W tej strefie zapraszamy czytelników tak zwane artystyczne dusze po książki z kategorii Sztuka. Polecamy szereg publikacji o sztuce i jej historii,ciekawostki i portfolia artystów, eseje, albumy, książki o malarstwie, rzeźbiarstwie, architekturze oraz histoii fotografii. Biografie ciekawych artystów, książki i powieści przedstawiające fascynujące losy malarzy i osób uwiecznianych na obrazach. W tym dziale tylko ksiązki ze sztuka w tle.
Wraca długo wyczekiwany tytuł - błyskotliwy reportaż biograficzny poświęcony parze polskich architektów-wizjonerów, którym przyszło tworzyć w epoce PRL-u. Losy Oskara Hansena i jego rodziny mogłyby posłużyć za scenariusz niejednego filmu. Syn Norwega i Rosjanki wojnę spędza w Wilnie, gdzie przyłącza się do polskiej partyzantki. Po wojnie studiuje architekturę i wyjeżdża na stypendium do Paryża. Tam trafia do pracowni Jeannereta i odwiedza wielkich malarzy, m.in. Picassa, któremu udziela kilku cennych rad. Pomimo propozycji pozostania na Zachodzie, wraca do kraju, gdzie wraz z żoną, Zofią, pracuje jako architekt i tworzy koncepcję Formy Otwartej. Projekty Hansenów są śmiałe, niestandardowe i dostosowane do potrzeb zwykłych ludzi – kto nie chciałby mieć mieszkania skrojonego na własną miarę? Niestety, w szarej rzeczywistości PRL-u pomysły te ulegają pewnym modyfikacjom, na co architekci nie mają już wpływu. Rezultat to m.in. owiane złą sławą warszawskie osiedle Przyczółek Grochowski, miejsce, którego się nie wybiera, lecz na które jest się skazanym… Tam właśnie decyduje się zamieszkać autor książki, Filip Springer. Chce on na własnej skórze poczuć, jak żyje się w miejscu urzeczywistnienia teorii Hansenów i zrozumieć, dlaczego ich nowatorskie pomysły nie najlepiej sprawdziły się w rzeczywistości.
Nowa publikacja w popularnej serii „Malarstwo” przedstawia twórczość Zygmunta Waliszewskiego (1897–1936) – malarza, rysownika, scenografa, projektanta plakatów, jednego z najsłynniejszych reprezentantów nurtu kolorystycznego lat 30. XX wieku. Waliszewski studiował w Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie pod okiem Wojciecha Weissa i Józefa Pankiewicza, był artystycznie związany z kapistami i formistami. Malował portrety i kompozycje figuralne cechujące się groteskową ekspresją, tworzył też liczne pejzaże i martwe natury. Minialbum, do którego wstęp napisał Światosław Lenartowicz, prezentuje najbardziej znane prace artysty: „W loży”, „Uczta u Benvenuta Celliniego” oraz „Diana i Akteon”.
Kolejny minialbum w serii „Malarstwo” poświęcony jest twórczości Tadeusza Brzozowskiego (1918–1987) – malarza, rysownika, projektanta witraży, autora polichromii, pedagoga i scenografa. Brzozowski był też aktorem w konspiracyjnym teatrze Tadeusza Kantora oraz członkiem Grupy Młodych Plastyków i awangardowej II Grupy Krakowskiej. Początkowo tworzył obrazy figuratywne i kompozycje kubizujące, w późniejszych latach poświęcił się malarstwu abstrakcyjno-ekspresjonistycznemu. Minialbum, opatrzony wstępem Stefanii Krzysztofowicz-Kozakowskiej, zawiera tak znane obrazy artysty jak: „Rekwizytornia”, „Pludry” i „Siupryza”.
Piotr Gawron (ur. 1943) rzeźbiarz i pedagog, absolwent Wydziału Rzeźby warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych w pracowniach Zofii Demkowskiej i Tadeusza Łodziany (19661972), później wykładowca, a od 1994 roku profesor ASP. W swojej twórczości koncentruje się na rzeźbie kameralnej, portretowej i medalierstwie. Laureat wielu nagród i wyróżnień, m.in. złotego medalu na V Festiwalu Sztuk Pięknych w Warszawie (1973) i pierwszej nagrody podczas I Międzynarodowego Biennale Medalierstwa Unikatowego w Warszawie (1988). Odznaczony złotym orderem Gloria Artis (2015).
„Buszewicz. Plakaty” to kolejna pozycja w serii o najwybitniejszych twórcach plakatów, tym razem traktująca o dorobku artystycznym Macieja Buszewicza, profesora Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Buszewicz zajmuje się projektowaniem od 1976 roku, dyplom zaś uzyskał w pracowni Haliny Chrostowskiej w 1979 roku. Projektował między innymi serie plakatów dla Teatru Studio i Sinfonii Varsovii, a jego prace charakteryzują się niebanalnym połączeniem typografii, faktury i fotografii. Artysta zasłynął nie tylko jako autor plakatów i projektów książek, lecz także fontów, okładek płytowych i kalendarzy. Niniejszy album, powstały we współpracy z warszawską ASP, prezentuje blisko 60 plakatów projektanta w wyborze Doroty Folgi-Januszewskiej.
Zeszyt do kolorowania z dziełami Tamary Łempickiej, zwanej królową art déco. To propozycja skierowana do wszystkich miłośników kolorowanek oraz sztuki polskiej, którzy nie tylko podziwiają dzieła największych malarskich mistrzów, ale także sami chętnie sięgają po plastyczne przybory. Znajdziemy w niej ilustracje 14 reprodukcji Tamary Łempickiej. Obok zdjęcia danego dzieła znajdziemy szablon do samodzielnego pokolorowania. Dzięki temu każdy kolorujący będzie mógł w swojej wersji zbliżyć się do oryginału lub przeciwnie – nadać obrazkowi własne barwy, zmieniając jego dotychczasowy charakter. Książka ta przeznaczona dla wszystkich, niezależnie od wieku, daje możliwość bliższego poznania sztuki artystki, odkrycia w sobie plastycznych talentów, ale przede wszystkim – pozwala przyjemnie i kreatywnie spędzać wolny czas.
Budowa nowych dzielnic mieszkaniowych stanowiła szybką i efektywną odpowiedź na intensywny napływ ludności do miast po drugiej wojnie światowej. Jednak po upadku żelaznej kurtyny, przyszłość wielu modernistycznych osiedli stanęła pod znakiem zapytania. Niektóre poddawane są mniej lub bardziej udanej termomodernizacji, inne przedwczesnej rozbiórce. Mimo to, ich mieszkańcy pozostają w swoich blokach do końca, byli tu w latach ich świetności, są, gdy te dawno minęły.
Na przestrzeni ostatniej dekady Zupagrafika uwieczniła setki budynków mieszkalnych Europy Środkowo-Wschodniej, w formie fotografii i ilustrowanych modeli z papieru. The Tenants od Zupagrafika to podróż przez ponad 40 osiedli, wzniesionych w 37 miastach byłego bloku wschodniego i eks-Jugosławii. Od Berlina do Norylska, przez Ałmaty i Tallin, album przedstawia lokatorów z modelami swoich domów, którzy opowiadają o życiu w blokach z wielkiej płyty.
Książkę otwiera prolog napisany przez socjologa i badacza miast, Macieja Frąckowiaka, a zamyka indeks wszystkich przedstawionych obiektów architektonicznych, wraz z historią ich powstania. Portrety wykonane zostały przez Davida Navarro i Martynę Sobecką (Zupagrafika), przy współpracy z lokalnymi fotografami.
Bogini. Tajemnice życia i śmierci Marilyn Monroe Anthony'ego Summersa najlepsza biografia ikony kinaŻycie jak rollercoaster. Owiana tajemnicą śmierć. Tabuny kochanków (i kochanek). Romanse z braćmi Kennedy. Demony przeszłości. Używki. Powiązania z mafią.OTO LUDZKA TWARZ BOGINI XX WIEKUAnthony Summers, biograf gwiazd i dziennikarz śledczy, ujawnia wstrząsającą prawdę o życiu i śmierci Marilyn Monroe.Kim naprawdę była? Seksbombą czy zagubioną dziewczynką? Utalentowaną aktorką czy hochsztaplerką, która zrobiła karierę przez łóżko? Z kim romansowała? Co sprawiło, że stała się sławna? Jak naprawdę wyglądała jej śmierć?Bogini to biografia Marilyn Monroe napisana na podstawie ponad 600 wywiadów, które autor przeprowadził z przyjaciółmi, kochankami i osobami z najbliższego otoczenia gwiazdy. Śledztwo Summersa stało się podstawą dokumentu Netflixa Tajemnice Marilyn Monroe: Nieznane nagrania (2022).Kultowa biografia Marilyn Monroe teraz w nowym wydaniu,zaktualizowanym z okazji 60. rocznicy tragicznej śmierci ikony kina.Niezwykły popis reporterski Dzięki tej biografii możemy naprawdę poczuć, kim była Marilyn Monroe. The New York TimesAnthony Summers jest jednym z najlepszych współczesnych reporterów śledczych. Norman MailerTa książka jest najlepszą rekonstrukcją życia i śmieci Monroe, jaką można przeczytać. Evening StandardSummers zbliżył się do sedna tajemnicy tak bardzo, jak tylko to możliwe. The GuardianNajbardziej wiarygodna relacja, jaką kiedykolwiek napisano o kobiecie uznanej za światowy symbol seksu. Woman MagazineFascynująca... Czyta się jak thriller! The Boston GlobeWybornie napisana biografia. Literary ReviewMarilyn była jednocześnie skrzywdzonym dzieckiem, geniuszką i czarodziejką. Rozpalała zmysły ludzi na całym świecie, a przy tym wydawała się uosobieniem niewinności. Książka Summersa to najbardziej wiarygodna i przydatna pozycja poświęcona tej ikonie kina. prof. Harvey Wasserman, Yale School of MedicineAnthony Summers ceniony dziennikarz śledczy i biograf gwiazd, finalista Nagrody Pulitzera. Autor bestsellerowych reportaży, m.in. biografii Franka Sinatry i dyrektora FBI J. Edgara Hoovera oraz książki o zabójstwie Johna F. Kennedy'ego.
Kora. Piosenkarka, poetka, artystka.Charyzmatyczna i nietuzinkowa. Niedająca się zaszufladkować. Wzbudzająca skrajne emocje. Ikoniczna.Sama o sobie mówiła: Nie jestem taka, jaką mnie opisują"". Jaka zatem była? Jaka droga poprowadziła ją z ubogiego krakowskiego mieszkania w suterenie na największe polskie sceny? Co ją ukształtowało?Beata Biały z uwagą i czułością składa portret Kory niczym obraz z setek puzzli. Z rozmów z jej bliskimi, przyjaciółmi. Z zapisków i wspomnień, ze słów samej Kory kreśli fascynujący obraz tej wyjątkowej artystki i wyjątkowej kobiety.
Niezwykła książka najwybitniejszego żyjącego artysty Davida Hockney’a napisana we współpracy z Martinem Gayfordem wybitnym historykiem sztuki. Historia obrazów rozpoczęła się w jaskini i tymczasem kończy się na ekranie komputera. Kto wie, w jakim kierunku to pójdzie?
Jedno jest pewne: zadanie przedstawienia świata w dwóch wymiarach wciąż będzie aktualne. - David Hockney.
David Hockney twierdzi, że jedyny sposób, w jaki możemy zdać relację z tego, co widzimy, to stworzenie obrazu. Każdy, kto obrazy tworzy, musi się natomiast zmierzyć z tą samą kwestią: jak sprowadzić trójwymiarowych ludzi, przedmioty i przestrzeń do płaskiej powierzchni. Rezultaty tych wysiłków często się szufladkuje jako obrazy malowane, zdjęcia czy filmy. Ewentualnie można je porządkować według czasu powstania i stylu, określając jako średniowieczne, renesansowe czy barokowe. Hockney dowodzi, że w rzeczywistości są przede wszystkim obrazami – bez względu na to, czy powstały w wyniku użycia pędzla, kamery czy program komputerowego i czy znajdują się na ścianie jaskini, czy ekranie. I żebyśmy mogli zrozumieć, jak postrzegamy otaczający nas świat – a tym samym również siebie samych – potrzebna jest nam historia obrazów. Ową historię opowiada ta książka.
Czerpiąc całe życie energię z malowania, rysowania i tworzenia obrazów różnego rodzaju aparatami i opierając się na tym doświadczeniu, Hockney wspólnie z krytykiem sztuki Martinem Gayfordem stawia pytania o to, jak i dlaczego od tysiącleci tworzono obrazy. Co sprawia, że kreski i plamy na płaskiej powierzchni są ciekawe? Jak pokazać ruch w nieruchomym obrazie albo na odwrót – co zbliża film i telewizję do dawnych mistrzów? Jak można zagęścić czas i przestrzeń w statycznym obrazie na płótnie bądź ekranie? Co widać na obrazie – prawdę czy fałsz? Czy fotografia pokazuje świat w zgodzie z naszym doświadczeniem? Dzięki zestawieniu ze sobą obrazów pochodzących z najrozmaitszych obszarów – klatki filmu rysunkowego Disneya z drzeworytem Hiroshigego, sceny nakręconej przez Eisensteina z obrazem Velázqueza – autorzy przekraczają konwencjonalne granice między kulturą wysoką a masową rozrywką i dostrzegają nieoczekiwane związki zarówno między różnymi epokami, jak i mediami.
Odwołując się do przełomowej książki Hockneya Wiedza tajemna, twierdzą, że film, fotografia, malarstwo i rysunek są ze sobą ściśle połączone. Historia obrazów, książka wnikliwa i dająca do myślenia, stanowi poważny przyczynek do zrozumienia sposobu, w jaki przedstawiamy rzeczywistość.
Kultura muzyczna rodzi się „w ruchu”, poprzez spotkania i wymianę – ludzi, dzieł, idei i dóbr materialnych. Posiada swoją dynamikę i kanały rozprzestrzeniania, opiera się na rozbudowanych i ciągle zmieniających się sieciach kontaktów – osobistych, zawodowych, instytucjonalnych i handlowych. Ta muzyczna wymiana dokonuje się ponad granicami państw, nie stoją jej na przeszkodzie ani geografia, ani polityka, choć mogą mieć na nią pewien wpływ. Niniejsza praca ma na celu pokazanie polsko-rosyjskich spotkań w przestrzeni kultury muzycznej przez pryzmat źródeł, które są ich świadectwem. Najwięcej uwagi poświęcono kwestii obecności polskiej muzyki i muzyków w rosyjskiej kulturze, ale nie brakuje też spojrzenia z drugiej strony, na obecność rosyjskiej muzyki i muzyków w kulturze polskiej. W obu przypadkach przedmiotem analizy są liczne ślady aktywności artystycznej w postaci rękopisów, druków muzycznych, dokumentów życia społecznego i materiałów prasowych. Ze wstępu
Serce mi szybciej bić zaczyna, morfina, haszysz, amfetamina. Ale jak wyglądało życie tych, którym serce zabiło zbyt szybko?Rołt, Skandal i Sadek legendy polskiej sceny alternatywnej muzyczni geniusze, których pogrążyła heroina. Współtworzyli najważniejsze nagrania polskiego rocka czarną Brygadę Brygady Kryzys, Historię podwodną Lecha Janerki, wczesne utwory Armii, czwórkę Dezertera, mroczne romanse grupy Madame oraz kultowe albumy Houka i Kobonga. Wszyscy trzej byli niezwykle utalentowani, wszyscy żyli na krawędzi, żaden nie uciekł od archetypu rockandrollowego straceńca. Śmierć każdego z nich obrosła legendą.W książce Tomasza Lady o Januszu Rołcie, Dariuszu Hajnie i Robercie Sadowskim opowiadają przyjaciele i współpracownicy. Ich historie, choć różne, zdają się toczyć według tego samego scenariusza wybitny i zdeterminowany muzyk, którego pokonują twarde dragi.Romantyczni artyści nieuznający półśrodków czy mityczni rockmani żyjący według bezwzględnych reguł narzucanych przez scenę? Zagrani na śmierć to historia tragicznych artystów i opowieść o czasach, gdy na krajowej scenie powstawały rzeczy epokowe.
Dzięki jasnym wskazówkom zawartym w tym praktycznym poradniku szybko nauczysz się rysować ulubione zwierzęta w charakterystycznych dla nich pozach. Autor w przystępny sposób krok po kroku wyjaśnia, jak stworzyć niebanalne wizerunki zwierząt różnymi metodami: węglem, kredą i pastelami; daje również wiele cennych rad dotyczących m.in. przyborów do rysowania czy wykorzystywania fotografii jako pomocy.
Najlepsze książki o rysowaniu teraz także dla dzieci!Poradnik zaznajamia z podstawami rysunku. Dzięki przyjaznym dla dziecięcych rąk ćwiczeniom młodzi artyści (od 9. roku życia) nauczą się odtwarzać podstawowe kształty, faktury i proste kompozycje. Będą potrafili narysować ulubione zwierzęta, sylwetki ludzkie oraz scenki. Wszystkie instrukcje są nieskomplikowane, przekazywane łatwym, zrozumiałym językiem, krok po kroku.
Lyrical forms from Finland
Alvar Aalto (1898–1976) made a unique modernist mark. Influenced by both the landscape and the political independence of his native Finland, he designed warm, curving, compassionate buildings, wholly set apart from the slick, mechanistic, geometric designs that characterized much contemporary European practice.
Whether a church, a villa, a sauna, or a public library, Aalto’s organic structures tended to replace plaster and steel with brick and wood, often incorporating undulating, wave-like forms, which would also appear in his chair, glassware, and lamp designs. An adherent to detail, Aalto insisted upon the humanity of his work stating: “Modern architecture does not mean using immature new materials; the main thing is to work with materials towards a more human line.”
Many of Aalto’s public buildings such as Säynätsalo Town Hall, the lecture theatre at Otaniemi Technical University, the Helsinki National Pensions Institute and the Helsinki House of Culture may be seen as psychological as well as physical landmarks in the rebuilding of Finland after the ravages of war.
Książka ""Prekursorzy. Dwadzieścia wizji lepszego świata"" to panteon związanych w XX wieku z Polską innowatorów, którzy wnieśli nową ideę, odkrycie lub nowy wymiar do przestrzeni publicznej, nauki, kultury, sztuki. Ze wszystkich tekstów dwudziestu postaci wybrano te fragmenty, w których same opowiadają o swojej prekursorskiej drodze. Powstały barwne opowieści o motywacjach, pomysłach, marzeniach i ich realizacji, o drogach myślowych i wprowadzanych w życie koncepcjach. Wśród bohaterów znajdują się m.in.: Maria Skłodowska-Curie, Stanisław Lem, Andrzej Wajda, Magdalena Abakanowicz, Jan Kulczyk, Janina Ochojska. Kompozycje tekstów prekursorów uzupełnione zostały komentarzami znanych osób często współczesnych prekursorom.Planujemy zainteresować książką dziennikarzy mediów tradycyjnych i elektr. oraz influencerów. Podejmiemy współpr. z instytucjami, osobami związanymi z postaciami tytułowych ""prekursorów"", w tym organizacjami przedsiębiorców, środowiskami teatralnymi, artystycznymi, naukowymi, muzeami (m.in. Muzeum Plakatu, Muzeum im. M. Skłodowskiej-Curie, Fundacja M. Abakanowicz, biografiści Lema, Instytut im. J. Grotowskiego etc.).
Biblia fanów Queen, manifest pokolenia, portret fenomenuNiepublikowane wcześniej wspomnienia, zaskakujące anegdoty, intrygujące fakty. Zagrożone losy zespołu, kiedy muzycy Genesis próbowali pozyskać do swojego składu Rogera Taylora. Śmierć Mercury'ego niedaleko miejsca, gdzie 21 lat wcześniej znaleziono ciało jego idola, Jimiego Hendrixa. Głęboka depresja Johna Deacona po stracie przyjaciela. Legendarna gitara Briana zbudowana domowym sposobem. Fascynacja zespołu scrabble'ami. Gdy Elton John usłyszał Bohemian Rhapsody, zapytał: "Czy wyście, k...a, oszaleli?".Mark Blake przez lata rozmawiał z trzema żyjącymi muzykami grupy, dotarł także do dziesiątków innych osób - zapomnianych basistów Queen czy szkolnych kolegów Freddiego. Po raz pierwszy możemy tak szczegółowo prześledzić bogatą karierę zespołu uwielbianego przez Michaela Jacksona i wiele innych gwiazd, przemianę nieśmiałego chłopca z Zanzibaru w najbardziej charyzmatyczną postać w historii rocka, a także późniejsze kariery pozostałych członków grupy.Z wielką dumą prezentujemy polskim czytelnikom prawdziwą perłę na rynku biografii muzycznych - najlepszą historię Queen, jaka kiedykolwiek została napisana.
Czwarty tom poświęcony Muzom jest najnowszym tomem wydanym w ramach projektu wydawniczego Vittorio Storaro: Pisać światłem i dotyczy filozoficznej i wizualnej interpretacji obrazu. Jak mówi Storaro: „Pisanie światłem to nie tylko seria książek, ale projekt, który realizuję przez całe swoje życie. Postrzegam ten zbiór jako encyklopedię wizjonera, badacza, który analizuje to, co odkryli filozofowie, naukowcy, malarze i artyści na całym świecie, zgłębiając tajemnice widzenia. Każda książka jest zbiorem przemyśleń filozoficznych, pism, obrazów i fotografii z efektem podwójnej ekspozycji. Jestem wiecznym studentem, a te publikacje są owocem pięćdziesięciu lat mojej pracy i nauki”.
Autor, jeden z największych operatorów filmowych wszechczasów, opisuje swoje źródła inspiracji i sposób postrzegania obrazu, które znalazły odzwierciedlenie we wszystkich filmach, przy których pracował z takimi reżyserami jak Bernardo Bertolucci, Francis Ford Coppola, Warren Beatty, Carlos Saura, Woody Allen i wielu innych.
Vittorio Storaro otrzymał wiele międzynarodowych nagród, w tym trzy Oscary za zdjęcia do Czasu apokalipsy (1979), Czerwonych (1981) i Ostatniego cesarza (1987).
Projekt wydawniczy Writing with Light rozpoczął się w 2001 roku tomem The Light; kolejnymi były The Colors i The Elements. Po Muzach serię uzupełnią The Visionaries i The Prophets. Oprócz przedsięwzięć wydawniczych STORAROart (www.storaroart.com) organizuje wystawy fotograficzne i sprzedaje obrazy ze swojej kolekcji.
Oszałamiająca formalnie publikacja prezentująca najciekawsze osiągnięcia ukraińskiego projektowania znaków graficznych. Opowiada o historii tej dziedziny, czerpiącej garściami z awangardy lat dwudziestych, i o jej rozkwicie, który przypadł na lata sześćdziesiąte i siedemdziesiąte XX wieku, kiedy to ukształtował się wyrazisty styl szkoły charkowskiej. Autorki i autorzy tekstów sięgają do radzieckich archiwów, opisują społeczno-polityczny kontekst, w jakim tworzyli projektanci, wyjaśniają ich praktyczne i estetyczne założenia, analizują także wpływ, jaki wywarła na ich pracę zachodnia estetyka.
Książka ma charakter wizualnego kolażu, w którym tekst i obrazy – litery, fotografie i znaki graficzne – istnieją na równych prawach i wzajemnie się uzupełniają. Jedna z ostatnich części to współczesna wizualna reinterpretacja znaków autorstwa kolektywu U,N,A tworzonego przez trzy projektantki książki, które eksplorują w niej niewyczerpaną potencjalność formy graficznej omawianych znaków.
Książka jest kolejną publikacją w serii wydawnictwa Difin poświęconej sztuce i arteterapii. Ma formę przewodnika po metodzie projektów. Zostały w niej opisane założenia metody, jej pochodzenie oraz walory. Każdy opis zawiera słowa kluczowe projektu, założenia, koncepcję projektu, opis realizacji, refleksję autora na temat metody, jej efektywności, odczuć związanych z realizacją.
Książka składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcony jest rozważaniom:co to jest projekt? Rozdział drugi (praktyczny) to siedemnaście projektów autorów publikacji zrealizowanych w latach 1978–2021 w różnych miejscach, z różnymi uczestnikami, mających różne przesłania. Opisy uzupełnione są fotografiami, co pozwala na w miarę dokładne ich zrozumienie i odczucie atmosfery działania oraz przybliżenie powstałych rezultatów. Rozdział trzeci został podzielony na trzy podrozdziały. Są to projekty dla dzieci, młodzieży, ludzi dorosłych, a nawet osób w podeszłym wieku, i realizowane razem z nimi. Wszystkie one powstały w ramach prac dyplomowych na studiach podyplomowych arteterapii, terapii zajęciowej, przygotowania pedagogicznego.
Patronat: Fabryka Kreatywności, Stowarzyszenie Arteterapeutów Polskich Kajros, Polski Instytut Ericksonowski, Centrum Arteterapii Sensarte, Polskie Stowarzyszenie Terapii przez Sztukę.
Książka nie jest klasycznym podręcznikiem. Jest zbiorem przykładów działań arteterapeutycznych, które mogą stać się pretekstem, inspiracją dla prowadzących różne własne projekty arteterapeutyczne bądź warsztaty z grupami arteterapii. Może też być kierunkowskazem dla poszukujących wyboru, na czym się skupić.
Publikacja ta jest ofertą dla wszystkich, którzy poszukują zmiany w życiu codziennym, w pracy, w środowisku, w którym żyją. Z książki tej, jak z przewodnika, korzystać będą mogli wszyscy, którzy poszukują atrakcyjnych metod pracy z projektami arteterapeutycznymi, także z projektami edukacyjnymi, socjalizującymi, dającymi radość tworzenia i polepszenie zdrowia w ujęciu holistycznym. Szczególnie polecamy książkę studentom pedagogiki, pedagogiki zdrowia, pedagogiki specjalnej, resocjalizacji, studentom arteterapii, terapii zajęciowej.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?