Zarządzanie marketingiem
-
Autor: Knecht Zdzisław
- ISBN: 9788325501723
- EAN: 9788325501723
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: C.H. Beck
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 224
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,40złCena detaliczna: 34,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,40 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku ?zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.