
Dekada Wal-Marta
Jak następcy przekształcili dziedzictwo Sama Waltona w największą firmę świata
-
Autor: Slater Robert
- ISBN: 9788376410043
- EAN: 9788376410043
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Difin
- Format: 15.8x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 221
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,93złCena detaliczna: 42,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,93 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Sam Walton nie lubił wydawać pieniędzy. Jego filozofią było przemyślane decydowanie o każdym cencie, ponieważ rozumiał, że dzięki temu zarządzanie dolarami będzie dużo łatwiejsze. W chwili śmierci był drugim pod względem bogactwa człowiekiem na świecie - po sułtanie Brunei. Okazał się jednym z największych artystów zarządzania. Uważał, że kupujący szukają przede wszystkim niskich cen, a było już jasne, że musiała za nimi iść satysfakcjonująco wysoka jakość towarów. Hasło firmy - niskie ceny każdego dnia. Na takiej filozofii opierała się największa w Ameryce, a obecnie na świecie sieć handlowa Wal-Mart. W książce czytelnik znajdzie odpowiedź na jedno z najbardziej intrygujących w amerykańskim biznesie pytań - w jaki sposób udało się kolejnemu pokoleniu liderów Wal-Marta doprowadzić do takiego sukcesu - pomimo odejścia założyciela firmy Sama Waltona. Autor pokazał, jak nowi menedżerowie zebrali pomysły Sama Waltona w kapitalną całość i dobrze je wykorzystali. W rozwoju firmy Sam Walton ryzykował miliony dolarów, jego następcy, kolejni prezesi firmy David Glass i Lee Scott, miliardy. Poznacie sekrety ich sukcesu.