KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Strategia influencer marketingu

Strategia influencer marketingu

Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę

nowość
  • ISBN: 9788301245603
  • EAN: 9788301245603
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Format: 166x239 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 376
  • Rok wydania: 2025
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 79,98
     zł
    Cena detaliczna:  99,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,93
x
x

Influencerzy zmieniają zasady gry. To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę. Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze przemyślana strategia. Właśnie o tym jest ta książka.


To praktyczny przewodnik po świecie, w którym autentyczność stała się walutą, a zaangażowana społeczność największą siłą marek. Gordon Glenister odsłania kulisy sukcesów: jak Este Lauder przeznaczyła 75% swojego budżetu marketingowego na influencerów, jak Taylor Swift zamieniła fanów w dożywotnich ambasadorów marki, jak IBM wykorzystał własnych pracowników jako influencerów, zwiększając zasięgi firmy o setki procent.


Znajdziesz tu wskazówki, jak wybrać odpowiednich twórców, prowadzić negocjacje, mierzyć realne efekty kampanii i uniknąć wpadek. To książka dla wszystkich, od właścicieli małych biznesów, którzy chcą rozwinąć skrzydła, po marketerów dużych marek szukających świeżych sposobów na dotarcie do odbiorców.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj