KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Studio Emka

Okładka książki Like A Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole...

39,00 zł 25,68 zł


Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu to książka napisana z perspektywy założyciela dużego biznesu, który wyzwolił się od biznesowego szablonu, a całą wiedzę jaką ma o skutecznym prowadzeniu przedsiębiorstwa czerpie z własnego, czterdziestoletniego doświadczenia. Książka Richarda Bransona to zebrane w całość najlepsze biznesowe wskazówki autora, które pierwotnie pojawiły się w „New York Times”, a następnie były cytowane na całym świecie od Indii aż po Australię i Wyspy Bahama. Branson porusza w swojej książce zarówno kwestię światowego kryzysu finansowego, jak również zdradza pięć sekretnych przepisów, jak osiągnąć sukces w biznesie. Praktyczna wiedza, jaką Branson dzieli się z Czytelnikami, jest nie do zdobycia w żadnej szkole. Like a Virgin to rady praktyka, który osiągnął sukces i który wie, jak sprawnie i skutecznie poruszać się w biznesie.
Okładka książki Jakiego koloru jest Twój spadochron?

44,90 zł 29,56 zł


Książka Jakiego koloru jest twój spadochron? od trzydziestu lat najlepiej sprzedający się na całym świecie poradnik dla poszukujących pracy, zarówno w dobrych, jak i gorszych czasach. Stała pozycja wszystkich list bestsellerów - od "New York Timesa" po "Business Week".Praktyczne doradztwo dla poszukujących pracy i chcących zmieniać zawód Najpopularniejsza na świecie książka o tym, jak znaleźć pracę. Książka Jakiego koloru jest twój spadochron? od trzydziestu lat najlepiej sprzedający się na całym świecie poradnik dla poszukujących pracy, zarówno w dobrych, jak i gorszych czasach. Stała pozycja wszystkich list bestsellerów - od "New York Timesa" po "Business Week". Przetłumaczona na 20 języków, znalazła dotychczas 10 milionów nabywców na wszystkich kontynentach. Tegoroczne wydanie Spadochronu kierowane jest do tych, którym w ciężkim dla gospodarki okresie potrzebne są szybsze i efektywniejsze narzędzia znalezienia pracy. Zawarte w książce "informacje ratujące życie" są, jak co roku, zaktualizowane i dostosowane do obecnych realiów rynku pracy. Richard N. Bolles, guru doradztwa zawodowego, namawia, aby celem poszukiwań była praca nadająca sens naszemu życiu. Zadaje nam pytania: JAKIMI umiejętnościami z radością się posługujesz? GDZIE - czyli w jakiej dziedzinie - najchętniej byś ich użył? I mówi nam, JAK znaleźć taką wymarzoną pracę, bez pośrednictwa firm rekrutacyjnych i ogłoszeń. Ta książka jest nie tylko o znajdowaniu pracy w ciężkich czasach. Ona mówi o odnajdywaniu życiowej pasji. Jak napisano w "Fortune": "Spadochron pozostaje niedościgłym wzorcem przewodnika po zawiłościach kariery zawodowej".
Okładka książki Myśl i bogać się. Podręcznik człowieka...w.2012

39,00 zł 25,68 zł


Książka N. Hilla tłumaczona na wiele języków i wydana w milionowych nakładach w wielu krajach świata, stała się nie kwestionowanym, klasycznym dziełem literatury motywującej działania ludzkie. Napisana z inspiracji Andrew Carnegiego, przez swych niezliczonych czytelników uważana jest za "kartę powołania", która - na przekór trudnościom ocenianym przez inne systemy motywacyjne jako niepokonalne - skierowała ich na droge wiodącą do sławy i bogactwa. Książka MYŚL I BOGAĆ SIĘ wraz z PODRĘCZNYM PORADNIKIEM odmieniła życie milionów meżczyzn i kobiet, zarówno dorosłych, jak i wkraczających w dojrzałe życie i stworzyła wspaniałe dziedzictwo osiągnieć dokonanych przez dzisiejszych i wczorajszych czołowych działaczy w dziedzinie biznesu, administracji rządowej i życia publicznego. Czytając tę książke pamiętaj, że przedstawia ona fakty, a nie zmyślenia, a jej celem jest przekazanie prawdy uniwersalnej, z której wszyscy przygotowani na jej przyjęcie dowiedzą się, co robić ze swym życiem i jak osiągnąć życiowy cel. Znajdą też w niej bodziec potrzebny do rozpoczecia nowego życia.
Okładka książki Milionerzy z wyboru. 21 tajemnic... Audiobook
audiobook

29,00 zł 19,10 zł


Książka przynosi instrukcje, jak krok po kroku zostać milionerem, nawet jeśli zaczynasz od zera. Pomoże ci określić własne cele, sporządzić plan działań i tak zorganizować pracę, by dojść do tego o czym marzysz. Nikt nie jest lepszy ani mądrzejszy od ciebie! Milionerzy to po prostu ci, którzy znają 21 tajemnic sukcesu. I ty możesz je poznać! Czyta: Grzegorz Widziszewski
Okładka książki Milionerzy z wyboru. 21 tajemnic sukcesu

24,90 zł 16,39 zł


Brian Tracy jest w USA autorytetem, jeśli chodzi o wydobycie ukrytego potencjału i kreatywności człowieka. Ten dynamiczny i inspirujący prelegent przemawia co rok do ponad 250 tysięcy ludzi, zachęcając ich do obrania kierunku na sukces życiowy i zawodowy. Wykładał w takich firmach, jak IBM, Arthur Andersen, McDonnell Douglass i The Million Dollar Round Table. Zanim założył własną firmę, Brian Tracy International, odnosił sukcesy jako handlowiec i specjalista ds. marketingu oraz inwestycji na rynku nieruchomości, w dystrybucji i doradztwie dla menedżerów. Tracy jest autorem takich bestsellerów, jak The 100 Absolutely Unbreakable Laws Business Success (100 absolutnie niepodważalnych praw sukcesu w biznesie) i Maximum Achievement (Maksymalne spełnienie), oraz licznych programów motywacyjnych na taśmach audio, m.in. The Psychology of Achievement (Psychologia spełnienia) i How To Start and Succeed in Your Own Business (Jak otworzyć własną firmę i odnieść sukces).  
Okładka książki Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnie 2012

34,90 zł 22,99 zł


Po prostu różni mentalnie Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy łatwo dochodzą do majątku, a inni mają ciągłe problemy, żeby związać koniec z końcem? Czy ta różnica wynika z ich wykształcenia, inteligencji, umiejętności, wyczucia czasu, nawyków zawodowych, kontaktów, odrobiny szczęścia, czy też może z zawodu, biznesu albo inwestycji, które wybrali? Szokująca odpowiedź brzmi: z żadnej z tych rzeczy! W przełomowej książce „Bogaty albo biedny ” T. Harv Eker twierdzi: „Daj mi pięć minut, a powiem ci, jaką będziesz miał finansową przyszłość!”. Eker potrafi to zrobić, rozpoznając indywidualny „schemat pieniędzy i sukcesu”. Każdy z nas ma własny schemat pieniędzy zakorzeniony w podświadomości i to właśnie ten schemat, bardziej niż cokolwiek innego, decyduje o naszym sukcesie finansowym. Możesz wiedzieć wszystko o marketingu, sprzedaży, negocjacjach, akcjach, nieruchomościach i świecie finansów, lecz jeśli twój schemat pieniędzy nie jest nastawiony na wielki sukces, nigdy nie dojdziesz do wielkich pieniędzy – a jeśli jakimś trafem zdobędziesz pieniądze, najprawdopodobniej je stracisz! „Bogaty albo biedny” to właściwie dwie książki w jednej. Pierwsza część wyjaśnia, jak działa schemat pieniędzy. Z wykładu Ekera, którego cechuje rzadko spotykane połączenie błyskotliwej inteligencji z niezwykłym poczuciem humoru, dowiesz się, jaką zajmujesz pozycję w świecie finansów. Nauczysz się też, jak rozpoznać i skorygować swój schemat pieniędzy, żeby nie tylko zrobić majątek, ale żeby go utrzymać i stale powiększać. W drugiej części poznasz siedemnaście „zestawów myśli”, które mówią o tym, w jaki sposób działają ludzie bogaci w odróżnieniu od większości ludzi biednych i średnio zamożnych. Każdy zestaw obejmuje opis praktycznych działań, które powinieneś podjąć, żeby zdecydowanie zwiększyć swoje dochody. Jeśli nie wiedzie ci się finansowo tak, jakbyś sobie życzył, to znaczy, że musisz zmienić swój schemat pieniędzy. Niestety, twój obecny schemat zostanie z tobą do końca życia, jeśli go nie zidentyfikujesz i nie skorygujesz – właśnie w tym pomoże ci ta niezwykła książka. Zdaniem Ekera, sprawa jest prosta: jeśli będziesz myślał tak, jak myślą ludzie bogaci, i robił to, co oni robią, jest duża szansa, że staniesz się jednym z nich!
Okładka książki 21 cech skutecznego lidera

39,50 zł 26,01 zł


John C. Maxwel jest uznanym na świecie ekspertem od przywództwa, wykładowcą i autorem książek, które znalazły się na listach bestsellerów "New York Timesa", "Wall Street Journal" i "Business Week".Jak stać się osobą, za którą pójdą inni Co sprawia, że ludzie chcą podążać za liderem? Dlaczego niechętnie podporządkowują się jednemu, a za innym pójdą z zapałem choćby na koniec świata? Czym różnią się teoretycy przywództwa od prawdziwych przywódców w realnym świecie? Decydujące znaczenie mają cechy charakteru konkretnej osoby. Czy wiesz, co jest potrzebne, żeby stać się liderem, który pociąga za sobą ludzi i kształtuje rzeczywistość? Gdybyś wnikliwie się sobie przyjrzał, to czy znalazłbyś w sobie te przymioty, których potrzebujesz, żeby spełnić swoje najśmielsze marzenia, tak wielkie, że nigdy o nich nikomu nie mówiłeś? To pytanie musimy sobie postawić - i szczerze na nie odpowiedzieć - jeśli chcemy zrealizować swój prawdziwy potencjał. Napisałem tę książkę, żeby pomóc ci rozpoznać, rozwinąć i udoskonalić te cechy, które są niezbędne, aby stać się prawdziwym liderem, takim, za którym ludzie będą chcieli pójść. Jeśli czytałeś już Prawa przywództwa, to rozumiesz, że stawanie się liderem wymaga czasu. Prawo procesu mówi, że przywódcą stajesz się dzień po dniu, a nie w jeden dzień. Rozwój lidera w części polega na poznaniu praw przywództwa, ponieważ one wskazują, jak ono działa. Zrozumienie mechanizmów przywództwa a rzeczywiste przewodzenie to jednak dwie różne sprawy. Rozmawiałem ostatnio ze swoim przyjacielem, Billem Free-manem, Prezesem Watkins Associated Industries, Inc., największej prywatnej spółki transportowej w Stanach Zjednoczonych. Bili jest świetnym menedżerem i - jak większość dobrych liderów - stale szuka możliwości uczenia się i rozwoju. „Jestem mniej więcej w połowie twojej książki", powiedział, mając na myśli Prawa przywództwa. „Ta książka wywiera na mnie spory wpływ". I wtedy rzekł coś, co dla mnie było inspiracją. „Powiem ci, jak ją studiuję. Każdego ranka czytam jeden rozdział. I przez cały dzień myślę o prawie przywództwa, które jest w nim opisane. W pracy patrzę na siebie i zadaję sobie pytanie: Jak sobie radzę z tym prawem? Patrzę na ludzi w biurze, staram się zobaczyć, czy je stosują. Patrzę na całą naszą spółkę w kontekście tego prawa, obserwuję, oceniam, analizuję. Każdego dnia koncentruję się na innym prawie. To bardzo pouczające". Bili bardzo mnie zainspirował. To właśnie jego wypowiedź popchnęła mnie do napisania tej książki. Bili ma właściwe podejście do swojego rozwoju - podąża od tego, co wewnątrz, do tego, co na zewnątrz. Liderzy są skuteczni ze względu na swoje wewnętrzne właściwości - przymioty, z których składają się jako ludzie. Aby stać się wielkim liderem, musisz rozwijać pewne cechy charakteru. Po rozmowie z Billem zacząłem się zastanawiać nad cechami najlepszych liderów, jakich znam, takich, za którymi ludzie chcą podążać. Szukałem tego, co ich łączy. Rozmawiałem z innymi liderami i wsłuchiwałem się w ich opinie. Analizowałem też przywódców, którzy wpłynęli na bieg historii. Ostatecznie ustaliłem listę 21 cech, które mają wszyscy wielcy liderzy. Opisałem je i zilustrowałem w tej książce, która ma być uzupełnieniem Praw przywództwa. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, być może okaże się, że pochłoniesz kilka rozdziałów na raz. Być może będziesz w stanie przeczytać całą książkę za jednym posiedzeniem. Nie rób tego. Książkę tę powinno się czytać tak, jak Bili Freeman studiował Prawa przywództwa - metodycznie i strategicznie. Chciałbym cię zachęcić, żebyś przez jakiś czas żył z tą książką. Przeczytaj jeden rozdział, a potem daj sobie czas, żeby wchłonąć jego treść. Daj sobie czas na refleksję, analizę i odnowienie siebie. Jeśli jakaś cecha stanowi twoją słabość, spędź nad nią trochę czasu, zanim przejdziesz do następnej. Być może warto będzie powtórzyć ten proces kilka razy w ciągu roku, utrwalając w sobie każdą kolejną cechę. Wszystko zależy od przywództwa. A skuteczne przywództwo zależy od pewnych wewnętrznych przymiotów. Jeśli rozwiniesz w sobie te cechy, będziesz mógł stać się takim liderem, jakim chciałbyś być. Ludzie będą chcieli za tobą pójść. A wtedy będziesz mógł stawić czoło wszystkiemu na tym świecie. Z Wprowadzenia 21 cech skutecznego lidera Spis treści   Podziękowania Wprowadzenie 1. Charakter: Bądź solidny jak skała 2. Charyzma: Pierwsze wrażenie może przesądzić sprawę 3. Zaangażowanie: Odróżnia ludzi czynu od marzycieli 4. Dobra komunikacja: Bez niej będziesz szedł sam 5. Kompetencja: Jeśli ją zbudujesz, inni sami przyjdą 6. Odwaga: Jeden odważny tworzy większość 7. Przenikliwość: Połóż kres nierozwiązanym tajemnicom 8. Koncentracja: Człowiek skoncentrowany jest bystrzejszy 9. Hojność: Świecy nie ubędzie, gdy zapali inną 10. Inicjatywa: Bez niej nie ruszaj się z domu 11. Umiejętność słuchania: Słuchaj ludzi, a zdobędziesz ich serca 12. Pasja: Pokochaj swoje życie 13. Pozytywne nastawienie: Jeśli uwierzysz, że możesz, to będziesz mógł 14. Rozwiązywanie problemów: Nie pozwól, by twoje problemy były problemem 15. Dobre relacje z innymi: Jeśli zadbasz o relacje, znajdziesz sojuszników 16. Odpowiedzialność: Jeśli jej nie weźmiesz, nie poprowadzisz zespołu 17. Pewność siebie: Kompetencja nigdy nie rekompensuj niepewności siebie 18. Samodyscyplina: Pierwszą osobą, którą kierujesz, jesteś ty sam 19. Służba dla innych: Innych stawiaj na pierwszym miejscu 20. Pragnienie rozwoju: Aby przewodzić, musisz się stale uczyć 21. Wizja: Możesz osiągnąć tylko to, co widzisz Zakończenie O Autorze
Okładka książki Bogaty albo biedny CD Mp3 - Audiobook
audiobook

34,00 zł 22,39 zł


Jak to jest, że jedni się bogacą a inni nie potrafią związać końca z końcem? Eker ujawnia w swojej rewelacyjnej książce brakujące ogniwo między pragnieniem sukcesu a jego osiągnięciem. Problem tkwi w indywidualnym schemacie pieniędzy i sukcesu – należy go rozpoznać i skorygować – wówczas jest pewne, że pojawi się szansa finansowego powodzenia. Eker udowodnił, że to działa. Zaczynając od absolutnego zera potrzebował 2 lat, aby stać się milionerem stosując tę metodę. Bogaci myślą: Tworzę swoje życie. I koncentruję się na szansach. Biedni myślą: Życie mi się przydarza. I koncentrują się na przeszkodach. Warto tę maksymę zapamiętać i stosować na co dzień.
Okładka książki Komunikacja pozawerbalna. Znaczenie mowy ciała...

39,00 zł 25,68 zł


Znaczenie mowy ciała w miejscu pracy W pracy wszystko dzieje się w mgnieniu oka. Badania wskazują, że opinię o człowieku formułujemy siedem sekund po jego Łodzi, a 93 procent pokazu docierającego do rozmówcy nie ma nic wspólnego z tym, co faktycznie powiedzieliśmy. Zatem umiejętność wysyłania i odbierania pozawerbalnych przekazów może zagwarantować nam ogromną przewagę. CAROL KINSEY GOMAN połączyła wyniki najnowszych badań ze swoim dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w charakterze konsultantki, instruktorki , a dodatkowo terapeutki i napisała praktyczny przewodnik ułatwiający rozpoznanie, co ty i twoi współpracownicy mówicie bez słów. Rysunki, ilustracje, anegdoty i liczne ćwiczenia pomagają czytelnikowi zapanować nad komunikatami wysyłanymi przez naszą firmęze ciało, żeby stworzyć wierniejszy i atrakcyjniejszy wizerunek tego, kim realnie się jest w oczach kolegów, nabywców i partnerów.
Okładka książki Zarządzanie najmem. Poradnik dla właścicielek...

39,90 zł 25,74 zł


Wszystkim właścicielom chodzi o to, aby osoba, która ma zamieszkać w ich mieszkaniu czy domu dbała o nie, płaciła na czas, traktowała sąsiadów z respektem i nie absorbowała nadmiernie czasu. Marzą o idealnym najemcy. Zamiast marzyć powinni weryfikować potencjalnych najemców. Dziś wielu właścicieli oddaje swoje mieszkanie pierwszej osobie, która zaakceptuje wysokość czynszu. A to bardzo ryzykowne. Oddajesz swój cenny majątek nieznanej osobie. Jeśli spłacasz kredyt na zakup tej nieruchomości, to zwiększasz ryzyko popadnięcia w długi, gdy najemca okaże się niewypłacalny. Jeśli trafisz na prawdziwych oszustów, pozbycie się ich z twojego własnego mieszkania pochłonie twój czas, energię, gotówkę. W świecie biznesu firmy, które nie potrafią identyfikować ryzyk lub nie podejmują działań zmierzających do ograniczenia ujemnych skutków ewentualnych negatywnych zdarzeń, prędzej czy później popadają w poważne kłopoty. Nie inaczej jest w przypadku najmu. Najważniejszymi działaniami na rzecz ograniczania ryzyka złych najemców są: rzetelna selekcja najemców; porządnie skonstruowana i czytelna dla najemcy umowa najmu; szczegółowy protokół zdawczo-odbiorczy; pobranie kaucji; regularne monitorowanie płatności oraz stanu mieszkania; zbudowanie odpowiedniej relacji biznesowej z najemcą. Żadne z tych narzędzi samo z siebie nie wyeliminuje całkowicie ryzyka wynajęcia twojego mieszkania niewłaściwej osobie. Niemniej stosowanie całej palety narzędzi istotnie to ryzyko zmniejszy.
Okładka książki Moc pozytywnego myślenia - Audiobook
audiobook

39,00 zł 25,68 zł


Moc pozytywnego myślenia to książka niezwykła! Norman V. Peale przez całe swoje długie, pracowite lata, wypełnione działalnością duszpasterską i literacką udowodnił, że wiara w siebie może czynić cuda. Pisząc tę książkę miał jasno wytyczony cel ? pragnął pomóc ludziom odnaleźć sens życia. Sprawić, by dane im było spędzić je godnie i szczęśliwie. Peale radzi, jak przestać się zamartwiać, co robić, by ludzie nas po prostu lubili i szanowali, jak uwierzyć w sens swego działania i dopuszczać do siebie wyłącznie dobre myśli. Bez względu na tempo życia trzeba mieć nad nim kontrolę i odnajdywać jego dobre strony. Czyta: Paweł Kleszcz
Okładka książki Tajga Tamtego Lata w Kajenie TW

29,00 zł 20,00 zł


W "TAJDZE" autor jeszcze raz wraca do tematyki syberyjskiego zesłania. Wraca posłuszny pisarskiej intuicji. Nie dawały mu bowiem spokoju własne wspomnienia, pogubione ważne wątki fabularne, czytelniczo ciekawe. Namawiali go do kontynuowania tej tematyki Czytelnicy, którzy licznie sięgnęli po "Syberiadę polską" i "Czas kukułczych gniazd". Przede wszystkim zaś współtowarzysze niedoli, Sybiracy. To ich listy, wzruszające spotkania po latach, znacznie "TAJGĘ" wzbogaciły i nasyciły ją realiami. A co najważniejsze, zaludniły ją autentycznymi postaciami tych, "którzy na wieki wieków w syberyjskiej zmarzlinie pozostali".
Okładka książki Winning - odpowiedzi

39,00 zł 19,90 zł


W bestsellerze z 2005 roku Winning znaczy zwyciężać Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla Jacka otwartością i optymizmem. Wydawało się, że po niej, odwołując się do słów Warrena Buffeta, "nie będzie potrzebna żadna więcej książka o zarządzaniu". Ale Winning ujawniła nienasycone pragnienia rozmawiania o pracy. Od chwili wydania Welchowie otrzymali dosłownie tysiące pytań od studentów college'ów przez doświadczonych menedżerów, po wybitnych szefów znanych korporacji i koncernów na szeroki zakres tematów - od przywództwa i globalnej konkurencji po radzenie sobie z bezkompromisowym szefem po budowanie zespołu. Właściwie padały pytania dotyczące dosłownie każdego aspektu biznesu i kariery zawodowej, często typowe, czasami zaskakujące, wiele ciekawych i wnikliwych. A wszystkie prosto z życia wzięte. Winning - odpowiedzi podejmuje najważniejsze z nich i udziela otwartych, dosadnych odpowiedzi, które stanowią przedłużenie rozmowy podjętej przez Jacka i Suzy w Winning znaczy zwyciężać. Z całą pewnością dialog ten będzie zajmujący i pożyteczny dla wszystkich, którzy zajmują się ważna pracą polegającą na pomaganiu organizacjom w osiąganiu wzrostu i prosperity.
Okładka książki Poznaj swój głos... Twoje najważniejsze narzędzie

22,50 zł 14,82 zł


Cudowna książka! Napisana przez mądrą, dobrą, życzliwą ludziom osobę, a co równie ważne - przez piosenkarkę, a więc fachowca, doskonale znającego tajniki prawidłowego władania głosem. Polecam ją wszystkim tym, którym brak wiary w siebie utrudnia porozumiewanie się z innymi ludźmi. Książka uświadamia, jak wielkie możliwości tkwią w ludzkim organizmie, jak w stosunkowo prosty sposób możemy sami sobie pomóc. Magdalena Zawadzka.
Okładka książki Perennialsi. Megatrendy tworzące społeczeństwo postpokoleniowe
zapowiedź

54,90 zł 37,86 zł


Mauro Guillén rzuca wyzwanie sekwencyjnemu modelowi życia i zachęca nas, abyśmy ponownie przemyśleli naszą karierę, rodzinę i przyszłe plany. ADAM GRANT, autor bestsellera Think Again Otworzymy wam umysły na waszą własną przyszłość i pokażemy nowy świat pełen przygód. ARTHUR C. BROOKS, autor Build the Life You Want Koniec z BOOMERSAMI, POKOLENIEM X, MILENIALSAMI albo POKOLENIEM Z. Nadchodzi czas PERENNIALSÓW, czyli ludzi, którzy przełamują schematy i nie mieszczą się w sztywnych podziałach pokoleniowych. Kim są „perennialsi”? Hasło pochodzi od słowa perennial z ang. bylina, roślina wieloletnia, która doskonale radzi sobie w trudnych warunkach klimatycznych, a z każdym rokiem staje się trwalsza, bardziej odporna na zmiany. Tymi samymi cechami charakteryzują się perennialsi i to właśnie ci pracownicy są nieocenionym, choć często niedocenianym składnikiem wielu organizacji. W Perennialsach Mauro Guillén, autor bestsellera 2030, przygląda się ogromnej zmianie społecznej wywołanej przez przyspieszenie megatrendów — między innymi transformację demograficzną i technologiczną. Twierdzi, że przestarzałe terminy, takie jak boomersi, pokolenie X, milenialsi czy pokolenie Z długo były stosowane w celu zamykania nas w sztywnych kategoriach i etapach życia, sztucznie uniemożliwiając ludziom realizowanie ich pełnego potencjału. Nowa, postpokoleniowa siła znana jako „perennialsi” — jednostki, które nie są konfrontowane ze sobą ze względu na wiek czy doświadczenie — pozwala na wyzwolenie mnóstwa ludzi z ograniczeń sekwencyjnego modelu życia i stworzenie wszystkim równych szans, aby każdy miał możliwość życiowego spełnienia. Ta wielopokoleniowa rewolucja już się rozpoczęła, a Mauro Guillén wskazuje konkretne kulturowe, organizacyjne i polityczne zmiany, które trzeba przeprowadzić, aby dać początek nowej epoce innowacji tworzonej przez perennialsów. Mauro Guillén podkreśla, że sekwencyjny model życia – nauka, praca, emerytura – to już przeszłość. Żyjemy dłużej, mamy do dyspozycji nowe technologie, które zmieniają z jednej strony modele edukacji, z drugiej charakter pracy. To szansa, którą należy wykorzystać. I mogą to zrobić właśnie perennialsi, wyzwalający się z utrwalonych przez dziesięciolecia schematów. Guillén pokazuje, jak ta rewolucja pokoleniowa wpłynie na młodych ludzi, którzy dopiero rozpoczynają pracę, a także na tych, którzy żyją i pracują już dłużej. Identyfikuje też konkretne kulturowe, organizacyjne i polityczne zmiany, które trzeba przeprowadzić, aby dać początek nowej epoce innowacji tworzonej przez perennialsów.
Okładka książki Kto zabrał mój ser? Opowieść dla młodzieży

34,90 zł 22,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Spencer Johnson napisał opowieść Kto zabrał mój Ser?, by pomóc ludziom wychodzić z trudnych sytuacji, w których mogą się znaleźć w każdym momencie życia. W nowej wersji serowej opowieści przeznaczonej dla młodzieży zachęca, by poważnie podchodząc do zmian, spojrzeć jednak na siebie z boku i śmiać się z własnych lęków.Ludzie na całym świecie często wyrażają żal, że nie zapoznali się z opowieścią o serze, gdy byli nastolatkami. Są przekonani, że gdyby przeczytali ją wówczas, uczyniłoby to ich życie łatwiejszym.Zapewne na co dzień napotykacie więcej zmian, niż ich zaznali przez całe życie wasi rodzice i dziadkowie. Czy nie jest wspaniale wiedzieć, jak stawić im czoło od zarania życia i zwyciężać w konfrontacji z nimi?Mamy nadzieję, że w każdej sytuacji dzięki tej opowieści znajdziecie to, co naprawdę ważne, czyli własny Nowy Ser. Sprawi Wam to zapewne wiele radości.
Okładka książki Kociołkowanie po polsku. Sprawdzone przepisy

39,90 zł 23,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kociołkowanie? A cóż to takiego?Dla mnie to bardzo wiele, przede wszystkim dlatego, że gdy za pierwszym razem przywieźliśmy z mężem do Polski kilka kociołków, nie wyobrażaliśmy sobie, że naszym przyjaciołom, znajomym, a potem już po prostu Polakom, spodoba się to tak bardzo. Udało się nam pokazać, że można inaczej spędzać wolny czas, wspólnie odpoczywając po trudnych chwilach codziennego życia. Kociołkowanie to nie tylko gotowanie zupy, to nowy styl weekendowego życia, przepyszne potrawy, udane imprezy i koniec nudy podczas wyjazdów. To nowa moda, która odpowiada każdemu, bo każdy, kto spróbuje, odnajdzie w kociołkowaniu coś fajnego dla siebie.Ewa Hangel autorka książek kulinarnych (Kociołkowanie po polsku, Vege kociołkowanie). W gotowaniu szuka nie elegancji i wyrafinowania, ale łatwości wykonania oraz wspaniałych, intensywnych smaków. Wielbicielka gotowania w jednym garnku.
Okładka książki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi (wyd. 2022)

44,90 zł 26,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Sekretem sukcesu tej książki jest jej prostota. A jak wiadomo najtrudniej pisać najprościej. Każda rada w niej zawarta wydaje się oczywista. Człowiecza mądrość tkwi w podświadomości. Sztuką jest jej wydobycie i zastosowanie w działaniu. Niewielu to potrafi. Carnegie tak. Po mistrzowsku. Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi ułatwia swobodne poruszanie się w biznesie. Przydaje się znakomicie w życiu rodzinnym i towarzyskim. Możesz aplikować o pracę, którą chcesz – i ją zdobyć! Możesz spojrzeć na pracę, którą masz — i ją ulepszyć! Możesz wziąć pod lupę każdą sytuację wokół – i sprawić, by zadziałała dla Twoją korzyść! Solidne, sprawdzone rady Dale'a Carnegie poprowadziły niezliczoną liczbę osób po drabinie sukcesu w biznesie i w życiu osobistym. Jeden z najbardziej przełomowych i ponadczasowych bestsellerów wszech czasów. Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi, nauczy Cię: - 6 sposobów, aby ludzie Cię polubili -12 sposobów na przekonanie ludzi do swojego sposobu myślenia - 9 sposobów na zmianę ludzi bez wzbudzania poczucia urazy I wiele więcej! Osiągnij swój maksymalny potencjał przy pomocy obowiązkowej lektury XXI wieku! Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi stała się jednym z największych sukcesów książkowych w historii Ameryki. Przeszła przez 17 wydań w pierwszym roku publikacji i sprzedała się w nakładzie 250 000 egzemplarzy w ciągu pierwszych trzech miesięcy od wydania. Od tego czasu książka sprzedała się w ponad 30 milionach kopii na całym świecie i rocznie sprzedaje się w ponad 250 000 egzemplarzy.Badanie przeprowadzone przez Bibliotekę Kongresu z 2013 roku uznało ją za siódmą najbardziej wpływową książkę w historii Ameryki.
Okładka książki Kto zabrał mój ser?

34,90 zł 22,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kto zabrał mój ser? to prosta, a zarazem mądra, alegoryczna przypowieść, odkrywająca najgłębsze prawdy o zmianach dokonujących się w naszym życiu. Co sprawiło, że książka ta gości od wielu tygodni na pierwszych miejscach list bestsellerów tak poczytnych pism jak: „The New York Times”, „Wall Street Journal”, „USA Today”. Odpowiedź zawiera się w jednym zdaniu: jasne, pełne mocy przesłanie zawarte w tej książce – „To nie prawda, że zmiany są najważniejsze. Po prostu nic innego ważnym nie jest. Otwórz się na zmiany, nie walcz z nimi”. Bohaterowie tej przypowieści cztery istoty – myszy Nos i Pędziwiatr, i miniaturowi ludzie – Zastałek i Bojek, są personifikacją prostych, ale i skomplikowanych części naszej osobowości, które kryją się w nas niezależnie od wieku, płci, rasy czy narodowości. Myszy i ludzie - żyjący wewnątrz labiryntu i poszukujący sera, który jest ich pokarmem i źródłem szczęścia. "Ser" to metafora wszystkiego, czego pożądamy w życiu – dobrej pracy, zdrowych związków z innymi ludźmi, majątku, zdrowia czy spokoju duchowego. "Labirynt" to miejsce, w którym szukamy tego, czego pragniemy - może jest to firma dla której chcielibyśmy pracować, rodzina czy społeczność, w której żyjemy. Niekiedy zachowujemy się jak Nos, który szybko wyczuwa zmiany, lub jak Pędziwiatr, który szybko rozpoczyna działanie, albo jak Zastałek, który zaprzecza i opiera się zmianom, bo obawia się, że przyniosą coś złego, albo jak Bojek, który uczy przystosowania się do zmian, gdy widzi, że mogą przynieść coś lepszego. Którąkolwiek z części naszej osobowości wykorzystujemy, mamy wszyscy wspólną cechę: potrzeby odnalezienia własnej drogi w labiryncie życia i odnalezienia sukcesu w erze ciągłych zmian. Jakże wszystko byłoby proste, gdybyśmy mieli własną mapę labiryntu. Gdyby reguły, do których przywykliśmy niezmiennie obowiązywały. Gdyby nie zabierano nam od czasu do czasu naszego Sera. Świat jednak zmienia się nieustannie – rzecz w tym, aby potrafić się do tych zmian dostosować. Kto zabrał mój ser? S. Johnsona stała się książką niemalże kultową. Publicysta czasopisma „TIME” Walter Kirn nazwał ją "literacką podwaliną Nowej Ekonomii". Opracowanym w oparciu o nią programem szkoleniowym CHEESE Experience objęto zarządy i grupy menedżerskie wielu renomowanych firm takich jak Chase Manhattan, Procter and Gamble, General Motors, Kodak, Marriot, Citibank, Hewlett – Packard, Hartford Insurance, IBM, Time -Warner, US Army, Xerox i wiele innych. Sprzedała się, jak dotychczas w niewiarygodnym łącznym nakładzie 2 000 000 egzemplarzy.
Opakowanie Kalendarz Dyrektora 2021/2022 TW

49,00 zł 32,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Niezawodny, sprawdzony, kompletny! Zawiera wszystkie niezbędne do pracy dydaktyka elementy

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj