KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Studio Emka

Okładka książki MLM Marketing wielopoziomowy

39,90 zł 26,27 zł


Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko sobą, i szybko Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią. Okazja do popierania i służenia innym. Chcę mocno podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz tylko to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym marketingiem wielopoziomowym. Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego bogactwo i stosownie do tego otwieramy się na nie lub przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które dokładnie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżemy bogactwo, jakie niesie ze sobą życie, i zaczniemy zastanawiać się nad tym, co robić, aby z tego bogactwa mogli korzystać zarówno inni, jak i my sami. John Kalench - czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego, w 1979 roku został wprowadzony w tajniki tego przedsięwzięcia i bardzo szybko się do niego przekonał. W ciągu paru lat zbudował trzy wysoce dochodowe sieci dystrybucji. W 1985 roku stworzył Millionaires In Motion (MIM) z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów szkoleniowych doskonalących wiedzę dystrybutorów. Programy szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach. W efekcie tysiące przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM, uczestniczyło w seminariach i warsztatach, również prowadzonych przez niego osobiście.
Okładka książki Czesława Miłosza odkrywanie Ameryki

39,90 zł 26,27 zł


Główny, tytułowy rozdział książki jest intelektualnym efektem podróży po niezwykłych miejscach Ameryki, jaką autor odbył w 1978 roku szlakiem wyznaczonym wierszami i esejami Czesława Miłosza. Kresem tej podróży było spotkanie i rozmowa z poetą–profesorem w Berkeley. To wspomnienie zostało dopełnione relacją z 1984 roku, z drugiego amerykańskiego spotkania z Miłoszem, wówczas już laureatem Nagrody Nobla. Niewiele brakowało, a tekst "Książka fałszywych prognoz" przyczyniłby się do krajowego wydania "Zniewolonego umysłu" jeszcze przed transformacją ustrojową. Andrzej Miłosz, w porozumieniu z bratem, zaproponował, by artykuł ten wykorzystać jako przedmowę, która mogła ułatwić otrzymanie zgody cenzury na publikację. Zanim jednak doszło do definitywnych decyzji autora, wydawcy i cenzora, nastąpiła zmiana ustroju politycznego w Polsce. "Zniewolony umysł" ukazał się – na szczęście – bez żadnych „bezpieczników” czy politycznego alibi w rodzaju przedmowy. Pełniejsze przedstawienie Czesława Miłosza jako dyplomaty w służbie Polski Ludowej okazało się możliwe dopiero wtedy, gdy opublikowano jego "Raporty dyplomatyczne" (2013). Ten okres w biografii poety staje się bardziej zrozumiały w świetle jego przedwojennych związków z lewicą, o których informuje rozdział "Przygody młodego umysłu". Gdyby nie szczególne okoliczności i kontekst, w jakim poeta zdecydował się przypomnieć wiersz "Naród" i, co więcej, podać go – rzekomo po raz pierwszy – do druku w 1983 roku, nie byłoby zapewne w tej książce rozdziału poświęconego temu utworowi. O ostatnich latach życia Czesława Miłosza i jego ówczesnej twórczości traktują dwa inne rozdziały. Tematem jednego z nich jest osiedlenie się poety, w jesieni życia, w Krakowie (tu poleca się szczególnej uwadze jego opinię o Osipie Mandelsztamie i reakcję, z jaką została ona przyjęta); drugi – wyraża zainteresowania autora późną poezją noblisty.
Okładka książki Po co nam to było

34,90 zł 22,99 zł


Po co nam to było po co nam to było jeszcze nic się nie zaczęło a już się skończyło ledwie zapłonęło jedną krótką nocą po co nam to było po co? autor tekstu: Jan Zalewski, kompozytor: Adam Skorupka Joanna Rawik potrafi śpiewać, czego dowiodła w amfiteatrze opolskim i paryskiej Olympii, ale też potrafi pisać i mówić, co artystom sceny dane jest w niewielu przypadkach. W dodatku śpiewa, pisze i mówi w swym drugim języku, jest bowiem poliglotką, co artystom zdarza się dopiero w Hollywood. Ciekaw jestem, jak "Po co nam to było" czytałoby się w ojczystym języku Joanny, języku Eliadego i Ionesco, to jest w języku rumuńskim. Zwłaszcza zaś, jak zabrzmiałby przyimek „po”. Piosenka tytułowa książki napisana jest tak, że mogłaby ją śpiewać Edith Piaf. To też pseudonim artystyczny, który przekształcony został w nazwisko. Joanna śpiewa podobnym głosem i z podobną wrażliwością. Ale po swojemu. Tak jak Edith Piaf wie o miłości wszystko. Książkę "Po co nam to było" skomponowała według reguł recitalu. Recital śpiewa się tak, jak się chce, a nie jak się musi. W recitalu pisanym Joanny zostało trochę miejsca na dwa, trzy akapity - na tajemnice, których lepiej nie dotykać. Tak jest z dobrym koncertem – coś jeszcze pozostaje, coś nie zostało jeszcze wygrane do końca". Krzysztof Mroziewicz
Okładka książki Etyka i odpowiedzialność w świecie finansów

34,90 zł 24,09 zł


Od połowy lat siedemdziesiątych XX wieku po rok 2007 świat finansów cieszył się „euforycznym trzydziestoleciem”, ponieważ opinia publiczna, firmy i rządy ślepo zaufały finansowym technikom, profesjonalistom i instytucjom. Dziś sektor finansowy, po wstrząsie wywołanym kryzysem strukturalnym i kryzysem wiarygodności, nie może już pozwolić sobie na unikanie problemów skrótowo ujętych w kluczowym pytaniu: co dalej z rolą etyki i odpowiedzialności w finansach? Wielu obserwatorów widzi głęboką, trwałą przepaść pomiędzy etyką i odpowiedzialnością a praktyką finansów. Etyka i odpowiedzialność w świecie finansów toruje drogę dialogowi, który jest potrzebny dla rozwiązania obecnych problemów i przywrócenia myślenia etycznego do sektora finansowego. Ta książka rozpoczyna się od głębokiej analizy operacyjnych konsekwencji dwóch kluczowych pojęć: etyki i odpowiedzialności. Następnie rozważa dylematy etyczne typowe dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w każdą transakcję finansową. Dalej analiza obejmuje pośredników finansowych, takich jak banki, firmy ubezpieczeniowe, zarządzający aktywami i konsultanci, którzy funkcjonują w sieci różnych lojalności. Na zakończenie omawiane są dylematy użytkowników funduszy – gospodarstw rodzinnych zakładających hipotekę, firm lub organów władz publicznych, które zaciągają pożyczki. Wszyscy oni powinni być świadomi przyczyn i wartości stojących u podłoża ich decyzji. To niezwykle ważna książka dla wszystkich, którzy interesują się bankowością, finansami korporacyjnymi i właśnie etyką.
Okładka książki Ziarna wielkości

34,90 zł 23,03 zł


Ziarna wielkości wyjaśniają podstawowe zasady sukcesu zawarte i w odwiecznych mądrościach świętych ksiąg, i w najnowszych osiągnięciach nauk medycznych. Jest ich dziesięć i są tak oczywiste, że z powodu tej oczywistości autor nazwał je Dziesięcioma Najlepiej Ukrytymi Tajemnicami Pełnego Sukcesu. Ziarna wielkości nie są książką "modną" - to książka "faktów" - pełna prawd i wartości, które mogą być stosowane w każdej sytuacji przez każdego z nas, niezależnie od wykonywanego zawodu, wykształcenia, pozycji społecznej. Ta książka jest wyjątkowa, bowiem najbardziej skomplikowane problemy psychologiczne wyjaśnia w sposób najprostszy, poparty prawdziwymi przykładami z życia, które budzą zainteresowanie czytelnika i ułatwiają mu zrozumienie poruszanych spraw. Ta książka jest do czytania, odczytywania na nowo, studiowania, podkreślania wybranych fragmentów, do dyskutowania, dzielenia się nią z naszymi bliskimi.
Okładka książki Miasto niebieskich witraży

24,95 zł 17,87 zł


W blasku niebieskich witraży katedry w León spotykamy miłość, której bohaterami są Tomasz, polski student architektury i Camino, atrakcyjna 45-letnia nauczycielka języka hiszpańskiego. Ich dwie niezwykłe historie przeplatają się ze sobą, tworząc obraz Hiszpanii, jakiej nie poznamy w przewodnikach turystycznych, czy w czasie wakacji spędzanych na plaży pod palmami Powieść Miasto niebieskich witraży to niesamowicie intrygująca historia miłości. Autorka niejako przy okazji przybliża nam rzeczywisty obraz Hiszpanii: jej tradycje, kulturę, historię.
Okładka książki Zguba Michałka

25,00 zł 16,46 zł


Drodzy Rodziceczytając książkę,dziecko przeżywa losy bohaterów, a przy okazji uczy się oceniać postępowanie przedstawionych postaci,odróżniać to,co jest dobre od tego,co złe.Czytając wspólnie wpływacie na harmonijny rozwój waszego dziecka.
Okładka książki 12-tygodniowy rok

39,00 zł 25,68 zł


Przewodnik pozwalający osiągać wyniki dzięki skupieniu, zaangażowaniu i odpowiedzialności. Dwunastotygodniowy rok to system, który narodził się w świecie sportu. Był używany przez najlepszych zawodników, a z czasem został zaadaptowany przez Briana P. Morana i Michaela Lenningtona tak, by można go było używać w codziennym życiu i działalności zawodowej.To nie jest książka teoretyzująca. 12-tygodniowy rok został sprawdzony przez tysiące klientów i setki przedsiębiorstw, a oprócz tego bazuje na wieloletnim doświadczeniu autorów. Tym, co odróżnia wspaniałych specjalistów i organizacje od licznego grona przeciętniaków, jest umiejętność skutecznego wykorzystywania posiadanej wiedzy. Większość z nas wie, że powinna podjąć takie czy inne działania, ale pomiędzy wiedzą teoretyczną, a tym, co faktycznie jesteśmy gotowi zrobić, istnieje spory rozdźwięk. To właśnie sprawia, że większość ludzi i firm nie jest w stanie w pełni wykorzystać posiadanego potencjału.12-tygodniowy rok prezentuje sprawdzone sposoby postępowania i zasady skutecznego działania w kontekście dwunastotygodniowych cykli realizacji planów. Z książki dowiesz się, jak wypracować klarowny obraz tego, co naprawdę się liczy i jak wywołać w sobie potrzebę pilnego podjęcia działań. Dzięki niej zrozumiesz, co musisz zrobić, by:- odzyskać kontrolę nad sobą,- zwiększyć własne przychody,- osiągnąć równowagę między różnymi Twoimi priorytetami,- obniżyć poziom odczuwanego stresu,- osiągnąć swoje cele w rekordowo krótkim czasie.12-tygodniowy rok to poradnik przygotowany z myślą o pojedynczych osobach oraz całych organizacjach to tekst dla każdego, kto marzy o tym, by w ciągu dwunastu tygodni przebić roczne dokonania większości ludzi.
Okładka książki Pracować inaczej

59,00 zł 38,85 zł


Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisał słowo wstępne do książki. Laloux zbadał 12 firm, które działają na rynku przynajmniej 5 lat i zatrudniają przynajmniej 100 pracowników. Wszystkie firmy działają w oparciu o nowy poziom świadomości człowieka, która przekłada się na całkowicie odmienny sposób zarządzania organizacjami. Wyróżnione są trzy przełomowe aspekty: samo-zarządzanie, oparcie na pełni człowieka, szukanie ewolucyjnego celu organizacji, który zastępuje próby przewidywania i kontrolowania przyszłości. Laloux osadza intrygujące studia przypadków w przestrzeni teorii ewolucji człowieka i jego świadomości, od materii do ducha.
Okładka książki To, co najważniejsze

39,00 zł 25,68 zł


"Jeśli chcesz wiedzieć, co jest naprawdę ważne, przeczytaj tę książkę. Głęboka i wspaniale napisana. Ogromny wkład w etykę, prawość i odnowę charakteru". Richard Carlson "Co dała mi ta książka? Plan, strategię, pewność, że każdego dnia kieruje mną coś więcej niż tylko to, co najbardziej pilne. Telefon, wiadomość zostawiona w poczcie głosowej, e-mail, sprawy do załatwienia i wszystkie inne codzienne zadania i zobowiązania zdają się być sprawami nie cierpiącymi zwłoki. Bez wątpienia są ważne. Dopóki jednak nie wiesz, dokąd zmierzasz, wszystkie te zadania mogą przejąć kontrolę nad twoim życiem. Ponieważ ludzie pozbawieni celów stają się narzędziami w rękach tych, którzy mają cele". Ken Blanchard
Okładka książki Biznes do góry nogami wywrócony

39,00 zł 25,68 zł


To nie jest, tak po prostu, kolejna książka o biznesie. To rzecz o tym, jak na lepsze zmieniać świat.W tym swoistym manifeście naszych czasów Branson stawia generalną tezę, że na naszych oczach dobiega końca era industrialna a zaczyna era ludzi. Przywołuje historie przedsiębiorców, którzy wytyczają nowe szlaki przekształcając swoje firmy tak, by stanowiły siłę, czyniącą dobro i społeczny pożytek z korzyścią dla nas wszystkich, całego globu - Ziemi, planety ludzi.Pora postawić kapitalizm na głowie. Czas wywrócić biznes do góry nogami- nawołuje Branson.
Okładka książki Wewnętrzne dziecko w związku

34,90 zł 22,99 zł


To już trzecia książka, w której Autorka zajmuje się wewnętrznym dzieckiem, czyli sferą emocjonalną. Gdy mówimy o partnerze, myślimy o relacji, której podstawą (najczęściej) są uczucia. Tam, gdzie decyduje tylko rozum, nie ma problemu, cele są jasne i jedynie wybór drogi może być nieco kłopotliwy. Aneta Łastik w swojej najnowszej książce ukazuje, jak można myśleć i radzić sobie z trudnościami życia, także tymi, które dotyczą znalezienia partnera/partnerki. Autorka wierzy w twórcze podejście Czytelnika do tematu, który opierając się na podanych tu przykładach, pokazujących, jak można wyjść z sytuacji, które wydawały się bez wyjścia, znajdzie swoją własną drogę.
Okładka książki Wewnętrzne dziecko

29,00 zł 19,10 zł


Książka ta jest drugą częścią "Poznaj swój głos" z której czytelnik znajdzie kilka cytatów. Tym razem niewiele będzie o głosie, choć tak naprawdę niemal zawsze zaczyna się od głosu, a raczej od problemów z głosem i kończy się na odnalezionym własnym głosie. Każdego, kto chce więcej na ten temat przeczytać i poznać ćwiczenia na uwalnianie głosu, odsyłam do "Poznaj swój głos". Tu zajmę się tym jak dziecku dać głos. Termin wewnętrzne dziecko nie jest nowy - spotykamy go w wielu terapiach i technikach pracy w wyobraźni. Najczęściej dotyczy on wykonywania doraźnych ćwiczeń, natomiast ja proponuję (i być może w tym nowość pomysłu) wziąć dziecko za rękę i prowadzić je całe życie. To daje inną perspektywę i bardzo ożywia nasze zdolności twórcze i opiekuńcze, a także ułatwia nam planowanie życia- w jego podstawowych zarysach - na wiele lat do przodu.
Okładka książki Możesz jeśli myślisz że możesz

34,90 zł 22,99 zł


Napisałem tę książkę po to, by podkreślić te właśnie dynamiczne i dające się zastosować reguły, a także by zachęcić czytelników do wprowadzenia ich w swoje życie. Celem moim jest przekonać cię, czytelniku, że możesz, jeśli myślisz, że możesz.       Książka ta stanowi rezultat entuzjastycznej wiary w ludzi i pragnienia, by pobudzić ich do przejęcia odpowiedzialności za własne życie poprzez pełne wykorzystywanie zadziwiających możliwości tkwiących w ich umysłach.       Jeżeli nie doświadczasz w swym życiu tego, co najlepsze i najbardziej ekscytujące, książka ta ma ci zaproponować realne sugestie prowadzące do osiągnięcia twoich celów. Jeśli dopadają cię trudności i problemy, a twoja pewność siebie słabnie, to mam nadzieję, że ta książka ułatwi ci zrozumienie, że możesz sobie poradzić ze wszystkim, co nadchodzi, i to poradzić sobie dobrze. Podane tu praktyczne propozycje mogą pomóc tobie, podobnie jak pomogły już innym.       Jeśli po przeczytaniu tej książki wzrośnie twoja wiara w moc własnego umysłu, a twój sposób myślenia stanie się bardziej realistyczny i uznasz z całą pewnością, że jesteś w stanie poradzić sobie z każdym problemem, będę uważał, iż osiągnąłem swój cel.       Wierzę, oczywiście, we wszystko, co powiedziano i zrelacjonowano w tej książce, w każdą wysuniętą koncepcję i zasadę. Wierzę, ponieważ one się sprawdzają. Mam nadzieję, że książka ta powie i uczyni coś także dla ciebie. Możesz jeśli myślisz że możesz SPIS TREŚCI LiST DO CZYTELNIKA (9) 1 ZASADA WYTRWAŁOŚCI: ZAWSZE JEST ZA WCZEŚNIE, BY REZYGNOWAĆ (13) 2 JAKI MASZ PROBLEM? MOŻESZ SOBIE Z NIM PORADZIĆ (29) 3 NAPRĘŻONY? SPIĘTY? JAK OCHŁONĄĆ I ROZLUZNIĆ SIĘ (49) 4 MOTYWACJA, KTÓRA NAPRAWDĘ MOTYWUJE (70) 5 UFAJ SOBIE, BĄDŹ PEWNY SIEBE (89) 6 MOŻESZ, JEŚLI MYŚLISZ, ŻE MOŻESZ (106) 7 CZEGO SIĘ BOISZ? ZAPOMNIJ O TYM! (129) 8 OCZEKUJ CUDU. SPRAW, BY CUDA SIĘ DZIAŁY (148) 9 ZNUDZONY? SFRUSTROWANY? ZDEGUSTOWANY? CO Z TYM ZROBIĆ? (169) 10 NIGDY NIE MYŚL O PORAŻCE, NIE MA POTRZEBY (198) 11 W TWOIM UMYŚLE SĄ WSZYSTKIE ZASOBY, JAKICH POTRZEBUJESZ (222) 12 SPOSOBY SPRZYJANIA ZDROWIU, WITALNOŚCI, WIGOROWI (246) 13 ODPRĘŻ SIĘ,MIEJ POCZUCIE HUMORU (270) 14 DOSTAŃ SIĘ NA SZCZYT I POZOSTAŃ TAM (289)
Okładka książki Żyj pełnią życia

39,00 zł 25,68 zł


Pastor N.V. Peale, filozof, myśliciel, znakomity, mądry kaznodzieja jest wybitnym przedstawicielem klasycznej literatury motywacyjnej. Całe życie poświęcił bliźnim. Wiedzą zdobytą w praktycznym działaniu, także tą wystudiowaną, zawarł w swojej bogatej twórczości literackiej, w której głównie skupił się na tym jak osiągnąć dobre samopoczucie, witalność, entuzjazm i skuteczność w działaniu. O ile jego pierwsza praca wytycza drogę do pozytywnego myślenia o problemach, o tyle ta książka podejmuje próbę pokazania w jaki sposób te pozytywne myśli wcielić w czyn, a poprzez przekonanie o ich skuteczności odnieść sukces uzyskiwania od życia, czego się chce. „Żyj pełnią życia” to swoisty przewodnik przez życie, które może być szczęśliwe.
Okładka książki Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację

39,00 zł 25,68 zł


Drive to wyjątkowa książka, która zapładnia myślenie oraz powoduje skuteczne działanie. Pink wysuwa mocne argumenty, aby ponownie przemyśleć motywacje i dostarcza narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia zmian we własnym życiu. Daniel H. Pink jest twórcą obalającego pewien paradygmat poglądu na to, co naprawdę nas motywuje i jak możemy wykorzystać tę wiedzę, by pracować mądrzej i żyć lepiej. Większość z nas przekonana jest, iż najlepszym sposobem na zmotywowanie siebie oraz innych są nagrody, a także filozofia kija i marchewki. A to błąd, bowiem tajemnicą pozwalającą uzyskać wysokie wyniki oraz satysfakcję - w pracy, w szkole i w domu - jest głęboko zakorzeniona w człowieku potrzeba kierowania swoim własnym życiem, uczenia się i tworzenia czegoś nowego i lepszego postępowania wobec siebie i tego najlepszego ze światów. Drive aż kipi od wspaniałych pomysłów - to wyjątkowa książka, która zmienia sposób myślenia i podejścia do życia.
Okładka książki Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...

39,00 zł 25,68 zł


Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
Okładka książki Baśnie wrocławskie. Mostek czarownic

29,95 zł 21,45 zł


Miejscem, które sobie szczególnie upodobały baśnie, jest prastary piękny Wrocław. Co roku przybywają tu tysiące turystów z Polski i z zagranicy, którzy chętnie odkrywają jego niezwykłą przeszłość. Autor ""Baśni wrocławskich"", znany dziennikarz i historyk, zaprasza dzieci i dorosłych na wędrówkę po Ostrowie Tumskim, opowiada historię Dzwonu Grzesznika, Kluskowej Bramy i pokutnic z mostka między wieżami kościoła św. Marii Magdaleny. Zachęca do odszukania kamiennej głowy uwięzionej w południowej wieży katedry. Baśnie, które przetrwały wieki, kryją w sobie magiczną prawdę. Warto je poznać, gdyż miłość do miasta zaczyna się od pierwszej usłyszanej o nim bajki.
Okładka książki Like A Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole...

39,00 zł 25,68 zł


Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu to książka napisana z perspektywy założyciela dużego biznesu, który wyzwolił się od biznesowego szablonu, a całą wiedzę jaką ma o skutecznym prowadzeniu przedsiębiorstwa czerpie z własnego, czterdziestoletniego doświadczenia. Książka Richarda Bransona to zebrane w całość najlepsze biznesowe wskazówki autora, które pierwotnie pojawiły się w „New York Times”, a następnie były cytowane na całym świecie od Indii aż po Australię i Wyspy Bahama. Branson porusza w swojej książce zarówno kwestię światowego kryzysu finansowego, jak również zdradza pięć sekretnych przepisów, jak osiągnąć sukces w biznesie. Praktyczna wiedza, jaką Branson dzieli się z Czytelnikami, jest nie do zdobycia w żadnej szkole. Like a Virgin to rady praktyka, który osiągnął sukces i który wie, jak sprawnie i skutecznie poruszać się w biznesie.
Okładka książki Myśl i bogać się. Podręcznik człowieka...w.2012

39,00 zł 25,68 zł


Książka N. Hilla tłumaczona na wiele języków i wydana w milionowych nakładach w wielu krajach świata, stała się nie kwestionowanym, klasycznym dziełem literatury motywującej działania ludzkie. Napisana z inspiracji Andrew Carnegiego, przez swych niezliczonych czytelników uważana jest za "kartę powołania", która - na przekór trudnościom ocenianym przez inne systemy motywacyjne jako niepokonalne - skierowała ich na droge wiodącą do sławy i bogactwa. Książka MYŚL I BOGAĆ SIĘ wraz z PODRĘCZNYM PORADNIKIEM odmieniła życie milionów meżczyzn i kobiet, zarówno dorosłych, jak i wkraczających w dojrzałe życie i stworzyła wspaniałe dziedzictwo osiągnieć dokonanych przez dzisiejszych i wczorajszych czołowych działaczy w dziedzinie biznesu, administracji rządowej i życia publicznego. Czytając tę książke pamiętaj, że przedstawia ona fakty, a nie zmyślenia, a jej celem jest przekazanie prawdy uniwersalnej, z której wszyscy przygotowani na jej przyjęcie dowiedzą się, co robić ze swym życiem i jak osiągnąć życiowy cel. Znajdą też w niej bodziec potrzebny do rozpoczecia nowego życia.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj