W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
A Ty, ilu chcesz mieć obserwujących na Instagramie? Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste? Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.
Choć wszyscy pragną sukcesu, nie każdemu udaje się go osiągnąć. Mimo ciężkiej pracy i desperackich starań wciąż coś idzie nie tak. W rezultacie przeciętny człowiek widzi jedynie to, że o życiową pomyślność jest niezwykle trudno, a ludzie sukcesu mieli albo niespotykane zdolności, albo wyjątkowe szczęście. Tymczasem rzeczywistość jest inna. Każdy, kto poświęciłby czas na dogłębną analizę natury i przyczyn sukcesu, doszedłby do niezwykłego wniosku: sukces to tylko odpowiednia decyzja. Po prostu trzeba ją podjąć - i zacząć od razu działać, bazując na tym, co się w danej chwili posiada. Ta książka zawiera podstawowe lekcje, których zastosowanie w życiu przyniesie Ci spełnienie. Wystarczy, że rozpoznasz, czego naprawdę pragniesz i czemu chcesz podporządkować własne wysiłki, a potem podejmiesz decyzję i będziesz stopniowo, konsekwentnie i nieustraszenie dążyć do swojego celu. Na kolejnych stronach znajdziesz dwanaście mądrych i potężnych - będących niczym drogowskazy - zasad, dzięki którym zrozumiesz swoje wcześniejsze błędy i z łatwością będziesz podążać ku szczęściu. Odkryjesz, ile radości i pasji przynosi satysfakcjonujące życie obfitujące w powodzenie i pomyślność. Dowiesz się, skąd się biorą przeszkody i dlaczego otaczający Cię krewni i znajomi będą krytykować i wyśmiewać Twoje starania. Ale przede wszystkim zrozumiesz, jak ważne są życiowa wolność, wytrwałość i zaangażowanie w dążeniu do celu. Zrozum i zastosuj dwanaście reguł: pewność siebie i wytrwałość cele i sukces postawa i komunikacja decyzja i akcja odpowiedzialność i ryzyko pieniądze i kreatywność Sukces to postępujące urzeczywistnianie godnego uwagi, idealnego pomysłu!
W skutecznym zarządzaniu chodzi nie tylko o wykreowanie wizji rozwoju w dłuższej perspektywie, umiejętność planowania, delegowania i egzekwowania zadań, lecz także o zaangażowanie i motywowanie pracowników, orientację na pacjenta, a także budowanie świadomości marki placówki.
Współczesny, szybko zmieniający się rynek pracy wymaga refleksji nad własnymi umiejętnościami i nieustannej pracy nad ich rozwojem.
Książka pomoże Ci w rozwoju wybranych kompetencji, m.in. takich jak myślenie strategiczne, podejmowanie decyzji, planowanie, delegowanie czy rozliczanie efektów i zarządzanie zespołem.
Tematyka ryzyka prawnego jest rzadko poruszana w literaturze naukowej i fachowej. Wynika to w dużym stopniu z konieczności połączenia przy jego analizie zagadnień z różnych dyscyplin. Problematyka „zarządzania ryzykiem” łączy w sobie zagadnienia zarządzania, finansów i elementy nauk prawnych. Autorka wykorzystała posiadaną wiedzę teoretyczną i zawodową w sposób, który umożliwił oryginalne rozwiązanie problemu naukowego. Za szczególnie cenne uznaję połączenie i zintegrowane wykorzystanie informacji i danych z różnych źródeł, a także ich przekrojową analizę i sformułowane wnioski. Autorka wskazała też luki występujące w istniejących rozwiązaniach regulacyjnych i praktyce banków.
Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Iwanicz-Drozdowskiej
Powstała praca, która – w moim odczuciu – jest bez wątpienia kamieniem milowym w formułowaniu wiedzy na temat ryzyka operacyjnego w części dotyczącej ryzyka prawnego. Autorka zestawia obszernie i wnikliwie stan wiedzy dotyczący ryzyka prawnego, która dotąd była właściwie rozproszona w publikacjach poświęconych ryzyku operacyjnemu i przyczynkowych publikacjach. Doktorantce udało się uporządkować tę wiedzę, zebrać w spójnym zestawieniu i zaproponować autorską syntezę, zweryfikowaną badaniami, a to daje nauce punkt startu do rozwijania tej problematyki. Mam wrażenie, że praca taka nie miałaby szans powodzenia, gdyby nie to, że autorka jest praktykiem i menedżerem w sektorze bankowym, a także że jest praktykującym prawnikiem z tego sektora.
Z recenzji dr. hab. inż. Janusza Zawiły-Niedźwieckiego, prof. Politechniki Warszawskiej
…dotychczas żaden badacz w Polsce nie przedstawił tak pogłębionej próby poznania kontekstualnych relacji/związków przedsiębiorstw zaawansowanych technologicznie (PZT) z potrzebą poszukiwania adekwatnych paradygmatów zarządzania wynikających z uwarunkowań gospodarki 4.0 i wyzwań stojących przed nimi w rodzącej się gospodarce 5.0.
prof. zw. dr hab. Bogdan Nogalski, Instytut Zarządzania i Finansów
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Badanie relacji międzyorganizacyjnych nie może być oderwane od analizy ciągle zmieniających się i coraz nowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz ich wpływu na funkcjonowanie przedsiębiorstw. Autor zidentyfikował i w sposób wieloprzekrojowy przedstawił obszary dylematów organizacyjnych i związanych z tymi zmianami systemów zarządzania, aby wskazać możliwości adaptacji organizacji (przedsiębiorstw) do nowych realiów, istniejących w gospodarce 4.0.
dr hab. Helena Dudycz, prof. UEW, Katedra Technologii Informacyjnych
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Jak słyszę poczucie sensu, to nie mam w głowie konkretnego obrazka, ale jakąś ideę. Praca, która ma sens, to taka, która wywołuje zmianę. Jestem jej elementem, mam na nią wpływ, a nie dzieje się obok mnie albo pomimo mnie. Tylko jakoś jestem nią w stanie albo zarządzić, albo współzarządzać. Uczestniczyć w niej. No i ta zmiana dotyczy społeczności albo społeczeństwa, czyli nie jest to zmiana korporacyjna, typu: zmiana postrzegania marki Kiedy badani opowiadali mi o sensie wykonywanej pracy, wskazywali na jego bardzo różne źródła, między innymi przekonanie o pozytywnym wpływie wykonywanej pracy na otoczenie, co dość dobrze ilustruje powyższy cytat słowa pracowniczki z miasta średniej wielkości. Choć badani wskazywali na różne źródła sensu, łączyło ich kilka wspólnych cech, których nie byli świadomi. Wszyscy byli silnie zaangażowani w pracę, mocno przywiązani do organizacji i ponadprzeciętnie zadowoleni z pracy. Niestety, to przekonanie o sensie pracy zazwyczaj nie trwało długo. W książce pokazuję, jak menedżerowie, często nieświadomie, zamiast przyczyniać się do wzmocnienia poczucia sensu u podwładnych, swoimi działaniami prowadzili do sytuacji, w których praca sens traciła, a nawet zaczynała być przez badanych określana jako bezsensowna. Wówczas zamiast zaangażowania pojawiał się cynizm, przywiązanie zamieniało się w chęć odejścia, a satysfakcja w żal. Dlatego jest to książka pisana ku rozwadze. Przełożonym pomoże tego negatywnego wpływu na sens pracy uniknąć. Pracownikom pozwoli przed utratą sensu się zabezpieczyć. Wszystkim, mam nadzieję, uświadomi, że pytanie o sens pracy nie powinno być tylko domeną filozofów. Powinno towarzyszyć każdemu z nas, pomagając w pracy zobaczyć to, co wartościowe i ważne.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku prowadzonej praktyki.
Oto kompletny narzędziownik obszaru Human Resources w organizacji! Employee journey, czyli po polsku podróż pracownika, ma kilka etapów. Pracownik przechodzi w firmie przez trzy zasadnicze fazy: najpierw jest rekrutowany, potem realizuje zadania, które mu przydzielono, wreszcie rozstaje się z organizacją. Na każdym z tych etapów powinien mu towarzyszyć przedstawiciel działu HR. To on jest przewodnikiem pracownika w tej podróży, a jednocześnie wizytówką organizacji, która rekrutuje, zatrudnia i ostatecznie się z nim rozstaje. Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Nauczysz się, jak rozmawiać z potencjalnymi kandydatami do pracy. Przeczytasz o zasadach skutecznego onboardingu, czyli takiego, dzięki któremu nowi pracownicy zechcą związać się z organizacją na dłużej. Zyskasz narzędzia pozwalające ich utrzymać takie, jakimi posiłkują się prężnie działające firmy. Dowiesz się też, jak przeprowadzić bezbolesny dla obu stron offboarding, czyli jak rozstać się z pracownikiem w dobrej atmosferze, bez wzajemnych żalów.
Każdy ma jedno życie i powinien je przeżyć jak najlepiej. Szkoda czasu na nudną, przeciętną egzystencję, która nie przynosi szczęścia ani satysfakcji. Czy już wiesz, czego pragniesz od swojego życia? Wspaniałej kariery zawodowej, władzy, bogactwa, sukcesów w sporcie, a może cudownej relacji z ukochaną osobą i przyjaciółmi? Jeśli wiesz, co jest Twoim pragnieniem, potrzebujesz jeszcze jednego: dobrej mapy drogowej, która poprowadzi Cię do Twojego wymarzonego życia. Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategii pokonywania tej jeszcze jednej trudności, wyrabiania jeszcze jednego nawyku, budowania jeszcze jednej relacji. Zainspirujesz się głębokimi przemyśleniami na temat przywództwa, zarządzania czasem, wyznaczania celów, wiary, wreszcie - równowagi i potrzeby przyjęcia niewygody w swoim życiu. Dziewiętnaście treściwych rozdziałach zawiera mnóstwo konkretnych i praktycznych wskazówek, dzięki którym odnajdziesz to, czego szukasz: więcej szczęścia i sukcesów w życiu. Dzięki książce zrozumiesz: czym jest i jak działa siatkowaty układ aktywujący na czym polega skuteczne łączenie myśli i działań co zrobić, by zmienić swoje życie z przeciętnego na niezwykłe dlaczego najważniejsze jest pragnienie czegoś więcej Jeszcze tylko jeden krok dzieli Cię od celu!
W obliczu intensyfikacji problemów miejskich w XXI w. zarządzanie miastem staje się nie lada wyzwaniem. Rządzący szukają rozwiązań, dzięki którym ośrodki miejskie mogłyby stać się bardziej odporne, zrównoważone i inteligentne. W prezentowanej książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? autorka rozprawia się z fenomenem koncepcji inteligentnego miasta, która na tym polu zainteresowała współczesne samorządy na całym świecie. W swojej książce Autorka zastanawia się przede wszystkim nad tym, jak pod wpływem nowoczesnych koncepcji rządzenia i zarządzania miastem zmieniają się relacje władzy pomiędzy „rządzącymi” a „rządzonymi”. W istocie w smart city pojawiają się nowi gracze, którzy w znaczący sposób przeobrażają dotychczas nam znaną geometrię stosunków władzy.
Autorka stawia więc niezwykle istotne pytanie: kto rządzi w inteligentnych miastach? W efekcie przeprowadzonych badań w inteligentnych miastach USA i Danii w książce zestawiono ze sobą dwa różne modele rządzenia i zarządzania dzisiejszymi inteligentnymi miastami: model technokratyczny, oparty na współpracy z biznesem i na implementacji zaawansowanych technologii informacyjno-komunikacyjnych, oraz model partycypacyjny, uwzględniający udział mieszkańców w procesach rządzenia i zarządzania miastem. W książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach?
Czytelnik będzie mógł przeczytać o wyzwaniach związanych z implementacją nowoczesnych technologii do przestrzeni miasta i systemów zarządzania. Książkę SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? kierujemy przede wszystkim do: samorządów, władz miast, departamentów zw. z innowacjami, spółek współpracujących z samorządem organizacji działających na rzecz polityki miejskiej planistów, inżynierów, analityków, biznesu, biur consultingowych analityków danych, informatyków, ale również do: studentów politologii, zarządzania, architektury, urbanistyki etc.
Zarządzanie jakością od wielu lat było przedstawiane w standardach i publikacjach naukowych jako jeden z istotnych aspektów projektu. Prowadzone w tym zakresie badania sugerują jednak, że deklaracje autorów standardów w niewielkim stopniu odpowiadają projektowej rzeczywistości. W praktyce bowiem obserwuje się, że na jakość brakuje czasu. Ważniejsze są przekroczony budżet, niedotrzymany harmonogram czy gaszenie pożarów. W podjętych badaniach, których efektem jest ta monografia, skupiono się na poszukiwaniu istniejących rozwiązań oraz wypracowaniu spójnej koncepcji zarządzania jakością w projekcie. Dążono przy tym do integracji różnych szkół zarządzania jakością oraz wielu podejść do zarządzania projektami, aby wyodrębnić dobre praktyki niezależnie od źródła ich pochodzenia. Zarządzanie jakością w projektach było dotychczas badane wycinkowo, w odniesieniu do wybranych standardów, metodyk, metod lub technik. W literaturze brakuje badań, które wielowymiarowo pokazywałyby, jak kierownicy i członkowie zespołów projektowych faktycznie zarządzają jakością. Rozmowy przeprowadzone z doświadczonymi menedżerami projektów przekonują, że jakość nie jest traktowana jako kluczowy aspekt zarządzania projektami.Monografia integruje dostępną wiedzę z zakresu zarządzania jakością w projekcie, a jednocześnie pokazuje dalsze potrzebne kierunki badań. Wynikają one z istnienia zarówno luk wykrytych w ramach badań dorobku naukowego, jak i niedostatków zidentyfikowanych w trakcie badania ponad pięciuset kierowników i członków zespołów projektowych.
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów, oferowaniu ich na korzystnych warunkach i zapewnianiu odpowiedniego poziomu obsługi. Marketing ma jednak także swoją ciemną stronę. Za pomocą tego określenia opisuje się wszystkie te działania rynkowe, które można uznać za nieetyczne, nielegalne, nieuczciwe, oszukańcze czy manipulacyjne, a których efektem jest powstawanie różnego rodzaju szkód dla nabywców, konkurentów i konkurencji, środowiska naturalnego lub innych grup interesariuszy. Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania wynagrodzeniami, tzw. Compensation & Benefits. Autorzy opisują, jak skutecznie opracować i wdrożyć politykę wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych, aby wpływała pozytywnie na motywację i zaangażowanie pracowników, a jednocześnie przyczyniała się do realizacji celów biznesowych organizacji.
Czytelnik dowie się także, jakie nowoczesne narzędzia i systemy informatyczne możemy wykorzystać, projektując efektywny system wynagradzania oraz jak zapewnić jego zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. Autorzy, będący ekspertami C&B oraz wykładowcami studiów podyplomowych, dzielą się na łamach książki swoim wieloletnim doświadczeniem, rekomendacjami i dobrymi praktykami rynkowymi.
W książce poruszono m.in. zagadnienia takie jak:
• istota wynagradzania i model Total Rewards,
• opis stanowiska pracy,
• wartościowanie i mapowanie stanowisk,
• taryfikatory i siatki płac,
• budowa systemu płac zmiennych,
• zasady tworzenia polityki benefitowej,
• badanie efektywności przyjętej strategii wynagradzania.
Wydanie zostało wzbogacone m.in. o rozważania związane z wyzwaniami mającymi wpływ na rynek wynagrodzeń takimi, jak inflacja, niespokojna sytuacja gospodarcza i geopolityczna czy digitalizacja. Uwzględniono też najnowsze regulacje prawne m.in. w zakresie transparentności wynagrodzeń.
Ciekawym uzupełnieniem treści publikacji są obszerne materiały dostępne na stronie internetowej po wpisaniu zamieszczonego w książce kodu aktywacyjnego. Można tam zapoznać się z aktualnymi raportami płacowymi czy przykładami dobrych praktyk rynkowych w zakresie benefitów.
Pozycja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr, menadżerów, specjalistów z dziedziny ZZL, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych kierunków związanych z zarządzaniem wynagrodzeniami.
Przeczytałeś książkę o teorii kadr i płac w firmie, ukończyłeś kurs, świetnie wiesz, z czym się wiąże zatrudnianie pracowników i jak obliczyć ich płace... ale w sumie jak zacząć pracę w programie kadrowo-płacowym? Niniejsza pozycja uzupełnia lukę na rynku wydawniczym i ograniczając teorię do minimum pokazuje, jak w praktyce prowadzić kadry i płace, korzystając z nowoczesnego programu Systim. W książce zachowano jedynie tyle teorii, ile potrzebne jest do rozpoczęcia pracy. W książce opisano wszelkie niezbędne w codziennej pracy zagadnienia kadrowo-płacowe, poczynając od zatrudnienia pracownika, przez utworzenie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, ewidencję czasu pracy, naliczenie wynagrodzenia, rozliczenie składek ZUS, rozliczenie delegacji krajowych i zagranicznych, aż po zakończenie zatrudnienia.
To nie jest książka o "ekonomii jedzenia", ani książka zestawiająca ekonomię i żywność. To książka o globalizacji, zmianach klimatycznych, migracji, niedostatku, automatyzacji i wielu innych istotnych tematach podanych w lekkostrawnej formie.Ha-Joon Chang w inteligentny i zabawny sposób łączy opowieści o kuchni i jedzeniu z ekonomią tak, by ambitne idee ekonomiczne stały się nie tylko zjadliwe, ale nawet smaczne.
Inspirujący przewodnik jednego z najlepszych piłkarskich menedżerów w historii!Jak prowadzić zespół do wielkich sukcesów i utrzymać go na szczycie przez lata?Sir Alex Ferguson jest jednym z niewielu liderów, którzy naprawdę wiedzą, jak tego dokonać. W ciągu 38 lat kariery menedżerskiej sięgnął po zdumiewającą liczbę 49 trofeów i pomógł Manchesterowi United stać się jedną z największych światowych marek.W tej inspirującej książce zdradza sekrety swojego warsztatu i opowiada o umiejętnościach, które cenił i ceni najwyżej: jako piłkarz, trener, człowiek, LIDER. Skupia się na wartościach nieodłącznie kojarzonych z jego stylem zarządzania: dyscyplinie, kontroli, pracy zespołowej i motywacji. Porusza także tematy mniej oczywiste, choć równie istotne w drodze do sukcesu: wyznaczanie zadań, analizę informacji i radzenie sobie z porażką.Być liderem powstała we współpracy z inwestorem sir Michaelem Moritzem, długoletnim przyjacielem sir Alexa. To książka napisana szczerze, mądrze i z humorem, pełna ciekawych spostrzeżeń poczynionych dzięki pracy z najlepszymi piłkarzami: Cristiano Ronaldo, Davidem Beckhamem czy Erikiem Cantoną. Przedstawiane w niej osobiste historie koncentrują się wprawdzie na futbolu, ale adresatem publikacji może być każdy - niezależnie od tego, czy rozwijasz własny biznes, jesteś nauczycielem, czy pracujesz w małym zespole.To pozycja, która pomoże ci STAĆ SIĘ LEPSZYM LIDEREM.***Ferguson na niemal 400 stronach przedstawia niesamowite historie i obserwacje. Fani futbolu mogą jedynie narzekać, że książka kończy się zbyt szybko.- "Daily Express"Podwaliny sukcesu Manchesteru United położył Ferguson. Jego niemal patologiczna obsesja futbolu i wygrywania stała się studium przypadku w zakresie przywództwa.- Lionel Barber, "Financial Times"Być liderem jest o przywództwie, zarządzaniu i dążeniu do sukcesu. To fantastyczna książka, jedna z najlepszych pozycji tego rodzaju.- Marcus Berkmann, "Daily Mail"Fragment książki - Alex Ferguson. Być lideremissuu.com/wydawnictwosqn/docs/ferguson_byc_liderem_issuu
W książce "Skupiony i wolny" John Martin przedstawia praktyczny, motywujący i konkretny sposób działania pozwalający przezwyciężyć irytujące przeszkody oraz odnosić nadzwyczajne sukcesy w życiu zawodowym i osobistym. Wykorzystując zapadające w pamięć przykłady, cytaty oraz wnikliwe pytania, które zmuszają do szczerej analizy własnego życia, autor dostarcza narzędzi, by jasno zdefiniować, zaplanować oraz osiągnąć cele, zarówno te małe, jak i duże. Każdego dnia stajemy przed trudnymi decyzjami, pilnymi zadaniami i niespodziewanymi zagrożeniami dla naszego sukcesu - jeśli jesteśmy na tyle odważni, by rzucić sobie wyzwanie i podążać za marzeniami. Na podstawie wielu lat badań, prowadzonych także metodą prób i błędów, John Martin proponuje nam klucze do wolności. Daje również okazję, by wykorzystać często niedoceniany zasób, jakim są planowanie pełne skupienia i ukierunkowane działanie obejmujące: - dokładne zwizualizowanie marzeń o sukcesie, - zaplanowanie sposobu ich realizacji przez poszukiwania oraz przygotowanie, - przezwyciężenie raz na zawsze frustracji, która wynika z niezdecydowania i nadmiernego rozmyślania, - wypracowanie skutecznych strategii wytrwałości w obliczu klęski, - uzyskanie wolności umysłowej i finansowej szybciej, niż wydawało się to możliwe. JOHN MARTIN jest autorem książek "Postaw na siebie", "Choose your perspective" oraz "Increase your personal productivity". Tworzone przez niego treści pomagają analizować własne nastawienie, dopasowywać obierane cele do swoich mocnych stron i podejmować działania niezależnie od sytuacji.
Jaki jest sekret wielkich liderów? Odpowiedzi na to pytanie udzielą Ken Blanchard, którego książki na temat przywództwa osiągnęły nakład ponad osiemnastu milionów egzemplarzy oraz Mark Miller, który z pracownika fizycznego awansował na wiceprezesa jednej z największych sieci fast foodów w Stanach Zjednoczonych. Dowiesz się: W jaki sposób efektywnie motywować i inspirować ludzi. Dlaczego wielcy liderzy interesują się przyszłością. Jakie trzy obszary wymagają ciągłych ulepszeń. W jaki sposób można świadomie umacniać lub niszczyć wiarygodność lidera. Jakie dwa składniki są niezbędne do osiągnięcia sukcesu na stanowisku przywódczym. "Sekret" przyniesie korzyść tobie, twojej firmie oraz osobom, które liczą na twoje przywództwo.
Kolejne wydanie w Polsce!
Bestseller: 200 tysięcy sprzedanych egzemplarzy w 8 tygodni
* Nieprzemijające prawa, rządzące rynkiem papierów wartościowych
* Szczere, jasne i czasem obra-zoburcze poglądy na giełdę
* Metody osiągania zysku podczas prosperity oraz kryzysu
* Fazy dojrzewania gracza giełdowego: od impulsywnej spekulacji do metodycznej gry
Akcje nie latają jak balony tylko w górę i w dół... Ceny oscylują dość konsekwentnie między określonym niskim i określonym wysokim poziomem. Obszar zakreślony przez ruchy w górę i dół można przedstawić za pomocą ramki. Istnienie tych ramek stało się dla mnie oczywiste
Nicolas Darvas
Kasyno zwane giełdą papierów wartościowych
Oto historia jednego z najgłośniejszych sukcesów giełdowych. Ale nie tylko. To przede wszystkim przewodnik po metodach mistrza Wall Street, technikach spekulacji podczas hossy i bessy, krok po kroku opisanych zasadach gry - przedstawionych w dodatku w taki sposób, żebyś i Ty mógł zasiąść przy stole pokrytym zielonym suknem. I bez względu na to, czy do Twych drzwi zapuka światowy kryzys, czy nagły wzrost cen akcji - ma przygotować Cię na to, byś nigdy nie stracił głowy i zawsze wyszedł na swoje.
Ta książka przetrwała próbę czasu i stała się klasyką Wall Street. Opisany w niej system inwestycyjny przyniósł autorowi fortunę. Czy masz odwagę zaryzykować podobny los? To nie baśń z odległej krainy. Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie przedstawia teorię inwestowania, która przyniosła Darvasowi 2 miliony dolarów zysku, mimo że zaczął od drobnych transakcji. Poznaj jego zasady inwestowania - teorię ramek, stosowanie zleceń stop loss oraz metody na opanowanie szalejących emocji. Włącz się do gry!
Podczas lektury pokonasz kolejne fazy dojrzewania hazardzisty giełdowego: od impulsywnej i niemądrej spekulacji do metodycznej gry. Autor zdefiniował, a potem ulepszył metodą prób i błędów prawa rządzące parkietem, których należy przestrzegać bez względu na emocje i opinie ekspertów.
Tom, który trzymasz w dłoni, jest pierwszą książką diametralnie zmieniającą poglądy ludzi na maklerów i domy maklerskie. Przeczytaj ją, a dowiesz się dlaczego. Zastosuj w praktyce, a wyjdzie Ci to na dobre we wszystkich sytuacjach, z którymi w przyszłości zetkniesz się na giełdzie.
Witaj w świecie wielkich pieniędzy! Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie myśli wielu ludzi biznesu i finansów z całego świata. W miejscu, gdzie czekało go jeszcze więcej ciężkiej pracy, ale także nowe doświadczenia, ciekawi ludzie i wyzwania, z jakimi dotąd się nie spotkał, a z którymi musiał się zmierzyć. I zwyciężyć. Jeśli interesuje Cię fenomen nowojorskiej ulicy, którą wybrały na swoją siedzibę najważniejsze instytucje finansowe Stanów Zjednoczonych, sięgnij po wspomnienia Macieja Kaszycy i dowiedz się: Jak przebiega rekrutacja Polaka na Wall Street Jak w praktyce wygląda praca bankiera inwestycyjnego w Nowym Jorku Jak przeprowadza się procesy przejęć przedsiębiorstw Jak się żyje w Nowym Jorku
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?