KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo PWE

Okładka książki Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

41,90 zł 29,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,61 zł

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury; różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury; etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury; typologię konsumentów dóbr i usług kultury; kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.
Opakowanie Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej

49,00 zł 36,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,21 zł

Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie. Książka jest poświęcona analizie porównawczej rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej z uwzględnieniem wskazanych zagadnień i tendencji rozwojowych oraz czynników sprawczych (społecznych, ekonomicznych, demograficznych i technologicznych) zachodzących przeobrażeń. Ma więc charakter analizy kompleksowej i interdyscyplinarnej, obrazującej realia oraz perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.
Okładka książki Pozycjonowanie produktu

39,90 zł 25,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,39 zł

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.
Opakowanie Statystyka społeczna

58,00 zł 39,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,69 zł

W niniejszym podręczniku, przygotowanym przez zespół pracowników naukowych SGH i UW, przedstawiono metody analizy ilościowej społecznych skutków procesów ekonomicznych i demograficznych oraz polityki państwowej. Intencją autorów było ukazanie, statystyki społecznej jako elementu systemu instytucji publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem Polski i Unii Europejskiej. Wszystkie omawiane zagadnienia będą ilustrowane empirycznymi przykładami zaczerpniętymi z polskiej praktyki gospodarczej, w uzasadnionych przypadkach z odniesieniami do danych Eurostatu.
Okładka książki Przedsiębiorstwo Wartość Zarządzanie

63,00 zł 45,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,77 zł

Autorzy w książce przedstawiają znaczenie szeroko rozumianej wartości jako wyznacznika działalności przedsiębiorstwa i problematykę utrwalania tej wartości w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. Część I jest poświęcona przedsiębiorstwu w perspektywie wyzwań rozwojowych, w której przedstawiono tło oraz przyczyny zmian zachodzących we współczesnym przedsiębiorstwie. W części II autorzy prezentują proces zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem z punktu widzenia kształtowania wartości. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów oraz kadry naukowej wyższych uczelni i instytutów naukowo-badawczych, ale zainteresuje również praktyków gospodarczych.
Okładka książki Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw

48,90 zł 36,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,86 zł

W szybko globalizującej się gospodarce coraz częściej mamy do czynienia z wychodzeniem firm ze swoją działalnością gospodarczą za granicę. W podręczniku wyjaśniono koncepcje zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw oraz zaprezentowano metody podejmowania decyzji dotyczących takiej ekspansji. Autor skupił się na: przyczynach, motywach, strategiach i formach zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, metodach wyboru formy zagranicznej ekspansji, modelach internacjonalizacji i perspektywach internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, stosunków międzynarodowych w wyższych uczelniach różnych typów.
Okładka książki Plan marketingowy

60,90 zł 45,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,92 zł

W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non-profit. To praktyczne ujęcie zostało wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotyczącymi najważniejszych obszarów, jakie należy rozważyć w toku planowania, oraz przykładowym planem marketingowym.
Okładka książki Menedżerowie w strukturach władzy organizacji gospodarczych

54,00 zł 39,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,66 zł

Władza w organizacji gospodarczej to możliwość wpływu na określone zasoby organizacji, aby działały zgodnie z wolą organów władzy, w tym menedżerów. Autor, biorąc pod uwagę zmiany zachodzące w polskiej gospodarce, pokazał, jak zmienia się rola menedżerów, a więc jak zmieniają się ich kwalifikacje, spełniane funkcje, stosowane metody i style kierowania, relacje z właścicielami i grupami interesów. W książce zawarto wiele praktycznych wskazówek, które mogą być przydatne dla kadry kierowniczej firm, członków rad nadzorczych i grup właścicielskich, a także dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
Okładka książki Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem

51,90 zł 35,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,76 zł

W książce omówiono wiele nowych metod i systemów wspomagających zarządzanie różnymi sferami działalności przedsiębiorstwa. Opracowane przez zespół autorski rozwiązania metodyczne i informatyczne obejmują cztery grupy zagadnień: wspomaganie decyzji logistycznych przedsiębiorstwa w zarządzaniu łańcuchem dostaw, metody i systemy komputerowe wspomagające planowanie produkcji, zarządzanie jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstwach produkcyjnych, operacyjne prognozowanie popytu na rynkach docelowych. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne poleca tę książkę studentom wszystkich uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu informatyki ekonomicznej oraz zarządzania, przede wszystkim na kierunkach: zarządzanie i marketing oraz zarządzanie i inżynieria produkcji. Powinna również posłużyć jako źródło wiedzy dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się teorią lub praktyką projektowania systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem. Prof. dr hab. inż. Ryszard Knosala zajmuje się naukowo metodyką zarządzania przedsiębiorstwem, metodologią wspomagania podejmowania decyzji i aplikacjami metod sztucznej inteligencji. Opublikował jako autor lub współautor ponad czterysta artykułów naukowych, w tym około stu za granicą. Jest autorem lub współautorem dziewiętnastu książek i podręczników akademickich, między innymi: Bewerten technischer Systeme (Springer Verlag) i Zastosowanie metod sztucznej inteligencji w inżynierii produkcji (WNT). Profesor Ryszard Knosala jest prezesem Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją oraz redaktorem naczelnym ogólnopolskiego czasopisma "Zarządzanie Przedsiębiorstwem", a także redaktorem rocznych wydań zbioru prac Komputerowo zintegrowane zarządzanie.
Okładka książki Rozwój nowego produktu

60,90 zł 45,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,01 zł

W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodząc, że postępująca globalizacja i rozwój technologii stawiają przed przedsiębiorstwem nowe wymagania, niezbędne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.
Okładka książki Marketing bezposredni i interaktywny

61,90 zł 46,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,71 zł

Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają się takie przedmioty, jak marketing interaktywny, komunikacja w Internecie, marketing bezpośredni, zarządzanie relacjami z klientem. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.
Okładka książki Profesjonalne zarządzanie

61,90 zł 46,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,68 zł

W podręczniku pokazano metody tworzenia praktycznych narzędzi niezbędnych menedżerowi do efektywnego zarządzania firmą i sprostania wyzwaniom, jakie niesie XXI wiek. Podręcznik uczy obecnych i przyszłych menedżerów, jak zostać przywódcą w ośmiu różnych rolach zwykle pełnionych przez menedżera, tj. kierownika, producenta, mentora, pomocnika, koordynatora, kontrolera, innowatora, pośrednika. Wykład jest obudowany praktycznymi przykładami i instrukcjami postępowania w różnych sytuacjach.
Okładka książki Zastosowania badań marketingowych

59,00 zł 44,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł

Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
Okładka książki Zarządzanie zasobami ludzkimi

61,90 zł 44,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,28 zł

Wiedza, umiejętności, zdolności, motywacja i wartości pracowników mają coraz większe znaczenie jako czynnik konkurencyjności współczesnych organizacji. Zarządzanie ludźmi zmienia się z rutynowego administrowania sprawami osobowymi w kierunku rozwijania strategii oraz profesjonalizacji metod pozyskiwania i wykorzystania kapitału ludzkiego. W prezentowanej książce autor ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście strategii firmy, jej struktury i kultury organizacyjnej oraz uwarunkowań zewnętrznych. W kolejnych rozdziałach przedstawia genezę i rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi, jej współczesne ujęcie oraz charakteryzuje główne obszary, takie jak planowanie zatrudnienia, kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia, kierowanie ludźmi, zarządzanie efektami pracy, ocenianie, wynagradzanie, rozwój kapitału ludzkiego, warunki i stosunki pracy oraz kierunki doskonalenia funkcji personalnej. Omawiając strategiczne i operacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, odwołuje się do rozwiązań ugruntowanych w teorii i praktyce. Jednocześnie podkreśla potrzebę innowacyjności, rozumianej jako gotowość do przekraczania granic w myśleniu i działaniu wyznaczonych przez praktyki ukształtowane w przeszłości. Autor zachęca do poszukiwania najlepszych sposobów tworzenia i dostarczania wartości w obszarze funkcji personalnej. Publikację wzbogacają przykłady zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach działających na polskim rynku.
Okładka książki Usługi marketing i zarządzanie

56,90 zł 41,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,59 zł

Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Opakowanie Ochrona wiedzy a kapitał intelektualny organizacji

52,00 zł 35,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,70 zł

O rozwoju każdej organizacji decyduje posiadany przez nią kapitał intelektualny, którego bardzo ważnym elementem jest wiedza podlegająca ochronie. W książce pokazano rolę i znaczenie ochrony wiedzy w tworzeniu i powiększaniu kapitału intelektualnego organizacji, zaprezentowano istotę i podstawowe zasady ochrony wiedzy, przedstawiono również problemy związane z zarządzaniem wiedzą chronioną, a także możliwości i sposoby korzystania z dostępnej w sieciach komputerowych informacji o wiedzy chronionej.
Okładka książki Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw

40,01 zł 29,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,39 zł

W gospodarce światowej obserwuje się tendencję do zacieśniania współpracy między przedsiębiorstwami i osiągania w ten sposób przewagi konkurencyjnej. Wybór partnera rynkowego oraz właściwe zarządzanie partnerstwem to obecnie niezwykle poszukiwane umiejętności menedżerskie. Celem książki jest omówienie czynników warunkujących rozwój efektywnych więzi partnerskich, metod pomiaru efektywności relacji partnerskiej, przemian w sferze zaopatrzenia przedsiębiorstw oraz specyfiki zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw.
Okładka książki Systemy promocji przedsiębiorstw

39,00 zł 26,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,01 zł

Promocja - rozumiana jako system służący do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem ¦— nabrała szczególnego znaczenia na przełomie wieków XX i XXI. Wynika to w dużej mierze z faktu, że w wielu wysoko rozwiniętych państwach zaostrzyła się konkurencja na rynku ze względu na rosnące podobieństwo produktów i trudności w odróżnianiu się od konkurentów przy użyciu takich instrumentów marketingu-mix, jak produkt, cena czy dystrybucja. Dlatego wiele przedsiębiorstw stara się uzyskać przewagę konkurencyjną lub zachować swoją pozycję rynkową, prowadząc działania promocyjne. Celem tych działań jest stworzenie unikatowej propozycji komunikacyjnej dla produktów własnych danego przedsiębiorstwa.
Opakowanie System informacyjny marketingu przedsiębiorstw

42,00 zł 30,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,85 zł

W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego, przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".
Opakowanie Strategie firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych

54,00 zł 39,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,66 zł

Autorzy pokazali internacjonalizację i globalizację działalności gospodarczej z punktu widzenia strategii firm kraju goszczącego zagraniczne inwestycje bezpośrednie. Jest to odmienne podejście od stosowanego dotychczas, które skupiało się na zachowaniach firm dokonujących ekspansji zagranicznej w formie zagranicznych inwestycji bezpośrednich. Tak więc publikacja wypełnia lukę w wiedzy teoretycznej i praktycznej związanej z zachowaniami firm lokalnych wobec strategii firm z zagranicy dokonujących ekspansji na polski rynek.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

10. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,90 zł
Okładka książki Złota Księga

37,90 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,42 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj