KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Okładka książki Przesłuchanie dziecka jako ofiary i świadka przestępstwa w procesie karnym

89,00 zł 67,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,10 zł

W monografii przedstawiono procedurę przesłuchania dziecka w krajowym porządku prawnym w trybie art. 185a i 185b k.p.k. oraz w systemach prawnych wybranych państw. W książce ukazano także sytuację prawną dziecka jako ofiary i świadka przestępstwa w świetle standardów europejskich, w tym aktualnych dyrektyw oraz konwencji. Autorka omawia poszczególne etapy przesłuchania dziecka, właściwy sposób przygotowania się do tej czynności, formułowania pytań i ich zadawania, zachowania się w obecności dziecka oraz kryteria oceny wiarygodności zeznań dzieci. Powołuje najnowsze orzecznictwo Sądu Najwyższego. Prezentuje również praktyczne aspekty przesłuchania dziecka poprzez dane statystyczne z okresu 2003-2012 oraz wyniki badania ankietowego przeprowadzonego w 2009 r. wśród sędziów i prokuratorów pracujących na terenie apelacji białostockiej.
Okładka książki Offshoring usług Wpływ na rozwój przedsiębiorstwa

73,00 zł 58,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,87 zł

Offshoring usług jest jedną ze strategii przedsiębiorstw, odpowiadających na wyzwania procesu globalizacji, rozwoju nowych technologii oraz innowacji organizacyjnych. Polega on na wydzieleniu części procesów biznesowych: księgowych, IT, badawczo-rozwojowych i innych z firmy macierzystej i przekazaniu ich do wykonania przedsiębiorstwom w innych krajach - o niższych kosztach pracy lub większych zasobach kapitału intelektualnego. Strategia ta umożliwia firmom koncentrowanie się na wykonywaniu tych działań, które w największym stopniu odpowiadają za tworzenie wartości przedsiębiorstwa. Książka zawiera prezentację wiodących firm na świecie i łączy rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przykładów przedsiębiorstw stosujących strategie offshoringowe - od prekursora offshoringu General Electric po dynamicznie rozwijającą się hinduską globalną korporację Infosys Technologies.
Okładka książki Koordynacja działalności przedsiębiorstw

73,00 zł 58,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,87 zł

Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o swojej efektywności. Koordynacja działalności przedsiębiorstw to bardzo praktyczny poradnik dla szefów marketingu. Dyrektorzy marketingu, dzięki wskazówkom autora, przełamią negatywne nastawienie wobec scentralizowanego marketingu i wprowadzą międzysilosowe strategie. Dla części firm rozwiązanie problemów silosowych jest kluczem do zwycięstwa, dla wielu - wręcz warunkiem przetrwania.
Okładka książki Marketing dla studentów kierunków technicznych

59,00 zł 49,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,21 zł

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: - współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, - elementy marketing-mix, - główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe. Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
Okładka książki Hiperskok

52,00 zł 42,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,94 zł

Hiperskok Toma Hayesa ukazuje świat "pandemicznej ekonomii" - nowej gospodarki uwolnionej od przeszkód w rozwoju, funkcjonującej ponad granicami państw oraz ponad podziałami religijnymi, klasowymi i majątkowymi. Zdaniem autora rozwój nowych technologii doprowadzi wkrótce do wielkiego cywilizacyjnego hiperskoku. Książka inspiruje do zadawania pytań, rewiduje stare założenia i pomaga przemyśleć nowe modele biznesowe. Dzięki temu pozwala przygotować się do skutecznego działania w środowisku zmuszającym producentów i konsumentów do nieustannej i wszechobecnej rywalizacji. Hiperskok nie jest jednak kolejną książką o przyszłości. Tom Hayes dowodzi, że właśnie wkraczamy w erę wiecznego teraz, i zachęca, aby dołączyć do globalnej gospodarki. Jako prawdziwy guru z Doliny Krzemowej przewiduje, że w grze pozostaną tylko firmy przygotowane na nową dynamikę rynku. Do najważniejszych kwestii zalicza: - konsekwencje zbiorowych zachowań na rynku globalnym, - przyczyny rozpowszechnienia się społeczności internetowych czy wieloosobowych gier online, - sposoby reagowania na wydarzenia dziejące się w czasie rzeczywistym, - niebezpieczeństwa związane z "utajeniem reakcji" i powody, dla których nadmiar informacji może przyczynić się do upadku firmy. Tom Hayes wzywa do zerwania z bezpieczną rutyną i przestarzałym zestawem rozwiązań biznesowych. Zachęca, aby wykorzystać hiperskok do szybkiego rozwoju firmy.
Okładka książki Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych Zarządzanie w prawdziwym świecie

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,58 zł

Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych nie jest kolejnym podręcznikiem na temat zarządzania strategicznego. Nie jest to też tylko zbiór narzędzi potrzebnych w zarządzaniu. Trzymasz w ręku interesującą, niepowtarzalną i realistyczną... powieść biznesową. Jest to opowieść o świeżo upieczonym absolwencie MBA zatrudnionym w firmie konsultingowej przy opracowywaniu strategicznej decyzji w globalnej korporacji. Nasz bohater poznaje istotę zarządzania od środka, z wszystkimi jego wadami i zaletami. Takie przedstawienie tematu pozwala czytelnikowi na poznanie nie tylko praktycznego zastosowania najnowocześniejszych narzędzi potrzebnych przy tworzeniu i realizowaniu strategii, lecz także korporacyjnych niuansów relacji międzyludzkich. Atutem książki jest przedstawienie sposobów efektywnego działania w złożonym otoczeniu przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do: - menedżerów, którzy mają zmierzyć się z opracowaniem i wdrożeniem nawet najbardziej złożonej strategii, - studentów zarządzania chcących dowiedzieć się, jak podręcznikowa wiedza przekłada się na realia biznesowe, - czytelników zainteresowanych tym, jak w firmach podejmowane są decyzje strategiczne.
Okładka książki Controlling personalny w przedsiębiorstwie

59,00 zł 45,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,70 zł

O konkurencyjności przedsiębiorstw funkcjonujących na wolnym rynku w dużej mierze decydują ich zasoby ludzkie. Zasoby te wymagają jednak ponoszenia określonych, często bardzo wysokich kosztów, należą także do czynników ryzyka biznesowego. Wykorzystanie zasobów ludzkich można zoptymalizować przez wprowadzenie w przedsiębiorstwie controllingu personalnego, który integruje podejście psychologiczne z podejściem finansowym. Niniejsza książka traktuje o zastosowaniu w organizacji tego właśnie obszaru funkcjonalnego controllingu. Wskazano w niej, w jaki sposób zasoby ludzkie wpływają na kształtowanie się finansowej efektywności organizacji, oraz szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: - zasilanie informacyjne controllingu personalnego, - identyfikacja, budżetowanie i rozliczanie kosztów personalnych, - analiza ryzyka kadrowego, - narzędzia analityczne w controllingu personalnym - metody ABC i XYZ, - ocena potencjału kadrowego przedsiębiorstwa przy zastosowaniu metod matematycznych, - mierniki controllingu personalnego i strategiczna karta wyników, - analizy strukturalne oraz analiza macierzowa zasobów ludzkich - portfolio personalne, - analiza SWOT zasobów ludzkich, - audyt zasobów ludzkich - cele, zasady i metody, - zastosowanie controllingu personalnego w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym.
Okładka książki Zarządzanie z przewagą sztuki

69,00 zł 52,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,02 zł

Książka zawiera wyniki badań nad współpracą międzyorganizacyjną przeprowadzonych w 26 polskich firmach teleinformatycznych, z których 9 znalazło się w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Czytelnik znajdzie w niej przede wszystkim odpowiedzi na pytania dotyczące sposobu, w jaki firmy te tworzą swoje portfolio więzi międzyorganizacyjnych (aliansów), w tym: ? jak wyszukują i wybierają partnerów do współpracy, ? jakie zabezpieczenia stosują, ? jak radzą sobie z konkurentami, ? jak rozwijają się i współpracują w skali międzynarodowej, ? jak kształtuje się ich współpraca z instytucjami państwowymi i uczelniami, ? czy i jak zarządzają nawiązywanymi aliansami. Na podstawie wywiadów z naczelnym kierownictwem oraz analiz portfolio aliansów można wyciągnąć wniosek, że firmy o ponadprzeciętnym wzroście wyróżniają się: podejściem do współpracy, aktywnością w jej nawiązywaniu, sposobem wyboru partnerów, jakością posiadanych relacji, a także pomysłami na organizację, jej rozwój i traktowaniem pracowników. Różnice między badanymi firmami wynikają z różnych sposobów radzenia sobie z niepewnością i kwestią zaufania. Ponadprzeciętne organizacje – metaforyczni „artyści zarządzania” – z niepewności czerpią moc twórczą, ufając w pozytywne rezultaty działań we współpracy z otoczeniem. W szerszym wymiarze wyniki badań wskazują na rosnące znaczenie twórczego, pozakalkulacyjnego wymiaru zarządzania – czyli zarządzania jako sztuki.
Okładka książki Marketing Wprowadzenie

129,00 zł 107,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,62 zł

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.
Okładka książki Zarządzanie projektami

149,00 zł 120,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 120,17 zł

W książce szczegółowo omówiono wszystkie najważniejsze aspekty zarządzania nowoczesnymi projektami, mającymi na celu opracowywanie produktów, systemów lub procesów przeznaczonych na rynki lokalne, krajowe i międzynarodowe, tworzenie lub wdrażanie nowych metod zaspokajania potrzeb energetycznych, mieszkalnych, komunikacyjnych, transportowych oraz żywnościowych, a także rozwiązywanie globalnych problemów, takich jak zanieczyszczenie środowiska czy zmiany klimatyczne. Autorzy przedstawili metody planowania, organizacji i kontroli projektów, w tym tworzenie harmonogramów, budżetów i systemów kontroli, a także kwestie związane z kształceniem i szkoleniem kierowników projektów, dotyczące ludzkiej strony zarządzania projektami - roli przywódcy czy konfliktów w zespole projektowym. Zarządzanie projektami wymaga bowiem predyspozycji menedżerskich, przywódczych i interpersonalnych, które są niezależne od kompetencji technicznych. Dzięki licznym przykładom zarządzania projektami z zakresu inżynierii i nowoczesnych technologii książka ta jest cennym źródłem wiedzy biznesowej i menedżerskiej dla zarządzających tego typu projektami. W książce omówiono następujące zagadnienia: * podejście systemowe do zarządzania i inżynierię systemów, * cykl rozwoju systemów (systems development cyc/e), * planowanie czasu i sieci projektu, zaawansowane harmonogramowanie i analizy sieci projektów, * szacowanie kosztów i ustalanie budżetu, * zarządzanie jakością projektu i ryzykiem w projektach, * metody wyboru projektów oraz zarządzanie portfelem projektów, * ewaluację projektu, wdrożenie, realizację i weryfikację końcową, * sposoby organizowania grup pod kątem projektów, style przywództwa kierowników projektów oraz sposoby zarządzania grupami i pracownikami, * efekty globalizacji branż, firm i technologii, czyli zarządzanie projektami międzynarodowymi. Publikacja stanowi praktyczny, aktualny i interesujący podręcznik dla menedżerów i studentów. Zawiera liczne studia przypadków i ciekawe przykłady realizacji projektów, m.in. z dziedziny lotów kosmicznych, inżynierii lądowej, budownictwa, informatyki czy medycyny.
Okładka książki Bądź czujny

73,00 zł 55,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,88 zł

Jak podbić rynek? Konsekwentnie realizować obraną strategię - powie jeden menedżer. Mieć najlepszych ludzi - doda drugi. Kolejny podkreśli, że liczy się technologia. Oczywiście każdy z nich ma trochę racji, ale nie są to rzeczy najważniejsze. Umiejętne reagowanie na niespodziewane sytuacje i zdolność wykorzystywania nadarzających się okazji to właśnie klucz do sukcesu. Wielu menedżerów nauczyło się żyć w tych niepewnych czasach, po prostu przyjmując, że tak musi być. Czy to właściwa postawa? Nie! Menedżer powinien wiedzieć, jak pozbyć się niepewności i wziąć przyszłość swojej pracy i firmy w swoje ręce. Przypominasz sobie marki, które jeszcze kilka lat temu były na topie? Po wielu z nich słuch zaginął. Dlaczego? Zarządzający nie umieli reagować na rynkowe zmiany, a najczęściej ich nie dostrzegali. Nie popełniaj tego błędu! Książka pomoże Ci pozbyć się niepewności oraz nauczyć się dostrzegać szanse wcześniej niż inni. Jest to kompleksowy podręcznik, dzięki któremu Ty i Twoja firma wypłyniecie na szerokie wody. Autor przedstawia Czytelnikowi metody, które pozwalają odpowiednio monitorować rynek i wychwytywać informacje o pojawiających się szansach i zagrożeniach. Pokazuje, jak te dane wykorzystać w firmie.
Okładka książki Analiza decyzji

79,00 zł 66,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,91 zł

Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień - omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, jak i metody analizy decyzyjnej, których celem jest przezwyciężenie tych trudności. Autorzy w sposób jasny i prosty, bez nadmiernego odwoływania się do notacji matematycznej, przedstawiają takie kwestie, jak: - technika oceny wielo atrybutowej (SMART) oraz techniki opcjonalne (m.in. proces hierarchii analitycznej, metoda równych zmian i technika MACBETH), - podejmowanie decyzji w warunkach niepewności, - drzewa decyzyjne i diagramy wpływu, - metody szacowania prawdopodobieństwa, - metoda delficka. rynki prognostyczne i debaty decyzyjne, - modelowanie problemów związanych z przydzielaniem zasobów, - planowanie scenariuszowe, - systemy eksperckie.
Okładka książki Prawne formy kontroli pracownika w miejscu pracy

99,00 zł 79,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,84 zł

Monografia stanowi kompleksowe opracowanie zagadnienia dopuszczalności poddawania pracownika kontroli, ukazujące niezwykłe bogactwo poruszanej problematyki zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka analizuje społeczne, ekonomiczne i przede wszystkim prawne uwarunkowania procesu kontroli pracownika, jednocześnie ustalając miejsce prawa pracodawcy do kontroli pracownika w strukturze stosunku pracy. Definiuje i opisuje warunki dopuszczalności tej kontroli pozwalające na dokonanie oceny legalności każdej formy kontroli pracownika (zarówno unormowanej, jak i takiej, która nie stała się przedmiotem zainteresowania prawodawcy). Dzięki temu publikacja poświęcona aktualnemu obecnie zagadnieniu nabiera znaczenia uniwersalnego.
Okładka książki Mobbing, dyskryminacja, molestowanie

63,00 zł 50,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,67 zł

Książka przybliża sposoby przeciwdziałania mobbingowi oraz zjawiskom dyskryminacji i molestowania w realiach przedsiębiorstw i innych organizacji. Powyższe zagadnienia omówiono w kontekście interesującym pracodawców; przedstawiono również szczegółowe rozwiązania - przede wszystkim proceduralne, organizacyjne i kadrowe. Istotna część opracowania dotyczy, przyjętej w naszych realiach, praktyki przeciwdziałania mobbingowi i zjawisku dyskryminacji. W publikacji zamieszczono także przykłady regulacji antymobbingowych i antydyskryminacyjnych (od zapisów w regulaminach pracy po regulacje specyficzne). Praca ma charakter praktyczny - wskazówki w niej zawarte nie ograniczają się tylko do rozwiązań formalnych; autor prezentuje wachlarz działań, dzięki którym zarówno pracodawcy, jak i zatrudnieni mogą zdiagnozować niebezpieczeństwa, zminimalizować prawdopodobieństwo ich wystąpienia oraz ograniczyć ich szkodliwe skutki.
Okładka książki Jak odnieść sukces w negocjacjach

39,00 zł 32,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,53 zł

Choć mało kto uważa się za profesjonalnego negocjatora, w rzeczywistości wszyscy prowadzimy negocjacje - i to znacznie częściej, niż się nam wydaje. W domu, w pracy, w gronie znajomych, wszędzie konieczne jest porozumienie z innymi ludźmi. Dzięki temu poradnikowi poznasz skuteczne techniki negocjacyjne i nauczysz się je stosować w praktyce. Znajdziesz w nim wskazówki, jakich użyć metod, jaką przyjąć postawę negocjacyjną i jak wykorzystać słabości drugiej strony, aby odnieść sukces w negocjacjach. Dzięki tej książce dowiesz się: - jak przygotować się do negocjacji, - jak wykorzystać mowę ciała podczas prowadzenia negocjacji, - jakie stosować środki taktyczne i sztuczki negocjacyjne, - jak negocjować przez telefon, - jak negocjować z zagranicznymi partnerami. Rozwiązując zamieszczone w książce krótkie praktyczne ćwiczenia i porównując swoje odpowiedzi z zaleceniami ekspertów, nauczysz się tak negocjować, aby w pełni osiągnąć swoje cele.
Okładka książki Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

59,00 zł 49,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,21 zł

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców. Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - oczarować klientów jakością obsługi, - kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, - postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, - zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, - radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
Okładka książki Zwolnienia pracowników a polityka personalna firmy

73,00 zł 55,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,03 zł

Zarządzanie procesem odchodzenia pracowników z firmy jest ważnym elementem polityki personalnej, a jego jakość - sprawdzianem kultury organizacji. Omawiając kwestie zarówno zwalniania pracowników przez pracodawcę, jak i ich odchodzenia z własnej woli, autorka rozważa przyczyny i skutki tych zjawisk oraz towarzyszące im problemy i sposoby ich rozwiązywania.
Okładka książki Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

69,00 zł 55,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,31 zł

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: - zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, - strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki, - tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych, - marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego, - reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, - badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych. Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
Okładka książki Współczesna polityka zdrowotna

59,00 zł 47,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,47 zł

W publikacji w sposób spójny i kompleksowy omówiono najważniejsze i najbardziej aktualne problemy polityki zdrowotnej na świecie, szczególnie w krajach wysoko rozwiniętych gospodarczo i społecznie. Zaprezentowano w niej takie zagadnienia jak: - koncepcja i modele polityki zdrowotnej oraz jej związek z nauką, - kontrola kosztów i racjonowanie wykorzystania dóbr w ochronie zdrowia, - korupcja w sektorze ochrony zdrowia. Celem opracowania jest nie tylko zaspokajanie potrzeb poznawczych, ale także dostarczanie narzędzi pomagających świadomie uczestniczyć w wyrażaniu opinii i zarządzaniu podmiotami leczniczymi. Autor położył szczególny nacisk na współpracę ze środowiskiem naukowym i ekspertami, od których wsparcia zależą w znacznym stopniu decyzje dotyczące polityki zdrowotnej.
Okładka książki Zasady Sandlera

69,00 zł 45,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,23 zł

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi: - jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży, - jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta), - dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć, - kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi, - dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

5. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Okładka książki Misja

44,99 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj