Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
-
Autor: Romanowska Maria
- ISBN: 9788320818130
- EAN: 9788320818130
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.2x23.6cm
- Język: polski
- Liczba stron: 268
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,07złCena detaliczna: 56,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,07 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa.
Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych. Może być także przydatny dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych różnych szczebli w firmach.