KATEGORIE [rozwiń]

Antoni Benedikt

Okładka książki Asertywność. Skuteczna komunikacja w biznesie

65,00 zł 46,56 zł


W rozmowach czy w sporach często słyszymy: Nie daj się! Bądź asertywny!.Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców.Antoni Benedikt pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce Asertywność. Skuteczna komunikacja w biznesie zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej w domu, w firmie, w biznesie. Skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, których praca wymaga dobrej prezencji, komunikatywności, refleksu sytuacyjnego oraz umiejętności skutecznego wywierania wpływu na innych słowem dla osób, które pracują w kontakcie z innymi ludźmi, czyli menedżerów, kierowników działu sprzedaży, pracowników socjalnych, nauczycieli i wielu innych.Książka, oprócz teorii, pełna jest przykładów zastosowania skutecznej asertywności w praktyce. Jeśli chcesz odnosić sukcesy w życiu i w biznesie naucz się być asertywnym! I o tym właśnie jest ta książka. Miłej lektury!
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa w reklamie

65,00 zł 46,56 zł


Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem( język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego. Niezbędną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telwwizji, radia,kreacji w sieci, itp.Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących. Jak sam Czytelniku widzisz,to świetna pozycja do biblioteki menedżera. Zapraszam do lektury.
Okładka książki Lobbing jako proces komunikacji

45,00 zł 32,24 zł


„Lobbing jako proces komunikacji” - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Polsce pojęcie lobbingu jest stosunkowo nowe, słabo znane i potocznie postrzegane raczej negatywnie. Między innymi i z tych powodów lobbing nie doczekał się dotychczas specjalnego opracowania na gruncie języka polskiego, a pozycja ta właśnie tę lukę wypełnia. We współczesnym świecie w niemal każdym systemie politycznym można zaobserwować samoistne organizowanie się grup interesu w celu wpływania na proces podejmowania decyzji oraz osiąganie zaplanowanych korzyści w wyniku realizacji tego wpływu. W miarę jak ludzie stają się coraz bardziej wykształceni, a wiedza i informacja są powszechnie dostępne, liczba osób dostrzegających, że na scenie narodowej, a często ponadnarodowej, zapadają decyzje mające doniosły wpływ na ich codzienne życie, niezmiernie wzrasta. To powoduje, że chcąc mieć wpływ na treść podejmowanych decyzji, pojedynczo czy też w grupie, rozpoczynają określone działania. Komunikują się ze sobą, a sposoby komunikowania się w w działaniach lobbingowych są przedmiotem badań ich przejrzystości, uczciwości. Każdy, kto interesuje się polityką, jest politykiem czy ma zamiar studiować politologię, książkę tę powinien mieć na swojej półce. Po to między innymi, by w przyszłych działaniach lobbingowych nie być posądzonym o zwykłe łapówkarstwo.
Okładka książki Mowa ciała

29,00 zł 19,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

O czym świadczy założenie przez promotora obu rąk z tyłu głowy? Czy dzięki pozycji nóg można określić samopoczucie i myśli partnera rozmowy? O czym „mówią” nadgarstki kobiety czy włożenie kciuków za pasek przez mężczyznę? Mowa ciała ma wielkie znaczenie! Niestety, nie wszyscy potrafimy poprawnie ją odczytywać. Antoni Benedikt podjął próbę przybliżenia znaczeń gestów młodym ludziom. Jego Mowa ciała to świetny poradnik dla osób dopiero wkraczających w dorosłe życie – zdających maturę, studiujących, szukających pracy, przeżywających pierwsze zauroczenie, pragnących zmienić stan cywilny. Autor w sposób bardzo bezpośredni, szczery, „ludzkim językiem” omawia w tej książce wszelkie gesty mające znaczenie w codziennych zmaganiach się z rzeczywistością. Udziela mnóstwa niezwykle pożytecznych rad ułatwiających obcowanie z rozmaitymi osobami na różnych płaszczyznach – czy to towarzyskiej, czy zawodowej. Przedstawia podstawowe zasady savoir-vivre’u. Ta książka to wręcz doskonały przewodnik. Można się z niej dowiedzieć, jak zachować się podczas rozmowy o pracę, jakich gestów unikać na randce i po czym poznać, że osoba, z którą rozmawiasz, jest Tobą zainteresowana. Bez wątpienia "Mowa ciała" powinna znaleźć się w biblioteczkach wszystkich młodych ludzi (także tych młodych duchem!).
Okładka książki Asertywność skuteczna komunikacja w biznesie

29,00 zł 19,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Skuteczna komunikacja w biznesie zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej - w domu, w firmie, w biznesie. Skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, których praca wymaga dobrej prezencji, komunikatywności, refleksu sytuacyjnego oraz umiejętności skutecznego wywierania wpływu na innych -słowem dla osób, które pracują w kontakcie z innymi ludźmi, czyli menedżerów, kierowników działu sprzedaży, pracowników socjalnych, nauczycieli i wielu innych.
Okładka książki Asertywność jako proces skutecznej komunikacji

29,00 zł 18,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W rozmowach czy w sporach często słyszymy: `Nie daj się! Bądź asertywny!`. Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców. Doktor Antoni Benedikt - pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce `Asertywność jako proces skutecznej komunikacji` zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej - w domu, w firmie, w biznesie. Skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, których praca wymaga dobrej prezencji, komunikatywności, refleksu sytuacyjnego oraz umiejętności skutecznego wywierania wpływu na innych - słowem dla osób, które pracują w kontakcie z innymi ludźmi, czyli menedżerów, kierowników działu sprzedaży, pracowników socjalnych, nauczycieli i wielu innych. Książka, oprócz teorii, pełna jest przykładów zastosowania skutecznej asertywności w praktyce. Jeśli chcesz odnosić sukcesy w życiu i w biznesie - naucz się być asertywnym! I o tym właśnie jest ta książka. Miłej lektury!  
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj