
Marketingowe zarządzanie apteką
- ISBN: 9788326411595
- EAN: 9788326411595
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
- Liczba stron: 216
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
51,00złCena detaliczna: 63,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,00 zł
Niniejsza publikacja przedstawia techniki kierowania apteką, które prowadzą do wypracowywania odpowiedniej marży i usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej apteki. W pracy zostały omówione zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i wynikające z nich praktyczne sposoby działania ilustrowane licznymi przykładami z życia aptek. Publikacja podkreśla szczególną misję zawodu farmaceuty, przedstawiając zarazem oczekiwania pacjentów oraz uwarunkowania ich procesów decyzyjnych. Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku książka ta może być nieocenioną pomocą w procesie tworzenia i wdrażania własnej, unikalnej strategii rozwoju apteki. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie będzie inspiracją do wprowadzenia w aptekach wielu nowych rozwiązań, które przyniosą obopólne korzyści - zwiększenie zadowolenia pacjentów i obrotów aptek.