Marketing polityczny Studium porównawcze
-
Autor: Mazur Marek
- ISBN: 9788301147372
- EAN: 978830114737203
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 360
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
29,10złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,31 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.