Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy
-
Autor: Krawiec Franciszek
- ISBN: 9788372519795
- EAN: 9788372519795
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 144
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
28,33złCena detaliczna: 35,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,33 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi
a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji ? kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.