Branding na smartfonie
Komunikacja mobilna marki
-
Autor: Kall Jacek
- ISBN: 9788326414794
- EAN: 9788326414794
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 236
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
49,39złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,39 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.
Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
? funkcję, kapitał i wartość marki,
? komunikację marketingową marki i proces jej planowania,
? rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne,
? cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y),
? narzędzia komunikacji mobilnej,
? technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację,
? zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian.
Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.