KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

42,24 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,36 zł

97,80 zł
114,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,28 zł

70,82 zł
109,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,81 zł

42,57 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,32 zł

31,44 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

70,82 zł
89,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,03 zł

69,55 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,04 zł
Okładka książki Świadomy lider. Lekcje przywództwa od eks-CEO Nike Poland

74,90 zł 59,01 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,01 zł

Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie!Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, którą warto uważnie przeczytać, wyciągnąć właściwe wnioski na przyszłość, a potem mieć w zasięgu ręki, aby przypominać sobie, gdzie jest północ na kompasie świadomego lidera.Skorzystaj z doświadczenia Witolda Kowalskiego, jeśli czujesz w sobie potencjał lidera, ale nie wiesz, jak go uwolnić, jeśli chcesz przyśpieszyć rozwój swojej kariery zawodowej i brakuje ci dobrych wzorców.Potrzebę przełomowych zmian odczuwasz najczęściej dopiero wtedy, gdy w twoim życiu pojawia się naprawdę duży problem. Przychodzi nagłe pogorszenie stanu zdrowia, dobrostanu psychicznego, sytuacji rodzinnej czy wyników twoich, zespołu lub firmy. Powiedzenie "lepiej zapobiegać niż leczyć" ma swoje przełożenie na realia biznesowe. Dopóki symptomy problemów w przywództwie wydają się mało znaczące, lekceważysz je i ich konsekwencje dla ciebie oraz otoczenia. Równocześnie zmienność warunków prowadzenia biznesu wymaga od ciebie wprowadzania radykalnych zmian. Nie czekaj aż sytuacja wymusi je na tobie w najmniej spodziewanym momencie, a ty stracisz zdrowie, rodzinę lub pozycję w pracy. Może już najwyższy czas, aby mocniej chwycić ster kontroli nad sobą i twoim biznesem?Bez względu na to, na jakim etapie życia zawodowego jesteś, ta książka:pobudzi twoją autorefleksję, która warunkuje radykalną zmianę w przywództwie,pomoże ci dokonywać lepszych wyborów w pracy i w życiu, co poprawi zarówno twoje wyniki biznesowe, jak i ogólny dobrostan,da ci sprawdzone wskazówki i narzędzia do skutecznego zarządzania sobą, zespołem i firmą,radykalnie podniesie twoją pewność siebie w działaniu."To książka od przedsiębiorcy dla przedsiębiorców. To prezent. Nie podręcznik. Nie daje gotowych rozwiązań, bo ich nie ma. Uczy analizy i podpowiada opcje do wyboru". Brunon Bartkiewicz, CEO ING Bank ŚląskiEfektywne zarządzanie i budujące morale zespołów przywództwo, jak nigdy dotąd wymagają integracji biznesowej, przytomności i osobistej autentyczności lidera. Ale żeby "być sobą" w tej roli, trzeba "być kimś". Wewnętrznie spójnym, uczciwym i samoświadomym. Autor wciągająco opisuje, jak do tego dochodził, łącząc wrażliwość i skuteczność, wiarę i realizm, elastyczność i stałość. Rzetelna refleksja nad zarządzaniem i odważna autorefleksja nad własnym doświadczeniem autora pomogą czytelnikowi, niezależnie, czy właśnie zaczyna, czy może utknął gdzieś w drodze, zrewidować kierunek i styl działania, odnowić energię i mocniej wesprzeć ludzi w ich rozwoju. Tę książkę warto będzie najpierw przeczytać, a potem mieć ją w zasięgu ręki, aby wracać po inspiracje, źródło autorefleksji i konkretne rozwiązania. Życzę państwu owocnej lektury.Jacek Santorski, Akademia Psychologii PrzywództwaJak w naszych czasach należy patrzeć na przywództwo i co to dla liderów oznacza? Jak w firmie zorganizować środowisko, w którym odpowiednie postawy są wyzwalane z właściwych powodów? W książce Świadomy lider jej autor pokazuje na realnych przykładach, jak wielką odpowiedzialność mają liderzy, jakie oczekiwania są przed nimi stawiane i jak mogą je spełniać. Pisze w prosty, atrakcyjny i charakterystyczny dla niego sposób. Pobudza do refleksji, pokazując równocześnie drogę prowadzącą do stworzenia efektywnego, nowoczesnego i odpowiedzialnego przywództwa.Ewa Delaunay, COO Lilou, eksdyrektor operacyjna Smyk Group
Okładka książki Ekonomia to stan umysłu

59,90 zł 35,45 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,45 zł

Najnowsza książka autora bestsellera Prześnionej rewolucji. Ćwiczeń z logiki historycznej.Żyjemy doprawdy w ciekawych czasach. Ani język tradycyjnych nauk społecznych, ani polityczny dyskurs liberalizmu czy konserwatyzmu, ani lewicowe teorie XX wieku nie pozwalają zrozumieć współczesnych zjawisk, które zaskakują nas swoją gwałtownością, skalą i jednocześnie pozornym brakiem racjonalności. Stąd może popularność języka ekonomii, którego pojęcia i metafory atakują nas z każdej strony i są używane do opisu nawet dziedzin pozornie od ekonomii odległych.Andrzej Leder zaprasza nas do przyjrzenia się ekonomii od podszewki. A co, jeśli nauka, którą uznajemy za teorię wykorzystywania zasobów w warunkach deficytu, jest w istocie sztuką rozprowadzania nadmiaru? Konsekwencje tego odwrócenia prowadzą autora do wizji ekonomii diametralnie różnej od tego, co serwują nam eksperci w podręcznikach i mediach. Znajdziemy tu elementy filozofii, socjologii, antropologii, psychoanalizy i lingwistyki, a wszystko to po to, by wreszcie zrozumieć czasy, w których przyszło nam żyć.
Okładka książki Zastosowania innowacyjnych technologii informatycznych

89,90 zł 60,85 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,14 zł

RYSZARD KNOSALA Prof. dr hab. inż. Ryszard Knosala, dr h.c. mult. jest prezesem Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, honorowym przewodniczącym Komitetu Inżynierii Produkcji PAN oraz honorowym prezesem Polskiego Towarzystwa Zarządzania Innowacjami. Autor i współautor 27 książek i podręczników akademickich oraz blisko 500 artykułów naukowych z obszaru inżynierii zarządzania i innowacji w produkcji. Inicjator utworzenia i redaktor naukowy cyklów wydawniczych "Nauka i Praktyka Innowacji” oraz "Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji”, a także pomysłodawca i redaktor naukowy cyklu 22 podręczników dla kierunku "zarządzanie i inżynieria produkcji”. Promotor 22 doktorów, z których jeden uzyskał tytuł naukowy profesora, a sześciu stopień doktora habilitowanego, Utworzył Fundację Kreatywności Ekologicznej i jest jej prezesem. PAWEŁ BUCHWALD Dr inż. Paweł Buchwald – adiunkt w Katedrze Transportu Szynowego i Informatyki Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Naukowo zajmuje się rozproszonymi systemami przetwarzania i akwizycji danych, zagadnieniami grafiki komputerowej, zastosowaniem urządzeń mobilnych oraz komputerowymi systemami zarządzania. Pracuje z firmami z branży IT wdrażającymi nowoczesne rozwiązania informatyczne. Jest entuzjastą nowoczesnych technologii z dziedziny sztucznej inteligencji, sieci komputerowych i systemów sterowania. Sylwester Oleszek SYLWESTER OLESZEK Dr inż. Sylwester Oleszek – pracuje jako PLM Competence Center Senior Team Manager w firmie Transition Technologies PSC. Jest doktorem nauk technicznych w dyscyplinie budowa i eksploatacja maszyn, ekspertem Sekcji Cyfryzacji Produkcji PAN, członkiem Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją oraz ekspertem Fundacji Platformy Przemysłu Przyszłości. Uczestniczył we wdrożeniach systemów klasy PLM, IoT oraz AR będących częścią inicjatyw związanych z Przemysłem 4.0 w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Jest autorem i współautorem jednej książki i 12 publikacji naukowych z obszaru komputerowo wspomaganego projektowania, zarządzania cyklem życia produktu, zarządzania projektami oraz inżynierii produkcji. Jego zainteresowania naukowe dotyczą w szczególności systemów klasy PLM, IoT oraz technik wizualizacji AR/VR.
Okładka książki Kompetencje pracowników organizacji w Przemyśle 4.0. Perspektywa pokolenia Z

59,90 zł 40,55 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,74 zł

Głównym celem niniejszej monografii jest identyfikacja współczesnych kierunków rozwoju koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w obszarze kształtowania kompetencji pracowniczych. Ponadto zamierzeniem Autorów jest opracowanie katalogu tych kompetencji, które są aktualnie niezbędne do funkcjonowania organizacji w gospodarce cyfrowej i na silnie zmieniającym się rynku pracy. Autorzy koncentrują się na zagadnieniach związanych z wyzwaniami, jakie rozwój Przemysłu 4.0 niesie dla obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, kładąc nacisk na potrzebę takiego kształtowania kompetencji pracowników, aby były one dostosowane do postępujących zmian w organizacji produkcji.
Okładka książki Wymiary transformacji. Przemysł, rolnictwo, usługi publiczne. Księga jubileuszowa dedykowana Profeso

99,99 zł 70,72 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,33 zł

Zmiany instytucjonalne i technologiczne są atrybutami nowoczesności i tworzą nowe wymiary jej transformacji. W literaturze analizowane są takie zjawiska, jak: nowe podejście do zasobów w zarządzaniu i organizacji, cyfryzacja, zielona transformacja w energetyce, rolnictwie, gospodarce miejskiej i wiejskiej oraz usługach publicznych. Są też takie wymiary transformacji, które dopiero wymagają identyfikacji. Prezentowana monografia ma zachęcić do podejmowania takich badań.W kulturze akademickiej każdy jubileusz pracy twórczej badawczej, dydaktycznej i organizacyjnej nabiera szczególnego znaczenia. Refleksja, która towarzyszy takiemu wydarzeniu, dotyczy nie tylko zadumy, co opus magnum Jubilatki pozostawiło w sercach i umysłach ludzi, ale jest także poszukiwaniem odpowiedzi na pytanie o inspiracje, jakie dzieło to otwiera przed przyszłymi pracownikami wiedzy. Księga jubileuszowa Profesor Stanisławy Sokołowskiej ma właśnie takie dwa wymiary. Pierwszy to podziękowania i prezentacja dotychczasowych dokonań Jubilatki (część pierwsza książki). Drugi obejmuje prace podejmujące zagadnienia kluczowe dla obszarów, na których Jubilatka skupiała swoje zainteresowania badawcze, a napisane przez wybitnych przedstawicieli środowiska akademickiego w Polsce (części od drugiej do piątej). Prace dedykowane Jubilatce podzielono na kilka obszarów tematycznych.Część druga monografii zawiera rozdziały na temat teorii organizacji i zarządzania w działaniu. Janusz Strużyna podejmuje zagadnienia rozszerzonej rzeczywistości zasobów organizacji w odniesieniu do zarządzania zasobami ludzkimi. W podobnej konwencji zostały napisane prace Mariana Duczmala i Tadeusza Pokusy, Sabiny Kauf, Anny Mijal i Mirosławy Szewczyk, piszących o społecznym wymiarze logistyki humanitarnej, marketingu w krwiodawstwie, zarządzaniu strategicznym w szkolnictwie wyższym i prosumpcji.O transformacji rolnictwa w kierunku trwałego rozwoju w części trzeciej piszą przedstawiciele ekonomii agrarnej, ekonomii ekologicznej i socjologii wsi: Józef Stanisław Zegar, Grażyna Krzyminiewska, Karol Kociszewski, Katarzyna Smędzik-Ambroży, Sebastian Stępień, Anna Matuszczak i Andrzej Czyżewski oraz Anna Bisaga. Podejmują oni zagadnienia różnych wymiarów modernizacji gospodarstw rolnych.O rozwoju zrównoważonym społecznie decydują dochody gospodarstw domowych. Zagadnienia te analizują w części czwartej: Krystyna Hanusik i Urszula Łangowska-Szczęśniak, Barbara Chmielewska, Roman Sass oraz Agnieszka Wojewódzka-Wiewiórska. Na poziom dochodów gospodarstw domowych w istotny sposób wpływa dywidenda od wzrostu gospodarczego w postaci różnych form wsparcia, analizowanych w prezentowanych opracowaniach. Transformacja obszarów wiejskich jest także źródłem satysfakcji z życia.Zintegrowane podejście do rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich jest następstwem terytorializacji i endogenizacji ich rozwoju. Ten wymiar transformacji rozwoju obszarów wiejskich w świetle wielopoziomowych struktur zarządzania omawiają w części piątej: Edyta Szafranek-Stefaniuk, Elżbieta Psyk-Piotrowska i Ewelina Gwara, Maria Śmigielska, Dariusz Rajchel i Ewa Pałka-Łebek oraz Maria Bucka. Trwały rozwój obszarów wiejskich wymaga innowacji technologicznych i społecznych, o których piszą: Ludmiła Kołek i Andrzej Pilarczyk, Aleksandra Cichoń, Katarzyna Łuczak, Izabella Pisarek i Grzegorz Kusza oraz Tomasz Ciesielczuk.
Okładka książki Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej

49,90 zł 30,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,78 zł

Pieniądze skłaniają do myślenia, budzą emocje i stają się przyczyną konfliktów. Napisano dziesiątki książek i artykułów o tym, czym są, jak je zarabiać i wydawać, kto je ma, a kto nie. Wiele osób praktycznie nie przestaje się koncentrować na pieniądzach, zarówno swoich, jak i cudzych. A jednak mimo wszystko temat pieniędzy wciąż wiąże się z mnóstwem błędnych informacji. W konsekwencji o tym, czy konkretny człowiek się bogaci, decyduje łut szczęścia. A to oznacza, że wielu z nas nie wykorzystuje swojego potencjału i rezygnuje z marzeń. Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w ostateczny sposób spekulacji związanych z tą tematyką. Na kartach tej książki znajdziesz zaprezentowane w kompleksowy sposób wszystkie istotne prawdy, które dotyczą pieniędzy i bogacenia się. Jeśli przestudiujesz opisane w niej koncepcje i zaczniesz je stosować w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, to z pewnością już wkrótce odniesiesz sukces finansowy. Przygotuj się na życie bardzo bogatego człowieka!
Okładka książki Człowiek, który zniszczył kapitalizm

59,90 zł 47,20 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł

Legendarny prezes GE Jack Welch jest źródłem wszelkiego zła w kapitalizmie naszych czasów. Jak naprawić wyrządzone przez niego szkody? W 1981 roku Jack Welch zaczął zarządzać koncernem General Electric. Sprawił, że GE stała się firmą o największej wartości rynkowej na świecie. Osiągnięcia Welcha były jednak konsekwencją nieustannych wysiłków, mających na celu podniesienie ceny akcji GE, często kosztem pracowników, konsumentów i innowacji. Welch zapoczątkował nową, bezwzględną erę amerykańskiego kapitalizmu, która trwa do dziś. W swoich czasach Welch był wielkim orędownikiem fuzji i przejęć w USA – dosłownie połykał konkurentów. W ten sposób zapoczątkował model gospodarczy, który cechuje się większą koncentracją i gorszą dynamiką. Welch był też pionierem mrocznej sztuki finansyzacji: przekształcił GE z podziwianego producenta przemysłowego w udzielny bank. Działalność finansowa szybko przyniosła ogromne zyski i pomogła Welchowi utrzymać rosnącą cenę akcji. Ostatecznie jednak finansyzacja osłabiła zarówno GE, jak i dziesiątki innych firm z listy Fortune 500. Gelles pokazuje, jak słynne taktyki Welcha, w tym zwolnienia, outsourcing, offshoring, przejęcia czy odkup akcji własnych, stały się normą w amerykańskim biznesie. Opisuje, jak takie podejście doprowadziło do największych nierówności społeczno-ekonomicznych od czasów Wielkiego Kryzysu i zaszkodziło wielu firmom, które je wdrożyły – bo akolici Welcha zmienili nie do poznania takie firmy, jak Boeing, Home Depot, Kraft Heinz oraz wiele innych. David Gelles jest kronikarzem zmian zachodzących obecnie w korporacyjnej Ameryce. Wskazuje na konkretne organizacje i liderów, którzy porzucili welczyzm i udowadniają, że nadal można wyróżniać się w świecie biznesu bez odbierania ludziom środków do życia, bez niszczenia społeczności i omijania przepisów. „Jack Welch jest jednym z najważniejszych liderów politycznych i biznesowych we współczesnej historii Ameryki. Jego strategie zniszczyły niegdyś wielką firmę i przyczyniły się do wykończenia amerykańskiej klasy średniej, jak również przyśpieszyły erozję amerykańskiej demokracji. Przez lata prasa biznesowa wychwalała Welcha wizjonera, ale niewielu reporterów kiedykolwiek zastanawiało się nad konsekwencjami jego działań. W swojej książce David Gelles wyjaśnia, czego możemy nauczyć się od człowieka takiego jak Welch i jak odbudować zniszczone społeczeństwo, które po sobie zostawił” ? Matt Stoller, autor książki Goliath: The 100-Year War Between Monopoly Power and Democracy
Okładka książki Sztuczna inteligencja w biznesie

59,90 zł 47,20 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł

Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny. Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI. „Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją wykorzystać jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę”. ?Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School „Sztuczna inteligencja jest obecnie technologią o największym dostępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej agresywną eksploatację. Sztuczna inteligencja w biznesie znakomicie pokazuje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość”. ?Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group Thomas H. Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Said Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesiei Big Data at Work. Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego Sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku” 2019, wręczanej podczas Szczytu Sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku.
Okładka książki Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach

99,00 zł 92,04 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,07 zł

W książce omówiono kluczowe aspekty procesu naboru kandydatów do organizacji. Czytelnik zostaje wprowadzony w tematykę psychologii rekrutacji i selekcji, mając okazję zgłębić m.in. problematykę analizy pracy, pomiaru efektywności czy miejsca psychometrii w naborze kandydatów, w oparciu o najnowsze międzynarodowe badania naukowe z tej dziedziny. Szczególną uwagę poświęcono badaniu zachowania kandydatów w trakcie selekcji, jakości metod rekrutacyjnych oraz technikom zbierania i kombinowania danych. Omawiane treści ilustrowane są przydatnymi wskazówkami, najlepszymi praktykami biznesowymi oraz przykładowymi narzędziami i pytaniami testów selekcyjnych. Drugie wydanie poszerzono m.in. o zagadnienia związane z pracą zdalną i hybrydową oraz rozwojem branży HR tech i sztucznej inteligencji. Autor opisuje, jak wiele procesów wykonywanych wcześniej przez ludzi, takich jak preselekcja czy analiza CV, a nawet rozmowy rekrutacyjne, zostało w dużej mierze zautomatyzowane i powierzone algorytmom. Menedżerowie i specjaliści HR znajdą tu cenne wskazówki, jak optymalizować proces rekrutacji, tak by był on nie tylko efektywny, ale również opłacalny. Studenci i wykładowcy psychologii oraz zarządzania zasobami ludzkimi docenią zapewne zawarty w książce systematyczny przegląd wiedzy naukowej na temat rekrutacji i selekcji oraz jej przełożenie na praktykę. Osoby poszukujące pracy natomiast odnajdą w książce zbiór informacji, które pomogą im lepiej zrozumieć, czego oczekują od nich rekruterzy i jakie zachowania są najbardziej pożądane w procesie selekcji.
Okładka książki Wybierz swoją perspektywę

44,00 zł 28,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,91 zł

"Fantastyczne źródło wiedzy, pozwalającej uwolnić umysł, by działał i tworzył!" D.G. WILD Czy ty również: - Zbyt dużo myślisz i odkładasz sprawy na później? - Rozpamiętujesz błędy przeszłości? - Najpierw dostrzegasz negatywne strony? - Martwisz się, co pomyślą inni? - Chcesz działać bardziej kreatywnie i wydajnie? - Chcesz mieć więcej cierpliwości dla siebie i innych? W książce "Wybierz swoją perspektywę" John Martin przeprowadza szczegółową i przenikliwą analizę sposobu, w jaki nasza perspektywa ma wpływ na sukces. Zarazem inspirująco instruuje, jak odkryć wyjątkową istotę własnych myśli i uwolnić potencjał celowego myślenia, aby: - zostawić za sobą przeszłość - wyrobić sobie nawyki umysłowe - wzmacniające pozytywną perspektywę - dostrzegać okazje wśród chaosu - rozwijać aktywną świadomość myślenia - uwolnić się od krytyki innych - pokonać rozpraszacze - i osiągnąć o wiele więcej! Swoimi książkami John Martin pomaga nam zmieniać życie. Wskazuje w nich narzędzia i proponuje działania, dzięki którym możemy przeanalizować swe nastawienie i wyzbyć się nieprawdziwych przekonań, ograniczających nasz potencjał. W przekładzie na język polski ukazały się wcześniej "Postaw na siebie" oraz "Skupiony i wolny". W tej książce autor radzi, jak zyskać poczucie autentyczności, dopasować obierane cele do naszych mocnych stron, a przede wszystkim jak działać niezależnie od sytuacji, w której się obecnie znajdujemy.
Okładka książki Budowanie lepszego biznesu z użyciem metody LEGO Serious Play

89,99 zł 55,15 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,15 zł

Budowanie lepszego biznesu z użyciem metody LEGO(R) SERIOUS PLAY(R) oferuje kreatywne podejście do innowacji i zwiększania wydajności biznesowej poprzez skupienie się na wykorzystaniu zabawy w celu uwol-nienia potencjału ludzkiego w obrębie organizacji. Oparta na wieloletnich badaniach książka Pera Kristiansena i Roberta Rasmussena, dwóch pierwszych mistrzow-skich trenerów metodologii LEGO SERIOUS PLAY, jasno pokazuje, jak metoda ta jest w stanie rozwijać zespoły, ludzi i relacje oraz docelowo usprawniać działanie przedsiębiorstwa. Łącząc zabawę z rozwojem organizacyjnym, myśleniem systemowym i rozwojem strategii, LEGO SERIOUS PLAY podnosi jakość spotkań, przyspiesza procesy innowacyjne, wspiera rozwój zespołów i zapewnia lepszą komunikację. W wielu ilustracyjnych przykładach książka pokazuje, jak budowanie z klocków LEGO uwalnia wyobraźnię i potencjał, który normalnie pozostaje niewykorzystany przez logiczny umysł. Jak wyjaśniają autorzy, jest to innowacyjne podejście "praktyczne, umysłowe". Na stronach tej książki badają oni teorię, jak również prak-tyczną implementację metody LEGO SERIOUS PLAY, która pozwala radykalnie zwiększyć wydajność organizacyj-ną. Metoda udowodniła swoją skuteczność w organizacjach wszelkiego rodzaju na całym świecie. Była stosowana przez lokalne samorządy, globalne firmy usługowe, duże banki, startupy, firmy międzynarodowe czy firmy pro-dukcyjne i ma potencjał do maksymalizowania synergii pomiędzy zespołami w obrębie dowolnej organizacji. Per Kristiansen jest właścicielem i partnerem w firmie Trivium. Wcześniej Per był globalnym szefem jednostki biznesowej LEGO SERIOUS PLAY w firmie LEGO. Jest mistrzowskim trenerem metodologii LEGO SERIOUS PLAY i zasiada w zarządzie globalnej firmy szkoleniowej Bonding. Robert Rasmussen jest współdyrektorem w firmie Rasmussen Consulting w Stanach Zjednocznych i Danii oraz członkiem rady doradczej Rasmussen Consulting w Japonii i Singapurze. Robert jest głównym architektem i mistrzowskim trenerem metodologii LEGO SERIOUS PLAY. Wśród omawianych tematów Obserwowanie dynamiki wewnętrznych i zewnętrznych interakcji Promownie swobodnej i szczerej wymiary poglądów Zawieszanie zależności hierarchicznych dla lepszej i efektywniejszej komunikacji Ułatwianie wprowadzania zmian dzięki zachęcaniu do eksplorowania Budowanie lepszego biznesu z użyciem metody LEGO(R) SERIOUS PLAY(R) to fascynująca relacja, szczegółowo opisująca ewolucję technik interwencyjnych, które pomogły ogromnemu producentowi zabawek uwolnić ludzki potencjał we własnej organizacji. Specjaliści od poprawy wydajności i planowania strategicznego docenią to, jak autorzy skupiają się na swoich spostrzeżeniach i wyciągniętych wnioskach. Robin Lynn
Okładka książki Lunch z liderami. Drugie danie. 51 nowych spotkań

79,99 zł 49,34 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł

ZAPRASZAMY NA NAJSŁYNNIEJSZE LUNCHE ŚWIATA"Financial Times" zaprasza na "Lunch z liderami" - gość wybiera restaurację, a wydawca reguluje rachunek. Rozmówcy rozluźniają się przy jedzeniu i butelce wina i pozwalają sobie na otwartość, autentyczność, a nawet niedyskrecję.Z kim spośród wszystkich ludzi na świecie chciałbyś pójść na lunch?Co tak naprawdę kryje się za prowokacjami Elona Muska na Twitterze?Na co nie mógł sobie pozwolić Bernard Arnault, właściciel 70 luksusowych marek, od Louis Vuittona i Diora po Hennessy'ego i Dom Prignon?Jak Swietłana Aleksijewicz widzi dzisiejszą Rosję?Dlaczego w Google DeepMind nad sztuczną inteligencją pracują filozofowie?Czego nauczyła się od inwestorów aktorka Gwyneth Paltrow?W swojej kultowej rubryce "Financial Times" przez prawie 30 lat publikuje wywiady z wielkimi i najważniejszymi, ludźmi sukcesu, liderami, osobami, które kształtują świat i wpływają na bieg historii.Spotkaj się z największymi osobowościami ze świata biznesu, marketingu, finansów, polityki, sztuki i sportu. Sprawdź, czy twoja opinia na ich temat jest słuszna, poznaj ich najskrytsze tajemnice i dowiedz się, na czym polega sekret ich sukcesu.POZNAJ BLIŻEJ LUDZI, KTÓRZY ZMIENIAJĄ BIEG HISTORIIROZDZIAŁ SPECJALNY! Sprawdź, o czym rozmawiano podczas jedynego w Polsce lunchu z "Financial Times"
Okładka książki Efektywność organizacji w kryzysie

69,00 zł 46,08 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,08 zł

“Efektywność organizacji w kryzysie” to zbiór napisanych przez ekspertów SMART Project artykułów branżowych, które koncentrują się na trzech ważnych aspektach:    zarządzaniu kapitałem ludzkim i inwestycjach w rozwój pracowników w czasie kryzysu gospodarczego;    koncepcjach biznesowych, które warto rozpatrzyć w reakcji na zmieniającą się rzeczywistość biznesową;    narzędziach pozwalających na zwiększenie wydajności i redukcję kosztów.Ostatnie lata zdecydowanie nie są łaskawe dla polskiej gospodarki. Dynamiczne zmiany rynkowe wywołane m.in. pandemią Covid-19 czy wojną toczącą się tuż za naszymi granicami sprawiły, że wiele przedsiębiorstw nie poradziło sobie ze wzrostem inflacji, brakiem rynków zbytu i lawinowo rosnącymi kosztami. Książka będąca pracą zbiorową ekspertów SMART Project jest odpowiedzią na problemy przedsiębiorców w tych trudnych czasach. Jej celem jest pokazanie właścicielom firm, że drogą do przetrwania i osiągnięcia wzrostu mimo przeciwności jest elastyczne dostosowanie działań firmy do zachodzących zmian. Kluczem jest tu słowo „elastyczne”. Wydarzenia ostatnich lat pokazują bowiem, że najlepiej z sytuacjami kryzysowymi radzą sobie nie firmy największe, lecz te najbardziej elastyczne.Wiedza zawarta w książce SMART Project to swoisty przewodnik po kryzysie pełen wskazówek i interesujących przykładów opartych na wieloletnim doświadczeniu specjalistów z branży logistycznej. „Efektywność organizacji w kryzysie” będzie świetną lekturą zarówno dla przedsiębiorców, jak i osób, które dopiero planują założenie własnej firmy.Jeśli jesteś:- aspirującym przedsiębiorcą- właścicielem firmy- dyrektorem produkcji- dyrektorem magazynu- planistą…ta książka jest właśnie dla Ciebie!Bio:Praca zbiorowa ekspertów SMART Project – firmy zajmującej się doradztwem biznesowym w obszarze podnoszenia efektywności organizacji. Specjalizują się w projektach mających na celu redukcję kosztów oraz wzrost rentowności w procesach biznesowych, produkcji i w łańcuchach dostaw.
Okładka książki Historia pewnego Star-Upu

119,00 zł 79,48 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,48 zł

Dowiedz się, w jaki sposób: definiować potrzeby rynkowe; stawiać sobie i firmie realne cele; mapować, planować i wdrażać procesy; pracować nad skuteczną komunikacją w organizacji; być elastycznym w czasach kryzysu. Każda firma, zanim zbuduje pozycję rynkową i osiągnie sukces, musi przejść przez poszczególne etapy rozwoju i zmierzyć się z przeszkodami, które pojawią się na jej drodze. Dotyczy to każdej organizacji niezależnie od branży, w której działa. Dziś, gdy potwierdzone oszczędności, jakie firma SMART Project zapewniła swoim klientom, sięgają niemal miliarda złotych, historia opowiedziana przez jej właścicieli może być inspiracją dla innych start-upów. Lektura książki założycieli SMART Project może pomóc przedsiębiorcom uniknąć wielu pułapek na wyboistej drodze do osiągniecia sukcesu. Autorzy książki postanowili prześledzić historię budowania swojej firmy i na jej przykładzie znaleźć strategiczne elementy i przełomowe momenty, które decydują o tym, że dany biznes będzie miał szansę powodzenia lub nie. Bo choć SMART Project zajmuje się na co dzień zwiększaniem rentowności innych przedsiębiorstw poprzez poprawę efektywności procesów biznesowych, produkcji i łańcuchów dostaw, problemy, z którymi zetknęli się właściciele, są uniwersalne.   Książka „Historia pewnego start-upu” będzie niezwykle pomocna wszystkim tym, którzy są na początkowym etapie rozwoju firmy i potrzebują wskazówek, jaką drogą podążać, by zminimalizować liczbę błędów, które mogą popełnić. Jeśli jesteś: - aspirującym przedsiębiorcą - właścicielem firmy - dyrektorem produkcji - dyrektorem magazynu - planistą …ta książka jest właśnie dla Ciebie! AUTORZY: WOJCIECH ROKICKI Jest współzałożycielem SMART Project. Specjalizuje się w definiowaniu i wdrażaniu programów usprawnień metodologiami DMAIC, 6-sigma, PMBOK oraz Lean, a także w zarządzaniu złożonymi projektami. Posiada certyfikaty: Black Belt, CPIM oraz Project Management Professional. Wiedzę zdobytą podczas studiów na polskich i zagranicznych uczelniach oraz doświadczenie z realizacji wielu międzynarodowych projektów wykorzystuje w budowaniu własnej firmy i wspieraniu rozwoju przedsiębiorstw różnej wielkości. Zajmuje się promowaniem najlepszych praktyk biznesowych, m.in. jako członek Komisji Rewizyjnej Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. „Historia pewnego start-upu” to kolejna pozycja na liście książek, których jest autorem. Wcześniejsza „Logistyka. Casebook” osiągnęła status bestsellera w swojej kategorii. RADOSŁAW ŚLIWKA Jest współzałożycielem SMART Project. Specjalizuje się w definiowaniu i wdrażaniu programów usprawnień, które zwiększają efektywność i rentowność organizacji. W swojej działalności skupia się na łączeniu aspektu angażowania pracowników w zmianę z wykorzystaniem nowych technologii. Jest autorem praktycznego doktoratu oraz wielu książek, m.in.: „Inventory Management Fundamentals”, „Decyzje logistyczne z Excelem” i bestselleru „Logistyka Casebook”, Jako praktyk, poza działalnością biznesową, wspiera przedsiębiorców, pełniąc funkcję członka Prezydium Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej.
Okładka książki Kto zabrał mój ser? w.2023

39,90 zł 26,21 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,21 zł

"Kto zabrał mój ser?" to prosta, a zarazem mądra, alegoryczna przypowieść, odkrywająca najgłębsze prawdy o zmianach dokonujących się w naszym życiu. Co sprawiło, że książka ta gości od wielu tygodni na pierwszych miejscach list bestsellerów tak poczytnych pism jak: „The New York Times”, „Wall Street Journal”, „USA Today”. Odpowiedź zawiera się w jednym zdaniu: jasne, pełne mocy przesłanie zawarte w tej książce – „To nie prawda, że zmiany są najważniejsze. Po prostu nic innego ważnym nie jest. Otwórz się na zmiany, nie walcz z nimi”. Bohaterowie tej przypowieści cztery istoty – myszy Nos i Pędziwiatr, i miniaturowi ludzie – Zastałek i Bojek, są personifikacją prostych, ale i skomplikowanych części naszej osobowości, które kryją się w nas niezależnie od wieku, płci, rasy czy narodowości. Myszy i ludzie – żyjący wewnątrz labiryntu i poszukujący sera, który jest ich pokarmem i źródłem szczęścia. „Ser” to metafora wszystkiego, czego pożądamy w życiu – dobrej pracy, zdrowych związków z innymi ludźmi, majątku, zdrowia czy spokoju duchowego. „Labirynt” to miejsce, w którym szukamy tego, czego pragniemy – może jest to firma dla której chcielibyśmy pracować, rodzina czy społeczność, w której żyjemy. Niekiedy zachowujemy się jak Nos, który szybko wyczuwa zmiany, lub jak Pędziwiatr, który szybko rozpoczyna działanie, albo jak Zastałek, który zaprzecza i opiera się zmianom, bo obawia się, że przyniosą coś złego, albo jak Bojek, który uczy przystosowania się do zmian, gdy widzi, że mogą przynieść coś lepszego. Którąkolwiek z części naszej osobowości wykorzystujemy, mamy wszyscy wspólną cechę: potrzeby odnalezienia własnej drogi w labiryncie życia i odnalezienia sukcesu w erze ciągłych zmian. Jakże wszystko byłoby proste, gdybyśmy mieli własną mapę labiryntu. Gdyby reguły, do których przywykliśmy niezmiennie obowiązywały. Gdyby nie zabierano nam od czasu do czasu naszego Sera. Świat jednak zmienia się nieustannie – rzecz w tym, aby potrafić się do tych zmian dostosować. "Kto zabrał mój ser?" S. Johnsona stała się książką niemalże kultową. Publicysta czasopisma „TIME” Walter Kirn nazwał ją „literacką podwaliną Nowej Ekonomii”. Opracowanym w oparciu o nią programem szkoleniowym CHEESE Experience objęto zarządy i grupy menedżerskie wielu renomowanych firm takich jak Chase Manhattan, Procter and Gamble, General Motors, Kodak, Marriot, Citibank, Hewlett – Packard, Hartford Insurance, IBM, Time -Warner, US Army, Xerox i wiele innych. Sprzedała się, jak dotychczas w niewiarygodnym łącznym nakładzie 2 000 000 egzemplarzy.
Okładka książki Dług w polityce finansowej gmin

89,90 zł 60,85 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,14 zł

Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza poświęcona jest problematyce długu publicznego powstającego na szczeblu zarówno centralnym, jak i samorządowym – przede wszystkim lokalnym. Drugą część stanowi prezentacja wyników badań skoncentrowanych właśnie na długu lokalnym. (…) Książka wypełnia lukę w obszarze publikacji poświęconych finansom, gdyż prezentuje wyniki badań prowadzonych przez autorkę, dotyczących długu lokalnego w odniesieniu do gmin w ujęciu globalnym, w wyodrębnionym regionie i w wybranych pojedynczych gminach. Szczególnym walorem tej części opracowania są metody zastosowane do analizy zebranych materiałów. (…) Wysoko oceniam zawartość książki, która będzie stanowić unikalną pozycję wśród opracowań poświęconych finansom jednostek samorządu terytorialnego, szczególnie instrumentom dłużnym. Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Piotrowskiej-Marczak Wybrana problematyka jest na pewno jednym z istotniejszych obszarów aktywności jednostek samorządu terytorialnego (JST). Wykorzystanie instrumentów dłużnych, zarządzanie długiem, ryzyko związane z wykorzystaniem instrumentów dłużnych to kwestie, które bezpośrednio dotyczą prezentowanych treści. Jednocześnie autorka starała się powiązać problematykę zadłużenia gmin oraz powodów wykorzystywania instrumentów dłużnych w finansowaniu zadań JST z elementami rozwoju w ujęciu ogólnym. (…) Wybór tematyki należy uznać za interesujący, gminy zostały bowiem zaprezentowane jako podmioty wykorzystujące instrumenty dłużne w finansowaniu działań prorozwojowych. Z recenzji dr. hab. Marka Dylewskiego, prof. WSB
Okładka książki Efektywność strategii inwestycyjnych w zarządzaniu oszczędnościami emerytalnymi

89,90 zł 60,85 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,14 zł

Monografia realizuje cel znalezienia sposobu zarzadzania, który dzięki wyższej efektywności inwestycyjnej przy danym poziomie składek i akceptowanym ryzyku rynkowym pozwoliłby na podniesienie przyszłych świadczeń emerytalnych. Intencją autora było przedstawienie w sposób kompleksowy zagadnień związanych z procesem gromadzenia i inwestowania oszczędności emerytalnych, a jednocześnie położenie nacisku na uwarunkowania efektywności strategii inwestycyjnych. W monografii skoncentrowano się na analizie strategii inwestycyjnych cyklu życia stanowiących dominujący sposób inwestowania oszczędności emerytalnych na największych rynkach emerytalnych na świecie. Książka jest skierowana do naukowców specjalizujących się w problematyce zarzadzania oszczędnościami emerytalnymi, osób związanych zawodowo z rynkiem kapitałowym w Polsce, doktorantów oraz studentów uczelni ekonomicznych, a także wszystkich osób oszczędzających na emeryturę indywidualnie i w funduszach emerytalnych.
Okładka książki Kulturowe uwarunkowania kompetencji przywódczych ekspatriantów na przykładzie Chińskiej Republiki Lu

89,90 zł 60,85 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,14 zł

Książka stanowi analizę uwarunkowań kulturowych kompetencji przywódczych menedżerów-ekspatriantów w Chinach, która została przeprowadzona, w połączeniu z wynikami badań wtórnych i przeglądu literatury, na podstawie własnych badań zrealizowanych przez autorkę. Wyjątkowość publikacji polega na wskazaniu tych kompetencji przywódczych, które są uwarunkowane wartościami konfucjańskimi, uznanymi za dominujące w Państwie Środka. Zaprezentowane wyniki i wnioski mogą mieć zastosowanie w odniesieniu do kompetencji przywódczych w wielu krajach konfucjańskich, gdyż cywilizacja konfucjańska obejmuje około 1/3 ludzkości. Szczególnie cenne jest kompleksowe omówienie opracowanego modelu kultury w krajach Azji konfucjańskiej oraz modelu kompetencji przywódczych uwarunkowanych wartościami konfucjańskimi, które są autorskimi rozwiązaniami autorki. Książka jest skierowana do menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, a zwłaszcza tych, którzy zarządzają zespołami międzynarodowymi, których członkami są przedstawiciele krajów Azji konfucjańskiej, którzy planują lub już obecnie pracują w Chinach lub innym kraju Azji konfucjańskiej. Ponadto książka może być cennym źródłem wiedzy dla profesjonalistów HR, którzy rekrutują menedżerów na misje zagraniczne do Chin lub innych krajów Azji konfucjańskiej, a także dbają o ich rozwój. Książka jest również przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów kierunków związanych z zarządzaniem, a w szczególności zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Okładka książki SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych

69,00 zł 40,57 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,21 zł

Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj! Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi - oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci. Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wyróżnić spośród innych, którzy także ciekawie piszą, mają świetny wizerunek i interesującą propozycję dla świata - i stanowią Twoją konkurencję? Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów, grafik w taki sposób, by stały się one bardziej atrakcyjne dla wyszukiwarek internetowych. Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków. Najważniejsze zagadnienia: kwestie kontentowe - czyli wszystko, co dotyczy doboru słów kluczowych i budowy treści aspekty techniczne - architektura bloga, optymalizacja poszczególnych taksonomii, dane strukturalne, konfiguracja pluginów SEO, czas ładowania strony i Core Web Vitals narzędzia ułatwiające optymalizację - darmowe i płatne sposoby na stałe zwiększanie zasięgu bloga - w tym sprzedaż artykułów sponsorowanych opinie innych ekspertów czyli co jeszcze możesz zrobić, by odnieść sukces nie tylko w wyszukiwarce
Okładka książki Kierunek metaverse

54,90 zł 43,26 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,26 zł

Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania: Czym jest metaverse i jak do niego wejść? Co potrafi wirtualna rzeczywistość? Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią? Jak wykorzystać metaverse w biznesie? Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem? Co można zyskać? Od czego zacząć i czego unikać? To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji. Andrzej Horoch ? na co dzień wdraża innowacje w dużych organizacjach razem ze swoją firmą ConnectedRealities.eu Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jest przewodniczącym Komitetu ds. Metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureat polskich i międzynarodowych konkursów technologicznych, dzieli się doświadczeniem praktyka i pasjonata, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od kuchni. Robi to w sposób barwny i nietuzinkowy, o czym bez wątpienia przekonacie się, czytając tę książkę.
Bestsellery
Okładka książki Republika Samsunga

32,13 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,93 zł
Okładka książki Gra bez końca

33,51 zł
57,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,17 zł
Okładka książki Ciuciubabka

25,00 zł
45,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,23 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj