KATEGORIE [rozwiń]

Krawiec Franciszek

Okładka książki Zarządzanie strategią firmy

45,00 zł 39,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W publikacji omówiono proces strategicznego myślenia umożliwiający zarządom firm osiąganie nadzwyczajnych wyników działalności biznesowej ? pozwalający poprawić ich zdolności zarządzania implementacją strategii i osiągać lepsze wyniki. Ta książka jest czymś więcej niż wynikiem projektu badawczego. Jest także rezultatem rozległej wiedzy i doświadczenia praktycznego Autora w zakresie projektowania i wdrażania koncepcji i systemów zarządzania strategicznego dla wielu firm w USA, Kanadzie, Szwecji, Norwegii, Rosji, Mołdawii i w Polsce. W książce prezentowano łatwy do pojęcia i implementacji system, który czytelnicy mogą wykorzystać w swoich firmach. Zarządzanie strategią nie jest łatwe. Autor wskazuje, jakich zdolności firmy potrzebują dla zbudowania i wdrożenia koncepcji i systemu implementacji strategii. Koncepcja, system i procesy są stosowane lub są przedmiotem weryfikacji w wielu wiodących firmach na całym świecie, podzielających swoje doświadczenia w zakresie sposobu, w jaki odniosły sukces i osiągnęły przewagę konkurencyjną.
Okładka książki Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

35,00 zł 30,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji ? kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj