Książki o aktywności fizycznej i hobby - sport, podróże i turystyka, gry i łamigłówki. W tym dziale znajdziecie Państwo książki związane z szeroko pojetą aktywnością fizyczną, bieganiem,pływaniem, nurkowaniem , graniem. Ciekawa lektura zarówno dla starszych jak i młodszych. Chcąc rozwijać swoje hobby, nabyć ciekawą grę dla siebie i swojej rodziny zapraszamy po najciekawsze i najbardziej popularne książki z zakresu aktywności fizycznej do naszego sklepu internetowego dobreksiazki.pl
Objaśnij słowa i obrazki swojej drużynie innymi słowami, nie wypowiadając samego hasła, ale używając słów o podobnym lub przeciwnym znaczeniu, podpowiedzi, dźwięków. Dzieci, które jeszcze nie czytają, również mogą grać, ponieważ obrazki na kartach ilustrują hasła. Każda drużyna próbuje odgadnąć jak najwięcej haseł zanim skończy się czas wskazywany przez klepsydrę. Ta gra jest szybka, zwariowana i wesoła!
Zawartość pudełka: plansza, 300 kart, 6 pionków, klepsydra i zasady.
Wiek: 5+
Liczba graczy: 4+
30 minut+
Terenowy Star 266 pozostanie w historii polskiej motoryzacji jako samochód, który "zmotoryzował" transport po drogach i bezdrożach poligonów. Powstał w wyniku doświadczeń z eksploatacji poprzednich modeli produkowanych w Starachowicach. Samochód był doskonałą terenową ciężarówką średniej ładowności, służącą nie tylko w Wojsku Polskim, ale również z dużym powodzeniem w różnych dziedzinach gospodarki narodowej w kraju i za granicą.
Przygoda z Europą na pewno zainteresuje małych podróżników. Skąd pochodzi pizza? Kto jest głową Wielkiej Brytanii? Ile języków jest w Europie? Wspaniała zabawa z pytaniami, które pozwolą poznać wiele ciekawostek na temat naszego kontynentu. Wygrywa ten, kto poda najwięcej prawidłowych odpowiedzi.
Książka opisuje budowę i funkcjonowanie kolei na ziemi ząbkowickiej, podejmując problem jej rozwoju i znaczenia w zmieniających się warunkach gospodarczych i społeczno-politycznych. Osobną cześć poświęcono kwestiom technicznym i obecnemu stanowi zachowania infrastruktury kolejowej.
W opracowaniu uwzględniono wszystkie linie kolejowe powstałe na tym terenie, w tym szczególnie:
- fragment tzw. magistrali podsudeckiej Jaworzyna Śląska – Ząbkowice Śląskie – Kamieniec Ząbkowicki – Paczków – Nysa,
- część linii głównej Wrocław – Ziębice – Kamieniec Ząbkowicki – Bardo – Międzylesie,
- wyjątkowy odcinek srebrnogórski Kolei Sowiogórskiej,
- Kolej Złotostocką,
- Ząbkowicką Kolej Powiatową.
W pracy wykorzystano m.in. materiały źródłowe przechowywane w archiwach polskich i niemieckich. Wzbogacają ją liczne ilustracje historyczne i współczesne oraz schematy układów torowych stacji kolejowych.
Przed Tobą nieznana, piękna droga. Będziesz mamą lub właśnie nią zostałaś.
Zrelaksuj się przy subtelnych, kobiecych wzorach, które stworzyły dla Ciebie polskie artystki. Wycisz swoje myśli, pozwól im płynąć, przygotuj się na wielką macierzyńską przygodę.
Koloraże to unikalna seria książek do kolorowania, która podbiła serca tysięcy kolorystek. Teraz w wyjątkowym wydaniu rodzicielskim.
W książce, którą trzymasz w dłoniach, znajdziesz wspaniałe wzory, które pochłoną Cię na wiele godzin, ale też miejsca, które możesz wypełnić według własnego pomysłu.
Koloraże. Macierzyństwo będą niepowtarzalną pamiątką pierwszych kroków w świat rodzicielstwa.
Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.
Dixit 6 to 84 nowe karty, których autorami są Carine Hinder i Jérôme Pélissier.
Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
Na czym to polega?
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!
Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.
Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!
Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
Losując kolejno z worka cyfry i znaki działań matematycznych, gracze starają się ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynikiem jest jedna z liczb przedstawiona na odkrytej karcie. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej prawidłowych działań. Gra zmusza do myślenia, jest emocjonującą zabawą i zarazem znakomitym treningiem liczenia. Zawartość pudełka: 72 tabliczki z liczbami, 40 tabliczek znaków, 55 kart liczb, worek, klepsydra, instrukcja.
Kopiowanie twórczości wielkich malarzy to nie tylko rodzaj ćwiczenia naśladowczego. Stanowi ono formę doskonalenia o wielkim znaczeniu dydaktycznym, metodę obserwacji, analizy i przyswojenia sobie środków technicznych używanych w wielkich dziełach z przeszłości. Niniejsza książka przeznaczona jest dla miłośników historii sztuki, dla tych, których oczarowało dawne malarstwo, dla doświadczonych artystów pragnących rozwijać swoje umiejętności lub poszerzyć znajomość technik, wreszcie dla wszystkich tych, którzy spragnieni są poznania nowej dziedziny sztuki. Zawiera: materiał multimedialny wykorzystujący rzeczywistość rozszerzoną 14 oryginalnych dzieł do wydruku 27 filmów instruktażowych 14 ćwiczeń przeprowadzonych krok po kroku 70 propozycji obrazów do dalszych ćwiczeń
"LEGO® Architecture. Ilustrowany przewodnik” to unikalna pozycja prezentująca najsłynniejsze na świecie osiągnięcia architektury przeniesione w niezwykle stylowy i perfekcyjny sposób do świata klocków LEGO. Stworzona przy współpracy z architektami LEGO książka jest wyjątkową podróżą po świecie modeli zbudowanych na wzór swoich słynnych pierwowzorów. Przewodnik oferuje nie tylko niezwykłe fotografie, ale też unikalne spojrzenie na proces powstawania klockowych budowli. Do tego fascynującego świata zaprasza uznany architekt LEGO, Adam Reed Tucker.
Przemierzajcie miasto, zbierając dowody, aby rozwiązać kryminalną zagadkę. Pamiętajcie jednak o upływającym czasie, w przeciwnym razie przestępcy pozostaną na wolności. Świetna gra kooperacyjna dla całej rodziny.Uczy współpracy w drodze do wspólnego celu.Zawiera krążki ryzyka, które urozmaicają grę.
Przeczytaj, jak dbać o swój organizm, odblokuj swój sportowy potencjał, żyj bez bólu i… bądź sprawny jak lampart.
Ta książka krok po kroku wprowadzi cię w tajniki ruchu i mobilności i nauczy cię:
-poruszać się bezpiecznie i efektywnie w każdej sytuacji
-ustawiać kręgosłup i stawy w optymalnej, stabilnej pozycji
-przywracać normalne działanie stawów i tkanek
-przyspieszać regenerację po zawodach i treningach
-poprawnie wykonywać ćwiczenia siłowe takie jak przysiad, wyciskanie na ławce, pompki, martwy ciąg, rwanie i podrzut
-stworzyć efektywne, używane także w życiu codziennym wzorce ruchowe oraz przechodzić od prostych do bardziej zaawansowanych ćwiczeń
-rozpoznawać, diagnozować i korygować nieefektywne wzorce ruchowe
-leczyć częste w sporcie dolegliwości takie jak bóle odcinka lędźwiowego kręgosłupa, zespół cieśni nadgarstka, bóle barków czy łokieć tenisisty
-zapobiegać często występującym kontuzjom lub je rehabilitować
-wykorzystywać techniki mobilizacyjne, by pozbyć się skrócenia i napięcia mięśni, ograniczeń ruchu torebek stawowych oraz tkanek miękkich, problemów z kontrolą ruchu i niedoborem zakresu ruchu w stawach
-tworzyć spersonalizowane treningi mobilizacyjne, poprawiające efektywność poruszania się
Autor „Gotowego do biegu”, nazywany dziś „wizjonerskim specjalistą fizjoterapii”, jest inspiracją dla wszystkich, którzy chcą trenować mądrze i bez uszczerbku dla zdrowia. Z jego pomocy korzystają mistrzowie sportu i olimpijczycy. Kelly Starrett udowadnia, że właściwie dobrane ćwiczenia umożliwiają powrót do pełnej formy bez pomocy medycznej.
Z książki Starretta dowiesz się, że nie wystarczy zainwestować w rehabilitanta i drogie buty, by uczynić sport bezpiecznym. Szybszy, dłuższy i bardziej efektywny trening bez kontuzji jest możliwy, jeśli połączysz prawidłową technikę biegu z ćwiczeniami mobilizującymi i właściwym odżywianiem.
Już dawno temu fotografia przestała być wyłącznie medium służącym do dokładnie tego, co jawi się przed oczami fotografa. Mimo to nadal w fotografiach nieostrych czy też ukazujących fragment postaci pozorne braki techniczne mogą być mylone z brakiem artystycznego wyrafinowania.W Przewodniku po fotografii współczesnej Jackie Higgins wyjaśnia, na czym polega artyzm 100 publikowanych dzieł, odsłaniając ukryte pokłady ładunku emocjonalnego oraz skomplikowane procesy związane z ich powstaniem. Dzięki tej książce odkryjesz, jak fotografie mogą zacierać granice między fantazją i rzeczywistością oraz jak pokazują płynność czasu, a przede wszystkim dowiesz się, dlaczego sztuka fotografii jest czymś znacznie więcej niż tylko 'wycelowaniem obiektywu i pstryknięciem zdjęcia'.
Dlaczego ktoś robi sobie zdjęcie portretowe, ale zasłania twarz żarówką (Lee Friedlander, Provincetown, Cape Cod, Massachusetts, 1968) lub celowo nie doświetla zdjęcia (Vera Lutter, Elektrownia Battersea, XI: 13 lipca 2004r.)? Po co fotografować sufit (William Eggleston, Bez tytułu Greenwood,Mississippi>, 1973)?
W książce Przewodnik po fotografii współczesnej Jackie Higgins bada główne inspiracje każdego z prezentowanych fotografów i wyjaśnia, jak realizowali oni swoje pomysły. Ukazując rozmaite warstwy znaczeniowe ich nowatorskich prac – niektóre z nich początkowo odrzucano jako rozmyte, prześwietlone lub źle zakomponowane – tłumaczy ich znaczenie dla historii fotografii. Odkryj, dlaczego Autoportret w wieku 17 lat (2003) Gillian Wearing nie jest zwykłym zdjęciem z automatu, jak wydaje się na pierwszy rzut oka. Dowiedz się, co spowodowało, że Hiroshi Sugimoto zdecydował się użyć do swoich prac XIX-wiecznego wielkoformatowego aparatu fotograficznego – pozornie przekorny wybór, biorąc pod uwagę jego zamiar uzyskania nieostrych obrazów. Dowiedz się też, co popchnęło Richarda Prince’a do fotografowania cudzych zdjęć. Prace omawiane w tej książce igrają z oczekiwaniami, jakie żywimy wobec fotografii i stanowią wyzwanie dla zakorzenionej w nas tendencji do wiary, że fotografia pokazuje 'nagą' rzeczywistość. Jackie Higgins dowodzi raz na zawsze, że sztuka fotografii jest znacznie bardziej wyrafinowana niż mogłoby się wydawać.
Rozszerzone i uaktualnione wydanie drugiego tomu bestsellerowego podręcznika Trening bez sprzętu, który od ponad dekady cieszy się zainteresowaniem dziesiątek tysięcy czytelników w Polsce.
Autor precyzuje zasady treningu na masę, siłę i wytrzymałość. Podaje szczegóły dotyczące tempa i rytmu wykonywania ćwiczeń, przerw między seriami, treningów dzielonych. Sugeruje, jak postępować, by przełamać okresy stagnacji w rozwoju, jak się odżywiać, motywować, a także zadbać o zdrowie, tak by wysiłek treningowy działał na naszą korzyść, a nie uszczuplał zasoby energetyczne organizmu. Ponadto wyjaśnia detale ćwiczeń zaprezentowanych w pierwszym tomie oraz uzupełnia je o kilka nowych.
Złote historie działają jak wehikuł czasu, który przenosi graczy w przeszłość. Będziecie wędrować po antycznym Rzymie, szukać skarbu Inków w gęstej dżungli, odkrywać zaginione cywilizacje, staczać rycerskie pojedynki i poznawać najznamienitszych władców, a przede wszystkim - rozwiązywać historyczne zagadki!
Pamiętajcie jednak - nie wszystko złoto, co się świeci! Prawdziwym skarbem może okazać się to, co na pierwszy rzut oka wygląda dość niepozornie...
Autorka tej wyjątkowej edycji Andrea Köhrsen pracuje na zlecenie jako projektantka i autorka tekstów. Gdy w czasach szkolnych nudziła się na zajęciach z historii, przenosiła się w wyobraźni do Egiptu, by jako archeolog badać starożytne mumie lub do Ameryki Południowej, aby poszukiwać zaginionych cywilizacji Inków, Majów i Azteków.
Zawartość pudełka:
50 kart
instrukcja
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2+
Czas rozgrywki: 2-20 minut
Srebrne historie przeniosą was z prędkością światła do najdalszych zakamarków kosmosu. Jeden skok i lądujecie na Księżycu... Spotkacie astronautów, naukowców, lunatyków i kosmitów. Uważajcie jednak - w stanie nieważkości łatwo stracić orientację!
To, co dziś wydaje wam się niemożliwe, jutro może okazać się rzeczywistością! Weźcie głęboki oddech, zanim skończy się powietrze! Do rozwiązania międzygalaktycznych zagadek wasze mózgi będą potrzebowały dużo tlenu!
Autorka tej wyjątkowej edycji Andrea Köhrsen pracuje na zlecenie jako projektantka i autorka tekstów. Mimo, że zna wszystkie części "Autostopem przez galaktykę", a jej znak zodiaku - Bliźnięta - można odnaleźć na niebie (przynajmniej w przybliżeniu), kosmos jest dla niej wciąż jedną wielką zagadką...
Zawartość pudełka:
50 kart
instrukcja
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2+
Czas rozgrywki: 2-20 minut
„Możesz wyciągnąć człowieka z getta, ale nigdy getto z człowieka”.
Tak głosi napis znajdujący się w przejściu podziemnym, które Zlatan Ibrahimović jako dziecko pokonywał z zaciśniętym gardłem, by wrócić do domu. To prawda. Bo pochodzi z Rosengard, sypialnej dzielnicy położonej na peryferiach Malmö. Tam Zlatan zaczął budować swoją legendę od pary butów kupionych w supermarkecie za 59 koron.
Wszędzie, gdzie trafiał, pałał żądzą zemsty wobec tych, którzy wydawali mu się źli. Rodzice jego kolegów zbierali podpisy, by wyrzucić go z drużyny, trenerzy zawsze byli bardziej chętni do krytyki niż do pochwał.
Pragnienie, by być lepszym od pozostałych, prowadzi go z Malmö do Ajaksu, gdzie przejmuje spadek po wielkim Van Bastenie; później do Juventusu, gdzie Capello piłkarsko lepi go na nowo; następnie do Interu, gdzie zbiera kolejne tytuły mistrzowskie. W Barcelonie zostaje tylko rok, wystarczająco długo, by wykrzyczeć w twarz Guardioli: „Nie masz jaj!”, przed powrotem do Włoch z nowymi magicznymi zagraniami.Historia Zlatana toczy się dalej w PSG i, jak sam mówi, „to jest bajka, podróż z getta do marzeń”.
W Ja, Ibra Zlatan Ibrahimović po raz pierwszy opowiada o swoich przeżyciach na boisku i poza nim, o radościach i szaleństwach w życiu nie zawsze w pełni kontrolowanym.
Zbudować własnymi rękami statek piracki, zatknąć na maszcie czarną banderę, stworzyć figurki piratów i wyruszyć po gorących morzach Karaibów w pościg za hiszpańską fregatą pełną złota. Oto fascynująca zabawa, jaka staje się możliwa dla każdego 4-latka dzięki tej wspaniałej książce!
Seria „Zrób to sam” proponuje dzieciom twórczą i rozwijającą zabawę w domu i w przedszkolu. Konstruując łatwe do wykonania modele, dzieci tworzą fascynujący świat, a przy tym ćwiczą sprawność manualną i kształcą wyobraźnię przestrzenną. Dziecko może całkowicie samodzielnie wykonać zawarte w książkach z tej serii modele – bez kleju i bez nożyczek! Pomogą wzory, jasne instrukcje oraz nacięcia. Dodatkową atrakcją składanek są proste teksty, które podpowiedzą, jak ożywić kartonowe modele.
Uprzestrzennianie papieru i kartonu jest twórczą i rozwijającą zabawą, która nigdy się nie nudzi!
Tor przeszkód to gra zręcznościowa.
Należy przenieść piłeczkę przez trudne przeszkody tak szybko, jak to możliwe. Do wykonania zadania jest tylko jedna minuta.
W zestawie znajduje się:
główna podstawa gry
zegar
2 kuleczki metalowe
instrukcja.
Zabawka dla dzieci od lat 5.
`(...) Pojawienie się czołgów T-34 i KW, z którymi nie mogły sobie poradzić niemieckie armaty przeciwpancerne kalibru 37 mm (pogardliwie przez żołnierzy nazywane `Kołatkami`) wymusiło konieczność natychmiastowej modernizacji uzbrojenia i wprowadzenia do uzbrojenia jednostek artylerii przeciwpancernej armat kalibru 50 mm i 75 mm. O rozmiarach kryzysu świadczy fakt, że wykorzystano także zdobyczne sowieckie armaty kalibru 76,2 mm, które zresztą okazały się najlepszym orężem w walce z czołgami Stalina.`
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?