O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy.
Perswazja opiera się na podstawach naukowych, choć często niesłusznie się mówi, że przekonywanie ludzi jest sztuką. Wprawdzie utalentowani artyści mogą, oczywiście, nauczyć się umiejętności pozwalających wykorzystać ich naturalne zdolności, lecz naprawdę wybitni twórcy wykorzystują przede wszystkim talent i kreatywność, których nie można się nauczyć od żadnego instruktora. Na szczęście w przypadku perswazji jest inaczej. Nawet ludzie uważający siebie za amatorów w dziedzinie przekonywania innych - którzy nie potrafiliby przekonać dziecka, by zaczęło się bawić zabawkami - mogą się nauczyć skutecznego przekonywania ludzi dzięki zrozumieniu psychologii perswazji oraz stosowaniu strategii, których efektywność została udowodniona naukowo.
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem, prawnikiem, lekarzem, politykiem, kelnerem, sprzedawcą, nauczycielem czy kimś zupełnie innym, książka TAK 50 sekretów nauki perswazji została napisana po to, by umożliwić ci zostanie mistrzem perswazji. Opiszemy konkretne techniki, omówione szczegółowo w książce jednego z nas (Roberta Cialdiniego), zatytułowanej Wywieranie wpływu na ludzi: teoria i praktyka. Chodzi o sześć uniwersalnych zasad wpływu społecznego:
regułę wzajemności (czujemy się zobowiązani do odwzajemnienia uprzejmości, które nam wyświadczono)
autorytetu (czekamy, aż eksperci wskażą nam drogę)
zaangażowania i konsekwencji (chcemy działać zgodnie z podjętymi zobowiązaniami i wyznawanymi wartościami)
niedostępności (im mniej dostępne jest dane dobro, tym bardziej go pragniemy)
lubienia i sympatii (im bardziej kogoś lubimy, tym chętniej się z nim zgadzamy)
społecznego dowodu słuszności (kształtujemy nasze zachowania, podpatrując działania innych ludzi).
W książce TAK 50 sekretów nauki perswazji napiszemy, co oznaczają te zasady i szczegółowo opiszemy ich działanie, ale nie ograniczymy się do nich. Choć stanowią one podstawę większości skutecznych strategii wpływu społecznego, to istnieje wiele technik przekonywania opartych na innych czynnikach psychologicznych, które również omówimy.
Zwrócimy także uwagę na sposób, w jaki te strategie działają w różnych kontekstach, skupiając się nie tylko na miejscu pracy, ale również na interakcjach osobistych - w roli rodzica, sąsiada lub przyjaciela. Rady, których udzielimy, będą praktyczne, przydatne w działaniu, etyczne i łatwe do zrealizowania, a ich zastosowanie przyniesie duże korzyści przy bardzo niewielkim, dodatkowym wysiłku.
Mamy nadzieję, że Henny Youngman wybaczy nam parafrazę jego dowcipu. Spodziewamy się bowiem, że kiedy skończysz czytać niniejszą książkę TAK 50 sekretów nauki perswazji, twoja skrzynka z narzędziami perswazji będzie tak wypełniona naukowo podbudowanymi strategiami przekonywania ludzi, że ledwie uda ci się ją zamknąć.
Współczesna wiedza na temat wpływu społecznego i manipulacji jest tak rozległa, a techniki oddziaływania tak wyrafinowane, że często nie wiemy, czy jest to perswazja, czy manipulacja. I właśnie w tym obszarze poruszają się autorzy, których prace znalazły się w niniejszej książce. Publikacja adresowana jest do studentów psychologii społecznej i innych osób zainteresowanych tą problematyką.
Eseje o miłości, radości, modlitwie i szczęściu.
José Luis Martín Descalzo ? kapłan, dziennikarz, poeta, eseista. Jest autorem licznych nowel i sztuk teatralnych, a także bestsellerowej serii książek: Dlaczego warto kochać?, Dlaczego warto być optymistą?, Dlaczego warto mieć nadzieję?, Dlaczego warto szukać?, Dlaczego warto żyć?
Interwencja jest jednym z najważniejszych i najbardziej przełomowych kroków na drodze wyjścia z alkoholizmu. To dobrze zorganizowany i zaplanowany proces, podczas którego członkowie rodziny łączą się, by z miłością, ale i stanowczością skonfrontować uzależnionego od alkoholu z jego chorobą i koniecznością rozpoczęcia leczenia. Książka zawiera wiele cennych wskazówek dotyczących zorganizowania interwencji i rozwiewa też wiele mitów na temat alkoholizmu. Jednym z nich jest przekonanie, że uzależniony powinien "sięgnąć dna", żeby zacząć się leczyć. Autorzy książki dowodzą, że można mu pomóc wcześniej i nie czekać na najgorsze, alkoholizm jest bowiem chorobą śmiertelną.
Zagadnienia związane z mediacją, traktowaną jako proces komunikacyjny, poddawane są nieustannym eksploracjom badawczym. Podejmuje się próby określenia pojęcia ,,mediacja", wyznaczania etapów jej prowadzenia, wskazywania podstawowych jej zasad. Podczas redagowania poradnika metodycznego przyjęto założenie, że efektywność procesu mediacji w znacznej mierze zależy od osoby mediatora. Istotne jest jego przygowanie metodyczne, merytoryczne, kompetencyjne. Autorzy ujmują omawiane kwestie w kontekście rozwiązywania konfliktów oraz psychologii sądowej, pedagogiki resocjalizacyjnej i prawa. Podkreślają znaczenie asertywności, empatii, umiejętności negocjacyjnych, komunikacyjnych, prezentacyjnych dla skuteczności rozwiązywania problemów stron w obecności pośrednika. Podejmowane zagadnienia będą dla czytelników - pedagogów, mediatorów, negocjatorów, studentów kierunków nie tylko pedagogicznych, pozycją wartościową poznawczo.
Istnieje różnica; i to zasadnicza; pomiędzy mówieniem o miłości i wyrażaniem miłości. Samo mówienie o miłości nie wyraża w pełni stanu zakochania. Bowiem kiedy się kocha, jest się całkowicie pochłoniętym przez miłość, kocha się całym sobą: z pasją, całym ciałem i całą duszą. Dlatego wyrażanie miłości musi angażować całkowicie kochającą osobę we wszystkich aspektach jej życia. Nie można pozostawać nieczułym, zwracając się do ukochanej osoby. Niekiedy wystarczy ton głosu, spojrzenie, uścisk dłoni, pocałunek, pieszczoty; okazane ukochanej osobie w odpowiedniej atmosferze wyrażają dobroć, czułość, zrozumienie, zainteresowanie, jednym słowem: miłość.
Rośnie liczba rodzin rozbitych i coraz częściej są w rodzinach dzieci z poprzednich związków małżonków. Duszpasterstwo osób, które doznały niepowodzenia w małżeństwie, stanowi dziś dla Kościoła ogromne wyzwanie. Pojawia się pytanie, jak pogodzić nauczanie o nierozerwalności związku małżeńskiego z otwartością na osoby rozwiedzione czy żyjące w separacji, a także na te, które zawarły ślub (cywilny) z kimś innym niż współmałżonek.
Ks. biskup André-Mutien Léonard odważnie podejmuje ten temat. Niniejsza książka jest owocem wielu spotkań z tymi, którzy cierpią z powodu niepowodzeń doznanych w małżeństwie czy nawet porażek życiowych. W sposób jasny i pełny odzwierciedla sens nauczania Chrystusa i Jego Kościoła na temat przymierza małżeńskiego, a jednocześnie ukazuje miłosierdzie, jakie pełen dobroci i cierpliwości Chrystus – nie wycofując się z żadnego ze swych wymagań – okazuje swoim dzieciom.
Ks. biskup André-Mutien Léonard jest biskupem diecezji Namur w Belgii. Zanim zaczął pełnić tę funkcję w 1991 roku, przez dwadzieścia lat był profesorem Belgijskiego Uniwersytetu Katolickiego w Louvain, a przez trzynaście – przełożonym Seminarium Duchownego im. św. Pawła w Louvain-la-Neuve.
Potężny wpływ sugestii i hipnozy na psychikę człowieka nie jest mitem, lecz faktem naukowym. Podobnie z manipulacją. I właśnie ze względu na ich siłę działania należy stosować je bardzo ostrożnie, etycznie, a przede wszystkim kompetentnie. W historii z podejściem do tych zagadnień bywało różnie: wykorzystywano je w działaniach medycznych, ale zdarzały się też estradowe popisy różnej maści szarlatanów. Negatywny obraz manipulacji jest niewątpliwie efektem nieetycznych działań osób posługujących się tą metodą. Przedstawione czytelnikowi opracowanie łączy zalety profesjonalnego podręcznika hipnozy z przeglądem opinii i opracowań na temat sugestii. Problematykę manipulacji zaprezentowano w ujęciu psychologicznym, w zakresie odpowiadającym jej miejscu w programie studiów. W przedstawionej pracy autor starał się pokazać, jak różnie podchodzi się do zjawisk sugestii, hipnozy i manipulacji.
Filozo?a zarządzania strategicznego narzuciła przekonanie o potrzebie poszukiwania źródeł sukcesu przede wszystkim w otoczeniu organizacji gospodarczej. Dopiero badania nad zarządzaniem wiedzą, kapitałem intelektualnym i innymi elementami wartości niematerialnych wskazały na fakt istnienia wewnątrz przedsiębiorstw istotnego potencjału sukcesu, do którego należy zaliczyć sprawną komunikację wewnątrzorganizacyjną. W konsekwencji każdy menedżer powinien zostać wyposażony w odpowiednią wiedzę w zakresie komunikowania się oraz znajomość zasad i metod wspomagających procesy komunikacyjne. Temu celowi służy niniejsze opracowanie. Autor przedstawia w nim charakterystykę procesu komunikowania się i poszczególnych jego elementów, a następnie omawia metody komunikacji nastawione na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu. Ostatnia część pracy poświęcona jest narzędziom dostosowania struktur organizacyjnych przedsiębiorstwa do strumieni przepływu informacji: analizie systemu komunikacji oraz analizie wartości komunikowania, opracowanych i stosowanych w Niemczech, a zasługujących na popularyzację w Polsce.
Książka jest pełnym anegdot i przykładów poradnikiem skierowanym do kierowników i menedżerów zarządzających zarówno dużymi firmami, jak i własnym małym biznesem. Autorka, wieloletni szkoleniowiec, w przystępny sposób i „przyjaznym” językiem wskazuje elementy wpływające na sukces. Uzasadnia przydatność wiedzy psychologicznej w zarządzaniu.
Wszyscy chcemy osiągnąć sukces. Autorka, bazując na przykładach firm polskich i zachodnich, przekonuje, że aby poczuć się ludźmi sukcesu, musimy najpierw zrozumieć, co to pojęcie dla nas oznacza. Od tego bowiem, jak pojmujemy swoją rolę w życiu, zależy nasze powodzenie zawodowe. Książka ta prezentuje sześć praw efektywnego zarządzania firmą, wśród których główne miejsce zajmują skuteczne porozumiewanie się, dobry przepływ informacji i umiejętność dostrzegania zagrożeń.
Niezbędna lektura dla każdego przedsiębiorcy, bez względu na to, czy prowadzi małą firmę handlową czy kieruje dużym zakładem. Sukces firmySpis treści
Wprowadzenie
1. O sukcesie inaczej
Nowa definicja sukcesu
Sukces w życiu codziennym
2. Przywódca w biznesie i w życiu prywatnym
Cechy skutecznego kierownika
Przekonania
Charakter
Opanowanie
Troska
Umiejętności
3. Przywództwo w zarządzaniu
Zagrożenia w firmie
Niedostatki w komunikacji
Brak troski o rozwój pracowników
Nieumiejętne delegowanie uprawnień
Brak zgodnej wizji
Świadczenia pracownicze
Nieradzenie sobie z niedociągnięciami pracowników
Brak treningu dla zarządu
Podziały wewnętrzne
Fascynacja kolejnymi programami
4. Komunikacja podstawą sukcesu firmy
Komunikacja wewnątrz firmy
Komunikacja firmy ze środowiskiem zewnętrznym
5. Sześć praw sukcesu firmy
Ewolucja jakości
Doinformowanie
Całościowe spojrzenie
Wiedza
Współzarządzanie
Wartości w firmie
6. Zarządzanie w czasie
Zarządzanie sobą
Zarządzanie firmą
Podsumowanie
Bibliografia
Czy sukces jest szczęściem? Kiedy przebaczenie zła jest dobrem? Czy nie zaniedbujemy myślenia o tym, co dobre?
Autor, przywołując wartości uniwersalne i kluczowe dla zrozumienia kondycji człowieka w świecie, zwraca uwagę na ulotność współczesnego życia, w tym relacji międzyludzkich:
„Paradoks narzędzi komunikacji polega na tym, że im łatwiej jest nam się komunikować, tym w mniejszym stopniu jesteśmy dla siebie obecni i doświadczamy coraz większego osamotnienia”.
Samotność w wielkim mieście
W Szwecji ludzi między 25. a 40. rokiem życia, nazywanych popularnie singlami, jest więcej niż osób żyjących w parach. We Francji żyje 9 milionów samotnych Francuzów. Prawdziwym miastem samotników jest Nowy Jork, gdzie mieszka prawie 1,8 miliona samotnych kobiet oraz blisko 1,3 miliona samotnych mężczyzn.
Krzysztof, mieszkający obecnie w Nowym Jorku, wyjechał z Polski przed 15 laty. Pracował w wielu firmach, mieszkał w różnych miejscach, ale nigdy nie założył rodziny. Obecnie skończył 38 lat, ma stałą pracę, a od dawna jedną i tą samą partnerkę, ale do małżeóstwa wcale mu nie spieszno. - W Nowym Jorku ktoś żyjący samotnie nie wzbudza żadnej sensacji, nikt nie traktuje mnie jak dziwoląga czy odmieńca - mówi. - Nikt też nie nazywa mnie starym kawalerem ani nie podejrzewa o inne upodobania seksualne. Z Ewą jestem już prawie cztery lata i jak na razie nie mamy zamiaru się pobraś. Oboje dużo pracujemy i mieszkamy oddzielnie. Takie życie odpowiada mi najbardziej.
Każdy powinien wyznaczyć sobie cele w życiu, także zawo- dowym i zastanowia się, jak je zrealizować, co i kto w tym może pomóc, i jak je pogodzić z celami życiowego partnera. Maria Hof-Glatz w przekonywujący i pełen poczucia humo- ru sposób radzi kobietom, jak dojść do tego, by spełniać się także w życiu zawodowym, co jest nie tylko źródłem satysfak- cji osobistej, ale także jest zwyczajnie rozsądne, ponieważ daje kobiecie zabezpieczenie finansowe na trudne czasy w życiu osobistym. Autorka pokazuje, jak tradycyjne wzorce wycho- wania dziewczynek rzutują na ich sposób postępowania w pracy. Lansowane od dzieciństwa typowe cechy kobiece, jak: słabość, skromność, uczuciowość i potrzeba pomocy od innych, w pracy okazują się być nieskuteczne. Maria Hof- Glatz uczy wiąc, jak wejść w świat firm i instytucji ukształto- wanych i rządzonych tradycyjnie przez mężczyzn, i odnieść sukces. Autorka dowodzi, że celem kobiety nie powinno być dostosowywanie się do świata mężczyzn, przejmowanie ich wzorców postępowania, lecz współpraca z mężczyznami przy wykorzystaniu specyficznych dla kobiet cech, takich jak otwar- tość, szczerość, ciekawość świata. Punktem wyjścia jest dobre rozpoznanie reguł gry panujących w świecie mężczyzn i ich re- spektowanie. Ponieważ Autorka opisuje te reguły, książka jest także ciekawą lekturą dla mężczyzn. Nie jest to bynajmniej książka o walce płci, lecz mądry, przy- stępnie i dowcipnie napisany poradnik dla kobiet (i nie tylko) ? zarówno tych rozpoczynających samodzielne życie, jak i tych już pracujących i doświadczonych. Poradnik o tym, jak sobie radzić w trudnych sytuacjach w życiu zawodowym, by osiągnąć sukces i mieć zadowolenie z pracy.
Dzisiejsze szybko zmieniające się miejsca pracy są tyglem emocji w stopniu, w jakim nigdy dotąd nie były. W tak stresującym środowisku nawet drobne zmiany mogą wywoływać silne pod względem emocjonalnym reakcje. Duże zmiany, jak zwiększanie obciążenia zespołu pracującego nad danym projektem lub zmniejszenie świadczen dla personelu, mogą jeszcze bardziej wpłynąć na to, co pracownicy sądzą o swojej pracy, oraz mieć bezpośrednie przełożenie na ich osiagnicia zawodowe.
W książce „Toksyczne emocje w pracy i jak można sobie z nimi radzić” Peter Frost bada, jak emocje oddziałują na miejsce pracy. W normalnych warunkach prowadzenia biznesu każda organizacja generuje pewną ilość bólu emocjonalnego – lub pewien poziom toksyczności – który dotyka wszystkich jej członków. Jednak Frost dowodzi, że menedżerowie i dyrektorzy mogą nauczyć się skutecznie (także poprzez okazanie współczucia) radzić sobie z toksycznymi emocjami, zanim pracownicy się wypalą i zaczna popadać w zniechęcenie.. Frost odnajduje źródła bólu emocjonalnego i bada sposoby jego łagodzenia w miejscu pracy. Mimo że zajmowanie się emocjonalnymi toksynami może być tak samo groźne jak praca z fizycznymi toksynami, Frost odkrywa, że pilne ćwiczenia mogą pomóc menedzerom i dyrektorom lepiej zrozumieć emocjonalne podstawy dynamiki w biurach oraz lepiej na nie zareagować.
Pracować i nie zwariować - poradnik serio, ale pisany z niezwykłym poczuciem humoru - to lektura obowiązkowa dla pracoholików, ludzi niezastąpionych, sfrustrowanych oraz wszystkich tych, którzy marzą o rozciągnięciu czasu. Pojęcie pracy w społeczeństwie postindustrialnym wywołuje szereg negatywnych konotacji, jak choćby mobbing, pracoholizm, frustracja, zaburzone czy wręcz toksyczne relacje w zespole. Obowiązki zawodowe są coraz bardziej absorbujące, poświęca się im więcej czasu i energii - kosztem życia prywatnego i własnego zdrowia. Poczucie chronicznego zmęczenia uniemożliwia efektywne działanie. Jednak za przyczynę niepowodzeń uznaje się deficyt czasu. Nic bardziej mylnego! - mówi Miłosz Brzeziński, psycholog i trener personalny. Problem tkwi w braku umiejętności planowania, określania priorytetów i celów działania. Brzeziński radzi, jak współtworzyć zgrany zespół, generować wokół siebie pole pozytywnych emocji czy umiejętnie prawić komplementy. Wprowadza przy tym w arkana sztuki motywacji. Przestrzega przed mimowolnym upośledzaniem kolegów z firmy. Udziela również wskazówek co do artykulacji własnych oczekiwań oraz zachowania asertywności.Do książki dołączona jest płyta DVD z wykładami autora emitowanymi na antenie ?Dzień Dobry TVN?Ze strony internetowej ?Dzień Dobry TVN?:Najbardziej urzeka mnie to podejście ""z przymrużeniem oka"" do omawianych tematów. Żadnego nadętego wymądrzania się - wszystko przedstawione zabawnie i przystępnie.animkaBardzo mądrze gada i da się to nawet... zastosować, dzięki czemu praca w biurze upływa nam jakoś milej.BeataJak dla mnie, facet jest naprawdę świetny i mogłabym go słuchać godzinami. W sposób zabawny otworzył mi oczy na postawę asertywną i jak tylko nadarzy się okazja, zamierzam z tego skorzystać.dominikaMiłosz Brzeziński - absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego; trener grup nieterapeutycznych. Doświadczenie biznesowe zdobywał jako podwładny i jako szef w firmach polskich i zagranicznych. Pracował również w mediach (Cyfra+, Radiostacja). Specjalizuje się w coachingu - treningu umiejętności i kompetencji. W wolnych chwilach pisuje felietony. Występuje jako ekspert w programie ""Dzień Dobry TVN"".
Radość przychodzi wraz z pierwszym oddechem miłości.
Radość to pierwszy i najbardziej zaskakujący owoc bezinteresownej miłości.
Radość przeżywają jedynie ci, którzy kochają bezinteresownie.
Ksiażka zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano skuteczność owych technik. Rozważa też problem mechanizmów psychologicznych, które sprawiają, że ludzie stają się ulegli wobec kierowanych do nich próśb.
Większość omawianych badań została zrealizowana w naturalnym kontekście społecznym: na ulicach, w bibliotekach, hipermarketach, restauracjach czy na parkingach samochodowych. Spora ich część przeprowadzona została w Polsce – przez samego Autora i liczne grono jego współpracowników.
Książka adresowana jest głównie do psychologów, socjologów i specjalistów z zakresu innych nauk społecznych, a także do osób zajmujących się zawodowo marketingiem i reklamą.
Judy Dunn z niezwykłą zręcznością pomaga nam w nowy sposób spojrzeć na dzieci, o których zwykle myślimy, że dobrze je znamy ? zwłaszcza nasze własne dzieci. [...] W tej świetnej książce poznajemy dzieci w najwspanialszym okresie ich rozwoju.
profesor Paul L. Harris, Harvard Graduate School of Education
Dzięki przedstawionej tu uważnej obserwacji małych dzieci ? przedszkolaków i uczniów ? ta fantastyczna książka zainteresuje rodziców i będzie inspiracją dla praktyków profesjonalistów.
Kathy Sylva, profesor psychologii rozwojowej, University of Oxford
Judy Dunn, jedna z naszych najbardziej przenikliwych badaczek opisujących świat społeczny dzieci, daje nam możliwość wejrzenia w często niedoceniany przez naukowców i praktyków świat dziecięcej przyjaźni. [...] Zarówno rodzice, jak i profesjonaliści wiele nauczą się dzięki tej przyjemnej w lekturze i dotyczącej aktualnych tematów książce.
Ross D. Parke, dyrektor Centrum Badań nad Rodziną, University of California Riverside
Judy Dunn, światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii rozwoju dzieci, daje nam wspaniale napisaną pracę o przyjaźni małych dzieci. Na podstawie wyników badań prowadzonych po obu stronach Atlantyku rozważa naturę i znaczenie tych związków dla rozwoju i dobrostanu dzieci. W zakończeniu przedstawia praktyczne wnioski wynikające z badań , użyteczne zarówno dla rodziców, jak i dla nauczycieli oraz wszystkich tych, którzy zajmują się dziećmi. Pisze, jak radzić sobie z przyjaźnią na różnych etapach rozwoju, jak pomagać dzieciom, które mają trudności w związkach przyjacielskich, i co robić z ?trudną? przyjaźnią i przemocą w relacjach między dziećmi.
Judy Dunn jest profesorem psychologii rozwojowej w Instytucie Psychiatrii. Jest autorką wielu książek, m.in. The beginnings of social understanding (Blackwell Publisher, 1998), Separate Lives: Why siblings are so different (1992), From one child to two (1995).
Zastanawiasz się jak rozpoczynać rozmowę z obcymi? Jak podejmować inicjatywę i odpowiednim tonem wypowiadać właściwe zdania w odpowiedniej chwili? Chcesz dowiedzieć się jak umiejętnie zająć rozmową partnera dialogu bez naruszania wytyczonych granic? Jak na początku rozmowy stworzyć przyjemną atmosferę, na końcu zaś utrwalić kontakt i zbudować długofalowy partnerski układ? To książka dla Ciebie! Znajdziesz w niej cały zestaw narzędzi potrzebnych do komunikowania się, dzięki którym nauczysz się prowadzić najpierw małe, a z czasem także większe i ważniejsze rozmowy. Książka ta ma pomóc w swobodnym nawiązywaniu kontaktów z obcymi ludźmi. Umiejętność tworzenia partnerskiej atmosfery w trakcie pierwszego spotkania jest przydatna w życiu towarzyskim, jeszcze ważniejsza zaś w pracy, gdzie codziennie mamy do czynienia z nowymi klientami.
Proste lekcje motywacji, które zapamiętasz na całe życie
Autobus energii sprawi, że:
- odnajdziesz w sobie nowe pokłady życiowej energii i większą chęć do pracy,
- przerwiesz lekturę raz albo dwa razy tylko po to, żeby zadzwonić do swoich bliskich i powiedzieć, jak bardzo ich kochasz,
- pozbędziesz się odruchów, które hamują cię na drodze osiągnięć,
- przestaniesz narzekać, bo uświadomisz sobie, jak wiele już masz,
- polubisz współpracowników, których wcześniej nie znosiłeś.
Autobus energii uczyni cię silniejszym człowiekiem. Naładuje cię pozytywną energią, która uniesie cię w górę i wygra z trudnościami, bo kiedy płoniesz entuzjazmem, wszystko idzie łatwiej i lepiej.
Ta magiczna książka zmieni fundamenty twojego myślenia. Jeśli wcześniej czułeś się ofiarą, to po tej lekturze poczujesz się zwycięzcą. A jeśli przedtem czułeś, że nie jesteś panem swojego życia, znajdziesz w sobie moc, by samemu kształtować świat, w jakim chcesz żyć i pracować. Poczujesz, że jeśli czegoś chcesz, to masz też moc potrzebną, aby to urzeczywistnić.
Wsiądź do Autobusu energii i zapnij pasy. Przeżyjesz coś, czego nie spodziewasz się po małej książce.
Jest poniedziałek rano. Damian wychodzi z domu i widzi, że z opony w samochodzie uszło powietrze. Ale to najmniejszy z jego problemów. Życie rodzinne Damiana leży w gruzach, a jego zespół w pracy jest rozbity. Damian odpowiada za przygotowanie premiery rynkowej nowego produktu, NRG-2000. Ma na to dwa tygodnie. Jeśli mu się nie uda, straci pracę. A jeśli nie zrobi czegoś, co ocali jego małżeństwo, żona go opuści. Damian jest zmuszony jechać do pracy autobusem. Kierowca okazuje się człowiekiem jedynym w swoim rodzaju, podobnie jak pasażerowie tego wyjątkowego autobusu. W ciągu następnych dwóch tygodni kierowca i pasażerowie wpajają Damianowi dziesięć zasad podróży jego życia. Pomagają mu pokonać kryzys: ocalić jego pracę i małżeństwo.
Autobus energii to wciągająca, fabularyzowana książka biznesowa. Zabierze cię w inspirującą podróż, podczas której odkryjesz dziesięć sekretów życia i pracy z pozytywną energią. Pozytywna energia poszerzy horyzonty twojego myślenia i doprowadzi cię do spełnienia, zarówno w pracy, jak i w życiu rodzinnym.
Każdy z nas zmaga się z trudnościami. Każdy człowiek i zespół, każda organizacja i firma ma do pokonania przeszkody, które stoją na drodze do sukcesu. Nie ma wśród nas nikogo, kto w życiu nie przechodził kryzysu. W tym teście życia jest tylko jedna poprawna odpowiedź: pozytywna energia. Składają się na nią: wizja, zaufanie, optymizm, entuzjazm i cel. Bez tych składników żaden przywódca nie stanie się wielki i nie urzeczywistni swoich marzeń.
Jon Gordon ma wieloletnie doświadczenie w pracy z tysiącami przywódców, handlowców, zespołów, organizacji non profit, szkół i sportowców. Fascynującą fabułę tej książki wzbogaca o wnikliwe obserwacje. Podsuwa strategie, które możesz od zaraz wprowadzić w życie. I aplikuje nam wszystkim końską dawkę pozytywnej energii.
Autobus energii to pierwszorzędny plan działania dla menedżerów, liderów zespołów i każdego innego, kto chce wyzbyć się negatywnych postaw na drodze osiągnięć. Ta książka pomoże ci pokonać przeszkody w pracy i w domu. Jon Gordon nauczy cię wydobywać z ciebie i twojego zespołu to, co najlepsze. Wsiądź do Autobusu energii i przeżyj podróż swojego życia.
O AUTORZE
Jon Gordon jest szanowanym autorytetem w dziedzinie motywowania. Pomaga menedżerom, specjalistom i zespołom w firmach, w szkołach, a nawet w organizacjach kościelnych wykrzesywać z życia więcej pozytywnej energii. Jest współtwórcą „Programu pozytywnej energii” (PEP: Positive Energy Program), inicjatywy na rzecz edukacji i poprawy zdrowia dzieci. Jon Gordon zaraża pozytywną energią miliony ludzi na całym świecie, występując w telewizji i udzielając licznych wywiadów dla prasy. Wystąpił między innymi w znanych programach: American Morning na kanale CNN i w Today na NBC. Wywiady z nim ukazywały się na łamach czasopism „Men’s Health”, „Fo
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?