KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Jak być dobrym menedżerem

39,00 zł 28,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,52 zł

Zachęcaj zespół do samodzielnego wyznaczania celów. Podejmij decyzję! Nie czekaj, aż zdobędziesz wszystkie informacje, na których ci zależy. Interesująca książka Shirley i Johna Payne?ów, adresowana zarówno do początkujących menedżerów, jak i osób z dużym doświadczeniem zawodowym, zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania. Wskazówki te pomogą ci doskonalić umiejętności i uniknąć problemów w pracy, z których możesz nawet nie zdawać sobie sprawy. Zawiera praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi wyznaczania celów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem, komunikacji, motywowania pracowników, delegowania obowiązków i prowadzenia spotkań. Jak twierdzą autorzy, skorzystanie z ich rad nie gwarantuje sukcesu, ale znacznie zwiększa twoje szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów!
Okładka książki 365 sposobów na codzienne motywowanie i nagradzanie pracowników

39,00 zł 28,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,52 zł

Książka ta stanowi bogate źródło nieskomplikowanych i niedrogich pomysłów na motywowanie, mobilizowanie oraz nagradzanie pracowników. Zaprezentowane tu proste, a zarazem skuteczne i innowacyjne rozwiązania oraz zaskakujące czasem, niekonwencjonalne metody są niezawodnym sposobem na zbudowanie organizacji, w której ludzie kochają pracować i lubią przebywać. Pomogą ci sprawić, by twoja firma stała się takim miejscem i osiągnęła cenne korzyści, do których należą: ? Odbudowanie morale pracowników, poczucia sensu własnej pracy i zadowolenia z niej. ? Poprawa wyników zawodowych – jakości pracy i osobistych osiągnięć. ? Lepsza praca zespołowa, większe zaufanie ludzi do siebie nawzajem i do firmy. ? Zwiększony poziom energii i odporności na stres u pracowników. ? Poprawa równowagi między życiem zawodowym a osobistym. ? Wzmożona kreatywność pracowników, entuzjazm i zaangażowanie. ? Poprawa jakości obsługi klientów oraz wykonywania usług. ? Zmniejszenie absencji, wypalenia zawodowego i rotacji załogi. ? Większa wydajność i sprawniejsza organizacja pracy. Ten ciekawy poradnik, pełen barwnych, wziętych z życia i sprawdzonych w praktyce przykładów skutecznych działań motywujących będzie cenną pomocą dla menedżerów różnych szczebli w poprawie wyników poszczególnych działów i całej firmy oraz źródłem inspiracji dla specjalistów zarządzania personelem.
Okładka książki Podstawy zarządzania operacyjnego

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,85 zł

Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi mieć wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz dobrze się orientować w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologicznych. Ponieważ każdy system wytwórczy ma charakter społeczno-techniczny, a o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa decydują przede wszystkim zatrudnieni w nim ludzie, ważny jest nie tylko techniczny aspekt zarządzania operacyjnego, lecz także kwestie kadrowe. Dlatego w książce w sposób kompleksowy zostały omówione następujące zagadnienia: * zasady organizacji działalności operacyjnej, * mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, * podejmowanie w ich obszarze decyzji strategicznych, * planowanie zadań i zasobów, * organizowanie procesów wytwórczych w czasie i przestrzeni, * logistyka procesów wytwarzania, * kształtowanie jakości w procesie wytwarzania, * informatyzacja i automatyzacja procesów przedsiębiorstwa, * organizacja pracy, * szkolenie, motywowanie i ocenianie pracowników. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków organizacji i zarządzania oraz dla osób zajmujących kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwie - zwłaszcza dla menedżerów działających w sferze operacyjnej. „Zarówno w krajowych, jak i zagranicznych publikacjach na temat zarządzania operacyjnego najczęściej ukazuje się jedynie techniczną stronę procesów wykonawczych albo też aspekt ten dominuje w podjętych rozważaniach. Książka pod redakcją Zdzisława Jasińskiego ma odmienny charakter - jest ona przykładem wieloaspektowego spojrzenia na system wykonawczy. Przedstawiono w niej bowiem zarówno jego stronę techniczną, jak i aspekt społeczny". Prof. dr hab. Rafał Krupski
Okładka książki Zatrudnianie pracowników sądów z perspektywy prawa pracy i zarządzania

99,00 zł 72,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,41 zł

Jest to pierwsza i jedyna na rynku publikacja, w której przeanalizowano problematykę zatrudniania pracowników sądów z perspektywy prawa pracy oraz zarządzania. Autorzy omówili m.in. podstawy zatrudnienia poszczególnych grup zawodowych, w tym dyrektorów sądów, asystentów sędziów i urzędników sądowych. W opracowaniu zaprezentowano: - pogłębione teoretyczne wypowiedzi odnoszące się do ogólnych założeń ukształtowania pro futuro statusu prawnego pracowników sądów, podstaw prawnych oraz praw i obowiązków niektórych grup zawodowych, - analizę wynagradzania pracowników sądów w świetle obowiązujących norm prawnych, - praktyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, w tym opisy stanowisk pracy oraz wartościowanie stanowisk pracy w sądownictwie. W książce zamieszczono pierwszy w historii sądownictwa powszechnego raport z badania poziomu i struktury wynagrodzeń wszystkich pracowników sądów (z wyjątkiem sędziów), w tym dyrektorów, referendarzy sądowych, zawodowych kuratorów sądowych, asystentów sędziów, urzędników i pracowników sądów oraz pracowników rodzinnych ośrodków diagnostyczno-konsultacyjnych. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla osób zarządzających sądami, w tym prezesów i dyrektorów sądów, pracowników sądów oraz związków zawodowych działających w sądach i prokuraturach. Z całą pewnością zainteresuje także przedstawicieli nauki prawa pracy i zarządzania. Będzie ponadto pomocnym źródłem w pracy urzędników służb legislacyjnych zajmujących się projektowaniem aktów prawnych dla pracowników sądów i prokuratury, w szczególności pracowników Ministerstwa Sprawiedliwości.
Okładka książki Kompetencyjne systemy ocen pracowników

79,80 zł 60,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,16 zł

Drugie wydanie cieszącej się niesłabnącym zainteresowaniem książki znanej autorki. Pozycja daje przegląd zagadnień, które należy rozważyć, wdrażając system ocen oparty na kompetencjach. Opisano w niej szczegółowo sposób przygotowania i wprowadzania takiego systemu. Omówiono także metody integrowania systemu ocen z innymi dziedzinami III, takimi jak rekrutacja i selekcja, rozwój zawodowy, kształtowanie wynagrodzeń oraz restrukturyzacja organizacji.Kompleksowe ujęcie tematu sprawia, że książka jest cennym źródłem wiedzy dla menedżerów wszystkich szczebli, dyrektorów i pracowników działów zasobów ludzkich, a także osób zajmujących się naukowo problematyką zarządzania. "Książka została opracowana przez cenioną autorkę, łączącą kompetencje pracownika naukowego i dydaktyka oraz konsultanta. [...] Widoczna jest tu równowaga między aspektami teoretycznymi i praktycznymi. Autorka wykazuje się dobrą znajomością zarówno rozległej literatury przedmiotu, jak i szeregu rozwiązań stosowanych w praktyce. Książkę wzbogacają studia przypadków oraz opisy systemów stosowanych w praktyce". - dr hab. Tadeusz Oleksyn, prof. UJ
Okładka książki Niezwykła moc zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi

62,00 zł 46,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,41 zł

Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomystami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachęcają do myślenia. Za ich sprawą rodzą się nowe pomysły i powstają nowe sposoby podejścia do dobrze znanych zadań. Dzięki nim jesteśmy pewniejszymi siebie nadawcami komunikatów. Niestety, wielu liderów jest nieświadomych niezwykłej mocy zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi. Nie interesują się tym, co dzieje się z ich podwładnymi, dlatego umyka im wiele informacji, które mogłyby pomóc w zarządzaniu zespołami i osiąganiu celów. Ciekawość bowiem pomaga w zarządzaniu. Ćwiczyć ją można właśnie poprzez zadawanie pytań. Dobre pytania otwierają zamknięte dotychczas drzwi, stymulują do oryginalnego myślenia, prowokują zmianę. Dzięki nim ludzie sprawdzają swoje aspiracje, motywacje, wybory, założenia, priorytety i zachowania. Autorka książki głosi tezę, że zadaniem współczesnego menedżera jest zadawanie większej liczby właściwych pytań, a umiejętność komunikacji stanowi esencję sukcesu. Nie uważa jednak, że menedżerowie zadają za mało pytań. Często zadają nieodpowiednie pytania. Jedni nie pytają w sposób, który prowadzi do szczerych, głębokich odpowiedzi, inni nie wiedzą, jak słuchać odpowiedzi i jak zbudować klimat, w którym zadawa¬nie pytań będzie pożądanym standardem. Dlatego powstała ta książka. Dzięki jej lekturze staniesz się silniejszym liderem, nauczysz się, jak zadawać właściwe pytania, jak efektywnie słuchać i jak kreować atmosferę, w której zadawanie pytań jest czymś naturalnym. Publikacja jest adresowana do menedżerów różnych szczebli, zarówno tych, którzy dopiero zaczynają karierę i nabywają umiejętności kierowania zespołami, jak i prezesów firm oraz dyrektorów zarządzających.
Okładka książki Zbiór gier integracyjnych dla wirtualnych zespołów

129,00 zł 103,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 103,39 zł

Praca w wirtualnym zespole sprzyja szybszemu podejmowaniu decyzji i zmniejsza ogólne koszty pracy. Jednak brak osobistych kontaktów może utrudniać budowanie więzi i zaufania pomiędzy członkami grupy, tak ważne przy pracy zespołowej, a także ograniczać innowacyjność i kreatywność członków zespołu. Książka zawiera liczne gry i ćwiczenia ułatwiające kształtowanie sprawnie działających wirtualnych zespołów przy użyciu wszelkich dostępnych platform cyfrowych, w tym poczty elektronicznej, urządzeń mobilnych, internetowych aplikacji telekonferencyjnych oraz portali i aplikacji społecznościowych. Wykorzystanie zamieszczonych w książce gier szkoleniowych pomoże: - wzmocnić więzi i ograniczyć konflikty w grupie, - zwiększyć poziom zaangażowania współpracowników, - zlikwidować bierność, opory i wyzwolić kreatywność członków zespołu, - zbudować relacje oparte na zaufaniu, - pokonać bariery wynikające z braku osobistego kontaktu. Każda z gier zawiera m.in. opis celów i zasad, szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji.
Okładka książki Opieka nad zabytkiem nieruchomym

69,00 zł 50,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,48 zł

Opracowanie jest unikatową publikacją, w której omówiono złożone problemy prawne opieki nad zabytkiem nieruchomym, pojmowanej nie tylko jako realizacja uprawnień właściciela zabytku, ale przede wszystkim jako wykonywanie ważnego zadania publicznego. Autor umiejętnie połączył interdyscyplinarną analizę obowiązków i uprawnień opiekuna zabytków z przedstawieniem praktycznych aspektów sprawowania opieki nad zabytkiem, szczególną uwagę zwracając na źródła nieporozumień - a w konsekwencji sporów toczonych przed sądami - między właścicielami zabytków a organami ochrony zabytków. W publikacji przedstawiono takie zagadnienia jak: - nabycie i sprzedaż zabytku nieruchomego, - wpis do rejestru zabytków jako forma prawnej ochrony, - współpraca z organami gminnymi, powiatowymi i wojewódzkimi w opiece nad zabytkami, - współpraca z organami ochrony zabytków, - opieka nad zabytkami nieruchomymi w planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - współczesne funkcje zabytków nieruchomych. W książce problematyka opieki nad zabytkiem nieruchomym została ujęta jako samodzielny przedmiot badań, a nie tylko jako zagadnienie wchodzące w skład szeroko pojmowanego prawa ochrony zabytków.
Okładka książki Być kobietą

59,00 zł 44,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,26 zł

Kobiety potrafią doskonale sobie radzić w sferze biznesu. Wciąż jednak istnieją obszary funkcjonowania, w których wiele z nich poszukuje wzorca, działając metodą prób i błędów lub kierując się stereotypami społecznymi, co w efekcie prowadzi do osłabienia ich pozycji w organizacji. Książka zawiera wiele wartościowych, praktycznych wskazówek, które pomogą kobietom budować swoją pozycję i autorytet w dzisiejszej biznesowej rzeczywistości, doskonalić umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników, rozwijać umiejętności komunikacyjne i świadomie budować swój wizerunek. Cenną inspiracją dla nich może się okazać także sześć wywiadów z niezwykłymi kobietami, które przebyły własną drogę w sferze biznesu – sześć porywających historii zwieńczonych happy endem. Nie każda z bohaterek tych rozmów wiedziała od razu, że biznes to jej przeznaczenie, ale każda bez wahania oddała się swojej pasji. Wszystkie odniosły sukces, choć dla każdej z nich ten sukces co innego znaczy.
Okładka książki Porozumienie z pacjentem relacje i komunikacja

59,00 zł 43,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,16 zł

Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą komunikację z pacjentem jako zbiór wielu umiejętności: humanistycznych i medycznych, teoretycznych i praktycznych. Główną cechą książki jest interdyscyplinarne podejście do omawianego problemu, uwzględniające aspekty językowe, etyczne, prawne, psychologiczne i społeczne związane z komunikacją. W opracowaniu przedstawiono nie tylko pogłębioną analizę wyżej wymienionych elementów, ale także charakterystykę porozumienia z pacjentami w różnych specjalnościach medycznych. Czytelnik odnajdzie tu praktyczne wskazówki dotyczące m.in.: - odpowiedniego sposobu organizacji przestrzeni, w której odbywa się komunikacja, - właściwych zachowań językowych wykorzystywanych w rozmowie z osobami chorymi, - zasad przekazywania prawdy klinicznej, - korzystnych i niekorzystnych metod stosowanych w komunikacji z dzieckiem, - komunikacji z chorym psychicznie, z uwzględnieniem różnic w podejściu do pacjenta w zależności od jego stanu psychicznego, - skutecznej komunikacji w zespole terapeutycznym.
Okładka książki Co na to Google?

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,85 zł

Jeff Jarvis w bardzo przystępny sposób stara się nam to wyjaśnić, dowodzi również, że Google to nie tylko amerykańska firma internetowa, to nie tylko produkt tej firmy, czyli najsłynniejsza na świecie wyszukiwarka, lecz także nowy model rzeczywistości. Według Jarvisa nie moglibyśmy już dzisiaj funkcjonować bez Google, który przeniknął do naszego życia i stał się jego nieodłącznym elementem. Odpowiedzi na pytanie postawione w tytule należy szukać niemal wszędzie, w każdej sferze, branży czy instytucji. Do tego właśnie namawia nas autor. Z kart tej książki dowiecie się: - jak patrzeć na świat oczami Google, - jak wykorzystywać mądrość Google, aby zaistnieć w gąszczu społeczności internetowych, - jak pracować i prowadzić interesy według zasad Google, - jak wykorzystywać władzę, jaką dał nam Google, - wreszcie - jak poznać siebie dzięki Google. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na branżę, w jakiej działa, i bez względu na to, czy wykorzystuje internet w celach zawodowych, rozrywkowych czy towarzyskich.
Okładka książki Protokół dyplomatyczny, etykieta i zasady savoir-vivre'u

69,00 zł 52,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,82 zł

Książka jest przeznaczona dla dyplomatów, pracowników administracji centralnej i samorządowej, biznesmenów i studentów. Może być przydatna także osobom zatrudnionym w działach współpracy międzynarodowej, osobom często podróżującym za granicę oraz wszystkim tym, którzy chcą utrwalić swoją znajomość etykiety i dobrych manier oraz aspirują do miana kulturalnego i dobrze wychowanego Europejczyka. W pierwszej części publikacji przybliżono zagadnienia protokołu dyplomatycznego i etykiety, w części drugiej - zasady savoir-vivre'u. Szczegółowo omówiono w niej takie zagadnienia, jak: - ewolucja dyplomacji i podstawowe pojęcia w niej stosowane, - wewnętrzne i zewnętrzne organy państwa i ich rola w stosunkach międzynarodowych, - zasada precedencji i jej następstwa, - przygotowanie wizyt na wysokim szczeblu oraz negocjowanie i podpisanie porozumień międzynarodowych, - obowiązki tłumacza w kontaktach międzynarodowych, - zasady dotyczące flagi i godła, - uroczystości i ceremonie, - protokół dyplomatyczny w organizacjach międzynarodowych (Unia Europejska, ONZ, Rada Europy, NATO), - korespondencja dyplomatyczna (m.in. netykieta), - organizacja przyjęć i spotkań towarzyskich oraz etykieta w biznesie.
Okładka książki Finansowanie przedsiębiorstwa

129,00 zł 103,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 103,39 zł

Celem tej książki jest usystematyzowanie i uporządkowanie wybranych zagadnień teoretycznych związanych z procesem finansowania działalności przedsiębiorstwa. Stanowi ona jedną z nielicznych w polskiej literaturze prób analizy kluczowych problemów ekonomicznych, finansowych, podatkowych i rachunkowych związanych z poszczególnymi źródłami finansowania działalności podmiotów gospodarczych działających w Polsce. Kompleksowo omówiono następujące zagadnienia: - kapitał własny (pozyskiwany ze źródeł zewnętrznych i wewnętrznych) oraz private equity jako przykład finansowania własnego zewnętrznego, - źródła finansowania obcego zewnętrznego: dług pośredni - zaciąganie kredytów i pożyczek bankowych oraz dług bezpośredni - emisja dłużnych papierów wartościowych, czyli obligacje i obligacje zamienne na akcje, - finansowanie zewnętrzne obce poprzez rynek towarowy, - szczególne formy finansowania, takie jak leasing, faktoring oraz forfaiting, - dotacje i fundusze pomocowe na przykładzie finansowania z funduszy europejskich, - transakcje wewnątrzgrupowe w grupach kapitałowych, czyli finansowanie bezpośrednie na przykładzie pożyczki wewnątrzgrupowej oraz pośrednie na przykładzie cash pooling, - ujęcie księgowe zaprezentowanych źródeł finansowania. Autorzy są pracownikami Instytutu Finansów oraz Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Okładka książki Komunikowanie w ochronie zdrowia - interpersonalne, organizacyjne i medialne

59,00 zł 44,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł

W książce zaprezentowano szereg zagadnień związanych z nową dyscypliną z zakresu nauk społecznych, jaką jest komunikacja zdrowotna (health communication). Autorzy przedstawili główne zagadnienia odnoszące się do mediów i komunikowania w kształtowaniu postaw pacjentów oraz form wykorzystania nowych mediów w diagnozie i leczeniu chorób. Podjęli także kwestie wizerunku lekarzy w mediach masowych, reklamy leków, zmiany relacji lekarz - pacjent pod wpływem internetu i nowych mediów. Opracowanie pozwoli czytelnikom zrozumieć wielostronną rolę i znaczenie komunikowania w sferze doskonalenia ochrony zdrowia. Ułatwi także podejmowanie własnych analiz przypadków (case studies) w zakresie wskazywanych problemów oraz będzie inspiracją do przygotowania audytu komunikacyjnego w placówce medycznej.
Okładka książki Zarejestrowany związek partnerski a małżeństwo

99,00 zł 79,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,84 zł

Książka stanowi monograficzne opracowanie dotyczące instytucji zarejestrowanego związku partnerskiego oraz małżeństwa osób tej samej płci. Omówiono w niej genezę oraz charakter prawny zarejestrowanego związku partnerskiego przez porównanie tej instytucji prawa cywilnego z małżeństwem. Rozważania prowadzone są na tle regulacji prawa obcego (m.in. Francja, Belgia, Niemcy, Szwajcaria, Irlandia, Holandia, Wielka Brytania, państwa nordyckie) oraz polskich projektów ustaw o związkach partnerskich. Analizie komparatystycznej poddano również charakter prawny małżeństwa, które może zostać zawarte przez dwie osoby, bez względu na ich płeć. W monografii przedstawiono cywilnoprawne, międzynarodowe oraz konstytucyjne uwarunkowania instytucjonalizacji związków partnerskich w prawie polskim. Szeroko omówiono orzecznictwo sądów europejskich oraz konstytucyjnych, a przeprowadzone badania pozwoliły na sformułowanie postulatów de lege ferenda.
Okładka książki Mediacja i rozwiązywanie konfliktów w pracy

83,00 zł 67,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,94 zł

Istnieje bezpośrednia zależność między jakością relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie a jego efektywnością i sukcesem. Przyjmując to założenie, autorzy - doświadczeni zawodowi konsultanci do spraw mediacji - przedstawiają najważniejsze koncepcje z dziedziny mediacji pracowniczej oraz rozstrzygania konfliktów w organizacjach. Wskazują, w jaki sposób można rozwiązać skomplikowane problemy w relacjach międzyludzkich i odbudować stosunki oparte na wzajemnym poszanowaniu i harmonijnej współpracy, omawiając: - przyczyny powstawania konfliktów w miejscu pracy, - zalety mediacji, zasady jej funkcjonowania, przebieg procesu - umiejętności komunikacyjne przydatne przy rozwiązywaniu konfliktów - skuteczne sposoby rozstrzygania sporów między pracownikami, z klientami itp. dla osób na stanowiskach kierowniczych - techniki służące doskonaleniu komunikacji i negocjacji na wszystkich poziomach zarządzania, a także poprawie jakości relacji z kontrahentami - przykłady typowych mediacji w zakładzie pracy wśród pracowników, kierowników, zespołów i kadry zarządzającej oraz własne doświadczenia z prowadzenia mediacji w sporach międzyludzkich i w wypadku skarg. Dzięki prezentacji metod i procesów mediacyjnych oraz licznych studiów przypadków, przewodnik ten skutecznie pomoże w rozwiązywaniu konfliktów na wszystkich poziomach: nieporozumień między pojedynczymi osobami, niesnasek w zespole, a nawet sporów w zarządzie. Przydatny będzie zarówno specjalistom w dziedzinie mediacji, jak i pracownikom działów personalnych i osobom odpowiedzialnym za politykę i strategię organizacyjną.
Okładka książki Prawa osób z niepełnosprawnością intelektualną lub psychiczną w świetle międzynarodowych instrumentó

99,00 zł 79,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,36 zł

Publikacja jest jedynym na rynku opracowaniem na temat praw osób z niepełnosprawnością intelektualną lub psychiczną, w którym kompleksowo omówiono zarówno zagadnienia prawa międzynarodowego, jak i problemy prawa krajowego (instytucja ubezwłasnowolnienia, prawa polityczne). Łączy perspektywę teoretyczną z konkretnymi problemami i propozycjami ich rozwiązania. Autorzy przedstawiają zmieniające się podejście do praw osób z niepełnosprawnościami w prawie międzynarodowym. W wyniku zmiany międzynarodowego standardu praw człowieka w zakresie ochrony praw osób z niepełnosprawnościami intelektualnymi lub psychicznymi dostrzegają konieczność zreformowania w polskim porządku prawnym instytucji ubezwłasnowolnienia oraz poszerzenia praw o charakterze politycznym takich osób.
Okładka książki Czas pokera

69,00 zł 52,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,42 zł

"Czas pokera" to lektura obowiązkowa i dla tych, którym się wydaje, że wszystko wiedzą, i dla tych, którzy się gubią w dzisiejszym świecie narastającej niepewności, ogromu i szybkości przepływu informacji, globalizacji, postępu technologii, rozwoju. Stawka jest co prawda coraz wyższa, ale i ryzyka coraz większe. 99 krótkich, wcześniej pojedynczo publikowanych tekstów (można je czytać w dowolnej kolejności), które, zebrane razem, w zaskakujący sposób objaśniają, inspirują, oswajają z regułami tej "przymusowej gry", jaką niesie współczesność. Henryka Bochniarz, Konfederacja Lewiatan Felietony Andrzeja Koźmińskiego to nie tylko chłodny i precyzyjny opis naszego często nieprzewidywalnego życia gospodarczego. Ich niezwykłą wartością jest pokazywanie polskich wydarzeń w europejskim i globalnym kontekście, napełniając nas często dumą, ale czasami wstydem. Paweł Jabłoński, Rzeczpospolita To swoiste mikroświaty, których sens zawarty jest w kilkudziesięciu zdaniach. Autor potrafi ze swadą przedstawić problemy sztucznej inteligencji czy kryzys Doliny Krzemowej nadając im aktualny kontekst gospodarczy i polityczny. Artur Kurasiński, Aula Polska
Okładka książki Ty tu dowodzisz

49,00 zł 35,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,85 zł

Autorem niniejszej książki jest były kapitan Marynarki Stanów Zjednoczonych, D. Michael Abrashoff. Jego doświadczenia ze służby na okręcie USS Benfold przyczyniły się do powstania poradnika o lekcji przywództwa. Niezależnie od tego, jakim okrętem Ty sam dowodzisz, ta książka może być dla Ciebie cenna i niezwykle przydatna. Według przekonań i wiedzy autora, o Twoim sukcesie jako lidera decyduje styl przywództwa, umiejętność motywowania i zaangażowanie Twoich pracowników. Dobry przywódca powinien umieć patrzeć na organizację pracy oczami pracowników. Powinien też umieć uważnie słuchać oraz efektywnie się komunikować. Nie może nie troszczyć się o członków własnej załogi, ponieważ troska i opieka nad nimi są jednymi z fundamentów budowania wzajemnego zaufania. Te i wiele innych cech lidera opisanych jest tu bardzo szczegółowo i przystępnie. Idealna lektura dla tych, których okręt nie może zatonąć!
Okładka książki Ocena efektywności systemów opieki zdrowotnej w krajach OECD

59,00 zł 44,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł

Książka stanowi unikalne na polskim rynku wydawniczym ujęcie problematyki efektywności funkcjonowania systemów opieki zdrowotnej na świecie. Zawiera kompleksową ocenę efektywności polskiego systemu opieki zdrowotnej na tle systemów krajów rozwiniętych gospodarczo. Przedstawiona analiza pokazuje, dlaczego Polacy na zdrowie wydają mniej niż nie tylko kraje zachodnie, ale także kraje o podobnym poziomie rozwoju i dlaczego nasza opieka zdrowotna jest jedną z najmniej efektywnych w rozwiniętym świecie. W opracowaniu zaprezentowano: - nowoczesne metody szacowania efektywności systemów opieki zdrowotnej, - wnioski dotyczące oceny efektywności rozwiązań funkcjonujących w polskim systemie opieki zdrowotnej, - przykłady rozwiązań w opiece zdrowotnej stymulujących efektywność, - porównanie opieki zdrowotnej w różnych krajach w kontekście stanu zdrowia i zasobów opieki zdrowotnej, - kompleksowe i zwięzłe ujęcie problematyki ekonomiki zdrowia.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

8. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Okładka książki Misja

44,99 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj