Kult klienta
Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy
-
Autor: Wolters Kluwer
- ISBN: 9788326481291
- EAN: 9788326481291
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 232
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
41,04złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,04 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.
NIE BĄDŹ JEDNYM Z WIELU
Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe.
BĄDŹ KULTOWY NA RYNKU
Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.