KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

52,88 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,88 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł

27,46 zł
46,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,60 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

34,40 zł
54,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,63 zł

65,93 zł
119,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

50,81 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,02 zł

53,88 zł
74,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,71 zł

70,35 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,39 zł
Okładka książki Buntownicze idee. Potęga odmiennego myślenia w życiu i biznesie

69,90 zł 49,83 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,57 zł

Odkryj buntownicze podejście, które może być największym atutem w rozwiązywaniu problemów i budowaniu nowej jakości w pracy i życiu. Nie wiesz, jak wykroczyć poza schemat i znaleźć nowe drogi wyjścia z impasu? Czujesz, że twój zespół utknął w rutynie? Chcesz unikać poważnych błędów wynikających z podążania utartymi ścieżkami? W świecie, gdzie często dominuje jedna narracja i myślenie schematami, Matthew Syed udowadnia, że prawdziwy przełom rodzi się z różnorodności. Ta książka jest dla tych, którzy chcą iść pod prąd i wierzą, że innowacyjne podejście może rozwiązać nawet najbardziej złożone problemy. Co zyskasz dzięki tej książce? Dowiesz się, jak wykorzystać myślenie „out of the box” w zespole, by wypracowywać lepsze rozwiązania. Nauczysz się, jak unikać błędów wynikających z myślenia w utarty sposób. Poznasz sposoby na tworzenie zespołów, które wspierają się nawzajem i korzystają ze swoich mocnych stron. Dowiesz się, jak wykorzystać siłę różnorodności poznawczej, czyli wypadkową różnych stylów myślenia, perspektyw i nawyków. „Buntownicze idee. Potęga odmiennego myślenia w życiu i biznesie” to przewodnik dla tych, którzy nie boją się kwestionować status quo. Rebel Ideas to manifest siły różnorodności w myśleniu. Matthew Syed przekonuje, że rozwiązywanie najtrudniejszych współczesnych wyzwań wymaga czegoś więcej niż tylko indywidualnego talentu - wymaga zbiorowej inteligencji z różnych perspektyw. Bardzo polecam szczególnie liderom w dużych organizacjach! Artur Kurasiński, przedsiębiorca, twórca, inwestor, obserwator, autor książek i tech-realista
Okładka książki Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw..

51,45 zł 35,64 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,64 zł

W dobie globalizacji i intensywnej rywalizacji zdobycie przewagi rynkowej przez mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa staje się głównym zadaniem dla wielu branż, w tym sektora meblarskiego w Polsce. Autor niniejszej książki dokładnie analizuje, jak polskie przedsiębiorstwa mogą osiągnąć sukces, opierając się na unikatowych atutach i innowacyjności. Publikacja oferuje kompleksowy przegląd strategii i czynników konkurencyjnych, które umożliwiają przedsiębiorstwom wyróżnienie się na rynku, w tym czynniki ceny i jakości, zaawansowane technologie, efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi oraz umiejętność adaptacji do szybko zmieniającego się otoczenia ekonomicznego. Monografia ta jest niezbędnym kompendium dla każdego, kto interesuje się nie tylko przetrwaniem czy rozwojem w sektorze przedsiębiorstw MŚP, ale także budowaniem i zdobywaniem pożądanej pozycji na rynkach krajowym i światowym. Wskazuje główne źródła przewag konkurencyjnych będących podstawą sukcesu. Dr Mateusz Janas – pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej, w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem, łączy wiedzę praktyczną z obszaru zarządzania z badaniami. Koncentruje się na zagadnieniach związanych z konkurencyjnością, innowacyjnością, internacjonalizacją przedsiębiorstwa oraz na kwestiach ich zrównoważonego rozwoju w dynamicznie zmieniającej się gospodarce globalnej.
Okładka książki Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w przedsiębiorstwie. Doświadczenia wybranych państw Unii Europejskiej

80,00 zł 61,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,48 zł

Książka stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące zarządzania cyberbezpieczeństwem w dynamicznie zmieniającym się środowisku cyfrowym. Publikacja przedstawia różne podejścia do zarządzania cyberbezpieczeństwem, omawiając zarówno aspekty teoretyczne, jak i praktyczne - od wprowadzenia podstawowych pojęć, przez analizę modeli i strategii, po omówienie konkretnych przypadków oraz wyniki badań empirycznych (ankiet i wywiadów eksperckich). Książka skierowana jest do menedżerów, specjalistów IT oraz osób zainteresowanych zarządzaniem cyberbezpieczeństwem, poszukujących rzetelnych wskazówek odnoszących się do zarządzania w obliczu współczesnych wyzwań cyfrowych.
Okładka książki Historia świata w siedmiu tanich rzeczach

64,90 zł 38,33 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,52 zł

Nowoczesny świat został stworzony przy wykorzystaniu siedmiu tanich rzeczy - natury, pieniądza, pracy, opieki, żywności, energii i życia - a ich potanianie jest jedną ze strategii wykorzystywanych do zarządzania naszą planetą, jej transformacją i dewastacją. W Historii świata w siedmiu tanich rzeczach Raj Patel i Jason W. Moore przyglądają się siedmiu ostatnim wiekom naszej historii ze szczególnym uwzględnieniem historii kolonializmu, walk społeczności rdzennych, buntów niewolników oraz innych zbrojnych powstań uciskanej ludności. Autorzy prowadzą swoją analizę kontekście najnowszej wiedzy naukowej dotyczącej zmian klimatu, by pokazać, że kryzysy zawsze rodziły nowe strategie mające doprowadzić do tego, by świat był tani i bezpieczny dla kapitalizmu. W burzliwym XXI wieku pilnie potrzebujemy zmiany myślenia o złożonych związkach łączących ludzi z naturą, co pomoże nam zrozumieć - i odzyskać - zamieszkiwany przez nas świat.
Okładka książki Wyzwania dla zarządzania kapitałem ludzkim w erze Przemysłu 4.0

64,00 zł 43,12 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,32 zł

Cyfryzacja, automatyzacja, sztuczna inteligencja i Internet rzeczy (IoT) zmieniają podejście do pracy i redefiniują kluczowe kompetencje pracowników. Publikacja "Wyzwania dla zarządzania kapitałem ludzkim w erze Przemysłu 4.0" stanowi solidną bazę wiedzy dla osób zainteresowanych nowoczesnym podejściem do zarządzania kapitałem ludzkim. To niezbędna lektura dla liderów i menedżerów, którzy chcą rozwijać swoje zespoły zgodnie z najnowszymi trendami, stawiając na zrównoważony rozwój i innowacyjność. Przeznaczona jest również dla pracowników akademickich i studentów, którzy zajmują się zarządzaniem kapitałem ludzkim i technologiami. Przestudiowanie tej książki pozwoli: poznać historię i ewolucję zarządzania kapitałem ludzkim oraz zrozumieć, jak zmieniające się warunki rynkowe kształtują tę dziedzinę; zgłębić wpływ Przemysłu 4.0 i cyfryzacji na funkcje zarządzania zasobami ludzkimi oraz wyzwania związane z tym procesem; opracować i dostosować strategię rozwoju kariery, uwzględniając wyzwania i możliwości wynikające z koncepcji Przemysłu 4.0; rozwinąć kompetencje w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim, dostosowane do elektronicznego zarządzania zasobami ludzkimi (e-HRM); nauczyć się stosowania zasad zrównoważonego rozwoju w praktykach HR, integrując je z cyfrowymi strategiami zarządzania.
Okładka książki Transformacja polskiej gospodarki w kierunku niskoemisyjnym w świetle wyników wielosektorowego modelu energetycznego

51,45 zł 35,64 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,33 zł

"Praca dotyczy ważnego i aktualnego zagadnienia, jakim bez wątpienia jest transformacja energetyczna polskiej gospodarki. Autor wnosi wartościowy wkład do obecnie prowadzonej debaty dzięki nakreśleniu oryginalnej i realistycznej ścieżki osiągnięcia zerowej emisyjności. [] Wysoko oceniam umiejętności analityczne Autora, który swobodnie posługuje się zaawansowanymi metodami ilościowymi, łącząc metody analizy input-output z ekonometrycznymi. [] Książka może zainteresować osoby kształtujące politykę klimatyczno-energetyczną oraz zarządzające przemysłowymi aktywami państwowymi []. Powinna również przyciągnąć uwagę środowiska akademickiego (nie tylko ekonomistów, ale także energetyków i ekologów) oraz niezależnych think-tanków ze względu na kompleksowe ujęcie sposobu modelowania systemów energetycznych, ukazanie zastosowania nowatorskiego wielosektorowego modelu energetycznego do analiz energetyczno-środowiskowych i dokładne rozpoznanie teoretyczne badanego problemu."Z recenzji prof. dr. hab. inż. Henryka GurgulaJurand Skrzypek - doktor nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse, pracownik Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Specjalizuje się w modelowaniu systemów energetycznych z wykorzystaniem metod analizy input-output oraz modeli zorientowanych procesowo. W swoich pracach porusza takie problemy, jak przewidywanie skutków realizacji polityk energetyczno-klimatycznych, transformacja energetyczna gospodarek opartych na paliwach kopalnych czy możliwości wdrażania technologii CCUS w przemyśle i elektroenergetyce.
Okładka książki Bezpieczeństwo energetyczne Polski

39,00 zł 27,88 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,88 zł

Multidyscyplinarna monografia składająca się z jedenastu tekstów poświęconych problemowi bezpieczeństwa energetycznego Polski, rozpatrywanego w kontekście: uwarunkowań międzynarodowych, własnych zasobów surowcowych, dostępnych technologii oraz potrzeb zarówno polskiego przemysłu, jak i gospodarstw domowych. Autorzy dokonują przeglądu rozmaitych rozwiązań technicznych (od wykorzystania wód geotermalnych po rozwój energetyki jądrowej) i prawnych (przedstawiając stan prawodawstwa w Polsce oraz stopień niezależności polskich organów prawodawczych od organów Unii Europejskiej), a także sposobów planowania polityki energetycznej Polski i jej zależności od tendencji światowych. Energy Security of Poland. Conditions, Resources, Perspectives This multidisciplinary monograph consists of eleven texts devoted to the problem of Poland’s energy security, examined within the context of international conditions, country’s own resources, available technologies and the needs of Polish industry and households. The authors review various technical solutions (from the use of geothermal water to the development of nuclear energy), as well as the legal ones (presenting the state of legislation in Poland and the degree of independence of Polish legislative bodies from the European Union ones), they also discuss planning Polish energy policy and its dependence on global trends.
Okładka książki Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa

79,91 zł 56,98 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,24 zł

BIZNES ? KULTURA SPOŁECZEŃSTWA Monografia porusza kwestie zróżnicowania kulturowego pomiędzy poszczególnymi powiatami Polski, a dokładniej sposobu, w jaki przekłada się ono na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw. Autor wyznaczył dla poszczególnych powiatów wartości sześciu wymiarów kultury: dystansu władzy, indywidualizmu, skłonności do unikania niepewności, męskości versus kobiecości, orientacji długoterminowej i pobłażliwości. Następnie poddał analizie empirycznej wpływ skonstruowanych wymiarów kultury na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw – na częstość ich powstawania, pozyskiwanie przez nie kapitału, inwestowanie i rozwój, a także ryzyko i zdolność do utrzymania się na rynku. Z analizy tej wynika m.in., że nie ma takiej kultury, którą można uznać za wzorcową ze względu na stymulowanie działalności przedsiębiorstw. Przydatność określonych postaw kulturowych oceniać należy bowiem z perspektywy fazy i obszaru działalności przedsiębiorstwa.
Okładka książki Innowacje społeczne w teorii i praktyce

59,90 zł 47,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,76 zł

Tematyka innowacji społecznych zyskuje ostatnio coraz większą popularność. Wykorzystując specyfikę tych działań, szukamy odpowiedzi na złożone wyzwania społeczne, takie jak: ubóstwo, wykluczenie, zmiany klimatyczne. Upatruje się w nich również szansy na integrację przedstawicieli akademii, organizacji pozarządowych oraz sektora publicznego i prywatnego. Współczesne podejście do innowacji społecznych obejmuje szeroki wachlarz działań i koncepcji, zróżnicowanych pod względem charakteru i zasięgu. Także różne dziedziny nauki – od psychologii, nauk o zarządzaniu i jakości, po socjologię – próbują analizować innowacje społeczne pod kątem ich wpływu na jednostki, grupy i społeczeństwa. Równocześnie realizowane są liczne projekty, które przynoszą realne korzyści ich interesariuszom. Monografia jest próbą ukazania od strony teoretycznej i praktycznej innowacji społecznych. Składa się z ośmiu rozdziałów podzielonych na dwie części. Pierwsza część zawiera trzy rozdziały, w których autorzy ujęli innowacje społeczne z perspektywy ogólnej. W drugiej znalazło się z kolei pięć rozdziałów poświęconych konkretnym rozwiązaniom z tego obszaru. Publikacja ta jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Z pewnością będzie cennym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych współczesnymi koncepcjami zarządzania, socjologią czy ekonomią. Może także stanowić inspirację dla wszystkich, którzy prowadzą badania naukowe w obszarze nauk społecznych.
Okładka książki The Goal

120,00 zł 96,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,14 zł

The Goal
Okładka książki Strategic Foresight

197,00 zł 158,88 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 159,47 zł

Strategic Foresight
Okładka książki 40 Classic Crude Oil Trades

240,00 zł 193,56 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 194,28 zł

40 Classic Crude Oil Trades
Okładka książki Toyota Production System

240,00 zł 193,56 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 194,28 zł

Toyota Production System
Okładka książki Public Management and Governance

251,00 zł 202,43 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 203,18 zł

Public Management and Governance
Okładka książki Teoretyczna i funkcjonalna adaptacja zmian..

79,99 zł 48,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,91 zł

Oddawana do rąk Czytelników monografia jest pokłosiem dyskusji polskich prawników agrarystów przeprowadzonej w wyniku cyklu „Lubelsko-warszawskich debat o prawie rolnym”. Publikacja oddaje stan zmian prawa rolnego – zarówno europejskiego, jak i krajowego – na koniec 2023 r. Związane jest to nie tylko z wprowadzeniem nowych regulacji Wspólnej Polityki Rolnej, ale także licznymi zmianami na gruncie prawa polskiego. Teksty zostały poświęcone trzem głównym zagadnieniom: strategii Wspólnej Polityki Rolnej, ustawie o kształtowaniu ustroju rolnego i jej kolejnym nowelizacjom oraz zmianom w zagospodarowaniu przestrzennym obszarów wiejskich. Wyrażamy nadzieję, że publikacja będzie ważnym głosem w dyskusji nad przyszłością prawa rolnego w Europie i w Polsce.
Okładka książki Wpływowy content marketing

84,00 zł 67,75 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł

Poznaj strategie, dzięki którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne. Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów. Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Book Awards. Purna Virji, uznana na całym świecie strateg ds. treści, prezentuje sprawdzone strategie tworzenia treści wideo i audio, działania w mediach społecznościowych, które Twoi odbiorcy będą chcieli czytać i oglądać, na które będą czekać. Opisuje także, jak opanować dystrybucję treści w różnych kanałach, takich jak strony internetowe, blogi, e-mail i sieci społecznościowe, aby maksymalizować zasięg, zaangażowanie i wpływ. Dzięki tej książce poznasz łatwe do wdrożenia wskazówki, a także przykłady najlepszych kampanii content marketingowych marek takich jak Patagonia, Microsoft, Spotify i Google oraz wywiady z czołowymi ekspertami branżowymi z całego świata. Znajdziesz również porady, jak dostosować treść do różnych etapów podróży klienta. Książka ta zapewni Ci długoterminowy sukces Twojej strategii content marketingowej, zwiększy świadomość marki, zbuduje relacje i poprawi wskaźniki konwersji.
Okładka książki Scaling Up

104,00 zł 83,88 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,19 zł

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu! Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w tym: International Book Awards w kategorii General Business. National Indie Excellence Award w kategorii General Business. Readers' Favorite International Book Award Gold Medal w kategorii Non-Fiction Business. Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy: ludzie, strategia, realizacja, pieniądze. Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie. Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Scaling Up to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.
Okładka książki System kadrowo-płacowy. Uwarunkowania podatkowe, księgowe i prawne (wyd. II)

89,00 zł 59,98 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,24 zł

System kadrowo-płacowy. Uwarunkowania podatkowe, księgowe i prawne to obecnie jedyna publikacja opisująca prostym językiem najważniejsze zagadnienia z obszaru kadr i płac. Umożliwia zaznajomienie się z: • przepisami prawa dotyczącymi umów o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczaniem wynagrodzenia, składek na ubezpieczenia, • wyliczaniem ekwiwalentu i wynagrodzeń urlopowych, świadczeń chorobowych, wynagrodzeń za dyżur i nadgodziny, • ewidencją księgową wynagrodzeń, • procedurą zatrudniania cudzoziemców, • zasadami wyliczania zaliczek podatkowych. Atutem książki jest bardzo duża liczba przykładów, które doskonale pokazują i odpowiadają na wiele bardzo praktycznych pytań, związanych z: • zatrudnieniem pracowników w niepełnym wymiarze czasu pracy, • nieobecnością pracowników z różnych tytułów, • naliczaniem czasu pracy, • rozliczaniem wynagrodzeń na koszty zespołu 5, • ekwiwalentem pracowniczym, • motywowaniem i okresową oceną pracowniczą. Głównymi adresatami niniejszej książki są osoby, które poszukują zwartej pozycji, pomagającej poznać tematykę kadrowo-płacową. W szczególności niniejsza pozycja skierowana jest do przyszłych specjalistów ds. kadr i płac.
Okładka książki Mity sprawiedliwości społecznej

55,00 zł 30,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,24 zł

Bestseller New York Timesa! Znany ekonomista Thomas Sowell obala mity leżące u podstaw ruchu na rzecz sprawiedliwości społecznej Walka o sprawiedliwość społeczną to wielka krucjata naszych czasów. Przemawia ona do wielu różnych ludzi z wielu różnych powodów. W książce Mity sprawiedliwości społecznej Thomas Sowell pokazuje, jak wiele powszechnych przekonań narosłych wokół tej koncepcji nie wytrzymuje konfrontacji z faktami. Niezależnie od atrakcyjności wizji sprawiedliwości społecznej, kluczową kwestią jest to, czy polityka sprawiedliwości społecznej doprowadzi nas do spełnienia tej wizji. Historia pokazuje, że polityka sprawiedliwości społecznej często wcale nie prowadzi do lepszych, lecz do gorszych a nierzadko katastrofalnych rezultatów. Chodzi więc o coś więcej niż ryzyko popełnienia błędów. Wszyscy ludzie są omylni, a zwolennicy sprawiedliwości społecznej niekoniecznie mylą się częściej niż inni. Problem w tym, że bojownicy o sprawiedliwość społeczną, święcie przekonani o słuszności swojej misji, pozostają często niezrażeni kosztami, faktami, a nawet jak na ironię niesprawiedliwością. W takim właśnie położeniu znajduje się dziś znaczna część zachodniego świata. Pytanie brzmi, czy w dalszym ciągu będziemy bezmyślnie forsować wizję sprawiedliwości społecznej, nie licząc się z tym, że może nas ona zaprowadzić do punktu bez powrotu.--
Okładka książki Jak powstają wielkie strategie?

99,90 zł 67,47 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,14 zł

Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, dostarcza aktualnej, sprawdzonej, użytecznej wiedzy o strategii biznesu. Zamiast wikłać czytelnika w szczegóły, zamiast rozbudzać wątpliwości, oferuje mapę dostępnej wiedzy, wyposaża w orientację w problematyce i ułatwia zrozumienie istoty rzeczy. Powstała w odpowiedzi na pytania zadawane przez menedżerów uczestników studiów MBA. Opiera się na światowej literaturze zarządzania strategicznego, która wprowadziła kluczowe pojęcia, badała ich użyteczność dla ?rm, krytycznie oceniała istniejącą wiedzę oraz dokonywała rzetelnego przeglądu wiedzy akademickiej o strategii. Książka ma pełnić rolę podręcznika, dlatego zawiera liczne przykłady - zarówno bardziej rozbudowane, jak też ilustracyjne, ułatwiające zrozumienie treści. Na koniec każdego rozdziału autor przedstawia w punktach najważniejsze ustalenia. Dla łatwości odbioru układ części podporządkowano sekwencji: zrozumieć sytuację strategiczną dokonać wyboru strategii wybrać zachowania strategiczne wdrożyć strategię. W idealnych warunkach strateg powinien procedować według takiej sekwencji. Idealne warunki występują jednak rzadko, zdarza się więc, że improwizacja zastępuje szczegółowe planowanie, a decyzje strategiczne są bardziej oparte na wyczuciu menedżera niż na wyniku drobiazgowych analiz. Dobrze jednak znać wymogi profesjonalnego zarządzania strategicznego, nawet jeśli nie zawsze mamy komfort sekwencji planowanie-działanie.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,27 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj