Marketing produktów żywnościowych
-
Autor: Domański Tomasz Bryła Paweł
- ISBN: 9788320818758
- EAN: 9788320818758
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 228
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,69złCena detaliczna: 59,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,69 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
teoretycznych aspektach marketingu żywności,
strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.