KATEGORIE

Kategorie

Polecane kategorie

Okładka książki The making of a status symbol

The making of a status symbol

A business history of Rolex

  • ISBN: 9781526188410
  • EAN: 9781526188410
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Manchester University Press
  • Format: 14.0x21.5cm
  • Język: angielski
  • Liczba stron: 262
  • Rok wydania: 2025
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 85,64
     zł
    Cena detaliczna:  106,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,64
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Discover the fascinating story behind Rolex, the world's most iconic luxury watch brand. In The making of a status symbol, acclaimed business historian Pierre-Yves Donzé offers a captivating and deeply researched exploration of how a small Swiss watch company transformed itself into a global emblem of success, wealth and prestige. Challenging the myth that Rolex's dominance is solely due to superior craftsmanship, Donzé reveals the brand's strategic partnership with an American advertising agency and its genius for storytelling, which allowed it to turn a simple timepiece into a powerful status symbol. Spanning the twentieth century, this book provides a compelling case study of how creative industries have shaped consumer culture and the global luxury market. This book is a must-read for anyone fascinated by fashion and luxury, the evolution of consumer culture or the power of branding. Whether you're a scholar, student or general reader intrigued by the enduring allure of Rolex, The making of a status symbol offers an engaging and insightful journey through the history of a brand that has become synonymous with excellence and success.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj