KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

32,77 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Szczyty i doliny

34,90 zł 18,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,15 zł

Szczyty i doliny to opowieść o młodym człowieku, któremu życie się nie układa, dopóki nie pozna pewnego starego człowieka. To spotkanie raz na zawsze odmieni jego życie. Dzięki obcowaniu z mądrym starcem dokonuje zaskakujących odkryć. W końcu zaczyna rozumieć, w jaki sposób wykorzystać praktyczne narzędzia starego człowieka w tłustych i chudych latach. Staje się przez to spokojniejszy i zaczyna odnosić sukcesy. Teraz i ty, czytelniku, możesz odbyć podobną podróż po tej przypowieści, a z tego, co odkryjesz, zrobić dobry użytek.
Okładka książki Innowacje w gospodarce opartej na wiedzy

47,90 zł 35,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,08 zł

Każda organizacja, aby się rozwijać i utrzymać przewagę konkurencyjną, musi być innowacyjna. W książce została pokazana koncepcja efektywnego zarządzania wiedzą w procesach innowacji. Autorka skupiła uwagę m.in. na: ?istocie procesów innowacji, ?innowacyjności gospodarki jako całości, ?polityce innowacyjnej kraju i Unii Europejskiej, ?realizacji procesów innowacji, ?rozwoju klastrów i parków naukowo-technologicznych, ?sieciach i więziach wykorzystywanych w procesach innowacji, ?zarządzaniu wiedzą w organizacji, ?wykorzystywaniu kapitału intelektualnego w innowacyjnej organizacji. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem

51,90 zł 39,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu ? prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce. Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.
Okładka książki CMMI Doskonalenie procesów w organizacji

79,00 zł 63,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

Pierwsza książka o modelu CMMI na polskim rynku. Zawiera historię i interpretację tego modelu, wyjaśnienie specjalistycznej terminologii SIĘ oraz metody oceny, a także studia przypadku wdrażania modelu w międzynarodowych firmach, prowadzonych działalność w Polsce. Doskonała publikacja rekomendowana przez akredytowanych instruktorów modelu.
Okładka książki Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi

67,20 zł 46,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,23 zł

Każda współczesna firma czy inna organizacja gospodarcza i społeczna stara się dowartościować pozycję swych pracowników, członków itp. Powszechnie mówi się nawet o kapitale ludzkim, stawiając go na pierwszym miejscu hierarchii wartości. Zwłaszcza gdy chodzi i komunikację interpersonalną wewnątrz takiej organizacji, jaką stanowi firma. Kapitał ludzki stawia się na równi z wizją i misją firmy w jej społecznym i konkurencyjnym otoczeniu. Biorąc to wszystko pod uwagę, trzeba przyznać, że w skali wartości organizacji coraz ważniejsze stają się ludzkie potrzeby, motywacje, inteligencja emocjonalna, zdolność do empatii czy wreszcie skomplikowany splot wzajemnych interakcji. W takiej społecznej całości zarówno menedżer wysokiego, czy średniego szczebla, jak i pozostali pracownicy muszą być - dla dobra organizacji - postrzegani jako konkretne ludzkie jednostki ze swymi systemami wartości, odmiennością charakterów, rozmaitymi wizjami świata i różnymi odeń oczekiwaniami. Leksykon Prezentowany Leksykon obejmuje 1000 haseł i słownik polsko-angielski i angielsko-polski objaśnianych terminów i ma być - w zamierzeniu autora - kompendium niezbędnej wiedzy, która może być przydatna wszystkim, którzy maja na codzień do czynienia z ludzkimi zbiorowościami zarówno w pracy zawodowej jak i w karierze społecznej, politycznej czy ekonomicznej. Jest zatem adresowany do zarządzających innymi, do menedżerów, polityków, biznesmenów a nawet ludzi nauki, sztuki i kultury. Leksykon daje pogłębione pojecie o złożoności i stopniu komplikacji materii międzyludzkich stosunków, wzajemnych wpływów i relacji. Jest to książka, która może być przydatna każdemu, kogo interesują pogłębione kontakty z innymi ludźmi.
Okładka książki Coaching biznesowy

49,90 zł 39,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,31 zł

Skuteczny coaching może pomóc ludziom i organizacjom osiągnąć ich pełny potencjał, zmierzyć się z wyzwaniami i zrealizować określone cele. Coaching umożliwia osobisty i zawodowy rozwój, poprawia wydajność, polepsza wyniki, zwiększa poziom motywacji, a także pomaga w znalezieniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Książka Coaching biznesowy jest książką cenną zarówno jako wprowadzenie do coachingu dla osób rozważających karierę coacha lub podjęcie współpracy z coachem, prywatnie bądź zawodowo, jak i jako źródło wiedzy dla doświadczonych coachów. Jest to praktyczny podręcznik, odpowiadający na pytania: co? i jak? w odniesieniu do coachingu. Omawia wiele tematów zarówno z perspektywy osobistej, jak i z perspektywy organizacji oraz wyjaśnia strukturę relacji coachingowej. Książka stanowi kompendium wiedzy o technikach, a także o tych najbardziej znanych i tych najświeższych modelach i narzędziach coachingu. Zawiera cenne wskazówki dotyczące szkoleń dla coachów, prowadzenia własnej działalności coachingowej oraz planowania sesji coachingowej. Uzupełniona o arkusze robocze, ćwiczenia, formularze oceny efektywności coachingu oraz międzynarodowe studia przypadków, książka ta stanowi kompletne źródło wiedzy o coachingu ukierunkowanym na poprawę efektywności. O AUTORZE Carol Wilson jest honorową wiceprezes i dyrektor ds. akredytacji w Association for Coaching oraz dyrektor zarządzającą w Performance Coach Training. Zasiada również w Radzie Performance Consultants International sir Johna Whitmore’a. Osobiście doświadczyła korzyści z coachingu, współtworząc z Richardem Bransonem studio nagrań Virgin. Była pierwszą kobietą, która odniosła sukces w branży fonograficznej, zakładając świetnie prosperującą wytwórnię płytową. Obecnie Carol Wilson wykłada i prowadzi seminaria podczas konferencji poświęconych kulturze coachingowej oraz stylom przywództwa. Ponadto doradza i pomaga organizacjom wdrożyć strategie mające na celu zmianę ich kultur korporacyjnych. Carol Wilson była nominowana do nagród Association for Coaching: „Influence in Coaching” oraz „Impact in Coaching”. OPINIE O KSIĄŻCE Praktyczny, szczegółowy i kompletny przewodnik dla każdego mającego do czynienia z coachingiem. Lektura obowiązkowa dla profesjonalnych coachów i osób zainteresowanego tą nową i rozwijającą się profesją. - Katherine Tulpa, przewodnicząca i współzałożycielka Association for Coaching Bez wątpienia najlepszy podręcznik coachingu dla początkujących, jaki kiedykolwiek miałem okazję przeczytać. - sir John Whitmore, prezes Performance Consultants International Nawet doświadczeni coachowie miewają problemy ze zintegrowaniem szerokiego wachlarza umiejętności i procesów niezbędnych do prowadzenia skutecznego coachingu w organizacjach. Dla wielu trudność stanowi połączenie teorii z praktyką i procesami. W swojej książce Carol dzieli się z czytelnikiem cennymi przemyśleniami w sposób prosty i praktyczny. Oby jak najwięcej takich pozycji o coachingu – pożytecznych, bezpretensjonalnych i napisanych przystępnym językiem!. - dr Anthony Grant, dyrektor Katedry Psychologii Coachingu, Uniwersytet w Sydney
Okładka książki Lobbing biznes prawo polityka Br

34,90 zł 27,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,78 zł

Lobbing kojarzy się z licznymi aferami i ludźmi, którzy realizując własne interesy w sposób niezgodny z prawem, nazywali siebie lobbystami. Medialne nagłośnienie takich działań i ich ?bohaterów? spowodowało utrwalenie negatywnego stereotypu lobbysty i lobbingu w Polsce. Tymczasem lobbing ma często wręcz kapitalne znaczenie dla rozwoju gospodarczego, jest także jednym z narzędzi demokracji znanym od ponad 200 lat. Celem książki jest zmiana wizerunku osób, instytucji, środowisk zaangażowanych w procesy lobbingowe. Autorzy udowadniają, że działalność lobbingowa powinna i może być prowadzona w świetle prawa i w zgodzie z zasadami etyki. Podają wiele praktycznych wskazówek dla osób, które chcą profesjonalnie zajmować się lobbingiem, np. współpracując przy realizacji kampanii ? bez znajomości podstawowych zagadnień teorii i praktyki lobbingu współpraca taka jest bardzo trudna czy wręcz niemożliwa. Wiele uwagi poświęcają również kwestii lobbingu w Unii Europejskiej, wskazując na niedostateczną aktywność polskich przedstawicieli w tym obszarze. Książka przybliży Czytelnikom zagadnienia związane z rzecznictwem gospodarczym, a przede wszystkim przekona, że współczesna gospodarka nie może skutecznie funkcjonować bez działań lobbingowych.
Okładka książki Inwestycje w kapitał ludzki organizacji w okresie koniunktury i dekoniunktury

83,00 zł 67,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,06 zł

W organizacjach opartych na wiedzy szczególne znaczenie maja inwestycje w aktywa niematerialne, w tym w kapitał ludzki organizacji. Chodzi o inwestowanie w składowe kapitału ludzkiego w organizacji, takie jak wiedza, umiejętności, zdrowie, motywacja, postawy i wartości, które stanowią źródło przyszłych dochodów zarówno dla pracownika, jak i organizacji. Spowolnienie gospodarcze, w przeciwieństwie do okresu ożywienia i rozkwitu, może prowadzić do decyzji zmniejszających nakłady inwestycyjne. Autorka tej publikacji zwraca uwagę na konieczność inwestowania w kapitał ludzki w każdej fazie cyklu koniunkturalnego, podkreślając, że nieprzemyślane reakcje i nadmierne ograniczenia w tym zakresie implikują obniżenie jakości kapitału ludzkiego, a tym samym zdolności konkurencyjnej firmy oraz jej możliwości rozwojowych. Uzasadnia, że inwestycje te mają ekonomiczny i społeczny sens oraz że nie stoją w sprzeczności z trendami w zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Okładka książki W poszukiwaniu modelu przywództwa

73,00 zł 58,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł

Autorzy książki zadali każdej z tych osób to samo fundamentalne pytanie: „Po co być liderem?”. Odpowiedzi były różne, jednak niosły ze sobą jedno wspólne przesłanie. Wielcy liderzy na pewnym etapie doznają przemiany, która powoduje, że władza i osobiste korzyści przestają mieć znaczenie. Książka powstała z myślą o liderach biznesu, administracji rządowej, oświaty, ochrony zdrowia, organizacji non profit i wszelkich innych instytucji. Zainteresuje także osoby, które działają w organizacjach społecznych, trenerów i mentorów.
Okładka książki Zasada nenufaru

38,85 zł 23,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,97 zł

Zarówno lilie wodne, jak i wielu menedżerów to ?osobniki bardzo ekspansywne?. Ponieważ chłoną z podłoża ogromne ilości substancji odżywczych, wykazują skłonność do niszczenia własnej przestrzeni życiowej. Masowe zwolnienia, skandale korupcyjne, kryzysy finansowe oraz coraz większa przepaść między biednymi i bogatymi mocno nadwerężyły zaufanie do osób zawiadujących gospodarką. Daniel Goeudevert, który przez wiele lat był wysoko postawionym menedżerem w przemyśle motoryzacyjnym, zagląda za błyszczące fasady, by przyjrzeć się światu biznesu. Demaskuje przy tym nasze wyobrażenie o czysto racjonalnej ekonomii i uświadamia nam, że jest to niebezpieczna iluzja. Pokazuje, że jeśli wszechwładna gospodarka nadal będzie się tak panoszyć, pozbawi nas podstaw życia. Stawką jest jeden z naszych najważniejszych zasobów ? zaufanie?
Okładka książki Jednominutowy menedżer. Równowaga życia i pracy

19,90 zł 15,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,67 zł

Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym - o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem.
Okładka książki Coaching inteligencji emocjonalnej

73,00 zł 58,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,52 zł

Coaching i inteligencja emocjonalna to dwa pojęcia, które robią zawrotną karierę. Razem tworzą nową jakość: wyjątkową metodę rozwoju osobistego. Coaching inteligencji emocjonalnej zawiera liczne wskazówki pozwalające stosować ją w celu doskonalenia własnych umiejętności lub kierowania rozwojem innych. Autorzy są coachami, którzy podjęli pionierski wysiłek usystematyzowania wiedzy na temat coachingu inteligencji emocjonalnej oraz wyznaczenia standardów etycznych dla osób i organizacji zajmujących się tą dziedziną. W jasny sposób pokazują, że rozwój inteligencji emocjonalnej bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki w biznesie. Ich książka powinna więc zainteresować każdego menedżera.
Okładka książki Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem

36,00 zł 26,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,09 zł

Publikacja ma na celu ukazanie możliwości wykorzystania w procesach zarządczych rozwiązań innowacyjnych wraz z próbą określenia ich wpływu na rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstwa. Książka obejmuje osiem rozdziałów opracowanych przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie oraz Szkoły Głównej Handlowej, którzy w obszarach swych zainteresowań badawczych mają problematykę nowoczesnych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem. Rozważania prowadzone są z różnych punktów widzenia i wskazują na znaczną odmienność podejść do wykorzystywania innowacji w zarządzaniu, które są atrakcyjne dla autorów poszczególnych rozdziałów. Zakres ujętej problematyki odnosi się zarówno do ogólnych, makroekonomicznych uwarunkowań kreowania i wykorzystywania rozwiązań innowacyjnych, jak również obejmuje typowo mikroekonomiczną analizę opisywanych case studies. Poszczególne rozdziały łączą w sobie wątki teoretyczne z ich praktycznym odniesieniem i weryfikacją, co znacznie wzbogaca prezentowane treści.
Okładka książki Zarządzanie zasobami ludzkimi

75,00 zł 60,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,59 zł

Z recenzji prof. dr. hab. Rafała B. Kuca: Publikacja zawiera kompleksowy przegląd procesu kadrowego. Może być traktowana jako zwarty podręczniki akademicki, ale także jako poradnik dla działów kadr oraz wszystkich osób zainteresowanych kwestiami pracowniczymi. Prof. Z. Ścibiorek w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z personalną funkcją różnego typu organizacji. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania: Jak pozyskiwać pracowników do organizacji? Jak skutecznie zarządzać personelem? Jak szkolić pracowników? Jak motywować personel do efektywnej pracy? W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji oraz kwestie oceny pracowników. Monografia została przygotowana w sposób profesjonalny, napisana językiem przystępnym i komunikatywnym. Serdecznie polecam i zachęcam do interesującej lektury.
Okładka książki Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji

48,00 zł 37,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,72 zł

W standardach kształcenia obowiązujących wszystkie uczelnie wyższe prowadzące studia na kierunku Zarządzanie znajduje się przedmiot Zarządzanie zasobami ludzkimi. Zakres merytoryczny publikacji uwzględnia zagadnienia zawarte w minimach programowych przedmiotu przyjętych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Korzystanie z podręcznika ułatwia zestaw pytań kontrolnych zamieszczonych na zakończenie każdego rozdziału. Umożliwia on studentom sprawdzenie swojej wiedzy, a dydaktykom tworzenie testów egzaminacyjnych. Walor utylitarności książki podnoszą również załączniki zawierające studia przypadków, na podstawie których można śledzić praktyczną implementację wybranych zagadnień kadrowych.
Okładka książki Marketing produktów żywnościowych

15,79 zł 11,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,92 zł

Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.
Okładka książki Marketing w praktyce

46,00 zł 28,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,94 zł

Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: - podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy) - analiza (badania rynku, informacja, trendy) - strategia - taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa) - zarządzanie - materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja)
Okładka książki Posługa przełożonych

29,90 zł 20,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,57 zł

Autorka, analizując postawy wielkich świętych (m.in. Bazylego, Benedykta, Dominika), stara się nakreślić ideał posługi przełożonego. Oprócz postaw wzorcowych porusza również problem zagrożeń związanych z tą niezwykłą funkcją. Mówi o tym, co może stać się jej karykaturą. Dotyka także kwestii skomplikowanych relacji między przełożonymi i podwładnymi, udzielając wskazówek, jak należy je budować i prostować. Czyni to, odwołując się także do tradycji chrześcijańskiego wschodu. Czytając to dzieło, odkryjemy klucz do owocnej i udanej posługi przełożonych, czyli mądrość kierowaną miłością i w miłości się objawiającą. Michelina Tenace, autorka książki "Posługa przełożonych" ? teolog, wykładowca na Papieskim Uniwersytecie Gregoriańskim ? tym razem porusza kwestię postawy przełożonego w zgromadzeniu zakonnym. Czy w każdej wspólnocie działającej w oparciu o Ewangelię potrzebna jest osoba sprawująca władzę? Jakie zagrożenia łączą się z posługą przełożonego? Na czym polega zarządzanie wspólnotą w Kościele? ? oto pytania, które stały się podstawą do rozważań zawartych w niniejszej publikacji. Głównym celem przełożonego winno być dążenie do umacniania wiary wśród członków wspólnoty, aby każdy z nich realizował się na obraz Boga w relacji z innymi. Przełożony spełnia swe zadanie wówczas, gdy odnawia pamięć zbawienia i przypomina sens obietnicy chrześcijańskiej; jest więc przede wszystkim strażnikiem życia duchowego, wzrastania i prymatu życia w Duchu Świętym. Choć nie ingeruje w życie wewnętrzne poszczególnych członków wspólnoty, musi troszczyć się, aby wspólnota była wspierana w wierności ślubom, dzięki którym każda z osób konsekrowanych zobowiązuje się dobrowolnie naśladować Pana. ?Rządzenie duchowe? może okazać się źródłem pewnych pokus, ponieważ zarówno ten, kto rządzi, jak i ci, którzy podlegają owym rządom, zawsze pozostają grzesznikami. Zatem i władza, i posłuszeństwo zamiast być służbą, mogą stać się przeszkodą dla zbawienia jednych i drugich. Nieprzemyślane, pochopne decyzje przełożonego, charakteryzujące go jako człowieka niedojrzałego do sprawowania tak odpowiedzialnej funkcji, zakłócają dialog we wspólnocie, osłabiają kreatywność jej członków i tłumią w nich powołanie do służby Bogu.
Okładka książki Język ciała w biznesie

34,00 zł 19,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,31 zł

Samy Molcho dzięki swojej działalności uzyskał międzynarodową sławę jako mim, aktor i reżyser. Jego publikacje Języka ciała dzieci, Wszystko o języku ciała oraz Język ciała i partnerstwo doskonale się sprzedają od wielu lat. Poza swoją działalnością artystyczną Samy Molcho jest profesorem na wiedeńskim Uniwersytecie Muzyki i Sztuki Aktorskiej. Jest żonaty i ma czworo dzieci. Język czasem kłamie – ciało nigdy! Samy Molcho ...język ciała człowieka zdradza wiele na temat jego osobowości, jednak możliwy jest także kierunek odwrotny, czyli samodzielna zmiana zachowania i osobowości człowieka dzięki świadomie wybranemu językowi ciała. Molcho pokazuje, jak można się nauczyć języka ciała właściwego osobowości osiągającej sukcesy. „Guru języka ciała” FOCUS 02/2005 Autor wyjaśnia, jak można użyć swojej gestykulacji, mimiki i postawy ciała, aby zachowywać się jak człowiek sukcesu. Wychwytuje najważniejsze sytuacje z życia codziennego i przy pomocy poglądowych pozytywnych negatywnych przykładów pokazuje, jakie reakcje są wywoływane przez różne postawy ciała. Zarówno w sytuacjach rozmowy, narady, jak i prezentacji, dzięki łatwym do zapamiętania i zastosowania poradom Samy’ego Molcho jest się uzbrojonym na każdą sytuację, aby zachowywać się autentycznie i niezależnie. Spis Treści: Czym jest sukces? Rozmowa w kręgu przyjaciół Na przykład nasionko Zwodzenie z „sukcesem" Fundamenty sukcesu IQczyEQ? Sukcesu się nie posiada Czynnik czasu Sięgać do gwiazd? Sen Jakuba Wielkie nadzieje i głębokie rozczarowania O trwałości sukcesu Wewnętrzna równowaga a świat zewnętrzny Kiedy zmienia się punkt widzenia Funkcjonowanie ciała, postawa ciała i język ciała Stanowisko Stanowisko i zmiana stanowiska Miednica Naturalne przesłanki i archaiczny podział pracy Wenus czy „la mamma" Gra sil Klatka piersiowa jako akumulator energii Wdech i wydech Kto się zamyka, ten szybko zostanie sam Z otwartymi rękami Przewodzenie Czy kobietom potrzeba innego stylu przewodzenia niż mężczyznom? Otwarcie tworzy zaufanie Mówić za pomocą rąk Dominujące ruchy dłoni Nowe amazonki? Słownik werbalny i słownik języka ciała Okolice barków Kark Otwartość czy konfrontacja? Najlepsza pozycja do słuchania Oczy mówią wiele Emocjonalność przyciąga uwagę Sukces nie zna przymusu Rytm rozmowy- rytm mowy i gestu Widzieć i postrzegać O zasięgu naszego wzroku Ruch to sukces, sukces to ruch Poczucie terytorium Porządek siedzenia i kultura rozmowy Kiedy rozmowa się rwie Wczorajszych przeciwników zamieniać w jutrzejszych partnerów Fenomen czasu Publicznie Dokąd iść, kto rezerwuje stolik? Nie obawiać się dobrego wina Smalltalk Uścisk dtoni Punktualność to cnota królów Sprzedać siebie: staranie się o pracę Tabu terytorialne Przed widownią Przed kamerą telewizyjną
Okładka książki Finanse dla niefinansistów

39,00 zł 28,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,00 zł

Finanse dla niefinansistów to podstawowy podręcznik pisany głównie z myślą o studentach kierunków ekonomicznych szkół wyższych, zwłaszcza pierwszego stopnia, jako materiał do ćwiczeń. Może być on również przydatny uczniom średnich szkół ekonomicznych. Książka powinna zainteresować takie tych, którzy z finansami nie mają do czynienia na co dzień, a potrzebują zdobyć podstawową wiedzę, chociażby na temat lokat bankowych, Praca składa się z trzech części, w których przedstawione zostały kolejno: - najważniejsze pojęcia z dziedziny zarządzania finansami bogato ilustrowane przykładami oraz zadania do samodzielnego rozwiązania, - rozwiązania zadań z poprzedniej części, - tablice finansowe zawierające mnożniki dla konkretnych wielkości Zawarte w książce przykłady oraz zadania zwykle odnoszą się do branż, z którymi Autor zetknął się z swojej praktyce zawodowej czy to osobiście czy też poprzez wypracowane kontakty handlowe. Tym samym różnorodne treści pomocnicze (np.: wypełnianie komór wypornościowych w jachcie, polisa ubezpieczeniowa, kupno maszyny budowlanej albo wnuczek inwestujący ZUS-owską rentę babci) sprawiają, że finanse w takim "przekładzie na język codziennej użyteczności" wydają się zrozumiałe i łatwiejsze w praktycznym zastosowaniu. Sprzyjają temu także używane akronimy wzorów oraz przykładowe rozwiązania wszystkich zadań. Przy tych ostatnich w zupełności wystarczy znajomość podstawowych działań matematycznych.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj