We’re all in Sales now
Parents sell their kids on going to bed. Spouses sell their partners on mowing the lawn. We sell our bosses on giving us more money and more time off. And in astonishing numbers we go online to sell ourselves on Facebook, Twitter and online dating profiles.
Relying on science, analysis and his trademark clarity of thought, Daniel Pink shows that sales isn’t what it used to be. Then he provides a set of tools, tips, and exercises for succeeding on each new terrain: six new ways to pitch your idea, three ways to understand another’s perspective, five frames that can make your message clearer, and much more.
*** Bestseller "New York Timesa" z 2022 roku *** "Jestem zachwycona tym, że Daniel Pink zajął się jednym z najlepszych (i najtrudniejszych) nauczycieli w moim życiu - żalem. Zawsze wiedziałam, że żal pogłębia moją relację z sobą i z innymi, ale teraz, dzięki badaniom i opowieściom Dana, rozumiem dlaczego. Koncepcja "bez żalu" nie oznacza życia z odwagą. Oznacza życie bez refleksji. Świat potrzebuje tej książki i potrzebuje więcej refleksji. Natychmiast". dr BREN BROWN autorka bestsellera "Odwaga w przywództwie" "Jeśli od lat towarzyszy wam przekonanie, że "bez żalu" to właściwe motto życiowe, ta książka jest dla was. Niezrównanie szczerze, klarownie i zwięźle Daniel Pink podsumowuje najnowsze odkrycia naukowe dotyczące spoglądania wstecz i refleksji, co mogło potoczyć się inaczej, wskazując, jak może nas to popchnąć ku szczęśliwszemu, bardziej wydajnemu i uporządkowanemu życiu". ANGELA DUCKWORTH autorka bestsellera "Upór" Jak to często mu się zdarza, Daniel Pink odmienił moje rozumienie żalu i przekonał mnie do potęgi tego uczucia. Dzięki jego niezwykłym badaniom nie tylko dowiedziałem się, czego najczęściej żałują ludzie, ale pojąłem, jak te żale zoptymalizować. Za każdym razem, gdy czytam książkę Daniela Pinka, odkładam ją jako lepsza i mądrzejsza osoba. dr SANJAY GUPTA główny korespondent medyczny CNN Tą książką Daniel H. Pink, autor bestsellerów "New York Timesa", zmienia nasze spojrzenie na transformacyjny potencjał najmniej rozumianej ludzkiej emocji: żalu. "Bez żalu". Zdarzyło się wam pewnie spotkać osoby, które to hasło uznały za swoją życiową filozofię. To bzdura, która może być niebezpieczna, twierdzi w tej odważnej i inspirującej książce Daniel H. Pink. Każdy czegoś żałuje; żal to fundamentalna część naszego życia. Jeśli spojrzymy na nasze żale w świeży i kreatywny sposób, możemy je wykorzystać, by podejmować mądrzejsze decyzje, lepiej radzić sobie w pracy i w szkole, pogłębiać nasze poczucie sensu i celu. W "Żałować czy nie żałować?" Pink kwestionuje powszechne założenia dotyczące tej emocji i wynikających z nich zachowań, odwołując się do takich dziedzin jak psychologia, neuronauka, ekonomia i biologia. Korzysta z wyników badań dotyczących nastawienia Amerykanów wobec żalu, przeprowadzonych wśród najliczniejszej w historii grupy osób, a także z własnego projektu World Regret Survey, w którym udało się zgromadzić wyznania dotyczące żalu od ponad szesnastu tysięcy badanych w stu pięciu krajach. Na tej podstawie wyodrębnia cztery podstawowe kategorie żalu, które odczuwa większość z nas. Te cztery żale, przekonuje Pink, stanowią niejako "negatyw fotograficzny" dobrego życia. Jeśli uda się nam zrozumieć, czego ludzie najbardziej żałują, to pojmiemy też, co cenią najbardziej. A realizując przedstawiony przez Pinka prosty, oparty na naukowych badaniach trzyetapowy proces, możemy przekształcić nasze żale w pozytywną siłę, która pozwoli nam mądrzej pracować i lepiej żyć. "Żałować czy nie żałować?" to charakterystyczna dla Pinka mieszanka wielkich koncepcji, praktycznego podejścia, fascynujących opowieści oraz sarkastycznego humoru. To aktualny i nieodzowny przewodnik dobrego życia. Daniel H. Pink jest autorem "A Whole New Mind", "Jak być dobrym sprzedawcą", "Drive" i "Kiedy" - bestsellerów "New York Timesa". Jego książki sprzedały się w milionach egzemplarzy, zdobyły liczne nagrody, przetłumaczono je na czterdzieści dwa języki. Polskie przekłady bestsellerów Pinka, "Jak być dobrym sprzedawcą", "Drive", "Kiedy", ukazały się, podobnie jak i obecna jego książka, nakładem Wydawnictwa Studio Emka. Daniel Pink wraz z rodziną mieszka w Waszyngtonie.
Drive to wyjątkowa książka, która zapładnia myślenie oraz powoduje skuteczne działanie. Pink wysuwa mocne argumenty, aby ponownie przemyśleć motywacje i dostarcza narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia zmian we własnym życiu.
Daniel H. Pink jest twórcą obalającego pewien paradygmat poglądu na to, co naprawdę nas motywuje i jak możemy wykorzystać tę wiedzę, by pracować mądrzej i żyć lepiej.
Większość z nas przekonana jest, iż najlepszym sposobem na zmotywowanie siebie oraz innych są nagrody, a także filozofia kija i marchewki. A to błąd, bowiem tajemnicą pozwalającą uzyskać wysokie wyniki oraz satysfakcję - w pracy, w szkole i w domu - jest głęboko zakorzeniona w człowieku potrzeba kierowania swoim własnym życiem, uczenia się i tworzenia czegoś nowego i lepszego postępowania wobec siebie i tego najlepszego ze światów.
Drive aż kipi od wspaniałych pomysłów - to wyjątkowa książka, która zmienia sposób myślenia i podejścia do życia.
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
Najlepsza książka stycznia 2018 na liście bestsellerów Amazona!
Daniel H. Pink – autor bestsellerów "Drive" oraz "Jak być dobrym sprzedawcą" – w książce "Kiedy. Naukowe tajniki doskonałego wyczucia czasu" ujawnia skuteczne sposoby posługiwania się czasem, których umiejętne wykorzystanie znakomicie poprawi Twoje osiągnięcia w pracy, w szkole i w domu.
Każdy z nas zmaga się z nieustającym strumieniem dylematów tkwiących w prostym, ale jakże istotnym słowie „kiedy”. Kiedy zmienić pracę? Kiedy zaplanować zajęcia? Kiedy zaangażować się w relację lub projekt? Takie decyzje podejmujemy zazwyczaj na chybił trafił – kierując się intuicją, przeczuciami czy po prostu zgadując. To całkowicie niewłaściwe podejście, przekonuje Daniel Pink.
W powszechnym przeświadczeniu wyczucie czasu jest niezwykle ważne, jednak trafienie w odpowiedni moment traktujemy jako sztukę. Z wywodów Pinka jasno wynika, że posługiwanie się czasem jest w istocie nauką.
Powołując się obficie na ustalenia psychologów i biologów, neurobiologów i ekonomistów, autor "Kiedy" ujawnia i radzi, jak dzięki poznaniu tajników wyczucia czasu lepiej żyć, wydajniej pracować i odnosić sukcesy. Jak wykorzystać ukryte schematy dnia w jego planowaniu? Dzięki czemu przerwy mogą spektakularnie podnieść wyniki sprawdzianów pisanych przez nasze dzieci? Jak zmienić kiepski początek w nowy start? Czy półmetki są ważne? Dlaczego zakończenia podnoszą motywację i pogłębiają znaczenie? I wreszcie, jak sprawić, by czas stał się naszym sprzymierzeńcem, a nie wrogiem?
Z odpowiedzi na te i wiele innych pytań Pink tworzy fascynującą narrację, pełną intrygujących historii i praktycznych porad. Nieoczekiwane wyniki innowacyjnych badań, odważne pomysły i niekonwencjonalne wyjaśnienia sprawiają, że ta książka odmienia sposób naszego myślenia o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?