KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

57,23 zł
82,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,08 zł

45,36 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,61 zł

45,36 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

47,67 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,66 zł

42,36 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,14 zł

55,07 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

55,07 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

47,20 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł

31,44 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

32,63 zł
59,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,47 zł
Okładka książki Jak upadają giganci

44,90 zł 35,37 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37 zł

Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec. Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają? Czy upadek można przewidzieć i czy można go uniknąć? Jak nisko musi upaść firma, żeby znaleźć się na drodze prowadzącej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposób może zmienić kurs, na którym się znajduje? W książce „Jak upadają giganci” Collins szuka odpowiedzi na te pytania, dając przywódcom firm opartą na solidnych podstawach nadzieję, że mogą się nauczyć zapobiegać upadkom i odwracać niekorzystny bieg zdarzeń. W czasie projektu badawczego realizowanego przez cztery lata Collins odkrył pięć etapów zbliżania się do upadku: Etap pierwszy: Pycha będąca wynikiem sukcesu. Etap drugi: Chaotyczne sięganie po więcej. Etap trzeci: Negowanie ryzyka i zagrożenia. Etap czwarty: Rozpaczliwe szukanie ratunku. Etap piąty: Odejście w niebyt lub nieistotność. Dzięki zrozumieniu poszczególnych etapów liderzy firm mogą znacznie ograniczyć ryzyko upadku na samo dno. Wybitne firmy potrafią się podnieść nawet po najdotkliwszym upadku. Każda instytucja bez względu na jej wielkość jest narażona na upadek. W przyrodzie nie ma żadnego prawa mówiącego o tym, że najsilniejsi będą tkwili na szczycie w nieskończoność. Każdy może upaść i nieuchronnie do tego dojdzie. Z badań prowadzonych przez Collinsa wynika jednak, że niektóre firmy nawet po osiągnięciu etapu czwartego potrafią się odrodzić, a w pewnych przypadkach stać się nawet silniejsze niż przedtem. Okazuje się, że upadek jest w dużej mierze krzywdą, którą firmy same sobie wyrządzają, a klucz do odrodzenia znajduje się w naszych rękach. Nie jesteśmy zakładnikami okoliczności, historii ani nawet dotkliwych porażek poniesionych w drodze na szczyt. Nadzieja nie gaśnie, dopóki ostatecznie nie wypadniemy z gry. Giganci upadają, ale też często udaje im się powstać z kolan. *** Jim Collins jest badaczem przedsiębiorstw – wielkich, dobrych, słabych i upadłych – zarówno tych dopiero rozpoczynających działalność, jak i tych chlubiących się stupięćdziesięcioletnią tradycją. Jest autorem bestsellera „Od dobrego do wielkiego” oraz współautorem „Wizjonerskich organizacji”. Naucza przywódców z sektora korporacyjnego i społecznego. O jego dokonaniach pisano w „Fortune”, „BusinessWeek”, „The Economist”, „USA Today” i „Harvard Business Review”.
Okładka książki Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

49,00 zł 34,05 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,24 zł

Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczególności marketingowej, turystycznej i leczniczej. Działalność usługowa jest ważnym filarem funkcjonowania współczesnych gospodarek. W Polsce ten rodzaj działalności jest przyporządkowany do trzeciego sektora gospodarki, czyli sektora usług, który obejmuje różne rodzaje aktywności, m.in. transport, handel, turystykę, ochronę zdrowia czy szkolnictwo wyższe. Jednak taka heterogeniczność usług wpływa na złożoność tego rodzaju działalności oraz wzrost konkurencyjności. W związku z tym podmioty świadczące usługi potrzebują odpowiedniego instrumentarium wspierającego zarządzanie oraz proces podejmowania decyzji, aby w efekcie maksymalizować zyski (w krótkim okresie) czy wartość (w długim okresie). W praktyce gospodarczej taką rolę pełni rachunkowość zarządcza z jej określonymi narzędziami i metodami. W książce zaprezentowano ogólne spojrzenie na rachunkowość zarządczą, omawiając źródła jej powstania, etapy ewolucji oraz jej oddziaływanie na inne obszary biznesowe, ze szczególnym uwzględnieniem dyskursu o implementacji rachunkowości zarządczej w usługach. Wśród wybranych zagadnień rachunkowości zarządczej szczególną uwagę skupiono na instrumentarium w działalności marketingowej. W części dotyczącej aspektów działalności turystycznej opisano kategorię usługi turystycznej oraz scharakteryzowano rynek usług turystycznych, a także zaprezentowano dwa instrumenty rachunkowości zarządczej przydatne do wspierania zarządzania działalnością turystyczną – rachunek kosztów docelowych i rachunek cyklu życia usługi turystycznej. Omawiając z kolei zagadnienia rachunkowości zarządczej w podmiotach leczniczych, wskazano rolę, jaką odgrywa ona w procesie zarządzania jednostkami gospodarczymi działającymi na rynku usług medycznych, jak również jej cele, zadania oraz wybrane narzędzia. Autorzy monografii mają nadzieję, że treści w niej zawarte będą skłaniać do dalszych badań empirycznych i dyskursu naukowego, a przy tym dostarczają przydatnych informacji dla praktyków.
Okładka książki Model biznesu jako wyzwanie dla rachunkowości

49,00 zł 39,14 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,24 zł

Głównym celem monografii jest wskazanie miejsca modelu biznesu w systemie rachunkowości. Przełom w technologii, przemiany społeczne i zmiany ekonomiczne (konkurencja na światową skalę, swobodny przepływ towarów i kapitału, transformacja zarządzania) oraz środowiskowe (zanieczyszczenie środowiska naturalnego) doprowadziły do nasilenia się dyskusji nad sposobem generowania wartości przez przedsiębiorstwa i zmieniającymi się modelami biznesu. Model biznesu jest najczęściej rozumiany jako sposób generowania przychodów lub kreowania wartości. Wyczerpywanie się istniejących sposobów generowania przychodów i kreowania wartości, na przykład w przypadku wydawnictw wydających prasę papierową czy firm wytwarzających energię elektryczną z paliw kopalnych, doprowadziło do poszukiwania nowych modeli biznesu i ożywionej dyskusji wśród praktyków i środowiska naukowego zarządzania od lat 90. XX wieku. Rachunkowość jako działalność praktyczna i dziedzina naukowa ściśle związana z zarządzaniem organizacjami stanęła przed wyborem – czy włączyć koncepcję modelu biznesu w swój aparat pojęciowy, czy stwierdzić, że pozostaje ona poza zakresem jej zainteresowań. Stanowi to niewątpliwe wyzwanie dla teoretyków i praktyków rachunkowości. „Opracowanie poświęcone jest zagadnieniu ważnemu w obszarze rachunkowości, w szczególności w kontekście tzw. sprawozdawczości zintegrowanej. To jest pierwsze skojarzenie, które przychodzi na myśl po zapoznaniu się z jego tytułem. Zawartość opracowania jest jednak daleko szersza. […] Koncepcja opracowania jest przejrzysta, obejmuje kilka płaszczyzn, na których charakteryzowana jest kwestia modelu biznesowego. Takie uporządkowane podejście podoba mi się, ponieważ daje czytelnikowi wyobrażenie o stopniu złożoności kontekstów ważnych nie tylko dla dobrego rozumienia modelu biznesowego. Uzmysławia także kierunki jego oddziaływania. W obszarze nauki rachunkowości recenzowana pozycja może być przyjęta jako jedna z pierwszych prac podejmujących próbę w miarę kompleksowego spojrzenia na model biznesowy z perspektywy rachunkowości”. Prof. zw. dr hab. Anna Karmańska Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Okładka książki Zarządzanie stresem w organizacji

60,00 zł 46,01 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,47 zł

Stres, jako zjawisko nieodłączne życiu człowieka, zakłóca procesy adaptacji i readaptacji, ogranicza przy tym zdolność osiągania celów, minimalizuje często twórcze i rozwojowe funkcje otoczenia. W publikacji przedstawiono przyczyny i źródła stresu. Wyjaśnione zostały również przejawy stresu organizacyjnego oraz prawidłowe rozpoznawanie i reakcję na jego symptomy. Autor ukazuje także zjawiska stresogenne i sposoby przezwyciężania trudnych sytuacji. Podkreśla znaczenie działań profilaktycznych, zapobiegających agresywnym zachowaniom, nałogom, postawom destrukcyjnym, a także sprzyjających zachowaniu zdrowia i kondycji psychofizycznej.
Okładka książki Opodatkowanie akcji marketingowych

139,00 zł 99,79 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,79 zł

Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku. W publikacji omówiono m.in.: - pojęcia reklamy i reprezentacji na gruncie podatkowym, - loterie promocyjne i konkursy, - rozliczanie rabatów, bonów, sprzedaży premiowej i nieodpłatnych wydań, - zmianę przepisów karnych w zakresie odpowiedzialności za wystawianie tzw. pustych faktur, - najnowsze zmiany w podatkach dochodowych dotyczące prezentowanej problematyki (m.in. zwolnienie z PIT wypłaty nagród w konkursach), - nowe regulacje prawne dotyczące opłaty reklamowej oraz ich praktyczną implementację, - dokumentowanie wykonania usług marketingowych, - opłatę reklamową od tablic i urządzeń reklamowych, - podatkowe ujęcie społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu, - transgraniczne aspekty prowadzenia działalności marketingowej (w tym rozliczenie „podatku u źródła”, importu usług w VAT), - najczęściej spotykane problemy branży reklamowej związane z cenami transferowymi, prawem celnym i prawem karnym skarbowym. Autorzy przybliżyli również stanowisko doktryny i najnowsze orzecznictwo sądów krajowych oraz interpretacje urzędowe organów administracji, a także orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.
Okładka książki Startupy Wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości

59,00 zł 34,66 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,34 zł

Autorka, podejmując pioniersko na gruncie naukowym problematykę triady: startupy – zarządzanie – edukacja z pozycji poznawczych, badawczych i aplikacyjnych, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na naukowe podejście do zjawiska startupów, które są emanacją rewolucji cyfrowej i gospodarki opartej na innowacjach. Zwraca uwagę na ważne zjawisko ekonomiczne, jakim jest pojawienie się tej nowej formy organizacji, analizuje i systematyzuje zjawiska temu towarzyszące oraz wskazuje podstawy do dalszych prac w tym zakresie. „Monografia stanowi ciekawą analizę zjawiska o fundamentalnym znaczeniu we współczesnej gospodarce i społeczeństwie, jakim są młode innowacyjne firmy, które autorka definiuje jako startupy. Na temat tego typu firm i ich przełomowej roli w gospodarce istnieje bogata literatura, głównie o charakterze popularnym. Mniej zaawansowany jest natomiast dorobek naukowy, zwłaszcza jeśli chodzi o wyzwania, jakie niosą tego typu organizacje dla nauk o zarządzaniu. W pewnym sensie spektakularne sukcesy czołówki innowacyjnych startupów podważają przydatność podstawowych zasad i reguł efektywnego działania gospodarczego, sformułowanych na gruncie współczesnych nauk o zarządzaniu. Podobnie w przypadku szeroko pojętej edukacji początkujących adeptów nowego biznesu, doświadczenia w zakresie funkcjonowania startupów wymagają wprowadzenia jakościowych zmian w procesie dydaktycznym. W swojej monografii dr Agnieszka Skala analizuje te właśnie kluczowe wyzwania”. Z recenzji prof. dra hab. Jerzego Cieślika
Okładka książki Problemy i metody w zarządzaniu organizacjami

61,60 zł 45,84 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,84 zł

Książka zawiera podstawową i powszechnie użyteczną wiedzę z obszaru zarządzania współczesnymi organizacjami. Zgromadzone w niej informacje nawiązują do wielu wartościowych opracowań autorów polskich i zagranicznych, które ukazały się na rynku wydawniczym w ostatnich latach. W wielu fragmentach prezentuje również wyniki badań i poglądy autora. Czytelnik nie znajdzie w tej książce dogłębnych analiz i obszernych rozważań, napotka natomiast zwarty system wiedzy podstawowej, niezbędnej do zrozumienia zależności między współczesną organizacją a jej dynamicznym otoczeniem oraz sposobami zarządzania.Książka jest adresowana nie tylko do studentów, ale także do tych osób, które zawodowo lub prywatnie stykają się z problemami zarządzania i chcą uzyskać podstawowe wiadomości w tym zakresie. Elementarna wiedza z obszaru zarządzania potrzebna jest bowiem nie tylko profesjonalistom (menedżerom; ale także każdemu człowiekowi, który chce podejmować racjonalne decyzje dotyczące siebie i swojej rodziny oraz racjonalnie dysponować posiadanymi zasobami materialnymi i finansowymi.
Okładka książki DATA DRIVEN DECISIONS JAK ODNALEŹĆ SIĘ W NATŁOKU ŹRÓDEŁ DANYCH

74,00 zł 59,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,58 zł

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek W tym samym czasie - co jest powtarzane jak zdarta płyta - geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują?()W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii () postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych - marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm. Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie.()Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem - na każdym z "przystanków" marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) - porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku. Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś?Mateusz Galica, Wstęp
Okładka książki Program lojalnościowy

40,00 zł 23,51 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,80 zł

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
Okładka książki MOBBING W MIEJSCU PRACY UWARUNKOWANIA I KONSEKWENCJE BYCIA PODDAWANYM MOBBINGOWI

74,00 zł 59,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,18 zł

Praca jest ważnym aspektem życia człowieka, najważniejszym obok rodziny. Jest źródłem zdrowia zarówno psychicznego, jak i somatycznego, przyczynia się do poczucia szczęścia i sensu życia. Może się jednak wiązać z cierpieniem, odrzuceniem, poczuciem niższości, może być też źródłem pogorszenia zdrowia psychicznego. Występowanie mobbingu jest silnym stresorem i prowadzi do poważnych konsekwencji dla pracowników. Z tekstu Badacze i praktycy mierzą się z problemem prawidłowego postępowania w sytuacji mobbingu oraz udzielania adekwatnej pomocy jego ofiarom. Poznanie organizacyjnych i indywidualnych uwarunkowań tego zjawiska pozwala na skuteczniejsze prognozowanie przebiegu destrukcyjnego konfliktu oraz bardziej efektywne interwencje. W książce przedstawiono wyniki badań poszerzające wiedzę na indywidualnych i organizacyjnych uwarunkowań mobbingu. Wiedza w niej zawarta może przyczynić się do budowania skuteczniejszej prewencji tego zjawiska.
Okładka książki TRENER W ROLACH GŁÓWNYCH PODRĘCZNIK PRACY TRENERA

124,01 zł 112,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,18 zł

Praca trenera nie zaczyna się z wejściem na salę szkoleniową i nie kończy po rozejściu się uczestników. Obejmuje także wiele aktywności odbywających się poza miejscem szkolenia. Justyna Matras i Rafał Żak, doświadczeni trenerzy biznesu, prezentują kompleksowy podręcznik pracy trenera, którego role i zadania opisują według autorskiego modelu ról. Czytelnik dowie się z tej książki, jak powinien pracować trener jako:PROJEKTANTJak na podstawie diagnozy potrzeb formułować cele rozwojowe? Jak projektować ustrukturyzowane sesje szkoleniowe skutecznie wspierające realizację celów szkoleniowych i celów służebnych? Jak projektować autorskie narzędzia precyzyjnie dostosowane do potrzeb grupy i organizacji?TRENERJak wykorzystać narzędzia i sprawną komunikację, by zrealizować cele sesji szkoleniowych? Jak budować i podtrzymywać atmosferę pracy wspierającą grupowe uczenie się przez doświadczenie? W jaki sposób skutecznie reagować na zmieniające się potrzeby grupy?FACYLITATORJak zapewnić konstruktywny i bezpieczny przebieg procesów grupowych? Jak wspierać grupy w rozumieniu procesów grupowych? W jaki sposób facylitować procesy komunikacji wewnątrzgrupowej ukierunkowanej na cel?KONSULTANTJak diagnozować potrzeby szkoleniowe i pozaszkoleniowe osób, grup i organizacji na podstawie dowodów? Jak edukować i wspierać klienta w wyborze adekwatnych do potrzeb, etycznych i skutecznych rozwiązań rozwojowych? Jak prowadzić ewaluację procesów rozwojowych?LIDER ROZWOJUJak tworzyć i skutecznie realizować strategie rozwoju zasobów ludzkich w organizacjach? Jak projektować i rozwijać zintegrowane systemy zarządzania kompetencjami w organizacjach? Jak zarządzać złożonymi projektami i programami rozwojowymi w organizacji?Celem publikacji jest umożliwienie czytelnikom zdobycia lub poszerzenia kompetencji w zakresie prowadzenia działań rozwojowych. Autorzy dają wskazówki, jak kształtować współpracę z klientem usług rozwojowych od momentu dotarcia do niego do oceny efektów zrealizowanego projektu.
Okładka książki PROKRASTYNACJA KTO ZARABIA NA TWOJEJ PRZERWIE

59,00 zł 47,67 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,67 zł

Czy zdarzyło Wam się kiedyś oderwać od pracy i nauki, żeby przejrzeć Facebooka lub Twittera? Słuchać muzyki w trakcie dojazdów do pracy? Grać na telefonie w poczekalni u dentysty, żeby tylko nie myśleć, co czeka Was za drzwiami? No właśnie.Ethan Tussey, amerykański medioznawca, postanowił przyjrzeć się temu, co dzieje się z czasem, w którym nie robimy nic konkretnego wracamy do domu, relaksujemy się przez chwilę w pracy czy stoimy w kolejce. Tam, gdzie pojawia się prokrastynacja, pojawia się również wielki biznes. Pomyślcie o tych wszystkich reklamach, które pojawiają się w trakcie przeglądania mediów społecznościowych, o ekranach wyświetlających informacje w komunikacji miejskiej czy mikropłatnościach ukrytych w grach.Coraz bardziej zaawansowane urządzenia mobilne i powszechny dostęp do internetu spowodowały powstanie zupełnie nowej branży, o udziały w której walczą obecnie najwięksi. Spotify i Tidal, Netflix, YouTube czy HBO Go, Apple, Samsung każdy z tych gigantów stara się dostarczyć nową usługę, która ułatwi nam życie i prokrastynację, od oglądania filmów do kontaktów ze znajomymi. Im natomiast umożliwi zarabianie na zabijaniu czasu, który dłuży się nam najbardziej w drodze, w poczekalni czy w pracy.Kolejne aplikacje pomagają nam w poruszaniu się po świecie, komunikacji czy korzystaniu z rozrywki Ethan Tussey postanowił sprawdzić, za jaką cenę. Trzeba przyznać, że przenośna technologia może i daje ludziom większą kontrolę nad ich otoczeniem, ale pozwala także pisze autor aby reklamy i firmy medialne wkroczyły do naszych codziennych działań i zarabiały na naszych zwyczajach i zachowaniach.
Okładka książki Racjonalizacja energochłonności transportu samochodowego

49,00 zł 28,86 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,18 zł

W książce zaprezentowano modele racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego z uwzględnieniem funkcji maksymalizującej użyteczność, poprzedzając je analizą trendów oraz cykli koniunkturalnych. Dzięki takiemu podejściu autorka podjęła się próby wniesienia wkładu do sprecyzowania kierunków racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego, realnie możliwych do osiągnięcia w XXI wieku. Monografia zawiera wyniki badań nad racjonalizacją energochłonności transportu samochodowego w gospodarce Grupy Wyszehradzkiej oraz – osobno – w gospodarce Polski.
Okładka książki MODEL STORYBRAND ZBUDUJ SKUTECZNY PRZEKAZ DLA SWOJEJ MARKI

49,90 zł 39,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31 zł

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług. Czytając Model StoryBrand, poznasz: • siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców, • prawdziwe motywacje klientów, • metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich do działania, • sposoby tworzenia skutecznych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w folderach reklamowych i w mediach społecznościowych. Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnego przekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności, a także o wyjątkowej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów. *** To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, które sprawią, że twój przekaz zdoła przebić się przez szum informacyjny i dotrze do najbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tę książkę! Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa” Donald Miller nauczy cię o wiele więcej, niż tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jak zmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książce dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli chcesz, aby twój biznes się rozwijał, przeczytaj ją. John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy „New York Timesa” Jeśli lubisz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomoże ci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują. My z niego korzystamy i wszystko działa jak należy! Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelem zmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały się fantastyczne. Od razu zauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy go w całej organizacji. Przeczytaj tę książkę! Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies oraz współautor książki Nowy jednominutowy menedżer *** DONALD MILLER pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dzięki czemu ich działalność nabrała rozpędu. Jest prezesem firmy StoryBrand, współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tym bestsellerów Blue Like Jazz oraz A Million Miles in a Thousand Years. Mieszka w Nashville, w stanie Tennessee wraz z żoną Betsy oraz psami Lucy i June Carter.
Okładka książki Sporządzanie planów analiz i spawozdań

33,60 zł 30,51 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,51 zł

Podręcznik ma charakter kompendium wiedzy z zakresu planowania, sporządzania sprawozdań oraz analiz. Jego struktura oraz treść poszczególnych rozdziałów zostały opracowane w taki sposób, aby stopniowo przeprowadzić ucznia od zagadnień mniej skomplikowanych, związanych głównie z planowaniem działalności, przez tworzenie sprawozdań obrazujących działalność przedsiębiorstwa, do najtrudniejszych dotyczących wykorzystania informacji ze sprawozdań do oceny stanu przedsiębiorstwa i wyciągania wniosków na kolejne okresy planowania.Podręcznik może być wykorzystywany przez:1. uczniów techników zdobywających zawód technika ekonomisty2. uczestników kwalifikacyjnych kursów zawodowych z zakresu kwalifikacji A.35/AU.353. studentów kierunków ekonomicznych4. słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstw i analiz ekonomicznych5. uczestników szkoleń z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstw i analiz ekonomicznych6. menadżerów i analityków w przedsiębiorstwach7. osoby zainteresowane tworzeniem planów i sprawozdań oraz ekonomiczną oceną działalności przedsiębiorstwaMateriał teoretyczny jest uzupełniony licznymi przykładami oraz ramkami Wiedza w praktyce.Na końcu podręcznika zamieszczono załączniki z przykładami biznesplanu, bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych, sprawozdania statystycznego oraz sprawozdania dotyczącego korzystania ze środowiska.Zagadnienia omawiane w podręczniku uwzględniają stan prawny obowiązujący na 1 stycznia 2018 r.Podręcznik zawiera:- 285 stron formatu B5- 21 tabel- 21 rysunków- 154 przykłady
Okładka książki Marka modowa.

59,90 zł 40,55 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,74 zł

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod. Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.
Okładka książki Zastosowania technologii Blockchain

84,00 zł 67,86 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,16 zł

Książka obejmuje wyjątkowy zestaw tematów, którego nie znajdziesz nigdzie indziej i odpowiada na pytanie, jak przezwyciężyć przeszkody wyłaniające się wraz z rozwojem rynku i rozpowszechnianiem w świadomości konsumentów start-upów opartych na blockchainie. Książkę otwiera szkic o historii technologii blockchain i omówienie podstaw kryptografii, na których opiera się łańcuch bloków w protokole Bitcoin. Po nich następują zagadnienia związane z unowocześnieniami tego ekosystemu, między innymi: wirtualną maszyną Ethereum, językiem programowania Solidity, monetami kolorowymi, Hyperledger Project czy Blockchain-As-A-Service oferowanym przez IBM i Microsoft. Autorzy książki przyglądają się społecznym, technologicznym, ekonomicznym i politycznym konsekwencjom, jakie przynosi możliwość zawierania transakcji przez maszyny w oparciu o łańcuch bloków. Zastosowania technologii blockchain dają wgląd w ekosystem utworzony wokół blockchaina i branże, w które wkracza ta technologia.
Okładka książki Spory pracownicze

65,00 zł 48,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,24 zł

W każdej organizacji pojawią się spory pracownicze. Są one nieuniknione. Spory między pracownikami nie muszą jednak prowadzić do konfliktu w organizacji. Autorzy próbują odpowiedzieć na pytania: Jak nie doprowadzić do konfliktu w organizacji? Jak rozwiązywać spory pracownicze w organizacjach? Jak mediować z pracownikami? Jak obniżyć koszty sporów pracowniczych? Jak menedżer może wcielić się w rolę skutecznego mediatora? Książka zawiera interesujące studia przypadków dotyczące rozwiązywania indywidualnych i zbiorowych sporów pracowniczych oraz gotowe wzory pism wykorzystywane podczas mediacji w sporach zbiorowych z zakresu prawa pracy.
Okładka książki Sukces mimo przeciwności. Audiobook
audiobook

17,90 zł 10,84 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,84 zł

Miliarder obdarzony przez los niezwykłą wyobraźnią i zmysłem marketingowym. Wielokrotny rekordzista świata. Filantrop. Łowca talentów. Charyzmatyczny przywódca. „Doktor Yes”. Reformator przemysłu muzycznego i lotniczego. Ryzykant, który wielokrotnie spoglądał śmierci w oczy. Autor hasła „screw it, let’s do it!”, czyli „chrzanić, zróbmy to!” Przemytnik. Skandalista. Mąż i ojciec. Właściciel wyspy na Karaibach. Wielbiciel imprez i twórca setek firm skupionych pod szyldem Virgin. Ale przede wszystkim człowiek, który biznes potraktował jak zabawę i zbił na tym majątek. Dzisiaj mówi otwarcie, że „nie ryzykujesz, nie zyskujesz”. Czyżby on sam był szczęściarzem i paradoksem rachunku prawdopodobieństwa, który pomimo podnoszenia stawki i ciągłego ryzyka, zdołał utrzymać się na powierzchni i pomnażać kapitał? Richard Branson bez wątpienia należy do najbardziej oryginalnych postaci światowego biznesu ostatniego półwiecza. Chłopak z dysleksją, który miał olbrzymie problemy z nauką w szkole, od zera zbudował majątek, którego wartość w 2017 roku magazyn Forbes wycenił na 5,2 mld dolarów. Czyta Łukasz Konopek
Okładka książki Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

49,00 zł 28,79 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,48 zł

Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inny sposób, problemy z komunikacją werbalną i niewerbalną mogą powodować dyskomfort, poczucie wyobcowania, a nawet niepowodzenie przedsięwzięcia biznesowego. Zrozumienie innej kultury jest zadaniem bardzo trudnym. Należy wyzbyć się własnych przyzwyczajeń, nawyków i paradygmatów, aby z pełną otwartością przyjąć inne, nieznane wcześniej zachowanie drugiej osoby. Jednym z elementów, które mogą pomóc menedżerom w pokonaniu bariery kulturowej, jest zebrana przez Autorów wiedza o zachowaniach innych narodowości.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,63 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,69 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 120,73 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,02 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,58 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,18 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj