Przedsiębiorczość w turystyce Zasady i praktyka
-
Autor: Bednarczyk Malgorzata
- ISBN: 9788375562224
- EAN: 9788375562224
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 286
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
42,81złCena detaliczna: 48,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,33 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego.
Pozwala na:
- zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu;
- obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć;
- formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;
- poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej.
Dlaczego warto studiować podręcznik?
Robert Korzeniowski w pierwszym rozdziale książki dowodzi, że sukces jest bezpośrednio związany z profesjonalizacją i działaniami przedsiębiorczymi.
Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.