Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
-
Autor: Mruk Henryk
- ISBN: 9788326479830
- EAN: 9788326479830
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 14,5x20,5 cm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI ABC
- Liczba stron: 180
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
44,66złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,66 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.
Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.