Książka przynosi instrukcje, jak krok po kroku zostać milionerem, nawet jeśli zaczynasz od zera. Pomoże ci określić własne cele, sporządzić plan działań i tak zorganizować pracę, by dojść do tego o czym marzysz.
Nikt nie jest lepszy ani mądrzejszy od ciebie! Milionerzy to po prostu ci, którzy znają 21 tajemnic sukcesu. I ty możesz je poznać!
Czyta: Grzegorz Widziszewski
Brian Tracy jest w USA autorytetem, jeśli chodzi o wydobycie ukrytego potencjału i kreatywności człowieka. Ten dynamiczny i inspirujący prelegent przemawia co rok do ponad 250 tysięcy ludzi, zachęcając ich do obrania kierunku na sukces życiowy i zawodowy. Wykładał w takich firmach, jak IBM, Arthur Andersen, McDonnell Douglass i The Million Dollar Round Table. Zanim założył własną firmę, Brian Tracy International, odnosił sukcesy jako handlowiec i specjalista ds. marketingu oraz inwestycji na rynku nieruchomości, w dystrybucji i doradztwie dla menedżerów. Tracy jest autorem takich bestsellerów, jak The 100 Absolutely Unbreakable Laws Business Success (100 absolutnie niepodważalnych praw sukcesu w biznesie) i Maximum Achievement (Maksymalne spełnienie), oraz licznych programów motywacyjnych na taśmach audio, m.in. The Psychology of Achievement (Psychologia spełnienia) i How To Start and Succeed in Your Own Business (Jak otworzyć własną firmę i odnieść sukces).
Choć autyzm i zespół Aspergera nie są rzadkością, pozostają mało znane. Większość ludzi tych upośledzeń nie zna i kiedy nagle się pojawiają, nie potrafi się przystosować i z nimi żyć.
Dzieci dotknięte tymi przypadłościami nie rozumieją w czym się różnią od innych, nie wiedzą jak myślą inni i mają trudności ze znalezieniem miejsca wśród rówieśników.
Ta książka zrozumiała i łatwa w czytaniu została napisana właśnie dla nich. Jej zadaniem jest wytłumaczyć dziecku z zespołem Aspergera lub dziecku autystycznemu wysokiego poziomu w czym różni się od innych i zrozumieć kim jest. Pomóc mu żyć z tą odmiennością, pogodzić się z samym sobą i z innymi, z myślą, dlaczego tak trudno autystykowi mieć przyjaciół. To przyjazna książka do czytania w rodzinie, przed dzieckiem albo razem z nim – aby móc wymienić opinie lub nawiązać dialog.
Po prostu różni mentalnie
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy łatwo dochodzą do majątku, a inni mają ciągłe problemy, żeby związać koniec z końcem? Czy ta różnica wynika z ich wykształcenia, inteligencji, umiejętności, wyczucia czasu, nawyków zawodowych, kontaktów, odrobiny szczęścia, czy też może z zawodu, biznesu albo inwestycji, które wybrali? Szokująca odpowiedź brzmi: z żadnej z tych rzeczy! W przełomowej książce „Bogaty albo biedny ” T. Harv Eker twierdzi: „Daj mi pięć minut, a powiem ci, jaką będziesz miał finansową przyszłość!”. Eker potrafi to zrobić, rozpoznając indywidualny „schemat pieniędzy i sukcesu”. Każdy z nas ma własny schemat pieniędzy zakorzeniony w podświadomości i to właśnie ten schemat, bardziej niż cokolwiek innego, decyduje o naszym sukcesie finansowym. Możesz wiedzieć wszystko o marketingu, sprzedaży, negocjacjach, akcjach, nieruchomościach i świecie finansów, lecz jeśli twój schemat pieniędzy nie jest nastawiony na wielki sukces, nigdy nie dojdziesz do wielkich pieniędzy – a jeśli jakimś trafem zdobędziesz pieniądze, najprawdopodobniej je stracisz! „Bogaty albo biedny” to właściwie dwie książki w jednej. Pierwsza część wyjaśnia, jak działa schemat pieniędzy. Z wykładu Ekera, którego cechuje rzadko spotykane połączenie błyskotliwej inteligencji z niezwykłym poczuciem humoru, dowiesz się, jaką zajmujesz pozycję w świecie finansów. Nauczysz się też, jak rozpoznać i skorygować swój schemat pieniędzy, żeby nie tylko zrobić majątek, ale żeby go utrzymać i stale powiększać. W drugiej części poznasz siedemnaście „zestawów myśli”, które mówią o tym, w jaki sposób działają ludzie bogaci w odróżnieniu od większości ludzi biednych i średnio zamożnych. Każdy zestaw obejmuje opis praktycznych działań, które powinieneś podjąć, żeby zdecydowanie zwiększyć swoje dochody. Jeśli nie wiedzie ci się finansowo tak, jakbyś sobie życzył, to znaczy, że musisz zmienić swój schemat pieniędzy. Niestety, twój obecny schemat zostanie z tobą do końca życia, jeśli go nie zidentyfikujesz i nie skorygujesz – właśnie w tym pomoże ci ta niezwykła książka. Zdaniem Ekera, sprawa jest prosta: jeśli będziesz myślał tak, jak myślą ludzie bogaci, i robił to, co oni robią, jest duża szansa, że staniesz się jednym z nich!
John C. Maxwel jest uznanym na świecie ekspertem od przywództwa, wykładowcą i autorem książek, które znalazły się na listach bestsellerów "New York Timesa", "Wall Street Journal" i "Business Week".Jak stać się osobą, za którą pójdą inni
Co sprawia, że ludzie chcą podążać za liderem? Dlaczego niechętnie podporządkowują się jednemu, a za innym pójdą z zapałem choćby na koniec świata? Czym różnią się teoretycy przywództwa od prawdziwych przywódców w realnym świecie? Decydujące znaczenie mają cechy charakteru konkretnej osoby. Czy wiesz, co jest potrzebne, żeby stać się liderem, który pociąga za sobą ludzi i kształtuje rzeczywistość? Gdybyś wnikliwie się sobie przyjrzał, to czy znalazłbyś w sobie te przymioty, których potrzebujesz, żeby spełnić swoje najśmielsze marzenia, tak wielkie, że nigdy o nich nikomu nie mówiłeś? To pytanie musimy sobie postawić - i szczerze na nie odpowiedzieć - jeśli chcemy zrealizować swój prawdziwy potencjał. Napisałem tę książkę, żeby pomóc ci rozpoznać, rozwinąć i udoskonalić te cechy, które są niezbędne, aby stać się prawdziwym liderem, takim, za którym ludzie będą chcieli pójść. Jeśli czytałeś już Prawa przywództwa, to rozumiesz, że stawanie się liderem wymaga czasu. Prawo procesu mówi, że przywódcą stajesz się dzień po dniu, a nie w jeden dzień. Rozwój lidera w części polega na poznaniu praw przywództwa, ponieważ one wskazują, jak ono działa. Zrozumienie mechanizmów przywództwa a rzeczywiste przewodzenie to jednak dwie różne sprawy.
Rozmawiałem ostatnio ze swoim przyjacielem, Billem Free-manem, Prezesem Watkins Associated Industries, Inc., największej prywatnej spółki transportowej w Stanach Zjednoczonych. Bili jest świetnym menedżerem i - jak większość dobrych liderów - stale szuka możliwości uczenia się i rozwoju. „Jestem mniej więcej w połowie twojej książki", powiedział, mając na myśli Prawa przywództwa. „Ta książka wywiera na mnie spory wpływ". I wtedy rzekł coś, co dla mnie było inspiracją. „Powiem ci, jak ją studiuję. Każdego ranka czytam jeden rozdział. I przez cały dzień myślę o prawie przywództwa, które jest w nim opisane. W pracy patrzę na siebie i zadaję sobie pytanie: Jak sobie radzę z tym prawem? Patrzę na ludzi w biurze, staram się zobaczyć, czy je stosują. Patrzę na całą naszą spółkę w kontekście tego prawa, obserwuję, oceniam, analizuję. Każdego dnia koncentruję się na innym prawie. To bardzo pouczające". Bili bardzo mnie zainspirował. To właśnie jego wypowiedź popchnęła mnie do napisania tej książki. Bili ma właściwe podejście do swojego rozwoju - podąża od tego, co wewnątrz, do tego, co na zewnątrz. Liderzy są skuteczni ze względu na swoje wewnętrzne właściwości - przymioty, z których składają się jako ludzie. Aby stać się wielkim liderem, musisz rozwijać pewne cechy charakteru. Po rozmowie z Billem zacząłem się zastanawiać nad cechami najlepszych liderów, jakich znam, takich, za którymi ludzie chcą podążać. Szukałem tego, co ich łączy. Rozmawiałem z innymi liderami i wsłuchiwałem się w ich opinie. Analizowałem też przywódców, którzy wpłynęli na bieg historii. Ostatecznie ustaliłem listę 21 cech, które mają wszyscy wielcy liderzy. Opisałem je i zilustrowałem w tej książce, która ma być uzupełnieniem Praw przywództwa.
Gdy zaczniesz czytać tę książkę, być może okaże się, że pochłoniesz kilka rozdziałów na raz. Być może będziesz w stanie przeczytać całą książkę za jednym posiedzeniem. Nie rób tego. Książkę tę powinno się czytać tak, jak Bili Freeman studiował Prawa przywództwa - metodycznie i strategicznie. Chciałbym cię zachęcić, żebyś przez jakiś czas żył z tą książką. Przeczytaj jeden rozdział, a potem daj sobie czas, żeby wchłonąć jego treść. Daj sobie czas na refleksję, analizę i odnowienie siebie. Jeśli jakaś cecha stanowi twoją słabość, spędź nad nią trochę czasu, zanim przejdziesz do następnej. Być może warto będzie powtórzyć ten proces kilka razy w ciągu roku, utrwalając w sobie każdą kolejną cechę. Wszystko zależy od przywództwa. A skuteczne przywództwo zależy od pewnych wewnętrznych przymiotów. Jeśli rozwiniesz w sobie te cechy, będziesz mógł stać się takim liderem, jakim chciałbyś być. Ludzie będą chcieli za tobą pójść. A wtedy będziesz mógł stawić czoło wszystkiemu na tym świecie.
Z Wprowadzenia
21 cech skutecznego lidera
Spis treści
Podziękowania Wprowadzenie
1. Charakter: Bądź solidny jak skała
2. Charyzma: Pierwsze wrażenie może przesądzić sprawę
3. Zaangażowanie: Odróżnia ludzi czynu od marzycieli
4. Dobra komunikacja: Bez niej będziesz szedł sam
5. Kompetencja: Jeśli ją zbudujesz, inni sami przyjdą
6. Odwaga: Jeden odważny tworzy większość
7. Przenikliwość: Połóż kres nierozwiązanym tajemnicom
8. Koncentracja: Człowiek skoncentrowany jest bystrzejszy
9. Hojność: Świecy nie ubędzie, gdy zapali inną
10. Inicjatywa: Bez niej nie ruszaj się z domu
11. Umiejętność słuchania: Słuchaj ludzi, a zdobędziesz ich serca
12. Pasja: Pokochaj swoje życie
13. Pozytywne nastawienie: Jeśli uwierzysz, że możesz, to będziesz mógł
14. Rozwiązywanie problemów: Nie pozwól, by twoje problemy były problemem
15. Dobre relacje z innymi: Jeśli zadbasz o relacje, znajdziesz sojuszników
16. Odpowiedzialność: Jeśli jej nie weźmiesz, nie poprowadzisz zespołu
17. Pewność siebie: Kompetencja nigdy nie rekompensuj niepewności siebie
18. Samodyscyplina: Pierwszą osobą, którą kierujesz, jesteś ty sam
19. Służba dla innych: Innych stawiaj na pierwszym miejscu
20. Pragnienie rozwoju: Aby przewodzić, musisz się stale uczyć
21. Wizja: Możesz osiągnąć tylko to, co widzisz
Zakończenie
O Autorze
Jak to jest, że jedni się bogacą a inni nie potrafią związać końca z końcem? Eker ujawnia w swojej rewelacyjnej książce brakujące ogniwo między pragnieniem sukcesu a jego osiągnięciem. Problem tkwi w indywidualnym schemacie pieniędzy i sukcesu – należy go rozpoznać i skorygować – wówczas jest pewne, że pojawi się szansa finansowego powodzenia. Eker udowodnił, że to działa. Zaczynając od absolutnego zera potrzebował 2 lat, aby stać się milionerem stosując tę metodę.
Bogaci myślą: Tworzę swoje życie. I koncentruję się na szansach. Biedni myślą: Życie mi się przydarza. I koncentrują się na przeszkodach.
Warto tę maksymę zapamiętać i stosować na co dzień.
Znaczenie mowy ciała w miejscu pracy
W pracy wszystko dzieje się w mgnieniu oka. Badania wskazują, że opinię o człowieku formułujemy siedem sekund po jego Łodzi, a 93 procent pokazu docierającego do rozmówcy nie ma nic wspólnego z tym, co faktycznie powiedzieliśmy. Zatem umiejętność wysyłania i odbierania pozawerbalnych przekazów może zagwarantować nam ogromną przewagę.
CAROL KINSEY GOMAN połączyła wyniki najnowszych badań ze swoim dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w charakterze konsultantki, instruktorki , a dodatkowo terapeutki i napisała praktyczny przewodnik ułatwiający rozpoznanie, co ty i twoi współpracownicy mówicie bez słów. Rysunki, ilustracje, anegdoty i liczne ćwiczenia pomagają czytelnikowi zapanować nad komunikatami wysyłanymi przez naszą firmęze ciało, żeby stworzyć wierniejszy i atrakcyjniejszy wizerunek tego, kim realnie się jest w oczach kolegów, nabywców i partnerów.
Wszystkim właścicielom chodzi o to, aby osoba, która ma zamieszkać w ich mieszkaniu czy domu dbała o nie, płaciła na czas, traktowała sąsiadów z respektem i nie absorbowała nadmiernie czasu. Marzą o idealnym najemcy. Zamiast marzyć powinni weryfikować potencjalnych najemców.
Dziś wielu właścicieli oddaje swoje mieszkanie pierwszej osobie, która zaakceptuje wysokość czynszu. A to bardzo ryzykowne. Oddajesz swój cenny majątek nieznanej osobie. Jeśli spłacasz kredyt na zakup tej nieruchomości, to zwiększasz ryzyko popadnięcia w długi, gdy najemca okaże się niewypłacalny. Jeśli trafisz na prawdziwych oszustów, pozbycie się ich z twojego własnego mieszkania pochłonie twój czas, energię, gotówkę.
W świecie biznesu firmy, które nie potrafią identyfikować ryzyk lub nie podejmują działań zmierzających do ograniczenia ujemnych skutków ewentualnych negatywnych zdarzeń, prędzej czy później popadają w poważne kłopoty. Nie inaczej jest w przypadku najmu.
Najważniejszymi działaniami na rzecz ograniczania ryzyka złych najemców są: rzetelna selekcja najemców; porządnie skonstruowana i czytelna dla najemcy umowa najmu; szczegółowy protokół zdawczo-odbiorczy; pobranie kaucji; regularne monitorowanie płatności oraz stanu mieszkania; zbudowanie odpowiedniej relacji biznesowej z najemcą. Żadne z tych narzędzi samo z siebie nie wyeliminuje całkowicie ryzyka wynajęcia twojego mieszkania niewłaściwej osobie. Niemniej stosowanie całej palety narzędzi istotnie to ryzyko zmniejszy.
Moc pozytywnego myślenia to książka niezwykła!
Norman V. Peale przez całe swoje długie, pracowite lata, wypełnione działalnością duszpasterską i literacką udowodnił, że wiara w siebie może czynić cuda. Pisząc tę książkę miał jasno wytyczony cel ? pragnął pomóc ludziom odnaleźć sens życia. Sprawić, by dane im było spędzić je godnie i szczęśliwie. Peale radzi, jak przestać się zamartwiać, co robić, by ludzie nas po prostu lubili i szanowali, jak uwierzyć w sens swego działania i dopuszczać do siebie wyłącznie dobre myśli.
Bez względu na tempo życia trzeba mieć nad nim kontrolę i odnajdywać jego dobre strony.
Czyta: Paweł Kleszcz
W "TAJDZE" autor jeszcze raz wraca do tematyki syberyjskiego zesłania. Wraca posłuszny pisarskiej intuicji. Nie dawały mu bowiem spokoju własne wspomnienia, pogubione ważne wątki fabularne, czytelniczo ciekawe. Namawiali go do kontynuowania tej tematyki Czytelnicy, którzy licznie sięgnęli po "Syberiadę polską" i "Czas kukułczych gniazd". Przede wszystkim zaś współtowarzysze niedoli, Sybiracy. To ich listy, wzruszające spotkania po latach, znacznie "TAJGĘ" wzbogaciły i nasyciły ją realiami. A co najważniejsze, zaludniły ją autentycznymi postaciami tych, "którzy na wieki wieków w syberyjskiej zmarzlinie pozostali".
W bestsellerze z 2005 roku Winning znaczy zwyciężać Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla Jacka otwartością i optymizmem. Wydawało się, że po niej, odwołując się do słów Warrena Buffeta, "nie będzie potrzebna żadna więcej książka o zarządzaniu". Ale Winning ujawniła nienasycone pragnienia rozmawiania o pracy. Od chwili wydania Welchowie otrzymali dosłownie tysiące pytań od studentów college'ów przez doświadczonych menedżerów, po wybitnych szefów znanych korporacji i koncernów na szeroki zakres tematów - od przywództwa i globalnej konkurencji po radzenie sobie z bezkompromisowym szefem po budowanie zespołu. Właściwie padały pytania dotyczące dosłownie każdego aspektu biznesu i kariery zawodowej, często typowe, czasami zaskakujące, wiele ciekawych i wnikliwych. A wszystkie prosto z życia wzięte. Winning - odpowiedzi podejmuje najważniejsze z nich i udziela otwartych, dosadnych odpowiedzi, które stanowią przedłużenie rozmowy podjętej przez Jacka i Suzy w Winning znaczy zwyciężać. Z całą pewnością dialog ten będzie zajmujący i pożyteczny dla wszystkich, którzy zajmują się ważna pracą polegającą na pomaganiu organizacjom w osiąganiu wzrostu i prosperity.
Cudowna książka! Napisana przez mądrą, dobrą, życzliwą ludziom osobę, a co równie ważne - przez piosenkarkę, a więc fachowca, doskonale znającego tajniki prawidłowego władania głosem. Polecam ją wszystkim tym, którym brak wiary w siebie utrudnia porozumiewanie się z innymi ludźmi. Książka uświadamia, jak wielkie możliwości tkwią w ludzkim organizmie, jak w stosunkowo prosty sposób możemy sami sobie pomóc. Magdalena Zawadzka.
Spencer Johnson napisał opowieść Kto zabrał mój Ser?, by pomóc ludziom wychodzić z trudnych sytuacji, w których mogą się znaleźć w każdym momencie życia. W nowej wersji serowej opowieści przeznaczonej dla młodzieży zachęca, by poważnie podchodząc do zmian, spojrzeć jednak na siebie z boku i śmiać się z własnych lęków.Ludzie na całym świecie często wyrażają żal, że nie zapoznali się z opowieścią o serze, gdy byli nastolatkami. Są przekonani, że gdyby przeczytali ją wówczas, uczyniłoby to ich życie łatwiejszym.Zapewne na co dzień napotykacie więcej zmian, niż ich zaznali przez całe życie wasi rodzice i dziadkowie. Czy nie jest wspaniale wiedzieć, jak stawić im czoło od zarania życia i zwyciężać w konfrontacji z nimi?Mamy nadzieję, że w każdej sytuacji dzięki tej opowieści znajdziecie to, co naprawdę ważne, czyli własny Nowy Ser. Sprawi Wam to zapewne wiele radości.
Kociołkowanie? A cóż to takiego?Dla mnie to bardzo wiele, przede wszystkim dlatego, że gdy za pierwszym razem przywieźliśmy z mężem do Polski kilka kociołków, nie wyobrażaliśmy sobie, że naszym przyjaciołom, znajomym, a potem już po prostu Polakom, spodoba się to tak bardzo. Udało się nam pokazać, że można inaczej spędzać wolny czas, wspólnie odpoczywając po trudnych chwilach codziennego życia. Kociołkowanie to nie tylko gotowanie zupy, to nowy styl weekendowego życia, przepyszne potrawy, udane imprezy i koniec nudy podczas wyjazdów. To nowa moda, która odpowiada każdemu, bo każdy, kto spróbuje, odnajdzie w kociołkowaniu coś fajnego dla siebie.Ewa Hangel autorka książek kulinarnych (Kociołkowanie po polsku, Vege kociołkowanie). W gotowaniu szuka nie elegancji i wyrafinowania, ale łatwości wykonania oraz wspaniałych, intensywnych smaków. Wielbicielka gotowania w jednym garnku.
Kto zabrał mój ser? to prosta, a zarazem mądra, alegoryczna przypowieść, odkrywająca najgłębsze prawdy o zmianach dokonujących się w naszym życiu.
Co sprawiło, że książka ta gości od wielu tygodni na pierwszych miejscach list bestsellerów tak poczytnych pism jak: „The New York Times”, „Wall Street Journal”, „USA Today”. Odpowiedź zawiera się w jednym zdaniu: jasne, pełne mocy przesłanie zawarte w tej książce – „To nie prawda, że zmiany są najważniejsze. Po prostu nic innego ważnym nie jest. Otwórz się na zmiany, nie walcz z nimi”.
Bohaterowie tej przypowieści cztery istoty – myszy Nos i Pędziwiatr, i miniaturowi ludzie – Zastałek i Bojek, są personifikacją prostych, ale i skomplikowanych części naszej osobowości, które kryją się w nas niezależnie od wieku, płci, rasy czy narodowości. Myszy i ludzie - żyjący wewnątrz labiryntu i poszukujący sera, który jest ich pokarmem i źródłem szczęścia.
"Ser" to metafora wszystkiego, czego pożądamy w życiu – dobrej pracy, zdrowych związków z innymi ludźmi, majątku, zdrowia czy spokoju duchowego. "Labirynt" to miejsce, w którym szukamy tego, czego pragniemy - może jest to firma dla której chcielibyśmy pracować, rodzina czy społeczność, w której żyjemy.
Niekiedy zachowujemy się jak Nos, który szybko wyczuwa zmiany, lub jak Pędziwiatr, który szybko rozpoczyna działanie, albo jak Zastałek, który zaprzecza i opiera się zmianom, bo obawia się, że przyniosą coś złego, albo jak Bojek, który uczy przystosowania się do zmian, gdy widzi, że mogą przynieść coś lepszego. Którąkolwiek z części naszej osobowości wykorzystujemy, mamy wszyscy wspólną cechę: potrzeby odnalezienia własnej drogi w labiryncie życia i odnalezienia sukcesu w erze ciągłych zmian. Jakże wszystko byłoby proste, gdybyśmy mieli własną mapę labiryntu. Gdyby reguły, do których przywykliśmy niezmiennie obowiązywały. Gdyby nie zabierano nam od czasu do czasu naszego Sera. Świat jednak zmienia się nieustannie – rzecz w tym, aby potrafić się do tych zmian dostosować.
Kto zabrał mój ser? S. Johnsona stała się książką niemalże kultową. Publicysta czasopisma „TIME” Walter Kirn nazwał ją "literacką podwaliną Nowej Ekonomii". Opracowanym w oparciu o nią programem szkoleniowym CHEESE Experience objęto zarządy i grupy menedżerskie wielu renomowanych firm takich jak Chase Manhattan, Procter and Gamble, General Motors, Kodak, Marriot, Citibank, Hewlett – Packard, Hartford Insurance, IBM, Time -Warner, US Army, Xerox i wiele innych. Sprzedała się, jak dotychczas w niewiarygodnym łącznym nakładzie 2 000 000 egzemplarzy.
Niezawodny, sprawdzony, kompletny! Zawiera wszystkie niezbędne do pracy dydaktyka elementy:- plany lekcji- skróconą oraz rozbudowaną wersję kalendarza- notatnik wychowawcy- plan wywiadówek i spotkań z rodzicami- aktualne aktyprawne- telefony oraz przydatne adresy placówek i instytucjioświatowych- książkę teleadresową oraz kalendarium.Miks wzorów wysyłanych losowo.
Niezawodny, sprawdzony, kompletny! Zawiera wszystkie niezbędne do pracy dydaktyka elementy:- plany lekcji- skróconą oraz rozbudowaną wersję kalendarza- notatnik wychowawcy- plan wywiadówek i spotkań z rodzicami- aktualne aktyprawne- telefony oraz przydatne adresy placówek i instytucjioświatowych- książkę teleadresową oraz kalendarium.
Ważna książka, pomagająca zrozumieć niektóre podstawowe mechanizmy zmieniające nasz świat… Rzeczowa i wnikliwa.
Jim Collins, autor bestsellera Od dobrego do wielkiego
Zaskakująca książka… Bezonomika otworzy wam oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, jak działa i czym prawdopodobnie się stanie.
John Huey, były redaktor naczelny „Time” i współautor, z Samem Waltonem, książki Made in America
Bezonomika wyjaśnia lepiej od wszystkich dotychczasowych analiz, dlaczego przyzwyczajamy się coraz bardziej do życia według reguł ustalonych przez Amazon. Dumaine rozmawiał z wieloma dyrektorami firmy, poznał jej magazyny, wysłuchał obaw i prognoz konkurentów. W rezultacie powstała wnikliwa opowieść o tym, jak Jeff Bezos zbudował swego bilionowego kolosa dzięki nadzwyczajnej dbałości o klienta.
Nir Eyal, autor bestsellerów Skuszeni i Indistractable
Amazon zmienia nie tylko nasze zwyczaje zakupowe, ale także metody zarządzania. Brian Dumaine pokazuje nam Amazon od środka, dzięki czemu dowiadujemy się, jak Jeff Bezos i jego ludzie zapewnili firmie jej dzisiejszą pozycję. Amazon zmienił reguły gry i stał się jednym z najbardziej drapieżnych, nienasyconych i rewolucyjnych start-upów Ameryki. Jeszcze dziś kupcie Bezonomikę.
Michael Useem, profesor i dyrektor Wharton Leadership Center na University of Pennsylvania
Jeśli chcecie poznać Amazon – naprawdę go poznać (a kto by nie chciał?) – musicie przeczytać Bezonomikę. Dzięki gruntownie udokumentowanej, ale przystępnej książce Briana Dumaine’a ujrzycie wnętrze tego tajemniczego lewiatana, który ustala nowe zasady biznesu i zmienia świat.
Andy Serwer, redaktor naczelny „Yahoo! Finance”
Jak Amazon dokonał tego wszystkiego? Po przeczytaniu książki Dumaine’a będziecie zafascynowani czarodziejską mocą tego technologicznego giganta.
David A. Vise, laureat Nagrody Pulitzera, współautor Google Story. Opowieść o firmie, która zmieniła świat
Bezonomika to nie tylko książka o Amazonie, ale też o rewolucji technologicznej, która dokonuje się na naszych oczach. Brian Dumaine opowiada o niepowstrzymanym postępie tej rewolucji, który opiera się na innowacjach w dziedzinie baz danych, sztucznej inteligencji, maszyn uczących się, robotyki i Internetu rzeczy… Niezmiernie zajmująca książka.
Andy Karsner, główny strateg i „kosmiczny kowboj” w Google X
O książce:
Dziennikarz miesięcznika „Fortune” i zdobywca wielu nagród napisał wnikliwą, odkrywczą i obiektywną książkę o modelu biznesu firmy Amazon, nazwanym „bezonomiką”. Model ten powoli staje się dominujący. Bezonomika zaczyna kształtować życie każdego amerykańskiego konsumenta, a konkurenci Amazona usiłują naśladować jego strategię albo ją przechytrzyć.
Szef Amazona Jeff Bezos – podobnie jak Henry Ford, Sam Walton albo Steve Jobs w pierwszych latach działalności założonych przez siebie firm, Forda, Walmartu i Apple’a – stał się najważniejszym przedsiębiorcą swoich czasów. Ten najbogatszy dziś człowiek na świecie zbudował najbardziej wydajną machinę do tworzenia bogactwa w całej historii. Amerykańskie gospodarstwa domowe wydają 2% swoich dochodów na zakup setek milionów produktów, ekspediowanych błyskawicznie z rozsianych po całym globie magazynów firmy. Ale ta wygoda ma swoją cenę. Bezonomika, dowodzi autor książki, doprowadzi do zniknięcia wielu milionów miejsc pracy, a technologia coraz nachalniej będzie ingerować w nasze życie.
Aby odpowiedzieć na pytanie, dlaczego Amazon stał się nieokiełznaną siłą – i jest coraz powszechniej naśladowany – Brian Dumaine przeprowadził wywiady i rozmowy ze 150 osobami z firmy i spoza niej. W swojej książce ujawnia podstawowe zasady, którym Jeff Bezos zawdzięcza dominację na rynku: obsesyjną dbałość o klienta, nieustanną innowacyjność, perspektywiczne myślenie i korzystanie na coraz większą skalę ze sztucznej inteligencji. Dumaine pokazuje, jak firmy ze Stanów Zjednoczonych, Chin i innych krajów naśladują metody Bezosa.
W książce jest też mowa o firmach, wielkich i małych, które uniknęły zmiażdżenia przez kolosa ze Seattle dzięki odkryciu jego słabszych stron. Autor podaje wskazówki, jak przetrwać w epoce Amazona.
Bezonomika – będąca żyłą złota dla jednych, a zagrożeniem dla innych – stała się czynnikiem wywierającym przemożny wpływ na nasze życie. Każdy mieszkaniec globu powinien dowiedzieć się o niej jak najwięcej.
Na komplet pod nazwą ""Ludzie Miejsca, Wydarzenia"", w pięknym etui, składają się trzy książki Macieja Łagiewskiego: ""Wrocław. Wędrówka przez wieki"", ""Wrocław. Podróż przez wieki"", ""Wrocław. Spacer przez wieki"".Historie, które znalazły się w książkach są przeróżne. Niektóre z nich są powszechnie znane, inne odkryte przez autora przypadkowo przy okazji historycznych dociekań oraz spotkań z dawnymi i obecnymi mieszkańcami Wrocławia. Właśnie relacje ludzi, autentycznych świadków, tworzą wiarygodną, piękną opowieść. Wizerunek wrocławian obejmuje w ciągu stuleci ludzi różnych narodowości i religii, jednak zawsze czujących się członkami jednej, wyjątkowej, tutejszej społeczności, udowadniając, że takie podejście gwarantuje nie tylko zgodne współżycie, ale i dobrobyt miasta i jego mieszkańców.Historia Wrocławia jest największą pasją Macieja Łagiewskiego, której - jak sam mówi - poświęca niemal każdą wolną chwilę...Pakiet jest efektowną ofertą prezentową nie tylko dla miłośników Wrocławia
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?