Informacyjne podstawy decyzji marketingowych
-
Autor: Sojkin Bogdan
- ISBN: 9788320817997
- EAN: 9788320817997
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 172
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
38,85złCena detaliczna: 54,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,85 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych. Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu. Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych. Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową).
Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.