Repozycjonowanie
Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
-
Autor: Jack Trout Rivkin Steve
- ISBN: 9788320819335
- EAN: 9788320819335
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 182
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,99złCena detaliczna: 44,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,99 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Autorzy ? Jack Trout i Steve Rivkin ? wybitni eksperci w dziedzinie marketingu ? podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.
Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.