
Badania rynkowe po polsku
-
Autor: Anuszewska Izabella
- ISBN: 9788375563085
- EAN: 9788375563085
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 14.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 138
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
28,02złCena detaliczna: 39,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,02 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologii i innych kierunków, w tym nauk ekonomicznych i ścisłych. To z grona tych osób najczęściej wywodzą się badacze rynku - pracownicy instytutów badawczych i firm korzystających z ich usług.
Książka ta to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli na wyrobienie sobie zdania co do doboru metod badawczych.
Odpowiada też na konkretne pytania, a wśród nich:
- Jak badać potencjał rynku i szacować wielkość niszy rynkowej?
- Jak wyznaczać elastyczność cenową?
- Jak oceniać kondycję marki?
- Jakimi sposobami bada się skuteczność reklamy?
- Na czym polegają badania mediów?
- Jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań?
A co interesującego z badań rynkowych może czerpać tzw. "zwykły człowiek", niezwiązany zawodowo z żadną z powyższych dziedzin? Także ten temat został zasygnalizowany w książce. Nie można bowiem pominąć ważnej roli badań politycznych i badań opinii, dostarczających nam wszystkim wiedzy o tzw. klimacie opinii publicznej.
Słowem - o badaniach rynkowych mówimy zwięźle, po prostu i po polsku!