KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo CeDeWu

Okładka książki Venture Capital

47,00 zł 34,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,80 zł

aka jest rola Venture Capital/Private Equity w USA, krajach UE i Polsce? Co sprawia, jakie mechanizmy ekonomiczno-finansowe i regulacje prawno-organizacyjne powodują szybki rozwój VC/PE w rozwiniętych gospodarkach rynkowych, a jakie są bariery tego rozwoju w Polsce? Jakie rozwiązania trzeba wdrożyć w Polsce, by sektor VC/PE stał sie istotnym czynnikiem wzrostu gospodarczego, innowacyjnooci i przedsiebiorczości? Na te pytania odpowiada ta kompleksowa książka, w której przedstawiono wiele zagadnień dotąd niedostepnych w piśmiennictwie ekonomicznym. Połączenie diagnozy stanu i kierunków zmian VC/PE w wymiarze miedzynarodowym, w ostatniej dekadzie, z zespołem ustaleń normatywnych nadających sie do szybkiego wdrożenia w Polsce, czyni z niej pozycje unikatową, o znaczeniu wykraczającym poza polski krąg odbiorców. Zaprezentowane w niej wnioski i rekomendacje stanowią wyzwanie dla decydentów politycznych i gospodarczych, sektora finansowego i uczestników rynku kapitałowego. Wskazują na niezbedne działania w celu wykorzystania VC/PE jako wehikułu efektywnej mobilizacji i alokacji kapitału. Prof. zw. dr hab. Waldemar Frąckowiak
Okładka książki Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją

52,00 zł 34,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,28 zł

Odpowiedzialność społeczna, przeciwdziałanie korupcji oraz etyka działania firmy są coraz bardziej dostrzegalne o doceniane przez menedżerów w krajach europejskich, jako znaczące elementy nowoczesnego zarządzania, które zapewnią firmie przewagę na rynku - stając się coraz bardziej znaczącymi wyróżnikami w ocenie firmy przez klientów.
Okładka książki Zarządzanie motywacją pracowników

39,00 zł 28,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,88 zł

W publikacji Autor przedstawia praktyczne podejście do procesu motywowania w oparciu o szereg narządzi diagnostycznych, umożliwiających pomiar badanego procesu, a tym samym analizę i diagnozę celem jego optymalizacji. Oprócz doboru środków motywujących istotną kwestią są uwarunkowania procesu motywacyjnego dotyczące takich obszarów jak: przywództwo, dopasowanie pracownika do treści pracy, czy wytworzenie pozytywnego klimatu organizacyjnego. Należy przy tym pamiętać, iż podstawą motywowania w każdej organizacji powinien być szacunek do pracownika, oraz stworzenie mu możliwości zaspokojenia potrzeby samorealizacji. W publikacji omówiono następujące obszary związane z poruszaną problematyką: - teoretyczne podstawy i teorie motywacji pracowników - istotne uwarunkowania motywacji pracowników - praktyczne narzędzia analizy motywacji pracowniczej - ocena efektywności motywacji pracowniczej. Motywowanie jako jedna z głównych funkcji kierowania ludźmi, stanowi obecnie o perspektywie rozwoju organizacji. Dlatego też istotnym wyzwaniem dla praktyków jest poszukiwanie narzędzi umożliwiających pomiar motywacji oraz określenie związku przyczynowo skutkowego z efektywnością organizacji w aspekcie ilościowym oraz jakościowym.
Okładka książki Kryzys w przedsiębiorstwie

55,00 zł 39,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł

Nawet najlepiej zorganizowane i rynkowo przystosowane przedsiębiorstwo nie jest odporne na ryzyko w prowadzeniu działalności gospodarczej. Zwłaszcza, że to ryzyko ma wymiar nie tylko lokalny ale jak doświadczamy tego obecnie - globalny. Obliczem ryzyka w aktywności przedsiębiorstwa jest kryzys, rozumiany jako proces następujących po sobie zjawisk zagrażających bytowi ekonomicznemu przedsiębiorstwa. Jest on postrzegany jako ?stały element gry? o charakterze destrukcyjnym, wpisany w pejzaż życia organizacji, ale także przełom w działalności firmy, punkt zwrotny, sekwencja zdarzeń od których uzależnione będzie nie tylko ?przeżycie? ale zmierzanie ku rozwojowi, bowiem jak powiadał Lee Iacoca ?Kryzys to szansa na sukces, którą trzeba wykorzystać?. Założeniem niniejszej publikacji jest kompleksowe prześledzenie genezy trudności i zagrożeń przedsiębiorstwa, zdiagnozowanie kryzysu ? jego przyczyn, symptomów oraz nasilenia (fazy), a następnie zaprezentowanie zarządzającym adekwatnego do diagnozy sposobu wyjścia z kryzysu, tak by obrócić go w trwały sukces. Ustawodawca z założenia nie wkracza z unormowaniami w pierwsze fazy kryzysu. Jednakże, kiedy kryzys w przedsiębiorstwie jest już na tyle poważny, że zaczyna zagrażać innym uczestnikom obrotu gospodarczego, w szczególności wierzycielom, dowolność zarządzających w doborze sposobu ratowania przedsiębiorstwa zostaje prawnie ograniczona. Mają oni możliwość wszczęcia procedury naprawczej w sytuacji zagrożenia niewypłacalnością - kiedy kryzys jest jeszcze możliwy do opanowania, albo w sytuacji, kiedy kryzys jest już głęboki i następuje niewypłacalność jednostki ? obowiązek wszczęcia procedury upadłościowej. Obie te procedury wyznaczają zatem ramy prawne możliwych do zastosowania w danych warunkach działań antykryzysowych, którym zarządzający muszą się podporządkować i im sprostać. Unormowania prawa upadłościowego i naprawczego stwarzają płaszczyznę ?porozumienia? na styku ekonomii, zarządzania i ciągłości gospodarowania z prawną ochroną wierzycieli. Akcentuje się funkcję sanacyjną przedsiębiorstwa dłużnika w postępowaniu upadłościowym, poprzez restrukturyzację jego zobowiązań w układzie z wierzycielami w ramach tzw. upadłości układowej. ?Upadłość? zatem, nie jest już synonimem likwidacji przedsiębiorcy, jego zniknięcia z rynku, ale jest także szansą na odrodzenie przedsiębiorstwa dłużnika. Przyjęta w pracy koncepcja przekrojowej, syntetycznej, ekonomiczno-prawnej projekcji uwarunkowań, przesłanek oraz skutków kryzysu w przedsiębiorstwie będzie przydatna (czy wręcz konieczna) uczestnikom gry rynkowej ? przedsiębiorcom lub ich menadżerom, by ocenili własną kondycję i docenili skutki jej załamania. Podmiotom z otoczenia firm, by zwrócili baczną uwagę na standing kontrahentów i skutki ich ewentualnej biznesowej niefrasobliwości.
Okładka książki Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł

Niniejszy podręcznik adresowany jest przede wszystkim do studentów zgłębiających tajniki funkcjonowania rynku finansowego. W pierwszej części publikacji przedstawiono teoretyczne aspekty organizacji i funkcjonowania rynku finansowego. Zdefiniowano również podstawowe zasady działania rynku pieniężnego i kapitałowego w Polsce. W drugiej części podręcznika zidentyfikowano determinanty decyzji podejmowanych na rynku finansowym. By prowadzone rozważania urealnić i przysporzyć im walorów aplikacyjnych posłużono się licznym przykładami wyceny wartości i ryzyka poszczególnych instrumentów finansowych. ?Atrakcyjność podjętej problematyki ma szczególny wymiar ze względu na dynamiczny rozwój w ostatnich latach rynku finansowego, a szczególnie rynku kapitałowego. Praca stanowi przejrzyste kompendium wiedzy dotyczącej wyceny instrumentów rynku finansowego, może być wykorzystana zarówno w sferze naukowej, jak i przez praktyków zatrudnionych w instytucjach finansowych oraz przedsiębiorstwach?. Prof. dr hab. Alfreda Zachorowska ,,Mimo, że w zamyśle Autorów praca adresowana jest głównie do studentów, to uważam że zawarte w niej treści mogą być interesujące dla znacznie szerszego kręgu osób zainteresowanych funkcjonowaniem rynku pieniężnego i kapitałowego. Aktualnie obserwowane turbulencje na obu rynkach niewątpliwie powiększą grono czytelników tej pracy.? Prof. dr hab.inż. Wiktor Krawczyk
Okładka książki System zarządzania jakością a skuteczność i efektywność administracji samorządowej

49,00 zł 34,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,58 zł

Pomiar wyników i kosztów jest jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnej administracji publicznej. Zwłaszcza dokonywanie porównań pomiędzy urzędami w zakresie skuteczności, efektywności i jakości staje się niezbędnym elementem zarządzania. Umożliwia to uzasadnienie ponoszonych kosztów wobec coraz wyższych wymagań przejrzystości stawianych przez społeczeństwo lub uzasadnienie dokonywanych zmian w sposobie funkcjonowania organizacji. Przedstawione w niniejszej publikacji metody porównań skupiają się przede wszystkim na dostarczaniu usług administracyjnych przez urzędy oraz na pomiarze aspektów organizacyjnych. Doskonalenie organizacji, jaką jest urząd administracji samorządowej wymaga znajomości czynników najsilniej wpływających na satysfakcję zarówno pracowników, jak i odbiorców usług. W publikacji przedstawiono metody pomiaru wyników funkcjonowania administracji samorządowej w oparciu o Kodeks Postępowania Administracyjnego, System Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2001 i Strategiczną Kartę Wyników. W pracy opisane zostały szczegółowo takie pojęcia jak: skuteczność ogólna, skuteczność organizacyjna, efektywność, jakość, sprawność, itd. Niniejsza publikacja skierowana jest zarówno do praktyków doskonalących funkcjonowanie urzędów administracji publicznej, jak i do teoretyków pragnących prowadzić badania nad administracją publiczną. Odbiorcami książki mogą być Prezydenci, Burmistrzowie, Sekretarze Miast, Starostowie, dyrektorzy i kierownicy urzędów administracji samorządowej, ale również kadra zarządzająca instytucjami centralnymi.
Okładka książki Efektywność i skuteczność wdrażania systemów IT w administracji publicznej

53,00 zł 38,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,00 zł

Książka skupia się na odpowiedzi na pytanie: Czy systemy informatyczne mogą mieć wpływ na efektywność oraz skuteczności realizacji procesów biznesowych w publicznych służbach zatrudnienia? Odpowiedź na powyższe pytanie została przedstawiona w książce w świetle dwóch zagadnień: ? wpływu realizacji nowego systemu informatycznego na efektywność oraz skuteczność procesów biznesowych, ? wpływu sposobu wykorzystania już istniejącego systemu informatycznego na efektywność realizacji procesów biznesowych. Pierwsze zagadnienie związane jest z procesem tworzenia nowego systemu informatycznego. Przez odpowiednie zaprojektowanie systemu informatycznego można zwiększyć efektywność oraz skuteczność procesów biznesowych dzięki oprogramowaniu, które wspomaga urzędników w podejmowaniu decyzji. Sposób realizacji systemów informatycznych w ramach projektów powinien uwzględniać projektowanie procesów biznesowych, które będą wspomagane przez oprogramowanie, powiązanie celów tworzonego oprogramowania z wyznaczoną strategią dla obszaru rynku pracy oraz ocenę efektywności wykorzystanych nakładów i skuteczności osiągnięcia celów projektu w trakcie jego trwania oraz po jego zakończeniu. Drugie zagadnienie dotyczy wpływu sposobu wykorzystania już istniejącego systemu informatycznego na efektywność realizacji procesów biznesowych publicznych służb zatrudnienia. Skoro oprogramowanie w urzędach pracy nie jest tak samo wykorzystywane przy wspomaganiu realizacji identycznych działań, to różny może być tego wpływ na efektywność procesów.
Opakowanie Rynki finansowe w warunkach kryzysu

55,00 zł 39,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł

Celem niniejszej książki jest prezentacja sytuacji na rynkach finansowych w warunkach kryzysu. Szczególną uwagę skupiono na zagadnieniach: inwestycji finansowych, finansach przedsiębiorstw, rozwoju rynku ubezpieczeń oraz sektora bankowego w warunkach kryzysu finansowego.
Okładka książki Gospodarka w warunkach kryzysu

53,00 zł 37,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,39 zł

Kryzys na rynkach finansowych, który rozpoczął się w 2007 r. przyczynił się do najpoważniejszego załamania globalnej gospodarki w ostatnich dekadach. Doprowadził on do paraliżu światowego systemu finansowego oraz głębokich spadków cen wielu aktywów. W kolejnej fazie kryzysu byliśmy świadkami specyficznych sprzężeń zwrotnych pomiędzy rynkami finansowymi a sferą realną gospodarki. Świat ogarnęła recesja. Próby ratowania kurczących się gospodarek podjęły ośrodki władzy makroekonomicznej. Gigantyczne deficyty budżetowe, rekordowo niskie stopy procentowe banków centralnych, a także setki miliardów dolarów wpompowanych do systemu bankowego są wyrazem niespotykanej dotąd skali reakcji ze strony polityki gospodarczej na zjawiska kryzysowe. Kwestia na ile skuteczna okaże się ta pomoc i jakie będą jej konsekwencje długookresowe dla gospodarki pozostaje przedmiotem badań i sporów wśród ekonomistów. Celem niniejszej książki jest nie tylko wzbogacenie wiedzy na temat aktualnych problemów gospodarki znajdującej się w fazie kryzysu, ale także zwrócenie uwagi polityków, ustawodawców i mene- dżerów na te kwestie, z nadzieją na uwzględnienie ich w dyskusjach nad wdrożeniem nowych rozwiązań w polityce gospodarczej.
Okładka książki Ekonomika szpitala

59,00 zł 42,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł

Książka Izabeli Witczak stanowi nietuzinkowy przewodnik po meandrach ekonomiki współczesnego szpitala w gospodarce rynkowej. Wzmagająca się konkurencja na rynku usług ochrony zdrowia zmusza menedżerów szpitali do myślenia w kategoriach nowoczesnego zarządzania, zapewnienia przetrwania i rozwoju w warunkach wysokiej niepewności i ryzyka działania. Dotyczy to nie tylko menedżerów niepublicznych przedsiębiorstw medycznych. Także zarządzający publicznymi szpitalami coraz częściej zmuszani są do myślenia o swoich placówkach jako o przedsiębiorstwach medycznych, zmagających się z trudnościami finansowymi, z zapewnieniem ciągłości świadczeń szpitalnych, godzeniem celów społecznych i ekonomicznych. Pozycja ta jest przeznaczona przede wszystkim dla ?innowacyjnego menedżera? szpitala w Polsce, zwłaszcza niepublicznego. Jednak z nowoczesnej wiedzy o ekonomice szpitala mogą i powinni czerpać również zarządzający placówkami publicznymi. Jestem przekonana, że książka ta spełni oczekiwania wielu innowatorów w przedsiębiorstwach medycznych, może być z powodzeniem wykorzystania przez praktyków oraz w dydaktyce przedmiotu ?ekonomika przedsiębiorstwa medycznego?. Nietypowe i rzadko spotykane w literaturze z zakresu ochrony zdrowia podejście Autorki, inteligentne łączenie teorii z praktyką polską, wykorzystanie dorobku teoretycznego tak z dziedzin zarządzania jak i mikroekonomii, niedostępny na rynku wydawniczym bogaty materiał faktograficzny ilustrujący sądy Autorki - to tylko niektóre z walorów tej pracy. Także ogromny nacisk i wszechstronna analiza wpływu systemu kontraktowania świadczeń zdrowotnych w Polsce (i na świecie) na działania i strategie szpitali stanowi o wyjątkowości tej pozycji. Zapraszam do lektury. Z recenzji prof. dr hab. Doroty Korenik
Opakowanie Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego

51,00 zł 35,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,98 zł

Kształtowanie w naszym kraju gospodarki rynkowej oraz związany z tym proces przekształceń gospodarki narodowej, jej struktur i systemu funkcjonowania przedsiębiorstw stanowi obszar dociekań zarówno teoretyków, jak i praktyków gospodarczych zajmujących się problemami ekonomicznymi. Zmienność otoczenia wymusza nie tylko nowoczesne podejście do procesów zachodzących w otoczeniu, jak również wewnątrz samego przedsiębiorstwa. Książka stanowi kompendium niezbędnej wiedzy, pozwalające lepiej zrozumieć zjawiska zachodzące w przedsiębiorstwie handlowym. Ma w pewnym sensie także charakter przewodnika, traktującego o złożonych problemach funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego, a jego treść podyktowana jest skutecznością prowadzenia biznesu. Autorzy skupili swoją uwagę na nie tylko na problemach poruszanych w tradycyjnych podręcznikach akademickich, ale przede wszystkim wskazali na problemy związane z efektywnością prowadzenia biznesu, rozwojem przedsiębiorstwa, oraz skutecznością procesu podejmowania decyzji i wyboru efektywnych źródeł i sposobów finansowania. Ponieważ przedsiębiorstwo funkcjonuje w otoczeniu. zwrócono szczególną uwagę czytelnika na kwestie związane z skutecznym planowaniem i zarządzaniem strategicznym, kształtowaniem relacji właścicielskich oraz możliwością uzyskania wsparcia ze strony organów władz publicznych. Całość problematyki została osadzona w specyfice funkcjonowania przedsiębiorstw handlowych.
Okładka książki Zarządzanie organizacją turystyczną

46,00 zł 32,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,46 zł

Turystyka jest tą dziedziną działalności człowieka, która najbardziej zbliża narody świata, pozwala na bezpośrednią konfrontację różnych postaw i światopoglądów i zdecydowanie ułatwia proces globalizacji. Jest ona przedmiotem zainteresowania nie tylko jej bezpośrednich uczestników i organizatorów, ale również polityków, socjologów, psychologów i wielu innych profesji, ponieważ jest bezpośrednio związana i uzależniona od stanu gospodarki, stosunków politycznych i społecznych, świadomości społeczeństwa, kultury, nawyków i doświadczeń historycznych, itp. Turystyka stanowi jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki na świecie, notując po II wojnie światowej stały, nieprzerwany wzrost zarówno, co do liczby turystów, jak i wpływów z turystyki. Polska, w tym względzie, nie dorównuję innym krajom europejskim. Wynika to głównie z faktu, że przez ostatnie dziesiątki lat turystyka w Polsce sprowadzała się w zasadzie wyłącznie do działalności socjalnej, finansowanej albo z budżetu państwa, albo przez państwowe przedsiębiorstwa, które organizowały wczasy dla swoich pracowników. Charakteryzowała się niskim poziomem usług, jednostajnym programem, kiepską bazą noclegową i wyżywieniową, itp. Traktując turystykę jako dodatek do działalności gospodarczej nie stworzono rozwiązań systemowych i programów jej rozwoju. Nadrobienie powstałej luki, w stosunku do światowego poziomu usług turystycznych, wymaga z jednej strony podjęcia zmian systemowych, strukturalnych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia systemów zarządzania w organizacjach świadczących usługi, czyniąc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istotą treści zawartej w książce. Szczególna uwaga została zwrócona, na: * Określenie standardu jakości usługi turystycznej oraz roli pracowników i udziału klientów w tworzeniu i realizacji tego standardu * Przykłady praktycznych rozwiązań doskonalących zarządzanie organizacją * Etykę działania oganizacji turystycznej
Opakowanie Strategia lizbońska a zarządzanie wartością

59,00 zł 44,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,60 zł

Uwarunkowania konkurencyjności systemowej krajów Unii Europejskiej Ekologiczno-społeczne aspekty zrównoważonego rozwoju w Unii Europejskiej Procesy integracji rynku finansowego w Unii Europejskiej Zarządzanie wiedzą i innowacyjność w Unii Europejskiej Konkurencyjność i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Okładka książki Ocena efektywności inwestycji

44,00 zł 31,54 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,54 zł

Publikacja ta jest kierowana dla osób poszukujących źródła wiedzy o finansowaniu inwestycji w przedsiębiorstwie, ocenie jej efektywności i motywach decyzji. Może być pomocna również dla studentów szkół wyższych specjalizujących się w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: ? Jak oceniać efektywności projektów inwestycyjnych finansowanych kredytem, leasingiem, kapitałem własnym? ? Jak ocenić realny koszt źródła finansowania inwestycji? ? Na co należy szczególną zwrócić uwagę, szacując rentowność inwestycji i gdzie popełnia się najwięcej błędów? ? Jak należy kalkulować koszt kapitału w przedsiębiorstwie, aby wykorzystać strukturę źródeł finansowania dla podniesienia efektywności firmy? ? Ile kosztuje przedsiębiorstwo, wypłacana dywidenda? ? Jak proces restrukturyzacji kosztów w zakresie zatrudnienia może wpłynąć na efektywność przedsiębiorstwa. Ze względu na szeroki zakres wiedzy poruszany w publikacji, sprawą zasadniczą jest dysponowanie przez czytelnika książki wiedzą podstawową z zakresu zarządzania finansami przedsiębiorstwa oraz stosunków ogólnogospodarczych, podstawami rachunkowości oraz zarządzania personelem. Bez tej wiedzy pewne niuanse decyzji inwestycyjnych mogą być niezrozumiałe. Radosław Pastusiak jest adiunktem w Instytucie Finansów, Bankowości i Ubezpieczeń, Uniwersytetu Łódzkiego. Autor specjalizuje się w ocenie i organizacji finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych oraz zagadnieniach związanych z rynkiem kapitałowym.
Opakowanie Współczesne przedsiębiorstwo

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł

Wybrane teorie przedsiębiorstwa Zasoby determinujące istnienie przedsiębiorstwa z naciskiem na współczesne ujęcie czynników produkcji Uniwersalne zasady gospodarowania w przedsiębiorstwie, a także przedsiębiorczości stanowiącej zasadniczy czynnik rozwoju w warunkach współczesnej konkurencji Formy organizacyjno-prawne oraz klasyfikacja przedsiębiorstw
Okładka książki Finanse we współczesnych procesach kreowania wartości

59,00 zł 42,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł

Rynek finansowy i jego instrumenty w obliczu globalizacji Inwestycje i ryzyko w działalności gospodarczej Problemy wyceny wartości przedsiębiorstwa Finansowe aspekty zarządzania aktywami niematerialnymi System informacyjny rachunkowości w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw
Okładka książki Transgraniczne łączenie się spółek kapitałowych

49,00 zł 34,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,58 zł

Niniejsza książka omawia zatem szczegółowo zarówno krajowe postępowanie łączeniowe, jak i również procedury transgraniczne. Celem uzyskania większej przejrzystości w odrębnym rozdziale zestawione zostały wzajemne podobieństwa i różnice pomiędzy wskazanymi procesami.
Okładka książki Typologia przedsiębiorstw

39,00 zł 27,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,52 zł

Juliusz Engelhardt, ur. 1 stycznia 1955 roku. Absolwent Politechniki Szczecińskiej. Profesor nauk ekonomicznych. Wykładowca Uniwersytetu Szczecińskiego. Jest specjalistą w dziedzinie ekonomiki transportu kolejowego. W latach 1992-1993 ekspert Sejmowej Komisji Handlu i Usług oraz doradca Dyrektora Generalnego PKP. Od marca 1994 r. do stycznia 1996 r. I zastępca Dyrektora Generalnego PKP. W latach 1996- 1997 ekspert Rady PKP I kadencji ds. ekonomiczno-finansowych. Jest autorem lub współautorem ok. 200 publikacji naukowych, w tym ?Transport kolejowy w Polsce w warunkach transformacji gospodarki?, ?Uwarunkowania rozwoju systemu transportowego Polski?, ?Transport?, monografii ?Restrukturyzacja przedsiębiorstw transportowych?, podręczników akademickich, w tym ??Transport kolejowy. Organizacja, gospodarowanie, zarządzanie? i skryptów, artykułów w prasie krajowej i zagranicznej, a także licznych prac badawczych i ekspertyz. Uczestnik wielu sympozjów i konferencji międzynarodowych. W pracy zawodowej łączy własne doświadczenie z teorią gospodarczą. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji oraz Komitetu Transportu PAN. Żonaty, dwoje dzieci.
Okładka książki Instrumenty interwencjonizmu lokalnego w stymulowaniu rozwoju gospodarczego

55,00 zł 39,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł

W książce przedstawiono innowacyjne podejście do kwestii pobudzania rozwoju gospodarczego przez władze samorządowe. Zaprezentowano instrumenty i modele stymulowania rozwoju ekonomicznego na obszarach lokalnych oparte z jednej strony na potrzebach przedsiębiorców, z drugiej zaś na gminnym potencjale ekonomicznym. Problematyka książki koncentruje się wokół takich zagadnień jak rozwój lokalnej przedsiębiorczości, powstawanie nowych firm, przyciąganie inwestorów zewnętrznych. W szczególności zaprezentowano w niej kwestie dotyczące czynników i barier funkcjonowania lokalnej gospodarki, omówiono możliwości wpływu na kształtowanie warunków dla działalności gospodarczej z pozycji gminy (oddziaływanie poprzez podatki lokalne, wydatki budżetowe, pomoc publiczną), dokonano oceny skuteczności działań podejmowanych w gminach na rzecz stymulowania rozwoju przedsiębiorczości. Rozważania i wnioski oparto na szerokich studiach empirycznych i literaturowych, wynikach badań ankietowych oraz własnych obserwacjach autorki. Książkę w szczególności poleca się osobom zainteresowanym problematyką rozwoju lokalnego, samorządu terytorialnego, finansów samorządowych oraz polityki gospodarczej - samorządowcom i pracownikom administracyjnych gmin, powiatów i województw. To kompendium wiedzy powinno stanowić nieodzowny element biblioteki każdego dobrego lokalnego menadżera.
Okładka książki Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

46,00 zł 34,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,06 zł

Co w życiu każdego człowieka może stanowić najwiekszą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumie- niu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzieki niej staje sie konsumentem w świecie dóbr. W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwage konsu- menta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania sie apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologie konstruowania reklamy-Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą baze danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób. Publikacja jest propozycją nowego podejścia do ?starego ? problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istote życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeśli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli -tak naprawde -organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 112,93 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

7. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,80 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Okładka książki Anatomia duszy

27,81 zł
45,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,41 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj