Prezentowana praca poświęcona jest zachowaniu kierownika w organizacji. Nauka dotycząca kierowania jest stosunkowo młodą dyscypliną wiedzy. Na przestrzeni kilkudziesięciu lat rozwinęła się ona na tyle, że zaczyna zdobywać pewną samodzielność, co staje się możliwe dzięki jej specyfice wyodrębniającej ją z innych dziedzin wiedzy. Przedstawiana czytelnikom książka stanowi próbę takiego wyboru zagadnień, aby mogła ona stanowić punkt wyjścia do autorefleksji nad własną efektywnością w pełnieniu roli kierownika zespołu.
Głównym adresatem książki są kierownicy, których autor traktuje w sposób nietypowy - jako badaczy, chcących doskonalić swój warsztat pracy nie tylko poprzez studiowanie pozycji naukowych, pomocnych w rozwijaniu umiejętności technicznych, ale także umiejętności psychologiczno-społecznych. Praca ta może stanowić także materiał źródłowy dla studentów różnych kierunków nauk społecznych: organizacji i zarządzania, psychologii, pedagogiki, socjologii, ekonomii oraz nauk politycznych
W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia:Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy Rynek jako podstawa działalności marketingowej Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach Produkt jako narzędzie marketingu Cena jako element mieszanki marketingowej Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Plan marketingowy jako element zarządzania marketingowego Specyficzne obszary stosowania marketingu Prawo i etyka jako narzędzia regulacji działalności marketingowej,słowniczek pojęć marketingowychKorzystając z książek edukacyjnych naszego wydawnictwa, każdy nauczyciel i uczeń otrzymuje hasło do Kodowanych Serwisów Tematycznych, skąd można wydrukować programy nauczania, materiały źródłowe, plany wynikowe, scenariusze lekcji, biznes plany, plany marketingowe. itp.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?