KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

42,24 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,36 zł

97,80 zł
114,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,28 zł

70,82 zł
109,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,81 zł

42,57 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,32 zł

31,44 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

69,03 zł
89,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,03 zł

69,55 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,04 zł
Okładka książki Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi

46,20 zł 33,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,58 zł

Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Zawiera oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów zachodzących we współczesnych organizacjach. Podjęły one wysiłek analitycznego i konstruktywnego wglądu w te zjawiska, a także wykazały się intuicją i umiejętnością dostrzegania bieżących wyzwań stojących przed organizacjami z różnych sektorów i branż.Z recenzji dra hab. Adriana Lubowieckiego-Vikuk, prof. SGH Publikacja Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi stanowi zbiór tekstów odnoszących się do współczesnych problemów zarządzania zasobami ludzkimi oraz cenne źródło refleksji i inspiracji dla praktyków i teoretyków zarządzania. Zawarte w niej rozważania nie tylko uświadamiają wieloaspektowość spraw pracowniczych, ale również wskazują na istotność poruszanej tematyki. Może to pomóc czytelnikom w doskonaleniu kompetencji społecznych, które warunkują skuteczne i adekwatne do sytuacji radzenie sobie w interakcjach z pracownikami.Z recenzji dr hab. Anny Pluty, prof. US
Okładka książki Czy organizacja publiczna może się uczyć?

64,00 zł 46,82 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,93 zł

Książka dr. Huberta Guza jest solidną pozycją naukową z obszaru nauk o zarządzaniu i jakości. Skupia się na problematyce organizacyjnego uczenia się. Jej wyjątkowość polega na tym, że wpisuje się ona w subdyscyplinę zarządzania publicznego. Ta problematyka badawcza jest bowiem rzadko badana na przykładzie organizacji publicznych. Książka zawiera interesujący przegląd obszernego dorobku naukowego dotyczącego uczenia się organizacji, a także modeli zarządzania publicznego, syntetyczne omówienie polityki spójności Unii Europejskiej wraz z systemem zarządzania jej wdrażaniem oraz część empiryczną (w formie rozległego case study) skoncentrowaną na ocenie zdolności organizacyjnego uczenia się badanej organizacji publicznej w procesie zarządzania polityką spójności. Autor przedstawia wyniki własnych badań organizacyjnego uczenia się na przykładzie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Prof. dr hab. Grażyna Prawelska-Skrzypek Przedmiotem badań empirycznych Autor uczynił duży urząd administracji publicznej, odpowiedzialny za realizację wielu skomplikowanych procesów wewnętrznych oraz wymagających współdziałania z licznymi podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w realizacji polityki spójności w województwie. W Polsce, poza przytaczanym przez Autora projektem badawczym Ministerstwa Uczące się, praktycznie nie przeprowadzono jak dotąd poważnych badań na temat mechanizmów uczenia się dużych organizacji publicznych. Już sam ten fakt czyni pracę Huberta Guza atrakcyjną naukowo i zasługującą na szersze upowszechnienie w formie monografii naukowej. Monografia będzie użyteczna dla studentów i doktorantów kierunków studiów z zakresu zarządzania, nauk o polityce i administracji, socjologii organizacji oraz kierunków pokrewnych, zainteresowanych problematyką zarządzania organizacjami publicznymi oraz realizacją polityki rozwoju. Książka stanowi również cenne źródło wiedzy i inspiracji dla badaczy polityk publicznych oraz urzędników i ekspertów zajmujących się politykami publicznymi wdrażanymi w złożonych układach organizacyjnych. Dr hab. Marcin Zawicki, prof. UEK Hubert Guz doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu, pracownik badawczo-dydaktyczny w katedrze Polityki Publicznej i Administracji Akademii Ignatianum w Krakowie, zainteresowania badawcze: uczenie się organizacji, zarządzanie strategiczne, zarządzanie ludźmi, terytorializacja rozwoju, od 1999 roku praktyk związany z samorządem terytorialnym oraz programowaniem i wdrażaniem polityki spójności Unii Europejskiej.
Okładka książki Negocjacje z potworami

44,99 zł 11,25 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł

Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś "potworem" - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi możliwościami.Książka Igora Ryżowa, negocjatora z wieloletnim stażem, to opis technik i scenariuszy, które pomogą Ci stanąć do negocjacji z "potworem" jak równy z równym. Znajdziesz w niej gotowe narzędzia negocjacyjne, autentyczne przykłady z biznesu, polityki i życia codziennego, które pomogą Ci skutecznie osiągnąć w negocjacjach z silniejszymi to, na czym ci zależy.Przekonaj się, czym różni się rosyjski styl negocjacji od zachodniego.Przetestuj zagrywkę "częściowej zgody" stosowaną przez Władimira Putina.Dowiedz się, jak osiągać kompromisy, z których będziesz dumny.
Okładka książki Kapitalizm i wolność

69,00 zł 42,57 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,57 zł

To, co sprawia, że jest ona najbardziej fascynująca, to jej fundamentalne zasady. Są tak proste, że każdy jest w stanie je zrozumieć a jednak niewielu je rozumie. Milton Friedman o ekonomii W jaki sposób korzystać z dobrodziejstw posiadania rządu i jednocześnie unikać związanych z tym zagrożeń dla osobistej wolności człowieka? W tej klasycznej pozycji Milton Friedman formułuje całościowy obraz poglądów gospodarczych, które miały decydujący wpływ na to, jak dzisiaj wygląda nasza rzeczywistość rynkowa. Według klasyka światowej ekonomii kapitalizm konkurencyjny jest zarówno środkiem służącym do osiągania wolności ekonomicznej, jak i warunkiem koniecznym dla osiągnięcia wolności politycznej.
Okładka książki Ufaj i inspiruj. Jak prawdziwie wielcy przywódcy wyzwalają wielkość w innych

59,00 zł 47,60 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,76 zł

Autor bestsellerowej "Szybkości zaufania" proponuje rewolucyjny, nowy sposób kierowania. Stephen M.R. Covey uczynił dziełem swojego życia zrozumienie, czym jest zaufanie w przywództwie i w organizacjach. W swojej najnowszej i najbardziej transformacyjnej książce "Ufaj i inspiruj" przekonująco argumentuje, że choć świat zmienił się drastycznie, to nasz styl przywództwa nie. Większość organizacji, zespołów, szkół i rodzin nadal działa w modelu zakorzenionym w dowodzeniu i kontrolowaniu, skupiając się na władzy wynikającej ze stanowiska, sztywnego przestrzegania reguł i z hierarchii. Jednak ze względu na ewoluujący profil demograficzny siły roboczej, zmieniający się charakter pracy i możliwości wyboru, które teraz mamy w zakresie miejsca i sposobu pracy, stare podejście do przywództwa jest zarówno przebrzmiałe, jak i nieodpowiednie. Rozwiązanie Coveya choć proste, jest śmiałe: przejście od starego modelu dowodzaco-kontrolujacego do nowego stylu przywództwa ufajaco-inspirujacego. Zaufanie oraz inspirowanie wynikają z przekonania, że ludzie są kreatywni, skłonni do współpracy i mają potencjał. Podejście ufajaco-inspirujace zmienia model przywództwa przenosi akcent z zarządzania ludźmi na przewodzenie im, ze stanowiska na wpływ, z kontroli na zaufanie, z motywacji na inspirację. Zamiast nadzorować albo mikrozarzadzac, liderzy wykorzystują moc samorządności. Zamiast zwykłego posłuszeństwa uzyskują szczere zaangażowanie wraz z całą pasją i kreatywnością, które mu towarzyszą. Skutkuje to takim poziomem przynależności, współpracy, innowacyjności i w ostatecznym rozrachunku wyników, jakiego dowodzenie i kontrolowanie nawet najbardziej zaawansowane, wyrafinowane i oświecone po prostu nie są w stanie wytworzyć. Taki lider inspiruje ludzi, aby stali się lepszą wersją samych siebie i pracowali najlepiej, jak potrafią.
Okładka książki Praktyczne zarządzanie produktami dla właścicieli produktu

98,70 zł 60,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

Doszlifuj zwinne działania właściciela produktu, aby osiągać sukcesy rynkowe! Organizacje inwestują wielkie zasoby w budowanie nowych produktów i usług. Jednak zbyt wiele z nich jest nieprzemyślanych, nie zachwyca (a nawet nie satysfakcjonuje) klientów i przegrywa na rynku. Rozwiązaniem jest bardziej skuteczne i zwinne posiadanie produktu i zarządzanie nim. Książka ta jest przewodnikiem po sposobach zachowania, postawach i praktykach opracowywania produktów najwyższej klasy, odzwierciedlającym praktyczne doświadczenia światowej sławy ekspertów. Chris Lukassen i Robbin Schuurman przedstawiają skuteczne narzędzia, idee i umiejętności potrzebne dla dostarczania najlepszy produktów i usług, a także unikania pułapek utrudniających dostrzeżenie, czego naprawdę chcą i potrzebują klienci. Ucz się na kompletnym studium przypadku bazującym na Scrum, czerpiąc z koncepcji stworzonych przez autorów na potrzeby przełomowego kursu szkoleniowego Scrum.org Professional Scrum Product Owner-Advanced (PSPO-A). To in-nowacyjne podejście pomogło już osiągnąć sukces tysiącom właścicieli produktu – a może też przekształcić Twój sposób tworzenia produktów. • Zastąp negatywne zachowania właściciela produktu podejściem, które prowadzi do doskonałości • Reprezentuj klientów w bardziej empatyczny i efektywny sposób • W spójniejszy sposób łącz ze sobą klientów, wartości i funkcjonalności • Opowiadaj lepsze historie, wyznaczaj jaśniejsze cele i twórz cenniejsze plany działania • Używaj innowacyjnych modeli biznesowych, przeprowadzaj lepsze eksperymenty i skuteczniej skaluj produkty • Podejmuj więcej dobrych decyzji, angażuj właściwych ludzi i polegaj na lepszych danych • Stań się świetnym, elastycznym współpracownikiem w zakresie zarządzania, budżetu, zawierania umów i nie tylko • Wywieraj wpływ na klientów, użytkowników, interesariuszy i członków zespołu, aby zwiększyć ogólną efektywność • Zoptymalizuj każdą rolę organizacyjną powiązaną z własnością produktu Właściciele produktu, menedżerowie i liderzy zespołów uznają ten przewodnik za niezastąpiony, podobnie jak trenerzy Agile/Scrum, konsultanci i kierownicy pragnący generować większą wartość z zarządzania produktem w całej organizacji. CHRIS LUKASSEN działa aktywnie w dziedzinie zarządzania produktem od ponad 20 lat. Jest współtwórcą szkolenia Professional Scrum Product Owner-Advanced oferowanego przez Scrum.org, a także autorem The Product Samurai. Obecnie pełni funkcję Chief Product Officer w firmie Expandior i pomaga ludziom i organizacjom podnosić poziom ich zarządzania produktem. ROBBIN SCHUURMAN jest liderem produktowym, konsultantem, ma tytuł Professional Scrum Trainer i jest szefem Product Management Academy firmy Xebia. Wspomaga organizacje w transformacji cyfrowej i produktowym i pomaga właścicielom produktu zwiększać wpływ na klientów, poprawiać zwinność i skracać czas nauki. Lukassen i Schuurman są współzałożycielami The Value Maximizers.
Okładka książki Wygrywają ci, którzy potrafią przegrywać

95,00 zł 65,48 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,91 zł

Nazywam się Tom Hougaard. Mam pięćdziesiąt dwa lata. Trzydzieści lat temu wyjechałem z Danii. Chciałem handlować na rynkach finansowych i chciałem to robić w Londynie.Wyobrażałem sobie, że wiem, co jest potrzebne, by zostać traderem. Miałem licencjat z ekonomii i magisterium z bankowości i finansów. Sądziłem więc, że mam wszystko, czego potrzebuję wykształcenie, etykę pracy i miłość do giełdy. Myliłem się.Po tym, jak zdobyłem moje uniwersyteckie tytuły, zacząłem pracować w JPMorgan Chase. Nie zostałem traderem, ale byłem blisko tego świata. Potem, w roku 2000, przez półtora roku grałem na rynkach jako inwestor indywidualny. Przygoda ta skończyła się po osiemnastu miesiącach, ponieważ skończyły mi się pieniądze.Tak zaczynał autor tej książki a potem stał się wybitnym traderem, który zwyciężył w wielu mistrzostwach spekulacji na rynkach finansowych. Swoje transakcje, w które angażuje ogromne sumy pieniędzy i w których ogromne sumy zarabia udostępnia na bieżąco w internecie.Podejmowanie takiego ryzyka wymaga mistrzowskiego panowania nad własnym umysłem i emocjami. Zwyczajne myślenie prowadzi do zwyczajnych wyników. Hougaard przekonuje, że trader, który chce osiągać wyniki nadzwyczajne, musi myśleć inaczej niż wszyscy. Wyjątkowość tej książki polega na tym, że mowa w niej nie o strategiach i zarządzaniu pieniędzmi, ale o zarządzaniu umysłem.Autor tłumaczy, że umiejętność ta jest ważniejsza od znajomości formacji i wskaźników. Ludzie nie radzą sobie na giełdzie nie dlatego, że zbyt mało wiedzą o analizie technicznej. Nie radzą sobie, ponieważ nie rozumieją, co rynek robi z ich umysłami.Czytelnik znajdzie tu antidotum na zwyczajne, wadliwe myślenie o rynku oraz wskazówki, które doprowadzą go do nowego systemu przekonań umożliwiającego osiąganie wyników, o jakich nie śmiał nawet marzyć.
Okładka książki Tworzenie doświadczeń klientów

77,00 zł 45,26 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,73 zł

W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona - ta książka jest dla Ciebie! Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych. Mamy nadzieję, że ta książka będzie stanowiła przewodnik i pierwsze źródło informacji dla wszystkich, którzy chcą ze zrozumienia i lepszego zaspokojenia potrzeb klientów poprzez cyfrowe rozwiązania uczynić swoją przewagę konkurencyjną. ze wstępu
Okładka książki Model Sukcesu. 5 kroków, które zrewolucjonizują twoje życie

44,90 zł 29,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

"Tę książkę musi przeczytać każdy, kto dąży do rozwoju osobistego i zawodowego, a także do tego, by osiągnąć w życiu większą efektywność. Sam Silverstein przedstawia model prosty a zarazem potężny - praktyczny i sprawdzony. Znakomita książka. Przyjemna lektura. Bardzo inspirująca". NIDO QUBEIN, rektor High Point University, były prezes National Speakers Association "Dynamiczna narracja, a do tego zdrowy rozsądek w kwestii osiągania sukcesu - to musi być bestseller". GERHARD GSCHWANDTNER, wydawca i założyciel magazynu "Selling Power" "Sam Silverstein ma spostrzeżenia i pomysły, które mogą mieć na ciebie wpływ. Musisz przeczytać!" SHEILA MURRAY BETHEL, autorka "Making a Difference, 12 Qualities That Make You a Leader" Jak wyglądałoby twoje życie, gdybyś osiągnął wszystkie swoje cele? Jak pokonać strach i ograniczenia, aby osiągnąć rzeczy, które jeszcze przed chwilą wydawały się nie do pomyślenia? Co by się stało, gdybyś miał pięciostopniowy system, do którego mógłbyś wprowadzić dowolne pragnienie i uzyskać natychmiastowe rezultaty? Książka "Model Sukcesu" przedstawia pięciostopniowy system, który możesz zastosować w każdej z siedmiu głównych sfer życia. Naucz się pokonywać strach, osiągnij życiową równowagę, popraw umiejętności komunikacyjne i wiele więcej. "Model Sukcesu" sprawi, że będziesz pragnął osobistego rozwoju, gotów osiągać cele i przekazywać wiedzę tym, którym przewodzisz. SAM SILVERSTEIN to założyciel i dyrektor główny Sam Silverstein Incorporated, think tanku zajmującego się wspieraniem firm w tym, by tworzyły kulturę organizacyjną, która na pierwszym miejscu stawia odpowiedzialność oraz ją inspiruje. Sam Silverstein jest autorem kilku książek, w tym "Non-Negotiable", "No More Excuses" i "Making Accountable Decisions". Udziela konsultacji i przemawia na arenie międzynarodowej, współpracując z zespołami firm, agencjami rządowymi, społecznościami i organizacjami, dużymi i małymi.
Okładka książki Barbie i Ruth

54,90 zł 31,07 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,07 zł

Niezwykła biografia twórczyni najsłynniejszej lalki na świecie!Znana wszystkim lalka Barbie to kwintesencja słodyczy, zmysłowości i wspaniałej zabawy. Jej pomysłodawczyni, Ruth Handler, na pewno nie spodziewała się, że tworzy ikonę zabawek. Barbie od powstania, czyli od 1959 roku, zjednała sobie rzesze wiernych fanek i fanów. W samej Ameryce bawiło się nią 90% dziewczynek, gościła także wśród zabawek w 150 krajach. Barbie to lalka, która robiła chyba wszystko: brała udział w igrzyskach olimpijskich, była pilotką sił powietrznych, pracowała jako właścicielka butiku, startowała w wyborach prezydenckich i niewątpliwie wywołała kulturowy przełom!Ruth Handler to twórczyni najsławniejszej lalki świata. Książka "Barbie i Ruth"przedstawia losy tej fenomenalnej kobiety. Była dziesiątym dzieckiem rodziców polskiego pochodzenia, szalenie ambitną i kreatywną bizneswoman. Stworzyła markę, która zmieniła niejedno dzieciństwo. Zachorowała na raka piersi i pokonała go z charakterystyczną dla siebie zawziętością. Dzięki dorobkowi życiowemu i zawodowemu Ruth zyskała miano pionierki i mistrzyni przedsiębiorczości ceniącej wartości humanitarne.Biografia opowiada fascynującą historię o tym, jak dwie kobiety na zawsze zmieniły amerykański świat biznesu i kultury. Książka bazuje na oryginalnych badaniach, obszernych wywiadach i wcześniej niedostępnych materiałach.Fenomen Barbie zachwyca do dziś. W 2023 roku głośną premierę miał film "Barbie" wyreżyserowany przez Gretę Gerwig. W rolę Barbie wcieliła się Margot Robbie, której towarzyszył Ryan Gosling jako Ken.
Okładka książki Nowoczesne zarządzanie. Najnowsze trendy...

95,00 zł 78,81 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,81 zł

Niniejszy podręcznik zawiera wiedzę niezbędną do sprawnego i efektywnego funkcjonowania we współczesnych organizacjach. Kompleksowość tematyczna podręcznika czyni go doskonałym przewodnikiem w dzisiejszych niespokojnych, ale i ciekawych czasach, w których nieodzowne jest nowoczesne zarządzanie w oparciu o znajomość najnowszych trendów, koncepcji i metod. Pośród czterech głównych obszarów tematycznych zarządzania w podręczniku omówiono m.in. następujące zagadnienia: • zarządzanie organizacją w ujęciu strategicznym – strategia, główne koncepcje zarządzania, zarządzanie procesami, zasobami ludzkimi oraz finansami • wyzwania w zarządzaniu marketingowym i mediami • zarządzanie w sektorach gospodarki i przestrzeni społecznej • zarządzanie w sektorach gospodarki i przestrzeni społecznej - zarządzanie instytucjami kredytowymi, zarządzanie logistyką, public affairs, public relations, lobbing. Ponadto do każdej z części dołączono: • studium przypadku • pytania kontrolne • pytania testowe.
Okładka książki Semiotyka w marketingu

84,00 zł 76,26 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,16 zł

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu.Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną.To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach.Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu "reaserchu" wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek.
Okładka książki StoryTalking Narracyjna supermoc lidera

64,01 zł 58,11 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,60 zł

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych. Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.
Okładka książki Zarządzanie w kryzysie

76,00 zł 63,05 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

Kryzys jest pojęciem, które kojarzy się zarówno z problemami osobistymi, jak i organizacyjnymi, państwowymi czy nawet globalnymi. Współczesna rzeczywistość sprzyja powstawaniu kryzysów, a zagrożenie nimi dotyczy wszystkich. Zasadniczym celem publikacji jest analiza zarządzania w warunkach, jakie wywołane są przez sytuacje kryzysowe, zarówno w skali makro, jak i mikro. Zakres opracowania obejmuje zagadnienia, z którymi można spotkać się w różnych sferach życia: w sytuacjach prywatnych, w organizacji, w społeczeństwie, w państwie, dlatego też znajomość tej problematyki wydaje się niezbędna w funkcjonowaniu we współczesnym świecie.
Okładka książki Ideaflow

69,90 zł 55,07 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,07 zł

IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE. Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz. Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow – ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał. Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja wydajność. W Ideaflow Jeremy Utley i Perry Klebahn z renomowanego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego również jako „d.school”) przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najbardziej innowacyjnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak: pokonać niebezpieczne pułapki myślenia znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach oszukać własny mózg, żeby stał się bardziej kreatywny projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty stać się innowacyjnym uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób. Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, zmniejszyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow. Sukces zespołów zależy od swobodnego przepływu pomysłów. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak wydobyć z innych – i z siebie – to, co najlepsze. – Scott Galloway, autor bestselerów Wielka czwórka oraz Post Corona. Biznes w czasach pandemii Utley i Klebahn stawiają sprawę jasno: każdy problem jest związany z brakiem pomysłów. Dlatego niezależnie od tego, jakie wyzwanie cię czeka, w tej książce znajdziesz na nie sposób! – Greg McKeown autor bestselerów Esencjalista. Mniej, ale lepiej oraz To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne Ideaflow daje sprawdzone sposoby na porzucenia utartych ścieżek, podjęcie realnych działań i wykreowanie pomysłów, które rozwiążą czekające nas problemy. – Seth Godin, autor książki To jest marketing! Nigdy nie spotkałam nikogo, kto świadomie uważałby się za osobę ograniczoną lub zamkniętą na nowe pomysły. A jednak większość z nas nieświadomie hamuje własną kreatywność. Utley i Klebahn oferują praktyczne wskazówki, jak odblokować innowacyjność w sobie i innych. ? Kim Scott, autorka książek Szef wymagający i wyrozumiały i Toksyczne miejsce pracy Jeremy Utley jest dyrektorem ds. edukacji kadry kierowniczej w d.school i profesorem w School of Engineering na Uniwersytecie Stanforda. W d.school prowadzi cieszący się dużą popularnością program „Mistrzowie Kreatywności”. Perry Klebahn jest współzałożycielem d.school i pracuje na stanowiskach profesora i dyrektora ds. edukacji kadry kierowniczej. Pełnił funkcję dyrektora ds. operacyjnych w Patagonii i prezesa Timbuk2
Okładka książki Bankructwa T.3 Przedsiębiorstwa i konsumenci

65,00 zł 61,37 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,37 zł

Niestabilne czasy, jakich obecnie jesteśmy świadkami, na skutek pandemii oraz konfliktu zbrojnego w Ukrainie pokazują jednoznacznie, że problematyka zagrożenia finansowego i bankructw przedsiębiorstw oraz osób fizycznych jest ważna i ciągle aktualna. Książka porusza tematykę upadłości podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz osób fizycznych, tzw. upadłości konsumenckiej. W sposób szczegółowy ukazuje kwestie upadłości - w ujęciu zarówno ekonomicznym, jak i prawnym - oraz zagadnienia dotyczące zadłużenia gospodarstw domowych. W serii Bankructwa:
Okładka książki Kryzys klimatyczny? Prawdy, półprawdy i kłamstwa - co wiemy, czego nam się nie mówi i jaka naprawdę czeka nas przyszłość

74,90 zł 57,51 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,51 zł

Ta książka to podsycana nadzieją weryfikacja rzeczywistości, oferująca prawdę o klimatologii, której nie znajdziecie nigdzie indziej - co wiemy, czego nie wiemy i co to wszystko oznacza dla naszej przyszłości.Alarmistyczne nagłówki dotyczące katastrof wywoływanych przez zmiany klimatu są nam w mediach przedstawiane jako fakty, jednak według nauki wszystkie te stwierdzenia są głęboko mylące. Dziennikarze, politycy oraz wybitni znawcy stwierdzili, że w temacie zmian klimatu wszystko zostało już naukowo ustalone. W rzeczywistości kluczowe pytania dotyczące sposobu, w jaki klimat reaguje na działalność człowieka, oraz jakie będzie to miało implikacje w przyszłości, pozostają bez odpowiedzi. Klimat ulega zmianie, ale przyczyny oraz manifestacje tego procesu nie są tak jasne, jak do tej pory nam wmawiano. Jeden z najwybitniejszych amerykańskich naukowców wyjaśnia, co tak naprawdę mówi nauka (a co stara się przemilczeć) o zmieniającym się klimacie.Steven Koonin wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie - w tym czołowego doradcy naukowego w administracji prezydenta Obamy - aby przedstawić aktualne spostrzeżenia i ekspertyzy z perspektywy wolnej od programów politycznych. Wyposaża czytelnika w narzędzia umożliwiające zrozumienie kwestii wiążących się z klimatem, jak również pozwalające stać się bardziej świadomym odbiorcą naukowego przekazu. Obala popularne mity i ujawnia mało znaną prawdę: pomimo dramatycznego wzrostu emisji gazów cieplarnianych w latach 1940-1970 globalne temperatury de facto spadły. Co więcej, komputerowe modele, których używamy do przewidywania przyszłości, nie są w stanie dokładnie opisać klimatu minionych lat, co sugeruje, że są głęboko wadliwe.Koonin zajmuje się również reakcją społeczeństwa na zmieniający się klimat, wykorzystując analizę opartą na danych, aby wyjaśnić, dlaczego wiele proponowanych rozwiązań byłoby nieskutecznych, oraz omawia, w jaki sposób alternatywne metody, takie jak adaptacja i - gdyby było to konieczne - geoinżynieria zapewnią ludzkości dalszy rozwój.Lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce wyrobić sobie własne zdanie w najważniejszych naukowych kwestiach obecnej dekady.Niezwykła książka - prawdopodobnie najlepsza pozycja o zmianach klimatycznych dla inteligentnego laika - która klarownie i dokładnie przekazuje złożone informacje. - "Claremont Review of Books""Śmiała i przekonująca książka traktująca o mającej kiepskie naukowe podstawy nadchodzącej apokalipsie klimatycznej wywołanej działalnością człowieka". - "Forbes" Najważniejsza pozycja na temat klimatologii w ostatnich kilku dziesięcioleciach. - Rupert Darwall, "RealClearPolitics"Doskonałe studium przypadku dotyczące klimatologii, z właściwą jej złożonością i nieprzewidywalnością. To opowieść o tym, w jaki sposób treści podporządkowane interesom decydentów ukształtowały, a miejscami wypaczyły debatę o polityce klimatycznej. Lektura obowiązkowa dla naukowców i inżynierów, których obywatelskie obowiązki wykraczają poza laboratorium, a którzy winni są wyjaśniać temat przytłoczonemu i zdezorientowanemu medialnym przekazem społeczeństwu. Dla polityków i ludzi władzy książka ta winna stanowić źródło refleksji w kwestii ich własnych poglądów, stanowisk oraz podejmowanych decyzji.- Jean-Lou Chameau, były prezes Caltech
Okładka książki Pierwsze skrzypce. Sprzedawaj podczas prezentacji wyd. 2023

49,00 zł 37,64 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,64 zł

To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Czy jesteś na to gotowy? Szef powiedział wyraźnie: „Sprzedaj.” Masz więc konkretny cel, na który pracujesz - cel sprzedażowy. Musisz przygotować prezentację, podczas której nie tylko opowiesz o produkcie, firmie czy usłudze – oczekiwania są dużo większe... Szef mówi, że musisz wrócić z nowymi zamówieniami, a Ty się głowisz, jak tego dokonać już na pierwszej prezentacji. „Oczaruj swojego klienta!” - to hasło powinno przyświecać Ci za każdym razem, gdy prezentujesz swój produkt lub usługę. Niech Twój klient przeżyje katharsis niczym po dobrej sztuce teatralnej. Niech poczuje, że poprzez współpracę z Tobą odniesie sukces. Ta książka będzie więc o oczarowywaniu naszych klientów. Słowem i obrazem. Jak przeprowadzić publiczną prezentację produktu lub usługi, która porwie, zapali i wzbudzi pragnienie współpracy właśnie z Twoją firmą? W książce znajdziesz instrukcję jak to zrobić. Krok po kroku.
Okładka książki Ekonomia człowieka

80,00 zł 45,43 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,43 zł

Studium myśli Józefa Toniolo (1845–1918) – wyniesionego w 2012 r. do chwały ołtarzy salezjanina, ekonomisty i socjologa, „proroka” Rerum novarum. Domenico Sorrentino analizuje Traktat o ekonomii społecznej i inne pisma włoskiego błogosławionego. Toniolo bada związek między etyką a ekonomią, nić przewodnią jego wizji stanowi element etyczny jako wewnętrzny czynnik praw ekonomicznych. Pisze: „Człowiek jest pierwszą i najwyższą przyczyną sprawczą praw społecznych i ekonomicznych”. Celem własnym ekonomii jest zatem człowiek jako wytwórca, dystrybutor i konsument bogactwa; człowiek kompletny, ekonomia bowiem winna poznać jego naturę i rozpatrywać jego istotę, uwzględniając stopień osiągniętej cywilizacji, spektrum zainteresowań, miejsce w społeczeństwie i moralność. Józef Toniolo należy do grona inspiratorów inicjatywy Ekonomia Franciszka, poprzez którą papież Franciszek wezwał młodych ekonomistów i przedsiębiorców do wspólnych działań na rzecz odnowy ekonomii w bardziej braterskim i solidarnym znaczeniu. Domenico Sorrentino – ur. 16 maja 1948 r. w Boscoreale, posiada wykształcenie teologiczne i politologiczne. Biskup Asyżu-Nocera Umbra-Gualdo Tadino i Foligno, wcześniej prałat Pompei (2001–2003) i sekretarz Kongregacji Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów (2003–2005). Były profesor na Wydziale Teologicznym Południowych Włoch w Neapolu, kierował Biblioteką Diecezjalną San Paolino w Noli, rodzimej diecezji. Autor licznych artykułów i publikacji, m.in.: L'esperienza di Dio. Disegno di teologia spirituale (2007), L'economista di Dio. Giuseppe Toniolo (2012), Crisi come grazia. Per una nuova primavera della Chiesa (2020), Oryginały, nie fotokopie. Karol Acutis i Franciszek z Asyżu (wyd. pol. 2022).
Okładka książki Biznes i zarządzanie LO 1 KP ZP

34,56 zł 29,95 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,70 zł

Biznes i zarządzanie 1 Zakres podstawowy Liceum i technikum Człowiek - istota przedsiębiorcza Zarządzanie projektami Gospodarka rynkowa
Bestsellery
Okładka książki Republika Samsunga

32,13 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,93 zł
Okładka książki Gra bez końca

33,51 zł
57,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,17 zł
Okładka książki Ciuciubabka

25,00 zł
45,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,23 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj