KATEGORIE [rozwiń]

Suzy Welch

Okładka książki Winning znaczy zwyciężać

79,00 zł 52,02 zł


Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. Książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.
Okładka książki Winning - odpowiedzi

39,00 zł 19,90 zł


W bestsellerze z 2005 roku Winning znaczy zwyciężać Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla Jacka otwartością i optymizmem. Wydawało się, że po niej, odwołując się do słów Warrena Buffeta, "nie będzie potrzebna żadna więcej książka o zarządzaniu". Ale Winning ujawniła nienasycone pragnienia rozmawiania o pracy. Od chwili wydania Welchowie otrzymali dosłownie tysiące pytań od studentów college'ów przez doświadczonych menedżerów, po wybitnych szefów znanych korporacji i koncernów na szeroki zakres tematów - od przywództwa i globalnej konkurencji po radzenie sobie z bezkompromisowym szefem po budowanie zespołu. Właściwie padały pytania dotyczące dosłownie każdego aspektu biznesu i kariery zawodowej, często typowe, czasami zaskakujące, wiele ciekawych i wnikliwych. A wszystkie prosto z życia wzięte. Winning - odpowiedzi podejmuje najważniejsze z nich i udziela otwartych, dosadnych odpowiedzi, które stanowią przedłużenie rozmowy podjętej przez Jacka i Suzy w Winning znaczy zwyciężać. Z całą pewnością dialog ten będzie zajmujący i pożyteczny dla wszystkich, którzy zajmują się ważna pracą polegającą na pomaganiu organizacjom w osiąganiu wzrostu i prosperity.
Okładka książki Praktyczne MBA

49,00 zł 26,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jack i Suzy Welch, wielcy światowego biznesu i autorzy międzynarodowego bestsellera „Winning znaczy zwyciężać” powracają z nową książką „Praktyczne MBA” niezbędną każdemu, dzisiejszemu – i jutrzejszemu – biznesmenowi, zgłębiającą aktualne wyzwania związane z tworzeniem strategii sukcesu, prowadzeniem i zarządzaniem zespołem oraz budowaniem kariery. Gospodarka zmienia się tak szybko, że miewamy trudności z dotrzymaniem jej kroku i szukamy odpowiedzi na wiele pytań: Dlaczego w tym chaosie niektóre firmy świetnie prosperują, a inne doświadczają stagnacji lub upadają? Jaki jest najlepszy sposób, by uniknąć porażki, lub umieć się po niej podnieść? W jaki sposób liderzy mogą rozbudzić pasję i ożywić wydajność członków zespołu, wliczając w to specjalistów zajmujących się trudnymi do zrozumienia kwestiami, pracowników wirtualnych, których nie widują i nie znają oraz „młodziaków” głodnych kariery, stojących jedną nogą za drzwiami firmy? Na poziomie osobistym zastanawiamy się: Czy kiedykolwiek uda mi się dostać wymarzoną pracę, do której wg mnie jestem stworzony, czy już na zawsze utknąłem w czyśćcu kariery? Dlaczego wybór właściwej kariery jest taki trudny? Eksperci snują różnorakie teorie i koncepcje, ale wygrana w biznesie zależy tak naprawdę od umiejętności zrozumienia trudnych, ale decydujących o naszym losie dylematów, które definiują nową gospodarkę, starą gospodarkę i wszystko to, co znajduje się pomiędzy. W „Praktycznym MBA” Jack i Suzy Welch podpowiadają jak to zrozumienie osiągnąć. Tak więc otrzymujemy książkę pełną świeżych, gotowych do zastosowania porad, czasem wbrew temu, co podpowiada nam instynkt, które pozwolą nam stworzyć wspaniałą organizację, dynamiczny, pełen energii zespół i zaplanować satysfakcjonującą karierę we współczesnym środowisku nowego biznesu.
Okładka książki 10 10 10 10 minut 10 miesięcy 10 lat

33,60 zł 18,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Metoda, któa odmieni wasze życie Podejmując każdy wybór - każdą decyzję - skorzystasz na 10-10-10!! Wszyscy pragniemy wpływać na kształt naszego życia. Jednak w dzisiejszym szalonym świecie, pełnym konkurujących ze sobą priorytetów, nadmiaru informacji i alternatyw, które zbijają nas z tropu, łatwo możemy dać się ponieść impulsom, stresowi lub względom praktycznym. Czy podejmujemy właściwe decyzje? Czy po raz kolejny pozwalamy, by rządziły nami, wbrew naszym najlepszym intencjom, wymogi chwili teraźniejszej? Nowe, przełomowe podejście do podejmowania decyzji, jakim jest 10-10-10, to narzędzie, pozwalające odzyskać kontrolę nad własnym życiem w domu, w miłości i w pracy. Proces ten jest klarowny, prosty i przejrzysty. Właściwie, stając przed dylematem, na początek wymaga on jedynie zadania trzech pytań: Jakie będą konsekwencje moich decyzji za 10 minut? Za 10 miesięcy? A za 10 lat? Wydaje się to łatwe? Niekoniecznie. Przytaczając znaczące wydarzenia z życia własnego oraz wielu oddanych praktyków 10-10-10, Suzy Welch ujawnia, jak analizowanie wpływu naszych decyzji w różnych ramach czasowych nieuchronnie odkrywa nieuświadomione priorytety, lęki, potrzeby i pragnienia - a ostatecznie, pomaga nam określić oraz żyć zgodnie z naszymi najgłębszymi celami i wartościami.
Okładka książki Winning znaczy zwyciężać

49,00 zł 32,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj