, przeznaczone dla 18-poziomowych bohaterów D&D®, zmusi ich do stawienia czoła niektórym z najpotężniejszych istot multiwersum.
Podręcznik Gracza, Przewodnik MISTRZA PODZIEMI oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł wykorzystać tę przygodę.
ODWIEDŹ NOWE WYMIARY
Najpotężniejsi poszukiwacze przygód doskonale wiedzą, że poza rodzinnym światem czekają na nich wielkie zdobycze i wielkie niebezpieczeństwa; od głębin Piekieł po wyżyny Góry Celestii, od mechanicznego świata Mechanusa do wirującego chaosu Limbo. Obce i przerażające wymiary to nowe wyzwania dla podróżujących poszukiwaczy przygód. Księga Planów to twój przewodnik po wędrówce przez multiwersum.
Ten dodatek do gry D&D opisuje wszystko, co powinieneś wiedzieć przed wyprawą na inne plany egzystencji. Znajdują się tu nowe klasy prestiżowe, czary, potwory i przedmioty magiczne. Księga Planów zawiera opisy dziesiątek nowych wymiarów, a także reguły do tworzenia własnych światów.
Podręcznik Gracza, Przewodnik MISTRZA PODZIEMI oraz Księga Potworów są niezbędne, aby Mistrz Podziemi mógł w pełni wykorzystać ten dodatek. Graczowi wystarczy sam Podręcznik Gracza.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?