KATEGORIE [rozwiń]

Relacje międzyludzkie

O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy. 

37,92 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,51 zł

24,03 zł
34,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,03 zł

27,89 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,89 zł
Okładka książki Potęga manipulacji

50,40 zł 38,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,36 zł

Publikacja zawiera dogłębne, a zarazem praktyczne omówienie zagadnień, które stanowią istotę manipulacji jak m.in. manipulacja emocjami (strach, wywoływanie poczucia winy, wpływanie na decyzje, wampiryzm emocjonalny), wpływanie na grupy społeczne (wpływ grupy, propaganda, reklama), terror psychiczny w pracy (nękanie, mobbing), sekty czy inne ruchy ideologiczno-religijne. Znajomość tych kwestii pozwala rozpoznać stosowane wobec nas metody, a zatem ułatwia nam obronę przed nimi. Autorka zaprezentowała również szereg technik, które pomogą odeprzeć atak manipulatora. Są to m.in.: opór psychologiczny, ujawnianie własnych celów, ambicji, bagatelizowanie, rozmawianie o uczuciach czy humorystyczne traktowanie zaistniałych sytuacji.
Okładka książki Jak wytrzymać z dorosłymi i nie zwariować

24,90 zł 14,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,13 zł

Świat dorosłych to dla Ciebie prawdziwa dżungla? Nie wiesz, jak poradzić sobie w szkole? Twoje rodzeństwo jest nie do zniesienia a rodzice to kosmici? Jeśli tak, sięgnij po ten niezbędnik – znajdziesz w nim odpowiedzi na wiele nurtujących Cię pytań. Dowiesz się, jak polubić własną rodzinę, co zrobić, żeby nauczyciele Cię ubóstwiali, jak znaleźć prawdziwego przyjaciela i jak pozostać sobą, nie odstając tym samym od innych. Niezbędnik podpowie Ci, jak mądrze organizować pracę, aby móc efektywnie się uczyć i mieć wolny czas na spotkania z przyjaciółmi.
Okładka książki Dochodząc do tak negocjowanie bez poddawania się

44,90 zł 31,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę dochodzenia do porozumienia możliwego do zaakceptowania przez wszystkie strony i we wszelkich rodzajach konfliktów — bez względu na to, czy obejmują one rodziców i dzieci, sąsiadów, współpracowników, klientów firmy. Dzięki opisanej metodzie negocjacji można łatwo nauczyć się, jak skutecznie negocjować z różnymi partnerami. Książka jest przeznaczona dla studentów: psychologii, socjologii, zarządzania, stosunków międzynarodowych, politologii, handlu zagranicznego, administracji, menedżerów, przedsiębiorców, osób chcących doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
Okładka książki Zmanipuluję cię, kochanie

24,90 zł 17,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,13 zł

Najnowsza książka Roberta Tekieliego poświęcona jest manipulacji i współczesnym zagrożeniom duchowym. Autor opierając się na konkretnych przypadkach ukazuje mechanizmy manipulacji oraz przestrzega przed wieloma współczesnymi zagrożeniami, należą do nich między innymi: sekty, akupresura, akupunktura, amulety, astrologia, bioenergoterapia, biorezonans, chiromancja, channeling, death metal, doskonalenie umysłu, eurytmia, ezoteryzm, feng shui, fotograficzne czytanie, gry komputerowe, Harry Potter, hatha joga, metoda Hellingera, hipnoza, homeopatia, horoskopy, Huna... Książka będzie ciekawą lektura dla tych wszystkich którzy chcą poznać drugie dno tak bardzo popularnych obecnie praktyk i zjawisk. Autor czerpie są wiedzę z ogromnej ilość spotkań z ludźmi którzy sami doświadczali konkretnych zagrożeń duchowych. Ksiązka jest pełna opisów konkretnych przypadków.
Okładka książki Sztuka flirtowania

19,90 zł 15,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,08 zł

Zawsze wydawało mi się, że umiejętność flirtowania to tajemna moc, z którą dziewczyna się po prostu rodzi. Te, które nie mają tyle szczęścia, muszą się zaopatrzyć w cały arsenał sztuczek, aby móc wziąć udział w tej wspaniałej zabawie w kotka i myszkę, jaką jest flirtowanie. Myślałam, że jeśli masz szczęście i jesteś atrakcyjna albo sławna, albo silna psychicznie, to po prostu nie musisz umieć flirtować. Z czasem jednak, gdy sama nieśmiało zaczęłam się uczyć, jak tańczyć wokół innych na imprezach, w barach i twarzą w twarz, zrozumiałam, że nie do końca miałam rację. Oczywiście, że określone cechy fizyczne mogą sprawić, iż na pierwszy rzut oka dana osoba będzie dla nas bardziej interesująca, ale by flirtować dłużej niż kilka minut, trzeba znacznie więcej. Uświadomiłam sobie, że nie rodzimy się z umiejętnością flirtowania - możemy się tego nauczyć. To po prostu fach, taki jak każdy inny. Każda dziewczyna może być zabawną, bezczelną, bezwstydną flirciarą. Flirtowanie to w połowie pragnienie nawiązania kontaktu z kimś atrakcyjnym, a w połowie wiedza, jak używać określonych narzędzi. To pierwsze daje nam motywację, dzięki temu drugiemu przypadkowe spotkanie może przerodzić się w radosną, pełną przygód codzienność. Flirtowanie to nie tylko próba nawiązania relacji, flirt ma wiele twarzy. Sprawia, że czujemy się seksowne i atrakcyjne, daje nam poczucie satysfakcji i pewności siebie. Może ulżyć w bólu po rozstaniu albo podbudować nasze ego, gdy jesteśmy w dołku. Flirtując, poznajemy nowych ludzi, nawiązujemy przyjaźnie, miewamy przygody na jedną noc, możemy znaleźć kogoś na całe życie albo po prostu uprzyjemnić sobie nudny wieczór. We flircie może chodzić o seks, ale nie musi. Czasami flirtu używamy, aby dostać darmowego drinka, wywołać zazdrość albo czegoś się dowiedzieć - o kimś lub o czymś. Dla niektórych to po prostu jeszcze jeden rodzaj komunikowania się, nic więcej. To świetny sposób, aby nawiązywać przyjaźnie i doskonale się bawić. Nieważne, jaka jest twoja motywacja, dzięki tej książce staniesz się boginią flirtu. Znajdziesz tu za- bawne psychotesty i parodie stylów flirtowania -może cię zainspirują, a może pobudzą do śmiechu. Nauczysz się poruszać jak syrena, wyrzucać z siebie myśli z prędkością światła, uwodzić jak wamp i będziesz mogła to robić i w realu, i w internecie. Zostaniesz mistrzynią ciętej riposty i dowiesz się, jak rozpocząć rozmowę na dowolny temat, niezależnie od tego, gdzie jesteś i co robisz - nawet gdy w drogerii kupujesz te wstydliwe produkty. Nauczysz się mówić seksownym głosem, dowiesz się, jak dłońmi hipnotyzować patrzących i udoskonalisz umiejętność błyskawicznego flirtowania. Jesteś nieśmiała albo czujesz się niepewnie? Wydaje ci się, że jesteś głupia albo za gruba? Żaden problem -jest cała masa sposobów na budowanie pewności siebie w zależności od sytuacji, uczuć i wątpliwości. A jeśli kiedyś, flirtując, otarłaś się o katastrofę - flirtowałaś z czyimś facetem, powiedziałaś coś, czego nie należało mówić, albo nadepnęłaś pudla medalistę gospodarzy - docenisz rozdział poświęcony w całości właśnie takim sytuacjom. Dowiesz się także, że niezależnie od tego, czy jesteś słodka i nieśmiała, czy też pożerasz mężczyzn na śniadanie, możesz flirtować w zgodzie ze swoją osobowością. To poradnik dla wszystkich, którzy chcą flirtować i dobrze się przy tym bawić. Większość takich książek jest skierowana do kobiet, ale tu wszyscy są mile widziani i myślę, że tekst odzwierciedla to nastawienie. Wiem, że wskazówki i techniki dotyczące homoseksualnego flirtu to temat na oddzielną książkę i nie zaryzykuję stwierdzenia, że moje wskazówki są uniwersalne dla wszystkich orientacji. To byloby śmieszne. Stwierdzam tylko, że jeśli jest w tobie choć cień seksownej bogini, ta książka ją w tobie obudzi. A wskazówki dotyczące mowy ciała, pomysły na rozpoczęcie rozmowy i sprytne sposoby radzenia sobie z katastrofami mogą pomóc każdemu rozpocząć szaloną przygodę z flirtem. Posłużcie się tą książką, aby rozkoszować się życiem, flirtując na całego. Jesteście flirciarami! Spełniajcie swoje najodważniejsze marzenia i bawcie się, niezależnie od tego, jaki macie styl. Violet Blue San Francisco - Wstęp do ksiązki Sztuka flirtowania  Sztuka flirtowania Spis treści: 1. FEMME FATALE FLIRTUJE Flirt: Są dwie drogi, aby to rozegrać • Psycho-test: Jakim typem flirciary jesteś? 2. NIECH CIĘ ZAUWAŻĄ, NIECH CIĘ ZAPRAGNĄ Przestaw się w Tryb Flirtowania • Jak flirtować z sukcesem: klucz to pewność siebie • Sexy metamorfoza dla każdego • Nie mów, pokaż • Chód Kodaka: Tryb Flirtowania idzie w ruch 3. SEKRETY CICHEGO UWODZENIA: FLIRT BEZ SŁÓW Fokus na oczy • Elektryzujące spojrzenie • Magia uśmiechu • Niezawodne techniki: Style uśmiechu • Pięć elementów cichego uwodzenia • Zadziwiająca moc sugestii: zahipnotyzuj go swoimi dłońmi • Gesty, którym on się nie oprze • Twoje ramiona przekazują tysiąc słów • Największa porażka: zapomnieć o stopach • Flirt bez słów i bez pomyłek 4. CZAS PRZEMÓWIĆ Idealny początek (za każdym razem) • Test TLW • Banalne zagajacze • Tak tu gorąco, czy to tylko mnie? Jak zacząć rozmowę • Hakerzy flirtują: flirt online 5. KILKA PROSTYCH SZTUCZEK I STANIESZ SIĘ KUSZĄCYM KĄSKIEM Seksowne brzmienie • Moc hipnozy • Ekspresowe flirtowanie 6. UBIERZ SIĘ, FLIRCIARO Stylowe flirtowanie: twoje uwodzicielskie wcielenie • Perfidna lista flirciary 7. DZIEWCZYNA IDZIE NA ŁÓW Flirtować, kumplować się czy spasować: czy on mnie pragnie? • Przewodnik po facetach • Cała prawda o męskich stopach • Odczytywanie sygnałów: rentgen w twoich ray-banach WSTĘP. JESTEŚ BOGINIĄ 8. PANNA TITANIC: JAK FLIRTOWAĆ I NIE PÓJŚĆ NA DNO Jak się pozbyć konkurencji? • Test interferencji • Pomyłka: ten jest już zajęty • Ewakuacja • Gdy flirt kończy się katastrofą • Flirtujesz: potykasz się i wstajesz 9. PROWOKACJE, PUŁAPKI I FLIRT Z SUKCESEM Tajne Stowarzyszenie Podrywaczy • Jak grać i nie dać się ograć • Typy podrywaczy • Męskie triki w kobiecym repertuarze • Babskie TSP na safari • Podkręć tempo: prowokuj według zasad • Dobij targu i flirtuj z sukcesem DO CZYTELNIKÓW
Okładka książki Życie etyka inni

35,00 zł 23,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,73 zł

Życie nie jest "dziedziną" czy "konkurencją", choć niektórzy traktują je jak konkurs. Redaktor (encyklopedii) o tobie nigdy się nie dowie. Wielkość twego życia objawia się w codzienności, najczęściej poza wszelką publicznością. Tymczasem dla niego, jeśli nie jesteś "wielki" w jakiejś konkurencji, w ogóle nie jesteś wielki. Jednakże jego ślepota na twoją wielkość nie ma charakteru zawinienia, błędu, który można by naprawić już w następnym wydaniu. Po prostu zwykła wielkość człowieka jako człowieka, a nie jako piosenkarza, jako ministra, jako matematyka itd., jest czyś z istoty nie-publicznym, nie-klasyfikowanym i nie-konsumowanym (jako tzw. Sukces). I tak to musi pozostać.
Okładka książki Mowa ciała przebojowych kobiet

39,00 zł 21,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,49 zł

   Jak jesteś postrzegana w pracy? Co myślą o Tobie koledzy, współpracownicy, klienci, Twoi przełożeni? Czy wykazujesz pewność siebie podczas zebrań, negocjacji, rozmów z klientami lub z szefem? Czy Twoja postawa przemawia na Twoją korzyść, czy raczej nie?    Cieszy mnie, że ostatnio tak wiele kobiet zadaje sobie podobne pytania. Jeżyk ciała w kontekście poczucia własnej wartości, kariery i sukcesu to dla kobiet bardzo ważny i aktualny temat. Wobec tak dużego zainteresowania konieczne było trzecie wydanie tego poradnika.    Kobiety mają przeważnie lepsze kwalifikacje niż mężczyźni, zdobywają wyższe stopnie wykształcenia, a jednak w wielu dziedzinach życia zawodowego wciąż nie są równouprawnione. Mimo wspaniałych kwalifikacji i osiągnięć nie cieszą się takim uznaniem, nie mają takich możliwości awansu i zarobku jak mężczyźni. Bardzo istotnym czynnikiem jest w tej kwestii styl bycia.    Czytelniczki poprzednich wydań opowiadały mi osobiście, telefonicznie, a także w korespondencji mailowej lub tradycyjnej (tak, są jeszcze zwyczajne listy!), że czytając tę książkę, nagle uświadamiały sobie, jak niewłaściwie prezentują się w miejscu pracy, czym działają na własną niekorzyść. Wiele pań zaczęło rozumieć, że „mężczyźni lądują w pierwszym szeregu nie dzięki wynikom swojej pracy, ale przez odpowiednią prezentację swojej osoby". Mnóstwo czytelniczek ze zdumieniem i radością spostrzegło, że „wystarczy parę drobnych zmian w zachowaniu, a wtedy zaraz pojawia się szacunek i uznanie".     Takie właśnie relacje z pozytywnych przemian spowodowały, że razem z moim zespołem przygotowałam kolejną edycję poradnika. Dziękuję czytelniczkom, które zechciały opowiedzieć o swoich doświadczeniach. Zawsze czuję radość i satysfakcję, jeśli moje rady pomagają ludziom osiągać więcej sukcesów zawodowych i zadowolenia z życia. Trzeba tylko poznać mechanizm - i wszystko automatycznie zaczyna się układać.     W karierze zawodowej bardzo przydatna jest świadomość, że na sukces składa się nie tylko fachowość i wysiłek, ale również zdecydowanie, pewność siebie, no i czujność wobec męskiej skłonności do imponowania. Wcale nie trzeba być aktorką ani First Lady - każda kobieta może nauczyć się autorytarnej postawy, i to w krótkim czasie. Nauka zajmie Ci tyle czasu, ile przeczytanie tej książki. Powodzenia życzy Warn Comdia Topf  
Okładka książki Przywództwo wyższego stopnia

59,90 zł 47,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł

25 lat doświadczeń w pracy nad przywództwem zebranych w jednej niezwykłej książce! Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Napisany przez niego wraz ze Spencerem Johnsonem, fenomenalny bestseller The One Minute Manager został sprzedany w 13 000 000 egzemplarzy. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców przełomowe dzieło Przywództwo wyższego stopnia, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywództwa. Czytelnik dowie się, jak wyznaczać cele i wizje w oparciu o trzy ""kluczowe dla firmy sprawy"" oraz jak sprawić, żeby pracownicy wiedzieli, kim jest lider, dokąd zmierza i jakie wartości będą przyświecać jego działaniu. Możesz być przywódcą wyższego stopnia. Tworząc wydajną organizację możesz doprowadzić pracowników do wielkości.
Okładka książki Style charakteru

45,00 zł 31,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,86 zł

Co sprawia, że ludzie postępują tak, a nie inaczej? Dlaczego przejawiamy skłonności do destrukcyjnych zachowań? Jaka jest ludzka natura? Na te i inne pytania odpowiada autor niniejszej książki, prezentując swój wielowymiarowy model osobowości człowieka. Jego opisowe nazwy poszczególnych stylów charakteru - np. dziecko znienawidzone, dziecko porzucone dziecko wykorzystane - ukazują wpłw dziecięcych doświadczeń na póżniejsze cechy osobowości i psychopatologię, a także ułatwiają właściwą diagnozę psychiatryczną.  
Okładka książki Uśmiech. Instrukcja obsługi

24,90 zł 16,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,28 zł

Dlaczego w różnych miejscach na świecie emotikony wyglądają inaczej? Czy istnieje gen szczęścia? Czy pięknie uśmiechająca się modelka może sprzedać każdy produkt? Jak uśmiechają się do siebie kochankowie? Uśmiech, choć kojarzy nam się z pozytywnymi emocjami, ma też swoją drugą naturę. Może maskować złość, zakłopotanie czy kłamstwo. Jak odróżnić szczery uśmiech od udawanego? To proste! Wystarczy tylko odpowiednia instrukcja obsługi. Książka zawiera także wiele zabawnych anegdot i jest doskonałym przewodnikiem po różnicach kulturowych w podejściu do uśmiechu. Całość stanowi esencję wiedzy na temat uśmiechu, podaną w niezwykle przystępny i ciekawy sposób.
Okładka książki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać...w epoce cyfrowej

39,90 zł 25,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,05 zł

W 1936 roku Dale Carnegie napisał do czytelników pamiętne zdanie: „Prawdopodobnie największym problemem, z jakim człowiek musi się zmierzyć, są relacje z innymi ludźmi". Stanowi ono fundament książki How to Win Friends and Influence People -wyd. polskie, Dale Carnegie, Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi, Studio Emka, Warszawa 1993 - i nie przestaje być aktualne do dziś. Opracowywanie strategii rozwoju relacji z ludźmi to sprawa skomplikowana. Obecnie komunikujemy się w sposób błyskawiczny. Liczba środków komunikacji od 1936 roku uległa spotęgowaniu. Kręgi znajomych wykraczają poza granice państw, branż i ideologii. Ale mimo tak poważnych zmian książka Carnegie'ego nie zestarzała się. Przeciwnie - zawarte w niej zasady są dziś bardziej aktualne niż kiedykolwiek. Nadal stanowią podstawę każdej rzetelnej strategii pokierowania relacjami z ludźmi - obojętnie czy chodzi o promowanie marki, przeproszenie żony, czy namówienie kogoś do inwestycji. Jeśli źle do tego podchodzimy, łatwo nadać niepoprawny komunikat, urazić drugą stronę lub całkowicie minąć się z celem. „W czasach chwiejnej równowagi - twierdzi amerykański pisarz James Thurber - gdy błędnie dobrane lub źle zrozumiane słowo może spowodować tyle samo zamieszania, co pochopne i nieprzemyślane działanie, w komunikowaniu się ważna jest precyzja. Thurber pisał te słowa 50 lat temu. W dzisiejszych czasach równowaga jest jeszcze bardziej rozchwiana. Wzrosły też stawki. Trudno rozeznać się w mnogości rodzajów środków przekazu. Każde słowo, każdy werbalny i pozawerbalny przekaz jest wnikliwiej niż kiedykolwiek rozbierany na czynniki pierwsze. Jeden błędny ruch powoduje znacznie poważniejsze komplikacje niż dawniej. Niemniej jednak w każdej relacji z drugim człowiekiem, między „dzień dobry" a „dowidzenia", istnieje szansa na zdobycie przyjaciela i wywarcie pozytywnego wpływu. Ci, którym w życiu codziennym się to udaje, odnoszą sukces. Ma on jednak cenę, którą nie każdy chce zapłacić. I nie chodzi tylko o uzyskanie biegłości w posługiwaniu się mediami społecznościowymi. Doradca prezydenta James Humes powiedział, że „sztuka komunikacji to mowa przywództwa"2. Innymi słowy umiejętne utrzymywanie relacji z ludźmi prowadzące do wywierania na nich wpływu, w takim samym stopniu dotyczy nadawcy komunikatu - swego rodzaju lidera - co środka komunikacji. Dzięki książce Carnegie'ego zrozumiesz, dlaczego tak się dzieje. Przeczytało ją ponad 15 milionów czytelników z różnych krajów, w tym światowi przywódcy, ważne osobistości branży medialnej, słynni biznesmeni i autorzy bestsellerów. Każdy musi zdać sobie sprawę, że nie ma czegoś takiego jak „kontakt neutralny". Po kontakcie z drugim człowiekiem zawsze czujesz się albo trochę lepszy, albo gorszy3. Najlepiej każdym skinieniem głowy, każdym spojrzeniem, każdym gestem sprawiać, aby inni czuli się lepsi. Takie zachowanie na co dzień przynosi wspaniałe wyniki. Poprawia relacje i ułatwia pozyskiwanie ludzi. A dzieje się tak dlatego, że przyjęcie tego rodzaju podejścia rozwija nasz charakter i pogłębia wyrozumiałość. A czyż dobroć nie ujmuje wszystkich? „Interesując się innymi, w dwa miesiące zdobędziesz więcej przyjaciół, niż próbując innych zainteresować sobą przez dwa lata". To twierdzenie Carnegie'ego, jakkolwiek sprzeczne z intuicją, nadal pozostaje aktualne, ponieważ przypomina, że w epoce cyfrowej sekret rozwoju relacji z ludźmi wciąż polega na wyzbywaniu się egotyzmu. Żyjemy w bezprecedensowej erze samodoskonalenia i auto-promocji. Obserwujemy na YouTube, jak filmiki typu Double Ra-inbow w dwa tygodnie uzyskują taką popularność, o jaką dawniej ludzie musieli zabiegać przez całe lata, a nawet dziesiątki lat. Widzimy, jak dzięki rzekomo nieumyślnie upublicznionemu wideo o treściach erotycznych, ktoś z dnia na dzień staje się cele-brytą. Oglądamy, jak politycy i eksperci, w celu poszerzenia swego elektoratu, mieszają rywali z błotem. Codziennie nakłaniają nas, abyśmy uwierzyli, że najlepszym sposobem dotarcia do opinii publicznej jest stosowanie montażu i parodii w środkach przekazu zapewniających najszybsze upowszechnianie. Wielu nie jest w stanie się temu oprzeć. Jednak ci, którzy rozumieją zasady relacji międzyludzkich, mogą działać w sposób znacznie bardziej pozytywny, szlachetniejszy i skuteczniejszy. Autopromocja i samodoskonalenie nie są z gruntu złe. Problem pojawia się wówczas, gdy proces postępu odnosimy tylko do siebie. Należysz przecież do grona siedmiu miliardów ludzi -twój postęp nie dotyczy tylko ciebie. Im wcześniej prawda ta zacznie kształtować twój sposób porozumiewania się z ludźmi, tym wcześniej dostrzeżesz, że metoda najszybszego rozwoju zawodowego i osobistego nie polega na robieniu wokół siebie wielkiej wrzawy, lecz na dzieleniu się sobą z innymi. Żaden autor nie pokazał tego wyraźniej niż Dale Car-negie. Ale zapewne nawet on nie wyobrażał sobie, że ścieżka prowadząca do istotnej współpracy między ludźmi zamieni się w autostradę umożliwiającą uzyskiwanie trwałych, wartościowych wpływów. - Fragment książki "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej"  Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej Spis treści: CZĘŚĆ PIERWSZA Podstawy porozumienia 1. Zakopcie bumerangi 2. Afirmuj, co dobre 3. Docieraj do najważniejszych pragnień CZĘŚĆ DRUGA Sześć sposobów na wywarcie trwałego wrażenia 1. Zainteresowanie cudzymi sprawami 2. Uśmiech 3. Imiona i nazwiska 4. Naucz się słuchać 5. Rozmawiaj o tym, co dla nich ważne 6. Niech po rozstaniu z tobą ludzie czują się trochę lepsi CZĘŚĆ TRZECIA Jak zdobyć zaufanie i go nie stracić 1. Unikaj sporów 2. Nigdy nie mów „mylisz się" 3. Przyznawaj się do winy szybko i z empatią 4. Rozpoczynaj w przyjazny sposób 5. Szukaj podobieństw 6. Nie zabiegaj o uznanie 7. Okazuj empatię 8. Odwołuj się do szczytnych aspiracji 9. Podążaj wspólną drogą 10. Rzucaj wyzwania Dlaczego rady Carnegie'ego nie tracą aktualności . CZĘŚĆ CZWARTA Jak pokierować zmianą, aby nikogo nie urazić i wyeliminować opór 1. Najpierw pochwal 2. Przyznawaj się do swoich wad 3. Wobec cudzych błędów zachowuj się dyskretnie 4. Nie wydawaj poleceń, zadawaj pytania 5. Umniejszaj porażki 6. Podkreślaj postępy 7. Wystawiaj wysokie oceny, a ludzie będą chcieli na nie zasłużyć 8. Trzymaj się wspólnego gruntu
Okładka książki Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki...

39,00 zł 26,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł

Drugie wydanie książki "Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu" zawierającej niezawodne strategie oddziaływania na innych Poznaj przełomowe teorie Kevina Hogana -- znanego na całym świecie eksperta i trenera z dziedziny perswazji, wpływu na innych, języka ciała, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i motywacji. Zadaj autorowi pytanie, pisz: marketing@onepress.pl Spotkaj się z Kevinem w Polsce w listopadzie 2007 roku! Dowiedź się jak wpływać na tych, którzy o tym nie wiedzą, nie chcą a nawet czasem z tym walczą! Ukryta perswazja, czyli ściśle tajna operacja, która pozwoli Ci podbić świat... podświadomości wszystkich, z którymi rozmawiasz. Ile razy w życiu masz szansę całkowicie odmienić Twoją rzeczywistość? Jak często, bez jakiegokolwiek ryzyka, możesz aktywnie wpływać na myśli, emocje i -- co najważniejsze -- działania innych? Uwierz, że posiadasz dar, dzięki któremu możesz wpływać na percepcję i zachowanie ludzi tak, aby przyjmowali Twoje idee i pomysły za własne, odczuwali to na czym Tobie zależy i robili to o co ich poprosisz. Przyjemne? Perswazja to nie czary. A może? To wciąganie ludzi w Twoją własną grę, to programowanie waszego wspólnego świata, to osiąganie celów w sposób prostszy i niezawodny. Od swoich pierwszych dni wpływasz na innych, robisz to i teraz -- w stosunku do swoich bliskich, współpracowników, klientów. Dlaczego nie zaczniesz biegle władać językiem perswazji? Zastanawiasz się teraz kto może wprowadzić Cię w tajniki ukrytej perswazji? Tylko ten, kto zna ją od podszewki: Kevin Hogan -- guru NLP i oddziaływania na ludzkie zachowania Poznaj słowa autora: "Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi ludźmi i dzięki nim. Perswazja to samo życie!" Sięgnij po książkę "Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu", a później czytaj z ludzi... jak z książki. Już dziś naucz się od Kevina: stosować słowa-klucze w negocjacjach słuchać i słyszeć czego naprawdę potrzebuje Twój klient zarażać innych entuzjazmem do własnych projektów "nie" przekuwać w "tak" ...a porażki w sukcesy! Zobacz, kto z najznakomitszych światowych trenerów i mówców motywacyjnych dał się zaczarować magią zawartą w ukrytej perswazji: "Ta książka jest kopalnią pomysłów, z których możesz korzystać, by w mgnieniu oka zamienić »Nie« na »Tak« -- kiedykolwiek będziesz chciał coś sprzedać." Brian Tracy, mówca i autor książek "Create Your Own Future" oraz "Change Your Thinking, Change Your Life". "Hogan jest mistrzem perswazji. Namawiam Cię, byś zastosował perswazję na sobie i kupił wszystko, co zostało przez niego napisane lub nagrane. Pozwoli Ci to na zrozumienie siebie i innych, a dzięki temu również na odniesienie sukcesu. To pewne jak w banku." Jeffrey Gitomer, autor "Biblii handlowca", "Little Red Book of Selling" oraz "Little Red Book of Sales Answers" "W tej książce jest więcej mądrości niż w kilku opasłych tomach na ten sam temat. Bez względu na to, czy chcesz przekonać do czegoś żonę lub męża, ukochaną lub ukochanego, szefa, klientów albo siebie, ten wspaniały zbiór psychologicznych sztuczek zapewni Ci przewagę. W dzisiejszym, silnie konkurencyjnym otoczeniu książka ta stanowi czarodziejski podręcznik perswazji, którego potrzebujesz, by kontrolować okoliczności i dostać to, czego pragniesz." Joe Vitale, autor "Zagubionego podręcznika życia" oraz "Mocy Przyciągania" A Ty co myślisz o ukrytej perswazji? Podziel się z nami opinią: marketing@onepress.pl Poznaj magię osiągania sukcesu! diabelskie podszepty podkręcone piłki sprytnych pytań granie z nut na emocjach obserwacje spod przymkniętych powiek programowanie neurolingwistyczne Manipulacja nie jest zła. Jest natomiast piekielnie skuteczna.   Fragment książki        Ukryta perswazja zaczyna się w głowie       Na temat funkcjonowania ludzkiego umysłu napisano już miliony słów i istnieje niemal tyle samo różnych opinii i teorii o tym, na czym dokładnie polega nasze myślenie. Jedno jest jednak pewne. Żeby przekonać drugą osobę do naszego sposobu myślenia, trzeba dostosować swój umysł do jej umysłu. Skuteczna perswazja polega na „zjednoczeniu umysłów", tak by myślały, czuły i rozumiały w ten sam sposób.       W jaki sposób można doprowadzić do takiego zjednoczenia? Jak możemy stać się mistrzami w przekonywaniu innych do naszego toku myślenia? Sposobem tym jest zrozumienie motywacji i dążeń drugiego człowieka. Posiadając taką wiedzę, możemy tak ukształtować swoje koncepcje czy prośby, by mogły łatwo i szybko zostać zaakceptowane przez drugą osobę, bez wzbudzania nadmiernych wątpliwości. Twoi rozmówcy będą uważać, że w dużym stopniu jesteś taki sam jak oni, i poczują się zobowiązani do spełnienia Twojej prośby.       Zanim zaczniemy, zobaczmy, co naprawdę znaczą słowa „ukryty" oraz „perswazja". Wiele można się nauczyć przez samo zrozumienie kombinacji tych dwóch potężnych słów. Przyjrzyjmy się znaczeniu każdego z nich.       Ukryty — taki, o którym nikt nie wie, nieznany; którego ktoś nie chce ujawnić; niedający się zauważyć, niewidoczny.       Perswazja — tłumaczenie komuś czegoś, namawianie, odradzanie; przekonywanie kogoś o czymś; perswadowanie.       Z definicji więc to, co ukryte, nie jest dobrze widoczne. Jest schowane, niełatwo to dostrzec. Jeśli połączymy to słowo z perswazją, uzyskamy w efekcie niezauważalne dla danej osoby dążenie do przekonania jej o czymś.       Dla celów niniejszej książki ukryta perswazja oznacza przekazywanie istotnego przesłania w taki sposób, że odbiorca przekazu nie uświadamia sobie tego procesu. Oznacza również unikanie oporu i sprzeciwu. Udaje się to, gdy wysyłamy przekaz, który odbiorca przyjmuje bez nadmiernego zastanawiania się i kwestionowania.       Czasami ukryta perswazja polega na manipulowaniu i rządzeniu stanem czyjegoś umysłu. A jaki jest stan umysłu danej osoby? Na to pytanie będziesz potrafił odpowiedzieć po przeczytaniu niniejszej książki.       Na przykład w świecie sprzedaży nie chodzi o to, żeby dana osoba kupiła sprzedawany produkt czy usługę. Tak naprawdę dokonanie zakupu nie jest wcale oznaką tego, że miała miejsce ukryta perswazja. Z drugiej strony ktoś bez pieniędzy mógł z łatwością zostać przekonany i wprowadzony w sprzyjający zakupowi stan umysłu, jednak P° prostu nie mógł go dokonać.       Kilka słów o etyce       Wiele osób zadaje nam pytanie, czy przekonywanie kogoś do zrobienia czegoś jest etyczne. Odpowiedź jest zupełnie prosta: tak. Jest to nie tylko etyczne, ale też konieczne. Nasza gospodarka (a także nasze rodziny i przedsiębiorstwa) funkcjonuje właśnie dzięki temu, że ludzie są nakłaniani do kupowania, próbowania, głosowania, ścielenia łóżka, zamykania drzwi i angażowania się. Każdego dnia przekazywane są miliony umyślnych oraz nieświadomych komunikatów, a wszystkie one mają na celu spowodowanie, że Ty i ja podejmiemy takie czy inne działanie.       Etyczność takiego postępowania zależy od osoby dążącej do przekonania kogoś. Podczas prowadzonych przez nas badań odkryliśmy i wypracowaliśmy kilkaset rozmaitych technik perswazji. Wszystkie stanowią potężne narzędzia. Jeśli są stosowane w sposób etyczny i odpowiedzialny, każdemu mogą zapewnić korzyści.       Siła sugestii zmienia postrzeganie       Ukryta perswazja po części dotyczy wprowadzania zmian w umyśle naszych klientów, przy czym niekoniecznie są oni tego świadomi.       Jednym z najpotężniejszych narzędzi umożliwiających zapoczątkowanie takiej zmiany w umyśle klienta jest używanie właściwych słów. Właściwe słowa użyte w odpowiednim momencie mogą wpływać na umysły i życie ludzi.       Odpowiednie słowa użyte w pytaniu wpływają na myślenie       W pewnym eksperymencie przeprowadzonym w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku przez Elizabeth Loftus (należącą do wiodących badaczy pamięci) uczestnicy oglądali slajdy przedstawiające wypadek samochodowy z udziałem pieszego. Pokazano im slajd przedstawiający czerwonego Datsuna (mały sportowy samochód) przed żółtym znakiem ustąp pierwszeństwa. Grupie badanych zadano następnie pytanie: „Czy widziałeś, jak inny samochód mija Datsuna przy znaku stop?". Większość badanych zapytana o znak pamiętała znak stop zamiast znaku ustąp pierwszeństwa. Informacja werbalna, czyli słowa, w pytaniu zadanym przez badaczy zmieniła pamięć o tym, co widzieli. Ukryta perswazja. Na tym właśnie polega.       SZTUCZKA UKRYTEJ PERSWAZJI       Sugestia osoby cieszącej się poważaniem może zdominować naszą pamięć wzrokową, tworząc nowe, odmienne wspomnienie. Oznacza to, że ludzie będą myśleć co innego w zależności od tego, kto mówi. Wyobraź sobie, co się stanie, jeśli w rozmowie z klientem będziesz używać słów nawiązujących do osoby cieszącej się jego szacunkiem. „Wiem, jak bardzo lubi pan Bono. Powiedział on, że...", i czary działają.       Celem ukrytej perswazji jest stworzenie w umyśle klienta takich obrazów, które ukierunkowują go na zachowanie, jakiego pragniemy (kupowanie, próbowanie, angażowanie się, głosowanie itd.). Wykorzystanie odpowiednich i mocnych kombinacji słów wraz z właściwymi pytaniami prowadzi do ukierunkowanego toku myślenia, a ostatecznie do działania klienta zmierzającego do celów, jakie chcemy Osiągnąć.  Ukryta perswazja Spis treści Podziękowania (7) Wstęp (9) 1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie (17) 2. Od "nie" do "tak" (25) 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań (41) 4. Ukryta perswazja: taktyki (63) 5. Słowa ukrytej perswazji (145) 6. Nastawienie na wynik (153) 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii (175) 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji (203) 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji (221) 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi (229) oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji 11. Wszystko razem (245) Dodatek (251) Arkusze robocze ukrytej perswazji Bibliografia (257) Skorowidz (263)
Okładka książki The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

G. Richard Shell i Mario Moussa wiedzą, na czym polega problem trudnego szefa i jakiego wysiłku wymaga przeforsowanie inicjatywy w hierarchicznej organizacji. Doradzali tysiącom menedżerów i przestudiowali dzieje najsłynniejszych osób posiadających wybitną umiejętność perswazji ? od Abrahama Lincolna, Johna D. Rockefellera Jr. O do Andy?ego Grave, Sama Waltona i Bono. Ich czterostopniowy proces zwany ?Woo? jest systematyczną, powtarzalną strategią sprzedawania pomysłów. ?Woo? to zdolność zyskiwania przychylności ludzi bez przymuszania, przy użyciu jedynie inteligentnej perswazji opartej na wzajemnej zależności. Jest to sekret sukcesu w relacjach z współpracownikami i klientami. Pokazuje także, jak menedżerowie korzystają z tej strategii do osiągania celów w swojej codziennej pracy. Shell i Moussa zaczynają podróż od dwóch technik samooceny, które pomogą ci odnaleźć w sobie talent do perswazji. Następnie pokażą, jak zastosować swoje wyjątkowe zdolności w interakcjach z innymi. Twoje ?Woo IQ? wynika ze znajomości swoich mocnych stron i korzystania z nich we właściwym czasie z właściwymi ludźmi. Nieważne, czy jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem, lubisz konkurować czy współpracować, jesteś bardziej intelektualistą czy praktykiem, odkryjesz, że Woo poprawi twoje umiejętności perswazji w każdym obszarze życia. Być może wolałbyś korzystać z książki Sun Tzu The Art.?. Of War (Sztuka Wojenna) aby pokonać swoich wrogów. Jednak jeżeli wolisz przeciągnąć ich na swoją stronę, wybierz The Art.?. Of Woo. OPINIE Zastanów się, jaką potężną mocą będziesz władać, jeżeli nauczysz się używać inteligentnej perswazji w biznesie. Tą mocą jest wiedza o tym, w jaki sposób, zachowując się etycznie, wpływać na ludzi, którzy nas otaczają. Właśnie w tej książce znalazłem praktyczne wskazówki, które zwiększyły moją efektywność menedżerską. - Daniel Jan Kubach, prezes zarządu 4Media Publisher wydawca ?Network Magazyn? Dawno nie spotkałem się z książką, która w sposób tak przystępny i obfity w przykłady z życia wybitnych osobistości przedstawia odkrycia psychologów w zakresie perswazji i wywierania wpływu. Richard Shell i Mario Moussa odsłaniają przed czytelnikami cały proces perswazji ? od wyznaczenia celów poprzez analizę swoich mocnych stron aż po zabezpieczenie podjętych zobowiązań. Autorzy przyrównują perswazję do procesu sprzedaży idei i osadzają ją w kontekście wielu przełomów w historii przedsiębiorczości i polityki. Dlatego też Inteligentna perswazja w biznesie powinna trafić do biblioteczki każdego menedżera i polityka, który chce efektywnie realizować swoje plany, ale także do każdego, kto na co dzień pragnie skutecznie przekonywać innych ludzi do swoich pomysłów. - Jarosław Świątek, Polski Portal Psychologii Społecznej
Okładka książki Molestowanie moralne

33,00 zł 28,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,31 zł

„Jeśli ktoś był już kiedyś przedmiotem ataków osobnika perwersyjnego, rozpoznaje od razu ów zimny ton, który wprawia w stan napięcia i wywołuje lęk. Słowa się tutaj nie liczą, ważna jest zawarta w nich groźba. Dzieci – ofiary rodziców moralnie perwersyjnych – bardzo trafnie opisują zmianę tonu, która poprzedza agresję: »Czasami przy kolacji, gdy zwracał się do moich sióstr, głos jego stawał się bezbarwny i suchy. Wiedziałem od razu, że usłyszę jakieś raniące słowo«”. Autorka jest psychiatrą, psychoanalitykiem, terapeutą oraz specjalistą w dziedzinie wiktymologii. Aktywnie angażuje się w walkę o poszanowanie praw jednostki. Jej książka, nagłośniona przez media i wydana w ponad dwudziestu krajach, wywołała szeroką debatę społeczną. Marie-France Hirigoyen charakteryzuje najczęściej spotykane formy agresji w związku małżeńskim, rodzinie oraz miejscu pracy. Analizuje specyficzny charakter i kolejne fazy relacji perwersyjnej oraz osobowość prześladowcy i ofiary. Refleksja na temat konsekwencji molestowania moralnego kończy się praktycznymi wskazówkami, pozwalającymi ofiarom dostrzegać, analizować i przeciwstawiać się różnym formom przemocy. Książka jest jednocześnie oskarżeniem współczesnego społeczeństwa o tolerancję czy wręcz obojętność wobec tego destruktywnego zjawiska. Ostrzega przed banalizacją tej formy agresji, wymierzonej w godność oraz integralność psychiczną jednostki.
Okładka książki Porozum się albo giń

34,90 zł 23,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,66 zł

Książka przedstawia pełną gamę mechanizmów komunikowania się w świecie przyrody oraz wypowiedzi najlepszych polskich menedżerów, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami na temat zasad skutecznego porozumiewania się stosowanymi w biznesie.
Okładka książki Asertywność, sięgaj po to co chcesz nie raniąc..

34,90 zł 26,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł

Nowe wydanie bestsellera! Ponad milion sprzedanych egzemplarzy! Bezczelna czy pewna siebie? Asertywny czy agresywny? Cienka jest granica pomiędzy tymi postawami. Jak więc wyrażać swoje uczucia i potrzeby, nie raniąc innych? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą autorzy tej książki. Asertywność zapoczątkowała rewolucję w relacjach partnerskich. Psychologowie polecają ją jako najbardziej kompletny, praktyczny i kompetentny kurs asertywności. Najnowsze wydanie zostało poszerzone o nowy materiał: podejmowanie decyzji, aby wyrazić siebie, wyrażanie gniewu, leczenie lęków. Ten przetłumaczony na kilkanaście języków poradnik krok po kroku prezentuje pokonywanie przeszkód na drodze do asertywnego myślenia i działania. Nie daj się! Tak w skrócie można opisać sztukę bycia asertywnym. Przede wszystkim jest to umiejętność tworzenia zdrowych relacji, której trzeba się po prostu nauczyć. A do nauki potrzebny jest DOBRY podręcznik!
Okładka książki Przytul Mnie audiobook
audiobook

39,90 zł 31,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,80 zł

Czy chcesz wzbogacić zdrową relację, odnowić nadwątloną lub uratować tę, która zmierza w złym kierunku? Ci inni ludzie pragniemy miłości na całe życie, wsparcia oraz poza tym przyjaźni. Natomiast zdarza się, że potrzebujemy odrobiny pomocy. Przesłanie Przytul mnie jest zwyczajne: zapomnij o uczeniu się sztuki prowadzenia sporów, analizowaniu własnego wczesnego dzieciństwa, wykonywaniu wielkich romantycznych gestów czy eksperymentowaniu z nowymi pozycjami seksualnymi. Zamiast tego weź się do emocjonalnego wzmacniania prywatnych relacji przez uświadomienie sobie, że ciebie i twojego partnera łączy emocjonalna więź i że jesteś od niego zależny/a w identyczny metodę, w jaki dziecko jest zależne od swego rodzica w dylematach karmienia, ukojenia i bezpieczeństwa. Dzięki opisom przypadków z praktyki dr Johnson, pouczającym radom oraz praktycznym ćwiczeniom możesz nauczyć się, jak opiekować się własną relacją, chronić ją i rozwijać, zapewniając sobie miłość na całe życie. Istnieje jeden obraz miłości, co do którego Hollywood ma rację. Jest to moment, w którym dwoje ludzi patrzy sobie głęboko w oczy, powoli się obejmuje i zaczyna tańczyć razem w idealnej synchronii. W tej samej chwili wiemy, że tych dwoje jest poważnych dla siebie nawzajem, że łączy ich więź. Te ekranowe chwile niemalże nieuchronnie sygnalizują, że para znajduje się na wczesnym, odurzającym etapie romansu. Rzadko ilustrują one bardziej dojrzałą fazę miłości. I tutaj Hollywood się myli. Ponieważ takie momenty intensywnego wyczulenia na siebie i zaangażowania są żywotne w ciągu całej relacji. W rzeczywistości są to charakterystyczne oznaki szczęśliwych, bezpiecznych par. - fragment książki DR SUE JOHNSON jest psycholożką kliniczną, twórczynią Terapii Skoncentrowanej na Emocjach , a ponadto znaną liderką w nowej nauce o relacjach. Autorka czterech książek i licznych artykułów; przeszkoliła tysiące terapeutów w Ameryce Północnej globalnie. Mieszka w Ottawie w Kanadzie.
Okładka książki Psychologia Sprzedaży audiobook
audiobook

39,90 zł 34,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,23 zł

Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży   Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.   Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i zysk w kilka miesięcy albo w kilka tygodni”.   W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.   O AUTORZE Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów z technik sprzedaży. Osobiście przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Z jego treningów korzystają ludzie w prawie każdej branży i osiągają dzięki temu znakomite rezultaty. Tracy napisał 36 książek i wyprodukował ponad 300 programów treningowych audio oraz wideo. Prowadzi inspirujące szkolenia i seminaria w dziedzinach takich jak sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność. Jego najgłośniejsze bestsellery to: Focal Point, Goals!, Create Your Own Future oraz Million Dollar Habits. OPINIE Doskonały program, którego słuchanie pomoże ci stać się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję nieruchomości warte dziesiątki milionów złotych. Program audio jest niesłychanie praktyczny i pozwoli ci zamienić twój samochów w "uniwersytet na kółkach". Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w Polsce. - Marek Stelmaszak przewodniczący rady nadzorczej Brian Tracy International Sp. z o.o. www.briantracy.pl    Spis treści 01. Wprowadzenie 02. Psychologiczna gra sprzedaży 03. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży 04. Dlaczego ludzie kupują 05. Kreatywna sprzedaż 06. Umawiać więcej spotkań 07. Sita sugestii 08. Zamykanie sprzedaży 09.10 sposobów na sukces w sprzedaży    
Okładka książki Przebacz i uwolnij siebie

19,89 zł 12,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,64 zł

Jak on mógł to zrobić? Nigdy jej tego nie wybaczę! To wszystko wina Boga! Nigdy sobie tego nie daruję! Powższe stwierdzenia i wiele im podobnych, słyszę często w wieloletniej pracy z ludźmi. Są one związane z problemem przebaczenia, żalu, winy i odpowiedzialności. Andrzej Burzyński
Okładka książki Inteligencja interpersonalna

39,90 zł 22,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,26 zł

Jak utrzymywać mądre relacje z innymi Wszyscy w taki czy inny sposób współpracujemy z ludźmi; każdy z nas niemal nieustannie ma do czynienia z innymi. Dlatego warto sięgnąć po korzyści ukryte w lekcjach tego niezwykle praktycznego poradnika. Mel Silberman i Freda Hansburg odkrywają tajniki ośmiu podstawowych umiejętności, składających się na inteligencję interpersonalną, oraz proponują skuteczne działania, pomocne w radzeniu sobie we wszelkiego typu kontaktach międzyludzkich - z szefem, współpracownikami, współmałżonkiem, krewnymi i przyjaciółmi. "Inteligencja interpersonalna. Jak utrzymywać mądre relacje z innymi" zawiera praktyczne przykłady, twórcze ćwiczenia i dostarcza narzędzi do ich wykonania. Pomaga tworzyć zdrowe relacje i więzi, porozumiewać się z innymi, prawidłowo odpowiadać na potrzeby otoczenia, a jednocześnie proponować to, co sami mamy do zaoferowania. Inteligencja interpersonalna Spis treści: Wstęp Co to znaczy „utrzymywać mądre relacje" Rozwijanie umiejętności interpersonalnych Jak dobrze radzisz sobie w kontaktach z innymi? Umiejętność interpersonalna 1. Rozumieć innych Umiejętność interpersonalna 2. Jasne wyrażanie się Umiejętność interpersonalna 3. Dbanie o własne potrzeby Umiejętność interpersonalna 4. Wymiana opinii
Bestsellery
Okładka książki Gra życia

39,90 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł
Okładka książki Integralność

29,51 zł
52,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,48 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,51 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,52 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,52 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,88 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,89 zł
Okładka książki Jak czytać ludzi

13,78 zł
19,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,99 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj