Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować
-
Autor: Piotr Garlej
- ISBN: 978-83-289-0719-5
- EAN: 9788328907195
- Oprawa: miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: One Press
- Format: 208x140x18mm
- Język: polski
- Liczba stron: 344
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
38,09złCena detaliczna: 67,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,09 zł
x
Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling.
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać.
Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji.
Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej.