W 2005 roku Joel Greenblatt opublikował książkę, która została już uznana za pozycję klasyczną w literaturze finansowej. W ""Małej książeczce, która podbija rynek"" - bestsellerze z listy ""New York Timesa"", o łącznym nakładzie 300 000 egzemplarzy - Greenblatt wytłumaczył, jak inwestorzy mogą przewyższyć rynkowe średnie dzięki prostemu i systematycznemu stosowaniu formuły polegającej na wyszukiwaniu dobrych firm, kiedy są dostępne po okazyjnych cenach. Teraz, z nowym wprowadzeniem i posłowiem na rok 2010, książka uaktualnia i wzbogaca wnioski z pierwszego wydania. Zawiera również dane i analizy obejmujące ostatni kryzys finansowy i wzorcowe wyniki do końca 2009 roku. Książka ta w prosty i przystępny sposób przedstawia podstawowe zasady udanego inwestowania na giełdzie, a także ujawnia sprawdzoną formułę autora, która polega na automatycznym kupowaniu firm o wynikach powyżej średniej po niższych od średniej cenach. Chociaż formuła ta została gruntownie przetestowana i jest przełomowa w świecie naukowym i zawodowym, Greenblatt tłumaczy ją, używając matematyki na poziomie klasy szóstej, prostego języka i dużej dozy poczucia humoru. Pokazuje, jak stosować jego metodę, aby pobić na głowę zarówno rynek, jak i zawodowych menedżerów. Wyjaśnia również, dlaczego sukces umyka prawie wszystkim indywidualnym i profesjonalnym inwestorom oraz dlaczego jego formuła będzie dalej działać, nawet jeśli wszyscy ją ""poznają"".
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom - to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego. Przekazuj klientom odpowiednie informacje. Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.
Dr Howard Murad został nazwany jednym z najbardziej przyszłościowo myślących lekarzy („Vogue”) , a dodatkowo geniuszem w dziedzinie urody („Elle”). W Tajemnicy wody ten cieszący się światową renomą dermatolog i autorytet w dziedzinie procesów starzenia się wyjaśnia, jak – dzięki poprawie zdrowia każdej komórki ciała – można spowolnić proces starzenia się organizmu. Prezentuje, że najlepszym sposobem uzyskania zdrowia oraz oprócz tego bardziej młodzieńczego wyglądu jest poprawa zdolności błony komórkowej do zatrzymania wody. Dzięki tej książce poznajemy jego nową, naukowo udowodnioną strategię optymalizacji siły i zdrowia komórek – Program Kompletnego Zdrowia, mający na celu przeciwdziałanie procesom starzenia się. Program ten, oparty na ponad trzydziestoletnim doświadczeniu badawczym, uzupełniony jadłospisem i wspaniałymi przepisami, otwiera drogę do czystszej skóry, mniejszej liczby zmarszczek, większej ilości energii i lepszego stanu zdrowia.
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami.
Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
Gdy kolega powiedział mi, że Michael Casey odchodzi z Lighthouse, a firma jest na sprzedaż [konkurencyjna Firma], wpadłem w ekstazę. Wreszcie ich wykończyliśmy, pomyślałem. Gdy potem dowiedziałem się, że opuszcza firmę, aby „spędzić więcej czasu z rodziną” mina mi trochę zrzedła, ale nie za bardzo. Spędzanie czasu z rodziną było najczęstszą przykrywką dla kiepskich wyników. Moje szczęście nie trwało długo…
~ fragment książki
Podobnie jak w innych książkach Lencioni zapoznaje czytelnika z różnymi koncepcjami w sposób przystępny i wciągający. W niniejszej pozycji opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi, i wielu innych profesjonalistów zajmujący się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Jak zwykle Lencioni proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.
Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Nagość. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
- Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera
Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda nagich usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad.
- J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzajacy Driscoll’s
Lencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym, jak budować związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać.
- Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc.
Przesłanie Lencioniego na temat bezbronności jest naprawdę strzałem w dziesiątkę. Nie wyobrażam sobie żadnego usługodawcy, który nie skorzystałby z lekcji zawartych w tej wnikliwej książce.
- Tony Bingham, prezes i dyrektor zarządzający, American Society for Training & Development (ASTD)
Patrick Lencioni jest według „New York Timesa” świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz The Three Signs of a Miserable Job. Jako założyciel i prezes firmy The Table Group, Patrick doradza kadrze kierowniczej szeregu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune”, poprzez firmy dopiero rozpoczynające działalność, na organizacjach non-profit i kościołach skończywszy. Poza pisaniem książek, Patrick publikuje również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”, „Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”.
Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się z tak dużym wysiłkiem, jakoś po prostu się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w nabywanie nowych umiejętności i kształtowanie lepszych nawyków, brakuje nam natomiast skutecznych strategii, dzięki którym moglibyśmy zapamiętać wszystkie te przydatne informacje i zacząć je stosować w praktyce.Wykorzystaj swoją wiedzę w praktyce
Korzystaj ze zdobytej wiedzy i zmieniaj swoje życie!
Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się z tak dużym wysiłkiem, jakoś po prostu się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w nabywanie nowych umiejętności i kształtowanie lepszych nawyków, brakuje nam natomiast skutecznych strategii, dzięki którym moglibyśmy zapamiętać wszystkie te przydatne informacje i zacząć je stosować w praktyce.
Zobacz Zestaw: Jednominutowy Menedżer w działaniu. Część 2. Pakiet audio 3 CD MP3
3 płyty CD za 39.47 zł !
W niniejszej książce Ken Blanchard, Paul J. Meyer oraz Dick Ruhe opowiadają historię o pisarzu, którego nurtują pewne pytania, i o przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Całość stanowi prosty i uporządkowany opis metody, dzięki której zaczniesz się skuteczniej uczyć i wykorzystywać zdobytą wiedzę w celu wprowadzenia trwałych zmian.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
• poradzić sobie z zalewem informacji – jak uczyć się „mniej, ale częściej, zamiast więcej, ale rzadziej”,
• dostroić swój wewnętrzny filtr informacji, aby nauczyć się myśleć przez pryzmat zielonego światła
• określić plan kontynuacji, aby wykorzystać nowo zdobytą wiedzę w praktyce.
Wreszcie poznasz też odpowiedź na pytanie: „Dlaczego mimo iż wiem, że powinienem
coś robić, to dlaczego tego nie robię?”.
Przeczytaj tę książkę, a ten problem zniknie.
O AUTORACH
Ken Blanchard jest głównym patronem Ken Blanchard Companies. Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym takich klasyków, jak Jednominutowy menedżer (współautor: Spencer Johnson), Cała naprzód! (współautor: Jesse Stoner) czy Sekret. Tajemnica wielkich liderów (współautor: Mark Miller).
Paul J. Meyer był założycielem firmy Success Motivation Institute, Inc. oraz Leadership Management International, Inc. Był autorem wielu książek, między innymi The 5 Pillars of Leadership, 24 Keys That Bring Complete Success oraz Forgiveness: The Ultimate Miracle. Był również współautorem książki I Inherited a Fortune!
Dick Ruhe jest niezwykle popularnym mówcą motywacyjnym, szanowanym konsultantem i utalentowanym trenerem. Jest starszym wspólnikiem w Ken Blanchard Companies oraz autorem programu szkoleniowego Blancharda, zatytułowanego Total Quality Leadership.
OPINIE
Książkę, którą trzymasz w ręku, powinieneś przeczytać niezależnie od tego, ile masz lat, jaka jest twoja sytuacja życiowa, zawodowa czy rodzinna. Zawiera ona prawdy uniwersalne. Autorzy
koncentrują się na tym, co decyduje o rozwoju człowieka i jego adaptacji do ciągle zmieniającego się otoczenia. To swoisty traktat o rozwoju oparty o konkretne wnioski i praktyczne rozwiązania. Wnioski, które dotyczą również ciebie. Rozwiązania, które od zaraz możesz
zacząć skutecznie (!) wdrażać w swoim życiu. „Wiesz, możesz – DZIAŁAJ” – życzę ci, aby ta książka skutecznie i trwale zmieniła również twoje życie.
– Ireneusz Bisikiewicz, prezes Leadership Management Polska sp. z o.o.
Każda osoba odpowiedzialna za rozwój ludzi w organizacji, po przeczytaniu „Wiesz, możesz – działaj!” może przenieść się do inspirującej i odkrywczej przestrzeni. Poruszająca i niezwykle praktyczna książka trzech wybitnych autorów, daje nam wyraźne wskazówki jak wypełnić lukę między nabywaniem kompetencji a faktycznym wykorzystywaniem ich w codziennych wyzwaniach. Daje organizacjom rozwiązanie w obszarze, gdzie najczęściej nam go brakuje. Gorąco polecam!
- Paweł Kopijer, Prezes American Society for Training & Development GN Poland, coach LMI
To prosta i niezwykle wartościowa książka dla każdego, kto chce się uczyć. Blanchard i jego partnerzy osiągnęli kolejny sukces… pokazują, jak korzystać z posiadanej wiedzy i zmieniać życie własne oraz najbliższych. Lektura obowiązkowa!
- Elliott Masie, prezes, The Learning Consortium
Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc. Sprzedaż maleje, wokół krążą plotki na temat bankructwa i przejęcia firmy, a morale pracowników nigdy jeszcze nie było tak niskie.Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację
Dlaczego tak ważne jest to, kto miesza w garnku?
Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc. Sprzedaż maleje, wokół krążą plotki na temat bankructwa i przejęcia firmy, a morale pracowników nigdy jeszcze nie było tak niskie. Wraz z zanikiem pasji i zaangażowania pracowników atmosfera w firmie utraciła swoją dawną wysoką temperaturę; nikt przecież nie lubi letniej zupy. W jaki sposób Nancy odwróci tę tendencję?
Tym razem Jon Gordon opowiada historię Nancy poznającej najważniejsze składniki, które pomogą jej zrewitalizować firmę, zespół i samą siebie. Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację przedstawia receptę na sukces dla każdego, bez względu na stanowisko. To potężne przesłanie, które mówi nam, że jakość naszego życia zawodowego, usług oferowanych przez naszą firmę oraz pracy w zespole zależy od jakości naszych relacji z innymi ludźmi.
Pierwszy milion w ciągu siedmiu lat
Czy wiesz, co powstrzymuje większość ludzi i nie pozwala im żyć takim życiem, o jakim marzą?
Pieniądze... po prostu pieniądze!
Dlatego że pieniądz jest symbolem pewnego nastawienia życiowego, miarą określonej postawy mentalnej.
Pieniądz nie wkracza do naszego życia przypadkowo. Jeśli chodzi o pieniądze, to mamy tu raczej do czynienia z pewną formą energii. Im więcej jej zużyjemy na sprawy rzeczywiście ważne w życiu, tym więcej pieniędzy do nas przypłynie.
Ludzie autentycznego sukcesu bez trudu zarabiają ogromne pieniądze. Niektórzy zatrzymują je, niektórzy wydają tylko po to, żeby pomóc innym ludziom, lecz zarówno jedni, jak i drudzy odznaczają się zdolnościami do obracania pieniędzmi.
Nie wolno oczywiście przeceniać znaczenia pieniędzy. Kiedy jednak pieniądze stają się ważne?
Gdy brakuje ich na każdym kroku...
Ten, kto ma problemy finansowe, często zbyt dużo czasu poświęca myślom o pieniądzach. Zajmijmy się tym tematem raz, ale Porządnie - po to, żeby go opanować. Od tego momentu pieniądze nam pomocne we wszystkich dziedzinach naszego życia.
Wszyscy mamy określone wyobrażenia o tym, jak chcemy żyć, a także o tym, co się nam poniekąd od życia należy. Pragniemy głęboko wierzyć, że zdołamy sprostać zadaniom, które ten świat uczynią lepszym, piękniejszym. Zbyt często jednak dzieje się tak, że codzienna rutyna i rzeczywistość tłumią te marzenia.
Wielu ludzi zapomina, że należy im się miejsce po słonecznej stronie ulicy, gdyż, według ich opinii, z sytuacji, w której się znaleźli, nie mogą już się wyzwolić. Wielu wczuwa się często w rolę poszkodowanych. Konsekwencją tego bywa zazwyczaj pójście na kompromisy. Nierzadko się zdarza, że ludzie uważają swoją sytuację finansową za przyczynę tego, iż nie mogą żyć tak, jak by sobie tego życzyli.
Od ponad dziesięciu lat zajmuję się wyłącznie tematem pieniędzy oraz osiągnięcia sukcesu i szczęścia w życiu. Nauczyłem się postrzegać pieniądze elastyczniej i innymi oczami niż kiedyś. Pieniądze mogą nam uniemożliwiać wykorzystanie tkwiących w nas zdolności twórczych albo pomóc nam w tym, żebyśmy je w pełni wykorzystali.
Pisząc te słowa, jestem gotowy oddać się do dyspozycji czytelników jako ich prywatny mentor. Chciałbym podzielić się z innymi tym, czego dane mi było się nauczyć. Chciałbym pokazać, w jaki sposób każdy może zbudować sobie maszynkę do robienia pieniędzy.
Posiadanie pieniędzy oznacza przede wszystkim możliwość prowadzenia pełniejszego i bardziej niezależnego życia. Kiedy to zrozumiałem, zapragnąłem podzielić się swoją wiedzą na ten temat z innymi. Zobowiązałem się wobec samego siebie, że każdemu, z kim będę miał do czynienia, postaram się pomóc na drodze do jego finansowej wolności, ponieważ tak jak można się nauczyć latać, nurkować czy programować, można sobie przyswoić wiadomości o tym, jak osiągnąć dobrobyt - wystarczy poznać kilka bardzo ważnych podstawowych zasad.
Droga do finansowej wolności Spis Treści:
Podziękowania
Przed mowa
Analiza: jak przedstawiają się twoje finanse?
PODSTAWY
1. Czego naprawdę chcesz?
2. Co oznacza pojęcie „odpowiedzialność"?
3. Czy dorobienie się miliona graniczy z cudem?
4. Dlaczego nie ma więcej bogatych ludzi?
5. Co naprawdę myślisz o pieniądzach?
JAK DOROBIĆ SIĘ PIERWSZEGO MILIONA? - PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK
6. Długi
7. Jak zwiększysz swoje zarobki
8. Oszczędzać - płacić samemu sobie
9. Nlezwykłość zjawiska „procenty z procentów"
10. Akcje - sposób na pomnażanie pieniędzy
11. Fundusze - pozwól innym pomnażać twoje pieniądze
12. Finansowa osłona, finansowe zabezpieczenie, finansowa wolność
13. Mentor i sieć ekspertów
14. Pieniądze można siać
Spojrzenie w przyszłość: co dalej?
Czy problemy finansowe spędzają ci sen z powiek? A może dzięki pieniądzom jesteś w stanie urzeczywistnić wszystkie swoje pragnienia?
Ta książka pokazuje drogę do dobrobytu, finansowego zabezpieczenia i finansowej wolności – drogę dostępną dla każdego. Bodo Schäfer odkrywa przed nami wypróbowane sekrety budowania bogactwa i przedstawia zdumiewająco proste i jednocześnie bardzo skuteczne techniki przynoszącego zyski obchodzenia się z pieniędzmi.
Z książki dowiesz się, jak:
• w ciągu siedmiu lat zarobić pierwszy milion,
• dzięki zastosowaniu 11 zaskakująco efektywnych metod niemalże natychmiast zwiększyć swoje dochody,
• w zadziwiająco krótkim czasie zacząć żyć z procentów,
• uzyskiwać co najmniej 12-procentowe odsetki,
• szybko pozbyć się długów i jednocześnie budować swój majątek,
• zaprząc do pracy lokaty pieniężne.
Wyobraź sobie, że nie musisz już martwić się o pieniądze. Masz odpowiednią rezerwę finansową, może nawet milion złotych. Żyjesz spokojnie, możesz sobie na wszystko pozwolić. Zajmujesz się tylko tym, co naprawdę sprawia ci przyjemność...
To nie są mrzonki.
To wszystko może się wkrótce urzeczywistnić – możesz stać się milionerem znacznie szybciej, niż kiedykolwiek mógłbyś przypuszczać. Twoja osobista zamożność – dzięki której staniesz się człowiekiem wolnym i niezależnym – jest w zasięgu ręki, nawet jeśli nie należysz jeszcze do osób dobrze zarabiających.
Pakiet trzech audiobooków, których autorzy to światowej sławy eksperci i liderzy w dziedzinach: przywództwa, motywacji i sztuki prezentacji. Ich rady pokażą Ci kierunek Twojego rozwoju.
Żyj lepiej niż dobrze
Życiowym zadaniem Ziga jest wspierać innych ludzi w urzeczywistnianiu ich marzeń i pełnym wykorzystywaniu własnego potencjału. W tej książce wyjaśnia znaczenie pasji i poczucia sensu i przedstawia narzędzia, za pomocą których osiągniesz upragnione doskonałe wyniki. Dzięki historiom zgromadzonym przez Ziga przez blisko pięćdziesiąt lat pracy jako światowej klasy specjalisty w dziedzinie motywacji i biznesmen, dowiesz się, jak innym ludziom udało się pokonać strach i podnieść się po porażce, a następnie dostąpić życia, o jakim zawsze marzyli.
Wystąpienia publiczne
Efektywna komunikacja odgrywa bardzo ważną rolę w biznesie i w życiu codziennym. Najlepsi komunikatorzy docierają nie tylko do naszych umysłów, ale także do naszych serc. Zdobywają nasze zaufanie. Realizując program Berta Deckera, możesz się nauczyć wywierać wrażenie na słuchaczach i wpływać na nich. Autor przekłada swoje ogromne doświadczenie na nowatorskie podejście do wystąpień publicznych, podając przykłady ćwiczeń, które każdy może wykonywać we własnym zakresie. Z tego podręcznika możesz się nauczyć szybkiego tworzenia konkretnych, zorientowanych na słuchacza komunikatów.
Przywództwo
John Maxwell chce pomóc ci w pełnym wykorzystaniu potencjału, dzieląc się z tobą Złotymi myślami przywództwa. W każdym z dwudziestu sześciu rozdziałów ukryta jest bryłka szlachetnego kruszcu. Na końcu każdego rozdziału znajdziesz szczegółowe ćwiczenia oraz „Czas mentoringu” – część przeznaczoną dla tych, którzy chcą pomagać innym w rozwoju z wykorzystaniem tej książki. Zdobywanie wiedzy na temat przywództwa przypomina odkrywanie złotej żyły. Nie chodzi jednak o gromadzenie nic niewartych kamieni, tylko szlachetnego kruszcu. Znajdziesz go właśnie tutaj.
Perspektywa zmian jest z jednej strony ekscytująca, z drugiej strony budzi pewne obawy. Ale to właśnie one stanowią klucz do sukcesu, bogactwa i prawdziwej satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym. Jak sprawić, by reszta twojego życia była jeszcze lepsza
Perspektywa zmian jest z jednej strony ekscytująca, z drugiej strony budzi pewne obawy. Ale to właśnie one stanowią klucz do sukcesu, bogactwa i prawdziwej satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym. W Przemianie Brian Tracy pokazuje, jak dosłownie stworzyć siebie na nowo – odkreślić przeszłość grubą kreską i zacząć od nowa budować karierę i życie, o którym zawsze marzyłeś.
Ta książka podpowie ci, jak:
• zrozumieć, co jest dla ciebie naprawdę ważne,
• przejąć kontrolę nad swoją karierą – raz na zawsze!,
• znaleźć wymarzoną pracę,
• zmienić nieoczekiwane, pozornie negatywne zdarzenia w możliwości rozwoju,
• podnieść swoje zdolności zarobkowe
• nabrać pewności siebie i podejmować ryzyko oraz stanowcze kroki, które mogą przynieść prawdziwe korzyści.
Cieszący się międzynarodowym uznaniem ekspert psychologii sukcesu, Brian Tracy, pomógł tysiącom ludzi w stworzeniu nowego ja – tak jak sam ciągle tworzył siebie na nowo, dzięki czemu doszedł do olśniewających rezultatów w swoim życiu i karierze. Przedstawiona w książce siedmiostopniowa metoda Tracy’ego da ci przede wszystkim pewność siebie, potrzebną, by tak jak on spojrzeć śmiało w przyszłość, podejmować ryzyko i stworzyć dla siebie inspirujące nowe życie.
W naszym stale zmieniającym się świecie sukces i prawdziwe szczęście znajdą tylko ci, którzy nie tylko potrafią się zmienić, ale opanują tę umiejętność do perfekcji i staną się mistrzami zmian.
Jak pisze Tracy, dysponujesz jedyną w swoim rodzaju mieszanką talentu, wiedzy, umiejętności, doświadczenia i ambicji. Kiedy odkryjesz swoje wyjątkowe zdolności, droga do nowego życia stanie przed tobą otworem. Przedstawia sprawdzony siedmiostopniowy proces, który możesz wykorzystać w każdym wieku i na każdym etapie, aby świadomie wykreować pozytywne zmiany w twoim życiu. Te siedem kluczowych kroków to:
• Ponowna ocena - kiedy i w jaki sposób możesz spojrzeć z dystansu na wszystko, co ma wpływ na twoje życie.
• Ponowne przemyślenie - nauka zadawania właściwych pytań, dotyczących danej sytuacji.
• Reorganizacja - usprawnienie każdego aspektu życia zawodowego i osobistego, by osiągnąć maksymalną efektywność.
• Restrukturyzacja - gospodarowanie swoim czasem, energią, pieniędzmi i innymi zasobami, tak by przeznaczyć je na realizację priorytetów.
• Przeprojektowanie - uproszczenie wszystkich procesów i delegowanie zadań
• Tworzenie siebie na nowo – co zrobiłbyś inaczej, gdybyś mógł (lub musiał) zacząć życie i karierę od zera?
• Odzyskiwanie kontroli. Uświadom sobie, że to ty i tylko ty masz kontrolę nad swoim życiem i przeznaczeniem. Ta kontrola nie jest ciężarem, przeciwnie – to największy dar, który pomoże ci odmienić życie.
O AUTORZE
Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej.Ścieżka pasji, zysku i celu
• Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
• Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
• Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
• Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo.
• Aaa, i zarabiaj pieniądze…
Ścieżka pasji, zysku i celu
Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. W książce pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna.
– Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracySpis Treści
01. Przedmowa
02. Wprowadzenie
Część I. ZYSKI
03. Rozdział 1.
W poszukiwaniu zysków
04. Rozdział 2.
Coś wygrywasz, coś tracisz
05. Rozdział 3. Różnorodność
Część II. ZYSKI I PASJA
06. Rozdział 4. Skoncentruj swoją pozycje.
07. Rozdział 5. Platforma dla rozwoju
Część III. ZYSKI, PASJA l CEL
08. Rozdział 6.Przejście na wyższy poziom
09. Rozdział 7.Decydująca gra
W swojej poprzedniej książce, zatytułowanej Rewolucja Six Sigma, George Eckes daje czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące strategicznych i technicznych aspektów wdrażania programu Six Sigma. W swojej poprzedniej książce, zatytułowanej Rewolucja Six Sigma, George Eckes daje czytelnikom szczegółowe wskazówki dotyczące strategicznych i technicznych aspektów wdrażania programu Six Sigma. Tym razem koncentruje się na jeszcze ważniejszym jego elemencie – na tym, co zapewnia jego stabilność i trwałość w organizacji.
W książce Six Sigma jako trwały element kultury organizacji zaprezentowane są narzędzia, których użycie przyczyni się do tego, że zmiany, jakie niesie ze sobą program Six Sigma, spotkają się z odpowiednią akceptacją w twojej organizacji. Eckes koncentruje się w niej na elemencie kulturowym, który – jeśli zostanie odpowiednio potraktowany – może znacznie zwiększyć efektywność „twardych” technik Six Sigma.
Oferując proste i praktyczne metody, Eckes wskazuje na konieczność pracy z ludźmi, by zmiany zostały zaakceptowane w organizacji na poziomie kulturowym. W sytuacji, gdy większość dostępnych na rynku pozycji koncentruje się na aspektach technicznych, on zwraca uwagę na konieczność zrównoważenia komponentów technicznego i kulturowego. Wyjaśnia, jak konsekwentnie zwiększyć szanse na przeprowadzenie zmiany organizacyjnej. Pisze między innymi o tym, jak:
• kreować potrzebę wdrożenia programu Six Sigma,
• diagnozować różne typy oporu i przeciwdziałać im,
• kształtować wizję programu Six Sigma,
• zmieniać systemy i struktury, by wspierały nową kulturę Six Sigma,
• unikać pułapek związanych z kulturową transformacją Six Sigma,
• rozwijać efektywnych liderów w programie Six Sigma.
Z książki dowiesz się, jak definiować jasne i motywujące cele. Poznasz też historię porażek i sukcesów związanych z wdrażaniem Six Sigma, czytając zamieszczone tu studia przypadków.
O AUTORZE
George Eckes jest założycielem Eckes & Associates, Inc. (EAI), firmy konsultingowej specjalizującej się we wdrażaniu usprawnień, prowadzeniu szkoleń i wdrożeń Six Sigma, rozwijaniu organizacji oraz zarządzaniu zmianą. W 1996 roku EAI została wybrana główną firmą doradczą pomagającą General Electric we wdrażaniu Six Sigma.
OPINIE
Książka Six Sigma jako trwały element kultury organizacji jest praktycznym podręcznikiem dla wszystkich zainteresowanych pragmatycznym doskonaleniem i rozwojem biznesu. Program Six Sigma to styl zarządzania wspierający rozwój kultury organizacji, gdzie decyzje podejmowane są w oparciu o liczby i fakty. George Eckes w prosty sposób pokazuje nam, jak można postępować, aby nie tylko uzyskać krótkotrwałe efekty z realizowanych projektów, ale również w przemyślany sposób zarządzać zmianą postaw i zachowań wszystkich pracowników, od poziomu operacyjnego po kadrę zarządzającą. Jak przeprowadzić transformację kulturową i otworzyć nowe perspektywy dla rozwoju biznesu. Spośród wielu publikacji poruszających te kwestie ta zasługuje na szczególną uwagę. Zawarte w książce przemyślenia to element sukcesu takich organizacji jak General Electric, AlliedSignal, Motorola i wielu innych. Warto korzystać z doświadczeń najlepszych.
Jarosław Siarkiewicz, prezes zarządu, Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę.Jak nie umrzeć z nudów na zebraniu
W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę. Tym razem koncentruje się on na rozwiązaniu jednego z najboleśniejszych, a jednocześnie najczęściej lekceważonych problemów współczesnego biznesu - źle przeprowadzanych zebraniach. To, co proponuje, jest jednocześnie i proste, i rewolucyjne. Casey McDaniel, założyciel i dyrektor generalny Yip Software, znalazł się w gąszczu problemów, do których sam się przyczynił, a z którymi nie potrafi sobie poradzić. Nie wie także, gdzie lub do kogo ma się zwrócić o radę. Jego podwładni nie mogą mu pomóc. Są równie zdezorientowani wskutek ich nużących zebrań jak on sam. W świat Caseya wkracza nietypowy doradca, Will Petersen. Kiedy zaproponuje niekonwencjonalne, wręcz radykalne podejście do rozwiązania problemu spotkań, Casey jest już na tyle zdesperowany, by go posłuchać. Podobnie jak w innych swoich książkach, Lencioni pokazuje schemat przełomowego modelu, pozwalając na jego zastosowanie w praktyce. Efektywne spotkanie biznesowe to szczegółowy plan działania dla przywódców, którzy pragną zwiększyć efektywność, a zmniejszyć frustrację wśród członków swojego zespołu oraz stworzyć atmosferę zaangażowania i pasji.
Wprowadzenie
Jeśli nie musiałbym chodzić na zebrania, lubiłbym moją pracę o wiele bardziej". To uwaga, jaką słyszałem z ust wielu menedżerów, z którymi przez lata pracowałem. Wydawało mi się to zrozumiałe, nawet zabawne, lecz w końcu doszedłem do wniosku, że właściwie to dość smutny komentarz o stanie kultury biznesu. Wyobraź sobie chirurga, który przed operacją mówi do pielęgniarki: „Tak naprawdę, to gdybym nie musiał operować ludzi, ta praca nawet by mi się podobała". Albo dyrygenta orkiestry symfonicznej przygotowującego się do koncertu: „Gdyby nie te koncerty, bardziej podobałoby mi się to, co robię". Albo choćby zawodowego koszykarza. „Uwielbiałbym swoją pracę, gdybym nie musiał brać udziału w meczach". Absurdalne, prawda? Ale tak właśnie się zachowujemy, gdy narzekamy na konieczność udziału w zebraniach. Pomyśl o tym w ten sposób. Dla tych spośród nas, którzy prowadzą organizacje lub zarządzają nimi, zebrania to w dużej mierze istota pracy. W końcu nie płacą nam za robienie czegoś namacalnego czy materialnego, jak rodzenie dzieci, strzelanie goli ze środka boiska lub kabaretowy występ. Czy nam się to podoba, czy nie, w naszej pracy właśnie zebrania mają najwięcej wspólnego z salą operacyjną, boiskiem do piłki nożnej lub sceną. A jednak większość z nas ich nie znosi. Narzekamy na nie, próbujemy unikać, czekamy, aż się skończą, nawet jeśli sami te cholerne zebrania prowadzimy! Jak żałosny jest fakt, że zajęcie najistotniejsze dla prowadzenia organizacji zaczęliśmy uważać za bolesne i nieproduktywne z natury. Szkoda, ponieważ zebrania mają ogromne znaczenie. To właśnie tam członkowie rządów decydują, czy wyruszyć na wojnę. Tam ministrowie debatują z doradcami, czy trzeba obniżyć czy podnieść podatki. Tam dyrektorzy i ich podwładni rozważają stworzenie nowej marki, wprowadzenie na rynek nowego produktu albo zamknięcie fabryki. Zapytam więc: jeżeli nie znosimy zebrań, to czy jesteśmy w stanie podejmować dobre decyzje i skutecznie zarządzać organizacjami? Nie sądzę. Jeśli chcemy wykorzystać kolektywną mądrość zespołu, to dobrego zebrania - dynamicznego, pełnego pasji i skupienia na problemie - po prostu nie sposób niczym zastąpić. Gorzka prawda jest taka, że złe zebrania niemal zawsze prowadzą do złych decyzji, a stąd już prosta droga do bylejakości. Ale jest nadzieja. Będąc przeciw powszechnemu podejściu do zebrań, kierując się kilkoma konkretnymi wskazówkami, które nie mają nic wspólnego z wideo-konferencjami, interaktywnym oprogramowaniem czy „Zasadami porządku obrad Roberta"", możemy prze- kształcić to, co jest bolesne i nudne, w coś produktywnego, fascynującego, a nawet inspirującego. W ten sposób możemy także zdystansować konkurentów, którzy nadal marnują czas, energię i entuzjazm, narzekając na niewdzięczny trud zebrań. Aby zilustrować, jak można to osiągnąć, napisałem fikcyjną historię o menedżerze, który szczególnie boleśnie zmaga się z problemem zebrań. Treść opowiadania jest praktycznym opisem propozycji, jak zrealizować te pomysły w organizacji. Życzę powodzenia w pracy nad zwiększeniem efektywności spotkań i przywróceniem choćby części entuzjazmu, na jaki zasługujesz i Ty, Czytelniku, i Two: podwładni!
W niniejszej książce Ken Blanchard, Paul J. Meyer oraz Dick Ruhe opowiadają historię o autorze, którego nurtują pewne pytania, i o przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Wykorzystaj swoją wiedzę w praktyce
Korzystaj ze zdobytej wiedzy i zmieniaj swoje życie!
Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się z tak dużym wysiłkiem, jakoś po prostu się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w nabywanie nowych umiejętności i kształtowanie lepszych nawyków, brakuje nam natomiast skutecznych strategii, dzięki którym moglibyśmy zapamiętać wszystkie te przydatne informacje i zacząć je stosować w praktyce.
W niniejszej książce Ken Blanchard, Paul J. Meyer oraz Dick Ruhe opowiadają historię o autorze, którego nurtują pewne pytania, i o przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Całość stanowi prosty i uporządkowany opis metody, dzięki której zaczniesz się skuteczniej uczyć i wykorzystywać zdobywaną wiedzę w celu wprowadzania trwałych zmian.
Dzięki tej książce dowiesz się jak:
• poradzić sobie z zalewem informacji – jak uczyć się „mniej, ale częściej, zamiast więcej, ale rzadziej”.
• dostroić swój wewnętrzny filtr informacji, dzięki czemu będziesz w stanie nauczyć się znacznie więcej niż dotychczas.
• rozbudzić w sobie kreatywność i pomysłowość,
• nauczyć się myśleć przez pryzmat zielonego światła
Wreszcie poznasz też odpowiedź na pytanie: „Dlaczego wiem, że powinienem coś robić, a mimo to tego nie robię?”.
Przeczytaj tę książkę, a ten problem zniknie.
O AUTORACH
Ken Blanchard jest głównym patronem Ken Blanchard Companies. Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym takich klasyków, jak Jednominutowy menedżer (współautor: Spencer Johnson), Cała naprzód! (współautor: Jesse Stoner) czy Sekret. Tajemnica wielkich liderów (współautor: Mark Miller).
Paul J. Meyer jest założycielem firmy Success Motivation Institute, Inc. Jest autorem wielu książek, między innymi The 5 Pillars of Leadership, 24 Keys That Bring Complete Success oraz Forgiveness: The Ultimate Miracle. Jest również współautorem książki Balsam dla duszy seniora.
Dick Ruhe jest niezwykle popularnym mówcą motywacyjnym, szanowanym konsultantem i utalentowanym trenerem. Jest starszym wspólnikiem w Ken Blanchard Companies oraz autorem programu szkoleniowego Blancharda, zatytułowanego Total Quality Leadership.
OPINIE
Książkę, którą trzymasz w ręku, powinieneś przeczytać niezależnie od tego ile masz lat, jaka jest Twoja sytuacja życiowa, zawodowa czy rodzinna. Zawiera ona prawdy uniwersalne. Autorzy koncentrują się na tym, co decyduje o rozwoju człowieka i jego adaptacji do ciągle zmieniającego się otoczenia. To swoisty traktat o rozwoju oparty o konkretne wnioski i praktyczne rozwiązania. Wnioski, które dotyczą również Ciebie. Rozwiązania, które od zaraz możesz zacząć skutecznie (!) wdrażać w swoim życiu. „Wiesz, możesz - działaj” - życzę Ci, aby ta książka skutecznie i trwale zmieniła również Twoje życie.
Ireneusz Bisikiewicz, Prezes Leadership Management Polska sp. z o. o.
To prosta i niezwykle wartościowa książka dla każdego, kto chce się uczyć. Blanchard i jego partnerzy osiągnęli kolejny sukces… pokazują, jak korzystać z posiadanej wiedzy i zmieniać życie własne oraz najbliższych. Lektura obowiązkowa!
Elliott Masie, prezes, The Learning ConsortiumSPIS TREŚCI
Wstęp
Problem
Brakujące ogniwo
Siła powtarzania
Powód nr 1. Zalew informacji
Zasada „mniej, ale częściej" w praktyce
Powód nr 2. Negatywny filtr
Słuchanie a pozytywny sposób myślenia
Myślenie przez pryzmat zielonego światła
Powód nr 3. Brak kontynuacji
Pomóc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne . Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie
odpowiedzialności
Epilog
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem
Bezbronność -jedna z najbardziej niedocenianych i źle pojmowanych ludzkich cech. Bez gotowości do pokazania, że jesteśmy bezbronni, nie zdołamy zbudować głębokich i trwałych relacji z innymi. A to dlatego, że nie ma lepszego sposobu na zaskarbienie sobie zaufania drugiej osoby niż odkrycie własnej słabości, podatności na cios, i zawierzenie, że ta osoba nas wesprze.
A tymczasem namawia się nas, abyśmy unikali okazywania bezbronności. Mamy zawsze być silni, pewni siebie i zrównoważeni. Nie przeczę, że te przymioty mogą okazać się bardzo przydatne w pewnych sytuacjach życiowych, ale w czasie pracy nad związkami z innymi ludźmi stoją jedynie na drodze do zbudowania zaufania.
W przypadku osób, które zajmują się świadczeniem usług dla klientów, okazanie bezbronności ma szczególnie silne działanie. Tych, którzy nie czują się skrępowani swoją bezbronnością, inaczej mówiąc, nagością, czeka sowita nagroda. Mogą cieszyć się lojalnością klientów i zażyłością, o jakich ktoś inny może jedynie pomarzyć.
Gdy prezentuję ten pogląd, słuchacze często pytają: czy w swojej bezbronności nie możemy jednak posunąć się za daleko? Co ciekawe, odpowiedź brzmi: nie. Oczywiście, jeśli każdego dnia będziesz mówił swoim klientom, że znów popełniłeś jakiś błąd albo że nie masz pojęcia, jak zabrać się do tego czy innego zadania, nad twoją głową niebawem zgromadzą się czarne chmury. Ale w tym przypadku powinniśmy raczej mówić o kwestii kompetencji, a nie bezbronności. Tutaj problem tkwi nie w przyznawaniu się do pomyłek, tylko w ich popełnianiu!
Przypomina mi to błędne założenie rady: nigdy nie pokazuj, że się pocisz. Prawda jest taka, że nasi klienci prawie zawsze wiedzą, gdy się pocimy, często wcześniej niż sami zdamy sobie z tego sprawę. A zatem mamy wybór: albo możemy udawać, że nic nas nie przyprawia o dreszcze i ukrywać nasze słabości, a potem patrzeć, jak powoli tracimy wiarygodność, albo się poddać, przyznać do strużki zimnego potu na plecach i w ten sposób pokazać, że jesteśmy szczerzy i na tyle odważni, że zasługujemy na zaufanie.
Jeśli w teorii to takie proste - a będę pierwszym, który to potwierdzi - to dlaczego tak często opieramy się obnażeniu przed naszymi klientami?
Przede wszystkim sądzimy, że to zaprzepaści nasze szansę na powodzenie. Zdajemy się nie zauważać, że choć klienci chcą, abyśmy kompetentnie zaspokajali ich potrzeby, w ostatecznym rozrachunku to właśnie dzięki naszej szczerości, pokorze i bezinteresowności zdobywamy ich względy i dajemy im podstawy, aby nam zawierzyli.
Ale nawet, gdy racjonalne podejście pozwoli nam zrozumieć, o co chodzi w bezbronności, nadal większość z nas będzie się bronić przed jej okazywaniem, gdyż jesteśmy tylko ludźmi i nie chcemy obnażać swoich słabości. A to znaczy, że ulegamy całkiem naturalnym, aczkolwiek irracjonalnym lękom, przez które krępujemy się swej nagości. Ta książka pokaże ci, jak pokonać te lęki. Przyznaję, nie jest to proste zadanie. Walka z własnymi obawami wymaga poświęceń, często towarzyszyć ci będzie poczucie dyskomfortu, a nawet narazisz się na prawdziwe cierpienie - niewielu ludzi jest na to gotowych.
W rzeczywistości świadczenie nagich usług jest rzadkością. A to oznacza, że osoby decydujące się na to mają pole do popisu. Mogą osiągnąć dużą, namacalną przewagę konkurencyjną. Zbudują mocniejsze i trwalsze związki z klientami; łatwiej im będzie uzyskać od nich entuzjastyczne opinie i rekomendacje, nawet gdy nie będą o to prosić; będą mogli liczyć na współpracę z nimi w czasie negocjacji cen, co da im poczucie większego komfortu. I wreszcie praca przyniesie im znacznie więcej radości i satysfakcji.
Ale przede wszystkim tym, co czyni nagie usługi wartymi zachodu, jest możliwość skuteczniejszej pomocy klientom. A o to przecież chodzi w świadczeniu usług. Mam nadzieję, że ta książka pomoże ci zrozumieć, jak tego dokonać.
Nadszedł czas, aby się obnażyć.
Prawdziwy rozwój osobisty nie jest ani szybki ani łatwy, choć sprytni doradcy handlowi obiecują ""szybkie i łatwe"" wyniki w tej dziedzinie. Osiągnięcie poważnych rezultatów wymaga ciężkiej pracy, odwagi i samodyscypliny, a takich rezultatów nie osiągną ci, którzy kurczowo trzymają się wyobrażeń o samorealizacji bez wysiłku. Rozwój osobisty człowieka rozumnego odkrywa nagą prawdę o tym, czego świadomy rozwój wymaga od człowieka. Dzięki lekturze niniejszej książki poznasz siedem uniwersalnych zasad, kryjących się za każdym wysiłkiem na rzecz pomyślnego rozwoju (prawda, miłość, moc, jedność, władza, odwaga i inteligencja). Poznasz także praktyczne, odkrywcze metody poprawy zdrowia, udoskonalenia związków, osiągnięcia sukcesu zawodowego, finansowego i zapewniające powodzenie w wielu innych sprawach.
Czy masz poczucie, że twoja kariera rozwija się od jednej transakcji do kolejnej? Czy szukasz sposobu, aby rozwiązać ten problem i zapewnić sobie długoterminowy sukces? Czy masz poczucie, że jedynym sensem twojego życia jest zdolność do wykonywania pracy? Czy masz poczucie, że twoja kariera rozwija się od jednej transakcji do kolejnej? Czy szukasz sposobu, aby rozwiązać ten problem i zapewnić sobie długoterminowy sukces? Czy masz poczucie, że jedynym sensem twojego życia jest zdolność do wykonywania pracy?
Nazbyt długo trwałeś w przekonaniu, że praca i życie to dwie zupełnie różne sprawy. Dwadzieścia dwa lata w zawodzie sprzedawcy skłoniły Todda Duncana do wyciągnięcia skrajnie odmiennego wniosku: integracja poczucia własnej tożsamości ze swoimi celami zawodowymi pozwala osiągnąć niesamowite i trwałe efekty.
Bez względu na to, w jakiej branży pracujesz i jakie zajmujesz stanowisko, przyjęcie praktycznych zasad zawartych w książce Sprzedaż przez zaufanie otworzy przed tobą drzwi do nowego spojrzenia na świat i do życia, o jakim nawet nie marzyłeś.
Jeżeli podchodzisz poważnie do pracy w sprzedaży, musisz przeczytać tę książkę. To prawdziwy przełom!
– Ken Blanchard, współautor Jednominutowego Menedżera®
Długoterminowy sukces rodzi się z pełnego zaufania – pojawia się wtedy, gdy jako wiarygodny człowiek prowadzisz wiarygodną działalność i kiedy twoi klienci nie mają wątpliwości co do tego, że jesteś uczciwym człowiekiem, który dotrzymuje słowa i który jest w stanie wypełnić złożone zobowiązanie.
– Todd Duncan
Charakterystyczne dla Todda Duncana pragnienie wspierania ludzi w poszukiwaniu sensu życia i rozwijania pochodzącego od Boga potencjału uwidacznia się we wszystkich jego działaniach i niniejsza książka nie jest pod tym względem wyjątkiem. (…) Nie mam najmniejszych wątpliwości co do tego, że Todd jest wielkim liderem i że czytając tę książkę, również i ty skorzystasz wielce na zapoznaniu się z zawartymi w niej spostrzeżeniami.
Sprzedaż przez zaufanie nie tylko odzwierciedla osobowość Todda – pokazuje również, kim chciałby on, abyś ty, Czytelniku, się stał. Todd dostarcza ci narzędzi, dzięki którym będziesz mógł zostać wielkim liderem sprzedaży, a oprócz tego motywuje cię do maksymalnego wykorzystania własnego potencjału. Ta książka może poszerzyć twoje horyzonty; w moim przekonaniu stanie się ona jednym z kamieni węgielnych twojej firmy i świata sprzedaży jako takiego. Bez względu na to, jaką obecnie zajmujesz w tym świecie pozycję, powinieneś uznać Sprzedaż przez zaufanie za lekturę obowiązkową. Gorąco zachęcam nie tylko do lektury tej książki, ale również do przyjęcia jej za życiowy drogowskaz.
- JOHN C. MAXWELL, autor książki Przywództwo. Złote zasady
Fragment z przedmowy do książki
Todd Duncan, założyciel i dyrektor generalny The Duncan Group z siedzibą w Atlancie w stanie Georgia, jeden z wiodących amerykańskich ekspertów w dziedzinie doskonałości w sprzedaży i w życiu. Jego kasety, seminaria i książki pomogły milionom ludzi na całym świecie lepiej wykorzystywać własny potencjał.
Peter Drucker jest uznawany za ojca współczesnego zarządzania. Jego odważne i przemyślane nauki stanowią inspirację dla wielu liderów nawet po jego śmierci. Jednak był przede wszystkim utalentowanym i pełnym pasji nauczycielem. Sala wykładowa była dla niego świątynią i to właśnie w niej doskonalił wiele ze swoich prowokacyjnych i oryginalnych idei oraz dzielił się nimi ze studentami.
W 1975 roku młody były oficer Sił Powietrznych USA bez doświadczenia akademickiego rozpoczął pod kierunkiem Druckera studia doktoranckie z zarządzania na Uniwersytecie Claremont. Autor książki, William Cohen, przez cztery lata studiował pod jego okiem i jako pierwszy student tego programu uzyskał doktorat. Nauki Druckera dosłownie zmieniły jego życie. Po kilku latach Cohen powrócił do lotnictwa i awansował do stopnia generała dywizji. Ostatecznie został profesorem uniwersyteckim, konsultantem w dziedzinie zarządzania, autorem wielu książek i rektorem uniwersytetu – cały czas utrzymując przyjaźń ze swoim mistrzem.
Dlaczego problemy należy traktować z pozycji ignoranta?
Dlaczego szefowie firm nie powinni zajmować najwyższego stanowiska dłużej niż przez sześć lat?
Dlaczego niektóre podrzędne zadania powinny być wykonane przez szefa?
Dlaczego wiara w swoje możliwości jest koniecznością?
Dlaczego każdy z nas powinien być specjalistą także poza swoją wąską specjalnością zawodową?
Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości.
Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki.
Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.
Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic
Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów.
- Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu
Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają.
- Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School
Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy.
- Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School
Philip Kotler jest honorowym profesorem w Katedrze Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University i jednym z głównych światowych autorytetów w sprawach marketingu. Jego prace determinują działania marketingowe na całym świecie od czterdziestu lat. Studia magisterskie w zakresie ekonomii ukończył na Uniwersytecie Chicagowskim, a doktorat, również z ekonomii, obronił w Massachusetts Institute of Technology. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na co najmniej dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach.
Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc.Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację
Dlaczego tak ważne jest to, kto miesza w garnku.
Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc. Sprzedaż maleje, wokół krążą plotki na temat bankructwa i przejęcia firmy, a morale pracowników nigdy jeszcze nie było tak niskie. Wraz z zanikiem pasji i zaangażowania pracowników atmosfera w firmie utraciła swoją dawną wysoką temperaturę; nikt przecież nie lubi letniej zupy. W jaki sposób Nancy odwróci tę tendencję?
Czasami odpowiedź, której szukamy, jest tuż przed nami, na wyciągnięcie ręki. Podczas przerwy na lunch Nancy przypadkowo trafia do Domu Babcinej Zupy, niewielkiej restauracyjki, której dotychczas nie zauważała. To właśnie w niej nieoczekiwanie znajdzie źródło inspiracji. Tym razem autor bestsellerów Autobus energii i Training Camp opowiada historię Nancy poznającej najważniejsze składniki, które pomogą jej zrewitalizować firmę, zespół i samą siebie – historię, która może pozytywnie „namieszać” w życiu niejednego z nas.
Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację przedstawia receptę na sukces dla każdego, bez względu na stanowisko. To potężne przesłanie, które mówi nam, że jakość naszego życia zawodowego, usług oferowanych przez naszą firmę oraz pracy w zespole zależy od jakości naszych relacji z innymi ludźmi.
Ludzie są głodni pozytywnych zmian, a także nowych celów i pasji. Jeśli jesteś gotów, by zacząć mieszać w garnku i przewodzić poprzez przykład, odnajdziesz w Przepisie zabawną i zajmującą historię, która dostarczy ci narzędzi potrzebnych do budowy zwycięskiego zespołu – w pracy, w szkole i w domu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?