KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

87,94 zł
126,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,42 zł

41,87 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,67 zł

95,63 zł
137,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,87 zł

95,63 zł
137,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,87 zł

81,15 zł
119,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,15 zł

84,02 zł
104,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,22 zł

80,64 zł
94,01 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,94 zł

45,36 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,61 zł

47,20 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,48 zł

51,13 zł
64,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32 zł

67,61 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,61 zł
Okładka książki Zielony łańcuch dostaw Zarządzanie, pomiar, ocena

90,00 zł 74,67 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,67 zł

Monografia w sposób kompleksowy przybliża problematykę zarządzania zielonym łańcuchem dostaw. W kolejnych rozdziałach opracowania prezentowane są: teoretyczne aspekty zielonego łańcucha dostaw, instrumenty i narzędzia wykorzystywane w pomiarze łańcucha dostaw, rozwiązania dynamizujące i stymulujące procesy w łańcuchu dostaw oraz wieloaspektowa ocena funkcjonowania zielonego łańcucha dostaw w kontekście nowego modelu biznesowego przedsiębiorstw. W monografii postuluje się zmianę podejścia z tradycyjnego na rzecz nowego, uwypuklającego - obok kosztów, jakości i czasu - element ochrony środowiska. Książka stanowi cenne źródło wiedzy zarówno dla teoretyków, jak i praktyków zainteresowanych problematyką zarządzania łańcuchem dostaw. Zarówno w Polsce, jak i na świecie rośnie zainteresowanie zarządzaniem zielonymi łańcuchami dostaw. Książka wyróżnia się logiką generalnego wywodu. Konstrukcja pracy jest przejrzysta. Za trafne posunięcie należy uznać odniesienie omawianych zjawisk i problemów do modeli biznesowych (...). W książce bardzo jasno zaprezentowano problemy oceny zielonych łańcuchów dostaw. Wyniki badań są bardzo interesujące, tworzą one przejrzysty obraz „zazielenienia" łańcuchów dostaw. Z recenzji prof. dr. hab. Marka Ciesielskiego, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Monografia ma charakter systematyzujący dorobek naukowy oraz przedstawia wyniki badań własnych (...). Zawiera próbę autorskiego zdefiniowania teoretycznych podstaw zielonego łańcucha dostaw oraz zasad jego zarządzania. W pracy wykazano, że zrealizowane zadania badawcze wypełniają lukę naukowo-badawczą w zakresie zapotrzebowania na informacje ogniskujące się wokół problematyki związanej z budową i oceną zielonego łańcucha dostaw, a także metod i instrumentów jego funkcjonowania, barier i korzyści wynikających z implementacji nowej strategii biznesu. Z recenzji dr. hab. inż. Krzysztofa Witkowskiego, prof. Uniwersytetu Zielonogórskiego
Okładka książki Nauki o zarządzaniu w odmiennych kontekstach badawczych

39,90 zł 35,68 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,68 zł

Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia oraz związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność stosowanych narzędzi i metod zarządzania - niezależnie od sektora, w ramach którego funkcjonują organizacje. Dynamika obserwowanych zmian, ich zakres, szybkość czy nieprzewidywalność wymuszają na organizacjach konieczność sięgania po nowe rozwiązania, dotychczas kojarzone jedynie ze światem organizacji gospodarczych. Celem niniejszej monografii jest prezentacja najnowszych trendów, koncepcji i modeli, tworzonych po to, aby rozwiązywać problemy występujące w organizacjach działających właśnie w odmiennych kontekstach badawczych. Składa się ona z dwunastu rozdziałów poświęconych problematyce zarządzania organizacjami, zarówno podmiotami publicznymi, jak i przedsiębiorstwami, ze szczególnym uwzględnieniem szkół wyższych oraz instytucji ochrony zdrowia.
Opakowanie Zarządzanie podmiotem leczniczym

183,99 zł 172,56 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 157,85 zł

Jest to przewodnik na drodze doskonalenia zarządzania organizacjami świadczącymi usługi medyczne, ze szczególnym przeznaczeniem dla personelu medycznego i managerów podmiotów leczniczych."Zarządzanie podmiotem leczniczym" to nowoczesna publikacja, która za punkt wyjścia przyjmuje marketing relacyjny, następnie przechodzi do kształtowania kultury organizacji i marketingowego zarządzania jakością, by na koniec pokazać istotę budowania wartości z klientem.Po przedstawieniu uwarunkowań funkcjonowania podmiotów świadczących usługi medyczne, wprowadza Czytelnika w zagadnienia zarządzania marketingowego, następnie jakości w usługach medycznych, kultury organizacji świadczącej usługi medyczne i dalej kieruje się w stronę wartości usługi.Pozycja zapewnia fachowe przedstawienie kwestii związanych z zarządzaniem gospodarką finansową, a w jej ramach zagadnień finansowania świadczeń i alokacji środków finansowych w systemie.Mając na uwadze praktyczny charakter publikacji, wybrano najważniejsze wątki dotyczące aspektów prawnych.Publikacja jest przeznaczona dla:- studentów na kierunkach związanych z zarządzaniem w ochronie zdrowia,- słuchaczy studiów podyplomowych i managerskich, MBA i dla kadry medycznej,- personelu pielęgniarskiego jako lektura podstawowa w ramach kursów kwalifikacyjnych i specjalizacji w dziedzinie "Organizacja i Zarządzanie",- osób zajmujących kierownicze stanowiska w zakładach opieki zdrowotnej.Informacja o autorze/ redaktorze:Prof. nadzw. dr hab. Monika Dobska - pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz konsultant ds. marketingu i zarządzania przez jakość w usługach medycznych. Kierownik Studiów podyplomowych: Zarzadzanie w opiece zdrowotnej, Menadżer w opiece zdrowotnej. Wykładowca studiów podyplomowych i MBA z zakresu systemu zarządzania przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej. Autorka i współautorka ponad 100 publikacji w tym szeregu z zakresu zarządzania w zakładach opieki zdrowotnej.
Okładka książki CZWARTA REWOLUCJA PRZEMYSŁOWA

44,90 zł 30,89 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

Klaus Schwab, światowej sławy ekonomista, założyciel i prezes Światowego Forum Ekonomicznego, uważa, że chociaż czwarta rewolucja przemysłowa pod względem skali, zakresu i złożoności jest odmienna od wszystkiego, z czym dotąd mieliśmy do czynienia, to ciągle jeszcze mamy szansę wpływać na jej przebieg. Ta rewolucja, zdaniem Autora, w sposób zasadniczy zmieni nasz sposób życia i pracy. Charakterystyczne dla niej nowe technologie, łączące świat fizyczny, cyfrowy i biologiczny, wpłyną na wszystkie dyscypliny nauki i gospodarki, na branże przemysłowe i na rządy, rzucą wręcz wyzwanie samemu pojmowaniu człowieczeństwa. Sztuczna inteligencja – w postaci superkomputerów, dronów i wirtualnych asystentów aż po druk 3D, sekwencjonowanie DNA, inteligentne termostaty, przenośne czujniki czy mniejsze od ziarnka piasku mikroczipy – już nas otacza. To jednak dopiero początek coraz pełniejszego wykorzystania choćby nanomateriałów czy drukarek 3D. A już myślimy o 4D i "inteligentnych fabrykach", w których systemy produkcji są koordynowane wirtualnie na skalę światową, czy o wszczepialnych mobilnych telefonach, wykonanych z biosyntetycznych materiałów. Charakteryzując kluczowe technologie napędzające tę rewolucję, Schwab wskazuje na najważniejsze konsekwencje, także negatywne, jakie wynikać z tego mogą dla rządów, świata biznesu, społeczeństwa obywatelskiego oraz zwykłych ludzi. Przekonany, że stoimy wobec nieporównywalnego z niczym w historii doświadczenia, przedstawia śmiałe propozycje, jak za tymi zmianami nadążać i jak z nich właściwie korzystać, by zapewnić sobie i następnym pokoleniom lepszą przyszłość – taką, w której wynalazcy nie będą przekraczali granic etycznych, technologie będą raczej wspierały ludzi, zamiast ich zastępować, a postęp będzie służył społeczeństwu, a nie je niszczył. Aby to stało się możliwe, wszyscy muszą tego chcieć, przekonuje Klaus Schwab w swojej książce. Intelektualna nośność "Czwartej rewolucji przemysłowej", jej klarowny język, logiczna i przejrzysta kompozycja czynią lekturę książki satysfakcjonującą dla wszystkich adresatów – zarówno dla ekonomistów, technokratów, menedżerów przemysłu, przedstawicieli biznesu, jak i dla nieprofesjonalnych czytelników, których ambicją jest pełniejsze rozumienie współczesnego świata i świadoma w nim obecność. O autorze: Profesor Klaus Schwab urodził się w 1938 r. w Ravensburgu (Niemcy). Jest założycielem i prezesem Światowego Forum Ekonomicznego, międzynarodowej organizacji na rzecz współpracy publiczno-prywatnej, która jest znana przede wszystkim ze swych dorocznych spotkań odbywających się w Davos. Forum, utworzone w 1971 r. jako fundacja non-profit, z siedzibą w Genewie, angażuje najwybitniejszych przywódców politycznych, biznesowych i społecznych w kształtowanie globalnej, regionalnej i przemysłowej agendy. Jest niezależną, bezstronną i niepowiązaną z żadnymi czynnikami organizacją. Zatrudnia ponad 600 osób w centrali w Genewie oraz biurach w Nowym Jorku, Pekinie i Tokio. W roku 1998 profesor Schwab i jego żona Hilde utworzyli fundację swojego imienia na rzecz społecznej przedsiębiorczości. Jej celem jest wyszukiwanie, rozpoznawanie i upowszechnianie inicjatyw z zakresu przedsiębiorczości społecznej, które wydatnie przyczyniają się do poprawy jakości życia i które można wykorzystać na skalę globalną. Fundacja wspiera ponad 350 tego typu przedsiębiorców społecznych z całego świata. Profesor Klaus Schwab otrzymał stopień doktora (summa cum laude) nauk ekonomicznych uniwersytetu we Fryburgu i nauk inżynierskich Szwajcarskiego Federalnego Instytutu Technologii. Uzyskał też magisterium z administracji publicznej Kennedy School of Government uniwersytetu harvardzkiego. Został uhonorowany licznymi międzynarodowymi i krajowymi odznaczeniami.
Okładka książki Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

69,90 zł 41,05 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,35 zł

Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
Okładka książki PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA W BIZNESIE ISTOTA UWARUNKOWANIA BADANIA

84,00 zł 67,86 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,18 zł

Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi. Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cechuje dobrego oraz skutecznego mówcę?By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego oraz doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne prezentacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki oraz zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej wykorzystuje własne doświadczenia nabyte podczas wielu prezentacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych.W dwóch częściach podzielonych na sześć rozdziałów autor omawia istotę prezentacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie oraz rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy. Trzecia część stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania oraz przeprowadzania prezentacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej prezentacji multimedialnej.Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie. Książka powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie swoich umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to nadal wyzwanie.
Okładka książki EKONOMETRIA

74,90 zł 50,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,59 zł

Ekonometria to podręcznik prezentujący szeroki wachlarz metod ekonometrycznych. Zawiera opis zarówno tradycyjnych metod estymacji, testów i procedur, jak i najnowszych osiągnięć. Wykład jest prowadzony nowocześnie, przejrzyście i zgodnie z aktualnymi tendencjami światowymi. Autor wprowadza Czytelnika w świat ekonometrii stopniowo, zaczynając od statycznego modelu regresji liniowej z jedną zmienną objaśniającą, aby później przejść do przypadku wielu zmiennych, a następnie modeli wielorównaniowych. Wyczerpująca dyskusja dotyczy modeli dynamicznych i hipotez zagnieżdżonych. Odrębny rozdział został poświęcony symulacjom i analizie właściwości układów równań. Dużo miejsca zajmują zagadnienia prognozowania, w tym zwłaszcza na podstawie modeli wielorównaniowych. Dwa ostatnie rozdziały dotyczą konstrukcji modeli i weryfikacji hipotez na podstawie szeregów generowanych przez niestacjonarne procesy stochastyczne, które dominują w obszarze ekonomii.Ekonometria nawiązuje do innych książek Autora, ale jest zupełnie nową pozycją na rynku wydawniczym, adresowaną do pracowników naukowych oraz studentów wszystkich kierunków ekonomicznych, a także praktyków wykorzystujących metody ekonometryczne w procesie podejmowania decyzji.
Okładka książki ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI KONCEPCJE PRAKTYKI WYZWANIA

69,90 zł 47,32 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32 zł

Wiedza, umiejętności, zdolności, zdrowie, motywacja i wyznawane wartości przez osoby świadczące pracę decydują o ich zatrudnialności, stanowią źródło konkurencyjności organizacji oraz pomyślności regionów i krajów. Upowszechnianie się tego faktu w świadomości społecznej prowadzi do wzrostu profesjonalizmu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, które ewoluuje od rutynowego administrowania w kierunku zrównoważonego zarządzania, integrującego w strategiach i metodach rozwiązywania kwestii HR aspekty ekonomiczne, społeczne i ekologiczne.Zarządzanie zasobami ludzkimi, jako dziedzina badań oraz wdrożeń praktycznych rozwiązań dotyczących funkcjonowania ludzi w organizacji i na rynku pracy, jest związane z wieloma wyzwaniami, które determinują jego obecny i przyszły rozwój. Zaliczyć do nich należy zmiany technologiczne, które zmieniają charakter pracy oraz polityki i praktyki HR, czyniąc je coraz bardziej sieciowymi, zdalnymi i wirtualnymi. Zmiany demograficzne, generacyjne, w połączeniu z rosnącą mobilnością na rynkach pracy, to kolejne wyzwanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, które wiąże się z rosnącą różnorodnością. Należy też pamiętać o presji płynącej z rynków pracy na wzrost efektywności pracy, optymalizację kosztów i innowacyjność usług HR.Zasygnalizowane powyżej kwestie stanowią przedmiot rozważań w książce, w której autor przedstawia problematykę zarządzania zasobami ludzkimi całościowo, łącząc jego teoretyczne i praktyczne aspekty oraz podkreślając znaczenie kontekstu w rozwijaniu teorii i doskonaleniu praktyki w tej dziedzinie zarządzania.Książka jest przeznaczona dla osób prowadzących badania w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, studentów ekonomii, zarządzania, socjologii na wyższych uczelniach różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów dla menedżerów, kadry zarządzającej, pracowników i innych praktyków HR.
Okładka książki Biurokracja Biblioteka Rządzących i Rządzonych Tom 3

38,90 zł 23,54 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,54 zł

Posada państwowa dobra pensja wypłacana na czas, stosunkowo niska odpowiedzialność, dość wąski zakres obowiązków, a w wielu przypadkach możliwość dodatkowego, nieopodatkowanego zarobku to marzenie prawie każdego z nas.Wydaje się zatem, że gdyby wszyscy pracowali na posadach państwowych osiągnęlibyśmy pełnię szczęścia.W wydanej w 1944 roku książce Biurokracja Ludwig von Mises udowadnia, że stanie się coś wręcz zupełnie przeciwnego. Socjalizm, czyli powszechne zatrudnienie na etacie prowadzi bowiem do katastrofy, i to w dwóch wymiarach. Równocześnie atakuje jednostki i całe społeczeństwo. Jednostki stają się coraz bardziej bierne i niesamodzielne, a społeczeństwo coraz mniej produktywne.Historia potwierdziła, że Mises miał rację. W Unii Europejskiej jak hydra rozrasta się biurokracja, coraz bardziej krępująca swych poddanych kajdanami przepisów, które jak zwykle w teorii mają zapewnić bezpieczeństwo i dobrobyt, a jak zwykle w praktyce prowadzą do niedostatku zasobów.Książkę Misesa wieńczy wniosek: Istnieje tylko jedna dostępna broń przeciw całemu temu szaleństwu: jest nią rozum. Po prostu potrzebny jest nam zdrowy rozsądek, by uchronić człowieka przed staniem się ofiarą złudnych fantazji i pustych haseł. No cóż, miejmy nadzieję, że Mises się nie myli i w końcu kiedyś dojdzie do triumfu rozumu nad emocjami.
Okładka książki Kapitały przemysłu filmowego

64,00 zł 51,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,43 zł

Co to znaczy produkować filmy? Jak handluje się filmami w Ameryce, a jak w Europie? Jaką rolę w kinematograficznym pejzażu odgrywają Chiny? Czy rywalizacja mocarstw na polu produkcji audiowizualnych odzwierciedla znacznie poważniejsze konflikty polityczne i kulturowe? Na te i inne pytania odpowiada książka Marcina Adamczaka, poświęcona kinu w optyce rynkowej i instytucjonalnej. Autor podejmuje m.in. takie tematy jak handel filmami na światowym rynku, festiwale i reguły rozpowszechniania filmów, dominacja amerykańskiego przemysłu filmowego, funkcjonowanie europejskiego subsystemu filmowego czy umacniająca się rola Chin w świecie produkcji filmowej. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kursów akademickich dotyczących filmu, procesów globalizacji czy kultury współczesnej. Może także być lekturą dla pasjonatów kina, którzy chcieliby poznać kulisy funkcjonowania przemysłów filmowych.
Okładka książki Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

84,00 zł 67,86 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,68 zł

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Okładka książki Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat

39,90 zł 31,87 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł

Czy firma może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej lub o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się utrzyma, czy to tylko chwilowa moda? Czy trzeba poznać mechanizmy tradycyjnej przedsiębiorczości zanim rzucimy się w wir przedsiębiorczości społecznej? Gdzie działać, żeby najlepiej pomóc? Jak zbudować swoją karierę tak, aby na poziomie jednostki zmaksymalizować oddziaływanie społeczne? Jesteśmy przekonani, że te pytania odnoszą się do pokolenia poszukującego sensu, wyników i niezależności. Nasza książka jest swego rodzaju odpowiedzią, będąc owocem spotkań z przedsiębiorcami społecznymi oraz współpracy z rozmaitymi „zaangażowanymi” menedżerami w dużych firmach. Nie aspirujemy do tego, by wyczerpująco odpowiedzieć na powyższe pytania. Próbujemy raczej dostarczyć konkretne przykłady działań przedsiębiorców, którzy wprowadzają innowacje z korzyścią dla społeczeństwa po to, by pokazać, że każdy może zostać inicjatorem zmian. Niewielu młodych ludzi kwestionuje dominujące modele ekonomiczne, a jeszcze mniej przechodzi do działania. Tą książką chcielibyśmy ich do tego zachęcić. Autorzy
Okładka książki Techniki negocjacyjne

45,00 zł 34,52 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,36 zł

Książka poświęcona została w całości perswazji, na jaką jesteśmy narażani każdego dnia. Autor (zawodowy negocjator i aktywny trener biznesu), opisuje ponad 130 technik wywierania wpływu i nie namawia do stosowania żadnej z nich. Książka jest o tyle niezwykła, że w praktyczny sposób pokazuje jak rozpoznawać i jak się bronić kiedy jesteśmy poddawani perswazji. To świat perswazji, który można potraktować z przymrużeniem oka. Choć tytuł brzmi prowokująco – autor próbuje uświadomić czytelnika, że każdy z nas stosuje nawet najbardziej wysublimowane techniki negocjacyjne, tylko bez świadomości. Nie istnieje żaden magiczny zestaw technik negocjacyjnych, które są w stanie zapewnić sukces w każdych negocjacjach. Główne przesłanie książki opiera się na dwóch, prostych filarach : - Nie nastawiaj się na stosowanie technik, ale naucz się je rozpoznawać aby móc się przed nimi obronić jeśli będziesz musiał. - Nie przywiązuj się do ulubionych i sprawdzonych technik bo one tylko ograniczają twoją możliwość postrzegania prawdziwej rzeczywistości. Pisząc te słowa, autor przysłowiowo „mruga okiem” do czytelnika, uśmiechając się przy tym jak prosto jest nadawać nazwy zjawiskom i procesom, które mają miejsce w czasie negocjacji. Część technik, które zostały opisane w książce – są powszechnie znane a inne - zostały stworzone i są tylko odzwierciedleniem powszechnie występujących sytuacji, które mogą się zdarzyć w czasie procesu negocjacyjnego. Autor w przejrzysty sposób, próbuje uświadomić czytelnikowi, iż my wszyscy, z definicji mamy problemy z: zadawaniem pytań, słuchaniem ze zrozumieniem, mówieniem „nie” i zachowaniem w czasie ciszy. Wystarczy tylko złamać ten schemat aby zostać najskuteczniejszym negocjatorem na świecie. Punkt widzenia autora może wydawać się interesujący i zaskakujący jak na osobę, która jest zawodowym negocjatorem i od prawie 20 lat na co dzień jest poddawana perswazji. Książka ma na celu z jednej strony pobudzić czytelnika do zastanowienia się nad wszechstronnie występującymi, prostymi narzędziami perswazji a zawodowym negocjatorom uświadomić, że nie ma sytuacji, w której jesteśmy w stanie mieć wszystko pod kontrolą. Autor skupia się głównie na własnych doświadczeniach oraz obserwacjach płynących z przeprowadzonych procesów negocjacyjnych i relacjach uczestników szkoleń opowiadających o swoich historiach.
Okładka książki Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa.. Odpowiedzi 2018

14,55 zł 13,21 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,21 zł

Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
Okładka książki Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w... 2018

33,60 zł 30,51 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,51 zł

O książce: Książka Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie przeznaczona jest dla osób zdobywających zawód technika administracji, które chcą przygotować się do egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację A.68/AU.68. Mogą z niej korzystać zarówno słuchacze szkół policealnych, zawodowych kursów kwalifikacyjnych, jak również osoby przygotowujące się do egzaminu samodzielnie. Książka zawiera łącznie 600 zadań testowych i 13 zadań praktycznych, które obejmują zagadnienia, jakie mogą wystąpić na egzaminie zawodowym potwierdzającym kwalifikację A.68/AU.68 i ma 314 stron. Książka składa się z czterech części: część I stanowi repetytorium, czyli powtórzenie najważniejszych zagadnień potrzebnych do przygotowania się do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik administracji (pełny zakres materiału z kwalifikacji A.68/AU.68 zawarty jest w wydanych przez Wydawnictwo „Ekonomik” – Jacek Musiałkiewicz podręcznikach do tego zawodu); część II zawiera 11 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru; część III obejmuje 9 zadań praktycznych; cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego oraz testu. Odpowiedzi do testów, zadań praktycznych i arkuszy egzaminacyjnych, zawartych w niniejszym opracowaniu, zostały wydane w odrębnej książce Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie. Odpowiedzi.
Okładka książki FISZKI JAK OPOWIADAĆ DOBRE HISTORIE

39,00 zł 29,51 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,51 zł

To nie jest kolejny poradnik o roli historii w prezentacjach i wystąpieniach. To narzędzie edukacyjne, którego natychmiast użyjesz w swojej pracy.Fiszka po fiszce wytrenujesz nową kompetencję i przykujesz uwagę słuchaczy. Tylko niezbędna, sprawdzona teoria i praktyczne ćwiczenia. Bo storytelling to nie bajanie. To technika, którą można i warto! wytrenować. Rozwiń się. Teraz!
Okładka książki CD MP3 MÓJ SZEF JEST IDIOTĄ
audiobook

34,90 zł 20,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,40 zł

Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać.Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy?Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie.Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechemPewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami?Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia.Wystarczy tylko trochę zdrowego rozsądku.
Okładka książki Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

49,00 zł 29,74 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,35 zł

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia: • ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM • ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO • TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ • TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ I CIĄGŁOŚĆ HANDLU • ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM A SPOŁECZEŃSTWEM • OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH • PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH • INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE
Okładka książki Determinanty aktywności na rynku fuzji i przejęć..

55,00 zł 38,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,32 zł

Kupowanie się nawzajem, łączenie czy nawiązywanie strategicznej współpracy przez firmy stało się w ostatnich latach zjawiskiem powszechnym, stanowiącym codzienny element życia gospodarczego. Obserwatorzy rynku fuzji i przejęć czyli rynku, na którym zachodzą transakcje nabywania praw do sprawowania kontroli nad przedsiębiorstwami, dostrzegli, że popularność podejmowania działań z tego obszaru jest silnie zróżnicowana w czasie. Na światowych rynkach występują okresy, w których skala realizacji tego rodzaju transakcji przyjmuje takie rozmiary, że określane są mianem „fal fuzji i przejęć”. Co leży u podstaw cyklicznego powtarzania się tego zjawiska? Dlaczego niekiedy na rynku pojawia się moda na przejmowanie kontroli nad konkurentami? Finansiści poszukują odpowiedzi na te pytania od blisko 100 lat. Na najbardziej rozwiniętych rynkach kontroli, takich jak Stany Zjednoczone czy Wielka Brytania, przeprowadzono badania, na podstawie których sformułowano kilka teorii i poglądów. Do tej pory jednak uwaga badaczy nie skupiała się na wschodzących rynkach fuzji i przejęć. Książka „Determinanty aktywności na rynku fuzji i przejęć w Polsce” ma pionierski charakter z uwagi na zogniskowanie na rynku polskim. Pomimo faktu, że Polska stanowi najistotniejszy rynek fuzji i przejęć w skali Europy Środkowo-Wschodniej nie zrealizowano wcześniej kompleksowych badań nad determinantami rozwoju i poziomu aktywności na rynku kontroli. Wyniki przeprowadzonego badania potwierdziły, że czynniki z otoczenia przedsiębiorstw mogą wpływać na podejmowane przez nie decyzje w zakresie konsolidacji, a ponadto, że sposób oddziaływania zewnętrznych determinantów na aktywność na rynku fuzji i przejęć w Polsce jest odmienny niż na rozwiniętych rynkach kapitałowych. Niniejsza książka zawiera m.in.: -kompleksowe studium funkcjonowania rynku fuzji i przejęć w Polsce z klasyfikacją istniejących form transakcji transferu kontroli nad przedsiębiorstwami; -gruntowną analizę rozwoju rynku fuzji i przejęć w Polsce; -klasyfikację i krytyczną analizę dorobku naukowego w zakresie determinantów aktywności na rynku fuzji i przejęć; -identyfikację czynników, które wpłynęły na rozwój rynku fuzji i przejęć w Polsce. W książce przedstawiono dostosowany do warunków polskich model pozwalający oszacować aktywność na rynku fuzji i przejęć, będący użytecznym narzędziem wspomagającym decyzje strategiczne kadry menadżerskiej odnośnie kierunków rozwoju przedsiębiorstw, jak również decyzje inwestycyjne inwestorów funkcjonujących na rynku kapitałowym.
Okładka książki Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google
audiobook

34,90 zł 20,63 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,63 zł

Bestseller New York TimesaAmazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.Prawie każdy się myli.Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję uciekaj albo walcz i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości.Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -Publishers Weekly, Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017.Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej. - Philip Elmer-De Witt, FortuneScott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie. - Joanne Tombrakos, Huffington Post
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,63 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,69 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 120,73 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,02 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,58 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,18 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj