KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo PWE

Okładka książki Negocjacje Co dobry negocjator wie robi i mówi

39,90 zł 30,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,09 zł

Niektórzy ludzie są urodzonymi negocjatorami, ale większość z nas do nich się nie zalicza. Tymczasem umiejętność błyskotliwego prowadzenia negocjacji zapewnia ogromne korzyści w życiu prywatnym i zawodowym. Negocjacje to krótki poradnik, jak stać się dobrym negocjatorem. Jeśli zatem ktoś nie potrafi się targować, to dzięki tej książce może się nauczyć, jak: dobierać oraz stosować najważniejsze strategie i taktyki negocjacyjne, opanować stres i nie okazywać emocji, unikać najczęściej popełnianych błędów, ustanowić relacje z drugą stroną, osiągnąć porozumienie i zakończyć negocjacje. Książka jest przeznaczona dla tych wszystkich, którzy mogą się znaleźć w sytuacji wymagającej negocjacji, czy to z partnerami biznesowymi, czy z rodziną, znajomymi, sąsiadami.
Okładka książki Rozwój w dobie globalizacji

89,90 zł 66,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,44 zł

Próbując znaleźć odpowiedź na pytanie, czy globalizacja ułatwia, czy utrudnia rozwój, Autorzy książki skupili swoją uwagę na analizie takich zagadnień, jak: rozwój w perspektywie teoretycznej (np. definicje pojęcia rozwoju, globalizacji) i historycznej (np. ewolucja teorii wzrostu i rozwoju); przestrzenne aspekty rozwoju i globalizacji (np. zjawiska urbanizacji, migracji zarobkowych czy turystyki międzynarodowej); najważniejsze stare i nowe kwestie rozwoju gospodarczego (np. ewolucja systemów gospodarczych, podział dochodów, problem ekspansji korporacji transnarodowych, propagowanie zasad sprawiedliwego handlu); rola instytucji w procesach rozwojowych (np. koncepcja obywatelstwa, prawa człowieka, zagadnienia związane z terroryzmem politycznym i pomocą rozwojową); społeczno-kulturowy wymiar rozwoju (np. zagadnienie zderzenia cywilizacji, aspekty rewolucji informacyjnej, rola kobiet). Książkę warto polecić: studentom ekonomii, zarządzania, politologii i stosunków międzynarodowych, słuchaczom różnych studiów podyplomowych (np. Rozwój w Dobie Globalizacji - Global Development na Uniwersytecie Warszawskim), pracownikom naukowym i pracownikom instytucji rządowych i samorządowych.
Okładka książki Marketing bezpośredni

79,90 zł 60,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,24 zł

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami. Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego. Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.
Okładka książki Ekonometria Zbiór zadań

49,30 zł 34,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,58 zł

Zbiór zadań stanowi uzupełnienie podręcznika pt. Ekonometria. Metody i ich zastosowanie autorstwa Aleksandra Welfe, choć może być wykorzystywany samodzielnie jako pomoc dydaktyczna do zajęć z ekonometrii. Każdy rozdział poprzedzają rozwiązane zadania, a kończą odpowiedzi i wskazówki do zadań. Zadania można rozwiązywać za pomocą kalkulatora lub komputera, wykorzystując programy pozwalające wykonać działania na wektorach i macierzach. Akcent położono głównie na zastosowanie metod ekonometrycznych.
Okładka książki Zaawansowana rachunkowość zarządcza

64,90 zł 47,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,15 zł

Autor, przedstawiając zagadnienia z zakresu zaawansowanej rachunkowości zarządczej, omówił narzędzia, które wspomagają zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach złożoności procesów gospodarczych i zmienności otoczenia. W przystępny sposób zaprezentował koncepcje teoretyczne i rozwiązania metodyczne rachunkowości zarządczej, umożliwiające podejmowanie przez menedżerów optymalnych decyzji ekonomicznych.
Okładka książki Odchodząc od NIE

29,90 zł 24,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,12 zł

Niniejsza książka pokazuje, jak pokonywać przeszkody w negocjacjach, aby osiągnąć sukces. Autor proponuje prostą, sprawdzoną metodę rozstrzygania sporów z trudnymi partnerami w kręgu rodziny, znajomych, współpracowników, kontrahentów czy klientów.
Okładka książki Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

56,90 zł 41,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,34 zł

Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
Okładka książki Nowoczesne technologie w logistyce

57,90 zł 43,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,65 zł

Warunkiem osiągnięcia sukcesu we współczesnej logistyce jest wdrożenie nowoczesnych technologii. Firmy, aby skutecznie działać w łańcuchach dostaw, muszą wykorzystywać systemy informatyczne, automatyczną identyfikację towarów czy elektroniczną wymianę danych. W niniejszej książce autorzy omówili: istotę i znaczenie technologii logistycznych, technologie informacyjne w łańcuchach dostaw, systemy automatycznej identyfikacji, elektroniczną wymianę danych, systemy łączności bezprzewodowej stosowane w logistyce, współczesne technologie w transporcie, zaawansowane technologie w praktyce magazynowej, rolę opakowań w technologiach logistycznych. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, kadry menedżerskiej przedsiębiorstw oraz praktyków chcących rozszerzyć swoją dotychczasową wiedzę logistyczną i doskonalić systemy logistyczne swoich firm.
Okładka książki Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie

60,90 zł 45,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,92 zł

Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo opracowywanie nowej usługi - od początkowego pomysłu, przez badania rynku, wdrożenie i zwiększanie efektywności, aż do jej wycofania. Omawiają także wybrane aspekty zarządzania jakością usług i zarządzania łańcuchem dostaw. Wiele metod i technik zarządzania stosowanych w usługach pochodzi z przemysłu; jednak zostały one dostosowane do sektora usług. Opracowanie to zawiera także studia przypadków, ćwiczenia i słownik pojęć. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, słuchaczy szkół zarządzania oraz studiów podyplomowych. Z pewnością zainteresuje również pracowników sektora usług.
Okładka książki Dochodząc do TAK

29,90 zł 19,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,51 zł

Książka podpowie ci, jak: - oddzielić ludzi od problemu - koncentrować się na interesach, a nie stanowiskach - ustalić jasne cele na początku negocjacji - wspólnie wypracować rozwiązania satysfakcjonujące obie strony
Okładka książki Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

56,90 zł 42,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,90 zł

Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych. Może być także przydatny dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych różnych szczebli w firmach.
Okładka książki Zarządzanie profesjonalistami

46,90 zł 35,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37 zł

W książce zaprezentowano koncepcję zarządzania pracownikami wiedzy, czyli wysokiej klasy fachowcami, charakteryzującymi się m.in.: - wysokimi kompetencjami, - efektywnością działania, - rzetelnością, - uczciwością, - chęcią ciągłego rozwoju, - elastycznością działania, samodzielnością, - kreatywnością, - łatwością adaptacji do zmian. Według tej koncepcji dla każdej kategorii pracowników wiedzy (tj. pracowników kluczowych, menedżerów procesów wiedzy, dojrzałych specjalistów, obiecujących talentów) autor proponuje odmienny zestaw metod zarządzania. Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów ds. zarządzania ludźmi oraz studentów kierunków ekonomicznych.
Okładka książki Zarządzanie wynagrodzeniami w Polsce

60,90 zł 45,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,92 zł

W polskiej gospodarce wynagrodzenia wciąż są najważniejszym czynnikiem motywacyjnym dla większości pracowników. Wynagrodzenia stanowią więc jeden z głównych elementów w procesie zarządzania zasobami ludzkimi i znajdują się w centrum zainteresowania menedżerów, którzy powinni umieć wykorzystać motywacyjne możliwości w nich tkwiące. W książce autor - profesor i ekspert w zakresie wynagradzania pracowników z dużym doświadczeniem praktycznym - omawia w przystępny sposób wszystkie aspekty związane z tym zagadnieniem, takie jak kształtowanie wynagrodzeń na szczeblu gospodarki w kontekście tempa wzrostu gospodarczego, inflacji i bezrobocia, w sferze budżetowej oraz w przedsiębiorstwach, a także koncepcje wynagradzania według stanowisk pracy, kompetencji i efektów pracy. Walorem opracowania jest umiejętne połączenie aspektów teoretycznych z praktyką w polskiej gospodarce.
Okładka książki Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

54,90 zł 38,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,68 zł

W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych. Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu. Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych. Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową). Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.
Okładka książki Przywództwo w organizacji

56,90 zł 39,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,40 zł

To, czy przedsiębiorstwo odnosi sukcesy, zależy od wielu czynników. Niezwykle istotną rolę w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na rynku odgrywa przede wszystkim efektywne przywództwo. W książce autorka omawia kompleksowo teorie i koncepcje przywództwa, a także udziela odpowiedzi na kluczowe pytania, między innymi: Co to jest przywództwo? Czy istnieje optymalny model przywództwa? Jaki jest związek między przywództwem a otoczeniem organizacji? Czy przywódcą trzeba się urodzić, czy też przywództwa można się nauczyć? Czy współczesne koncepcje przywództwa odpowiadają potrzebom organizacji? W jaki sposób przywództwo zmieni się w przyszłości? Walorem książki są rozbudowane studia przypadków znanych światowych firm, takich jak BMW, Novartis, Bonduelle i Swatch. Pozwalają one lepiej przyswoić wiedzę i ocenić, jak różne formy przywództwa funkcjonują w praktyce.
Okładka książki Marketing międzynarodowy Zarys problematyki

60,90 zł 45,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,92 zł

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.
Okładka książki Zarządzanie Kluczowe koncepcje

61,90 zł 43,03 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,03 zł

We współczesnym świecie bardzo szybko zmieniają się zarówno warunki pracy, jak i sposoby działania firm. Rosną wymagania wobec pracowników, pojawiają się nowe wyzwania, zmieniają się istota pracy i jej organizacja. To wszystko wymaga nowego podejścia także w zarządzaniu. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę o nowoczesnym zarządzaniu, autor przedstawił najpopularniejsze i najbardziej przydatne koncepcje zarządzania, sprzyjające zdobywaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawaniu sygnałów płynących z otoczenia zewnętrznego i reagowaniu na nie. Wiele omówionych koncepcji dotyczy organizacji firmy (z uwzględnieniem kultury organizacyjnej, projektowania struktury organizacyjnej i procesów pracy), planowania i kontrolowania w firmie, motywowania, komunikacji wewnętrznej, umiejętności interpersonalnych, pracy zespołowej i kierowania zmianami.
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w bankach

56,90 zł 42,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,90 zł

Występowanie ryzyka operacyjnego w działalności banków wymaga opracowania metod, zasad i technik zarządzania nim. W książce pokazano istotę i rodzaje ryzyka operacyjnego, cel i etapy zarządzania tym ryzykiem (m. in. według ustaleń Bazylejskiego Komitetu Nadzoru Bankowego), Nową Umowę Kapitałową (NUK), procesy wprowadzania tej umowy do zarządzania ryzykiem operacyjnym w bankach, model zarządzania tym ryzykiem z uwzględnieniem regulacji NUK oraz polskiego nadzoru bankowego. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z bankowością, a także dla pracowników i menedżerów banków.
Okładka książki Turystyka kulturowa

48,00 zł 34,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,87 zł

Turystyka należy do najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki. Jednym z najważniejszych jej segmentów jest turystyka kulturowa, zwłaszcza w Europie - uważanej za kolebkę światowej kultury. Turystyka kulturowa to podróżowanie ludzi z miejsc ich stałego zamieszkania do miejsc atrakcji kulturowych, aby poszerzyć wiedzę, zdobyć nowe doświadczenia czy zaspokoić własne potrzeby poznawcze. W książce autor opisuje główne nurty turystyki kulturowej oraz zachęca do poznawania skarbów światowej kultury. Książka jest przeznaczona dla studentów różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyką, krajoznawstwem, geografią turystyczną i hotelarstwem. Z pewnością będzie też przydatna słuchaczom studiów podyplomowych oraz osobom profesjonalnie zajmującym się organizacją turystyki.
Opakowanie Strategiczna rachunkowość zarządcza

60,90 zł 35,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,58 zł

Sformułowanie właściwej strategii działania przedsiębiorstwa oraz jej skuteczna implementacja wymagają zastosowania odpowiednich instrumentów zarządzania. Do takich instrumentów należy zaliczyć rachunkowość zarządczą, ukierunkowaną na strategię przedsiębiorstwa i wspomagającą proces zarządzania strategicznego. Strategiczna rachunkowość zarządcza jest stosunkowo nowym obszarem rachunkowości zarządczej. Dzięki niej uzyskuje się informacje potrzebne do podejmowania strategicznych decyzji, umożliwiających osiągnięcie długofalowych celów przedsiębiorstwa. Strategiczna rachunkowość zarządcza jest odpowiedzią na zgłaszane przez menedżerów zapotrzebowanie na włączenie podejścia strategicznego do rachunkowości. Jej istota i rola w procesie zarządzania strategicznego oraz różne jej koncepcje i instrumenty zostały szczegółowo omówione w tym podręczniku. Prezentowane rozwiązania nawiązują do określonych problemów planistycznych, kontrolnych i decyzyjnych, pojawiających się w przedsiębiorstwie w konkretnych warunkach zarządzania strategicznego.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

10. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,90 zł
Okładka książki Złota Księga

37,90 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,42 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj