W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Niniejsza publikacja stanowi rozwinięcie dotychczasowych badań Autora i obejmuje zagadnienia pomiaru i oceny płynności finansowej przedsiębiorstw oraz weryfikacji zagrożenia kontynuacji działalności jednostek gospodarczych. Teoretyczne rozważania na temat płynności finansowej oraz jej znaczenia w przewidywaniu upadłości przedsiębiorstw zostały skonfrontowane z wynikami badań empirycznych dotyczących kondycji finansowej polskich przedsiębiorstw budowlanych. W książce zaprezentowano rozważania na temat wartości normatywnych wskaźników płynności w zależności od wielkości podmiotów gospodarczych, a ponadto ocenie poddano osiągane przez przedsiębiorstwa stopy zwrotu w zależności od realizowanych strategii zarządzania kapitałem obrotowym. Przybliżono także kształtowanie się mierników płynności w podmiotach zagrożonych upadłością.
Książka wprowadza czytelników w świat złożonych kontekstów zmieniającego się charakteru pracy, które powodują powstanie nowego typu relacji pracodawca-pracownik w warunkach nowej organizacji. Stanowi ona próbę zebrania nowatorskich współczesnych myśli oraz rozwinięcia dotychczasowych prac nad kontraktem psychologicznym. Autorki analizują naturę kontraktu psychologicznego i jego znaczenie w kontekście zachodzących relacji w organizacji oraz wskazują, jak zarządzać kontraktem psychologicznym we współczesnej organizacji poprzez użycie różnorodnych narzędzi. Opracowanie podzielone jest na dwie części, które składają się na, z początku teoretyczne, a następnie praktyczne, inspirujące, nowatorskie rozważania na temat przyczyn, konsekwencji i aspektów nowego, wyłaniającego się kontraktu psychologicznego. Kolejne rozdziały są ilustrowane teorią i wynikami badań empirycznych, a także przykładami praktycznych metod rozwiazywania problemów. Unikatowa perspektywa teoretyczna oraz wiedza praktyczna na temat zarządzania kontraktem psychologicznym dedykowane są menadżerom, specjalistom HR, trenerom, coachom, chcącym zastosować kontrakty psychologiczne w swojej praktyce zawodowej oraz rozwijać bardziej świadomie i empatycznie relacje z pracownikami. Praca może okazać się również przydatna pracownikom akademickim, studentom i absolwentom studiów na kierunkach ekonomicznych, psychologicznych i społecznych.
Książka wyznacza ścieżki rozwoju, inspirując do działań, które przyczynią się do większego zrównoważenia i efektywności gospodarki, odpowiadających na dynamiczne zmiany rynkowe i środowiskowe. Autorka analizuje monitorowanie gospodarki obiegu zamkniętego, identykując wyzwania oraz proponując konkretne rozwiązania. Przedstawia propozycje wykorzystania zarówno klasycznych, jak i alternatywnych narzędzi zarządzania kosztami, w tym metod i technik koncepcji lean management, w nowym modelu biznesu - gospodarce obiegu zamkniętego. Publikacja jest cennym źródłem wiedzy dla praktyków, menedżerów, a także naukowców i studentów zainteresowanych problematyką zarządzania kosztami i zrównoważonego rozwoju.
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek - jak flaming - należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy! To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu: Zbadasz potrzeby eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!) Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy) Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie) Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych) Będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu) To podręcznik, jaki chciałabym otrzymać, gdy 10 lat temu zaczynałam przygodę z eventami. Zawarte w publikacji know-how dedykuję każdemu organizatorowi, niezależnie od tego, czy pracuje w dziale HR, komunikacji, czy na przykład administracji biurowej od autorki
Przez dane do najlepszych decyzji! Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji. Ta książka powstała z myślą o osobach zarządzających przedsiębiorstwami, menadżerach działów wspierających procesy podejmowania kluczowych decyzji, wreszcie - wszystkich specjalistach pragnących ciekawiej, w bardziej perswazyjny sposób prezentować informacje. Stanowi ona kompendium wiedzy na temat storytellingu. Z poradnika dowiesz się: Czym jest i do czego służy firmom storytelling Jak "zaprzęgać" dane do pracy na Twoją korzyść Jak stosować wizualizację, budować opowieści, przygotowywać raporty czy w wreszcie zarządzać swoim menadżerskim kokpitem w duchu storytellingu
Essential lessons in hospitality for every business, from the former co-owner of legendary restaurant Eleven Madison Park.
Will Guidara was twenty-six when he took the helm of Eleven Madison Park, a struggling New York City two-star brasserie that had never quite lived up to its majestic room. Eleven years later, EMP was named the best restaurant in the world.
How did Guidara pull off this unprecedented transformation? Radical reinvention, a true partnership between the kitchen and the dining room—and memorable, over-the-top, bespoke hospitality. Guidara’s team surprised a family who had never seen snow with a magical sledding trip to Central Park after their dinner; they filled a private dining room with sand, complete with mai-tais and beach chairs, to console a couple with a cancelled vacation. And his hospitality extended beyond those dining at the restaurant to his own team, who learned to deliver praise and criticism with intention; why the answer to some of the most pernicious business dilemmas is to give more—not less; and the magic that can happen when a busser starts thinking like an owner.
Today, every business can choose to be a hospitality business—and we can all transform ordinary transactions into extraordinary experiences. Featuring sparkling stories of his journey through restaurants, with the industry’s most famous players like Daniel Boulud and Danny Meyer, Guidara urges us all to find the magic in what we do—for ourselves, the people we work with, and the people we serve.
Niniejsza praca została poświęcona zagadnieniom zarządzania wiedzą inżynierską. W dniu dzisiejszym zagadnienia zarządzania wiedzą inżynierską, można traktować jako świat widziany z perspektywy projektowania i świat oparty na procesach wytwarzania. Oba te światy są ze sobą powiązane i wzajemnie się przenikają. Książka składa się z dziewięciu rozdziałów, w których zaprezentowano obszar zarządzania wiedzą inżynierską, prowadząc rozważania teoretyczne oraz ilustrując wybrane podejścia przykładami z praktyki. Autorzy zidentyfikowali modele, metody oraz narzędzia wspomagające zarządzanie wiedzą inżynierską w procesach projektowania i wytwarzania. W rozdziale pierwszym zostały szczegółowo omówione procesy zarządzania wiedzą inżynierską w projektowaniu i w produkcji oraz podkreślono ważność realizacji tego procesu w kontekście wdrażania nowoczesnych technologii Przemysłu 4.0 w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Rozdział drugi to charakterystyka metod wspomagających pozyskiwanie wiedzy inżynierskiej, jej gromadzenie i analizę oraz dystrybucję. Zaprezentowano również możliwości modelowania wiedzy produkcyjnej i jej walidacji. W rozdziale trzecim dokonano przeglądu dostępnych technologii wspomagających zarządzanie wiedzą inżynierską, rozpoczynając od możliwości jej formalnego zapisu, poprzez budowanie baz wiedzy, aż do możliwości reprezentacji i wizualizacji zgromadzonej wiedzy. Rozdziały czwarty i piąty to szerokie omówienie obszaru modelowania wiedzy w projektowaniu oraz w procesie produkcyjnym oraz zaprezentowanie przykładów modeli stosowanych w teoriach i metodologiach projektowych oraz w systemach produkcyjnych. W rozdziale szóstym przedstawiono obszar inżynierii opartej na wiedzy oraz zagadnienie automatyzacji prac projektowych. Ponadto podkreślono ważność wielodyscyplinowości i transdyscyplinarności w modelowaniu wiedzy. W rozdziale siódmym dokonano charakterystyki wiedzy w systemach cyber-fizycznych w kontekście realizacji koncepcji Przemysłu 4.0 przez przedsiębiorstwa produkcyjne. W rozdziale ósmym pokazano rozwiązania dostępne na rynku wspomagające informacyjnie realizację procesu zarządzania wiedzą, a w rozdziale dziewiątym zaprezentowano przykłady implementacji procesu zarzadzania wiedzą inżynierską. W rezultacie sformułowano rekomendacje dla adeptów nauki w obszarze zarządzania wiedzą inżynierską i menedżerów przedsiębiorstw, wskazując perspektywy i istotne zmiany w tej tematyce. Książka jest przeznaczona dla badaczy, nauczycieli akademickich, doktorantów i studentów kierunków kształcenia takich jak: zarządzanie i inżynieria produkcji, mechanika i budowa maszyn, informatyka oraz innych, których treści kształcenia obejmują podejmowaną tematykę. Może stanowić również kompendium wiedzy dla menedżerów, którzy budują środowisko harmonijnej i zrównoważonej współpracy ludzi i maszyn planując dalszy rozwój przedsiębiorstwa.
Dlaczego niektóre narody są bogate, a inne biedne? Dlaczego tak je różnicują majętność i ubóstwo, zdrowie i choroba, dostatek i głód? Błyskotliwa i niesłychanie inspirująca książka Acemoglu i Robinsona, światowych ekspertów problematyki rozwoju, wzywa do otrząśnięcia się ze złudzeń. Kraje wzrastają, kiedy budują sprzyjające rozwojowi instytucje polityczne i ekonomiczne, a upadają – często w spektakularny sposób – gdy instytucje te kostnieją lub przestają działać. Wówczas naród pogrąża się w zastoju i upadku. Swoją argumentację autorzy wspierają niezwykle bogatym, zebranym w trakcie wieloletnich badań materiałem historycznym, sięgającym od cesarstwa rzymskiego, poprzez miasta-państwa Majów, średniowieczną Wenecję, Związek Sowiecki, Amerykę Łacińską, Anglię, Europę kontynentalną, aż po Stany Zjednoczone i Afrykę, i na tej podstawie budują nową teorię ekonomii politycznej, która podejmuje wielkie kwestie współczesne. Dlaczego narody przegrywają to książka, która zmieni wasze spojrzenie na świat i sposób jego rozumienia.
KALKIN to ostatni, po Ramie, Krysznie i Buddzie, spodziewany przez hinduistów awatar boga Wisznu. Jego symbolem jest wojownik na białym koniu, a atrybutem miecz symbolizujący niszczenie brudu i zła za pomocą prawdy i walki duchowej. Celem jego misji będzie oczyszczenie ludzkich serc i umysłów oraz przywrócenie ładu na Ziemi.KALKIN to autor zainspirowany ideą naprawy świata, przedstawia na tej platformie podstawy edukacyjne mające temu służyć.MANIFEST QOMUNISTYCZNY to kontynuacja pracy Marksa i Engelsa, powstała w celu stworzenia efektywnego gospodarczo, sprawiedliwego i akceptowalnego społecznie ustroju państwa, które ma być podstawą przyszłej światowej konfederacji.Fundamentalnym założeniem qomunizmu jest uspołecznienie pieniądza, czyli przekazanie jego emisji w ręce państwa, które będzie pożyczać je firmom na inwestycje i bankom na kredyty konsumpcyjne.Drugim jego zasadniczym założeniem jest opodatkowanie przepływów kapitałowych podatkiem transakcyjnym w celu wyeliminowania destrukcyjnego ich wpływu na światowe ceny surowców, żywności, kursy walut i gospodarkę materialną, z której czerpią zyski.Trzecim sztandarowym założeniem qomunizmu jest zniesienie opodatkowania pracy i działalności gospodarczej oraz związanej z tym biurokracji fiskalnej.Kolejne postulowane reformy to:- zabezpieczenie obrotu gospodarczego podatkiem kupieckim,- dziedziczny fundusz posagowy zamiast ubezpieczeń społecznych,- reforma demokracji,- sprawiedliwość i równouprawnienie,- gwarancje praw obywatelskich,- wolność informacji.Cele qomunizmu mogą być osiągnięte jedynie przez obalenie dotychczasowego ustroju społecznego. Niech drżą wszyscy bankierzy przed rewolucją qomunistyczną. Państwa nie mają w niej nic do stracenia oprócz finansowych kajdan. Do zdobycia mają cały świat.
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Oto Twój własny klucz do sukcesu i spełnienia! Twoja wiara w siebie przesądza o Twoim zwycięstwie! Możesz przyciągać więcej wspaniałych okazji! To właśnie od Ciebie zależy Twoja przyszłość! Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść sukces, a punktem wyjścia do zbudowania pewności siebie jest określenie celu. Właśnie w tej książce znajdziesz opracowane przez Napoleona Hilla strategie kontrolowania własnych myśli umożliwiające zbudowanie i wzmocnienie pewności siebie. Dowiesz się, na czym polega ich imponująca skuteczność, i nauczysz się wprowadzania tych zasad we własnym życiu. Efekt przyjdzie szybko: zaczniesz wpływać na rzeczywistość, wzmacniać swoje relacje z wartościowymi ludźmi i cieszyć się przynależnymi Ci dostatkiem i szczęściem! Pielęgnuj pewność siebie i wiarę w swoje możliwości! Oducz się lęków, niepewności i ograniczeń! Podejmuj z przekonaniem odważne działania! Pokonuj swój kompleks niższości dzięki grupie superumysł! Kształtuj postawę polegania na sobie!
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.
Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.
Umiejętnie zwizualizowana informacja to klucz do tego, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Najważniejszym zadaniem jest zdefiniowanie odbiorców i celów oraz wybranie właściwego wykresu do jasnego przekazu wiadomości. W tej bestsellerowej książce autor opisuje najważniejsze strategie tworzenia efektywnych wizualizacji danych. Prowadzi czytelników przez kolejne etapy tworzenia diagramów, wykraczających poza proste wykresy liniowe, słupkowe i kołowe. Na ponad pięciuset przykładach demonstruje, krok po kroku, co należy, a czego nie warto robić podczas prezentacji danych. Przedstawia zasady percepcji wizualnej oraz sposób podejmowania subiektywnych decyzji dotyczących stylu w odniesieniu do projektu wykresu. Książka zawiera ponad 80 analiz różnorodnych typów wizualizacji (histogramy, kartogramy, wykresy horyzontalne i grzbietowych), wskazując miejsce każdego z nich w zestawie narzędzi wizualnych. To praktyczny przewodnik dla wszystkich, którzy komunikują się za pomocą prezentacji: naukowców, mówców, trenerów, pracowników zarządów, menedżerów, dziennikarzy, blogerów i studentów.
woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego.
Publikacja przeznaczona jest dla każdego, kto dostrzega mnogość i znaczenie wyzwań dzisiejszego rynku pracy - potrzebę orientacji na ludzi, budowania z nimi relacji i skutecznych metod komunikowania. Autor porusza kluczowe zagadnienia dotyczące zarządzania ludźmi i wskazuje, z jakich metod i narzędzi warto korzystać, aby być liderem na miarę dzisiejszych czasów. Ostatnie lata przyniosły sporo zmian, zarówno w modelach pracy, jak i postawach ludzi. Zmieniły się potrzeby, a co za tym idzie oczekiwania pracowników, a to wyznaczyło nowy kierunek roli lidera - holistycznego zarządzania zorientowanego na ludzi i kulturę organizacyjną. Z lektury dowiesz się m.in.: jak w praktyce wykorzystać wiedzę o stylach zachowań ludzi; co robić, a czego na pewno nie, chcąc zbudować zaangażowany zespół; którzy pracownicy są najbardziej narażeni na stres i jak można go zniwelować; dlaczego zarządzanie różnorodnością powinno trafić na top listę umiejętności menedżerskich. Klamrą spinającą całość są wypowiedzi liderów, które pokazują praktyczny wymiar dzisiejszego zarządzania, oraz przydatne menedżerom narzędzia - kwestionariusz autorefleksji i schemat planu działania. "Książka jest cennym źródłem inspiracji i wiedzy dla każdego, kto chce doskonalić swoje umiejętności zarządzania i rozwijać silne przywództwo. Pokazuje, jak podnosić kompetencje w dzisiejszym złożonym świecie biznesu, gdzie globalne zmiany, rosnące wyzwania i dynamiczne trendy w zarządzaniu wymagają ciągłego rozwoju i adaptacji". Sebastian Drzewiecki, VP, Country Manager Poland, Softserve (fragment przedmowy)
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Najlepsi sprzedawcy to tacy, którzy potrafią finalizować transakcje. Wiedzą, jak w profesjonalny sposób wybierać klientów, identyfikować ich potrzeby, rozwiewać obawy i zawierać umowy. W efekcie zgarniają z rynku lwią część pieniędzy. Ale większość sprzedawców rozpoczyna karierę bez przeszkolenia. Otrzymują wskazówki w rodzaju "wyjdź do ludzi" lub "zacznij rozmawiać z klientem". Nawet jeśli starają się uczyć, szybko się przekonują, że do osiągnięcia sukcesu brakuje im pewnego istotnego elementu. Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy'ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć - trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody! Do dzieła! Zarabiaj tyle, ile naprawdę jesteś wart!
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przeglądzie literatury, który obejmuje ponad tysiąc publikacji naukowych, głównie anglojęzycznych, a także inne opracowania, orzecznictwo i analizę przepisów prawa. Przegląd ten został uzupełniony o wywiady i obserwacje. To wszystko stworzyło solidną podstawę do formułowania uogólnień. Kompleksowość i koherentność przedstawienia problematyki zarządzania jest wyróżnikiem tej książki.
Owce są nieodłącznie związane z życiem człowieka. Zostały udomowione jako pierwsze zwierzęta gospodarskie. Wraz z upływem czasu owce były w różny sposób użytkowane, w zależności od uwarunkowań przyrodniczych i społecznych. Wiele istniejących systemów produkcji owczarskiej ma charakter tradycyjny, niezmienny od kilkuset lat. Współcześnie owce dostarczają wielu cennych produktów oraz usług ważnych z punktu widzenia społeczno-gospodarczego, co też ma wpływ na uwarunkowania społeczno-ekonomiczne konkurencyjności produkcji owczarskiej. Monografia jest wynikiem przemyśleń i reakcji autora na problemy związane z produkcją owczarską. Jest to działalność ważna, ale często społeczeństwo nie jest świadome roli owiec. Dlatego celem jest też wskazanie najważniejszych aspektów konkurencyjności dla produkcji owczarskiej w sposób bardzo kompleksowy. Autor ma nadzieję, że monografia przyczyni się do spopularyzowania wiedzy o znaczeniu owiec w życiu człowieka.
Znany szwedzki trener i ekspert w dziedzinie komunikacji rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać.Czy wiecie, że ludzie zwalniają się najczęściej z powodu szefa, a nie z powodu pracy?Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, ta książka jest dla ciebie.Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich.Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechemPewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami?Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia. Wystarczy tylkotrochę zdrowego rozsądku.
Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę! Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione cennymi radami, które oparte są na blisko 8-letnim doświadczeniu w branży beauty. Podzielona jest na 11 rozdziałów, a każdy z nich szczegółowo porusza temat zarówno początków w branży jak i poszczególnych etapów udoskonalania swojej pozycji na rynku. Rozdział 1: Motywacja Zanim skupisz się na strukturze swojej firmy i pozostałych kwestiach marketingowych – zacznijmy od podstawy twojej marki osobistej - czyli Tobie. Ten dział powstał po to, by Cię zainspirować do działania. Dowiesz się z niego: jak osiągnąć sukces nawet jeśli wszyscy dookoła w Ciebie nie wierzą, na co kobiety w branży beauty tracą najwięcej czasu i jak wykorzystać najcięższe chwile swojego życia jako źródło motywacji. Rozdział 2: Krytyka a hejt Różnice między krytyką, a hejtem w branży beauty mocno się zacierają. W tym dziale nie tylko dowiesz się jak je rozpoznawać, ale także jak sobie radzić z hejtem oraz nieczystą konkurencją. Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja Dlaczego ludzie kopiują czyjeś pomysły? Jaka jest różnica między plagiatem a inspiracją? Jak uniknąć kopiowania twoich pomysłów? Odpowiedzi na te pytania poznasz właśnie w tym dziale. Rozdział 4: Konkurencja Analiza konkurencji jako nieodłączny element rozwijania własnej marki w branży beauty. W tym dziale poznasz wszystkie strony zdrowej konkurencji i dowiesz jakie pozytywy mogą wynikać z waszych zdrowych relacji. Rodział 5: Make your own business - jak zacząć? Dział poświęcony osobą początkujących, które chcą zacząć działać w branży beauty. Poznasz w nim podstawy biznesplanu. Rozdział 6: Czym jest marka osobista? Czym jest najbardziej popularne pojęcie w branży beauty i jak zbudować od podstaw silną markę osobistą: jakie są jej elementy i na co najbardziej zwraca uwagę nasz klient? Rozdział 7: Obsługa klienta premium Jak powinna wyglądać obsługa klienta na najwyższym poziomie – omówienie wszystkich elementów. Jak sprawić by klient w naszym miejscu czuł się wyjątkowo i chciał wrócić? Rozdział 8: Promocja i rabaty Jak sprawić, aby klient wydał więcej i wracał do Twojego miejsca częściej? Poznaj sposoby rabatowania klientów, które przynoszą realne wyniki dla Twojej firmy Rozdział 9: Typy klientów i konflikty Typy klientów, które najczęściej możesz spotkać w swoim salonie oraz konflikty jakie mogą z tego wynikać. Praktyczne rady jak postępować w trudnych chwilach. Rozdział 10: Reklamacja A co, jeśli konflikt zaczyna się rozwijać i dochodzi do reklamacji? Jakie są rodzaje reklamacji, jak powinna przebiec – dział sporządzony przez prawnik Darię Mięczewską. Rozdział 11: Social media Od obserwatora do klienta – stwórz skuteczną markę osobistą w social mediach. Określ swoją grupę docelową poznaj aspekty, które warunkują budowanie wartościowego contentu dla potencjalnych klientów. Zakończenie - czym jest sukces zawodowy W ostatnim dziale czytelnik znajdzie nie tylko pożegnanie autora, ale także wiadomość, którą chce przekazać i nakłonić do małej refleksji: czym tak naprawdę dla niego jest sukces? Idealna dla Ciebie, jeśli: - Potrzebujesz marketingowej wiedzy opartej na solidnym doświadczeniu w branży beauty - Chcesz poznać tajniki budowania skutecznej marki osobistej - Kochasz rozwój osobisty i pragniesz rozwijać swój biznes Długotrwały sukces jest wart poświęceń i wyrzeczeń, ale niesie ze sobą smak gorzkich błędów. Najlepsze rezultaty osiągniesz przez konsekwencję działania, systematyczność i nieustanne udoskonalanie swoich umiejętności. Ten marketingowy niezbędnik będzie początkiem wprowadzenia zmian w Twoim życiu. Czego się dowiesz z książki: Jak zbudować skuteczną strategię marketingową? Jak ważna jest marka osobista w prowadzeniu firmy? Jak skutecznie tworzyć markę osobistą? Motywacja - jak znaleźć siły do działania? Gdzie kończy się granica krytyki, a zaczyna hejt? Czy sukces bez hejtu jest możliwy? Rodzaje hejtu Sposób na hejt Jak zamienić krytykę w pozytywną siłę? Czy kopiowanie a inspiracja, to to samo? Brak pomysłu na siebie - zmierz się z kopiowaniem Twojego sukcesu Dlaczego nie warto kopiować innych? Czy konkurencja powinna być Twoim największym wrogiem? Jak rozpocząć swój pierwszy biznes w branży beauty? Biznesplan w pigułce Czy wielkość miasta ma wpływ na start Twojego biznesu? Co jest fundamentem marki osobistej? Gdzie szukać darmowej wiedzy? Czy zaangażowanie i pasja to przepis na sukces? Czy Twój wizerunek ma wpływ na to jak postrzega Cię Twój klient? Twój wizerunek w social mediach Co wpływa na wizerunek Twojego miejsca pracy? Najważniejsze etapy obsługi klienta Obsługa premium - jak oferować usługi na najwyższym poziomie? Narzędzia, które pomogą Ci polepszyć Twoją obsługę klienta Czy promocje i rabaty mają sens? Jak postępować z trudnymi klientami? Czy przyjacielskie stosunki z klientami to dobre rozwiązanie? Co zrobić, kiedy Twój pracownik ma konflikt z klientem? Reklamacja - jak skutecznie przejść przez ten skomplikowany proces? Prawa i obowiązki reklamacji w branży beauty Social media - potężne narzędzie marketingowe Jak zbudować ciekawy profil w social mediach Definicja sukcesu Karolina Kupczak Karolina Kupczak - trener makijażu permanentnego, finalistka międzynarodowych mistrzostw PMU GOLD, sędzia Mistrzostw Polski i półfinału Mistrzostw świata WULOP, która wielokrotnie występowała na wielu kongresach, konferencjach i targach prezentując swoje umiejętności. Wieloletnie doświadczenie i dziesiątki ukończonych szkoleń sprawiły, że w swojej bazie posiada setki przeszkolonych i zadowolonych kursantek. W nauczanie wkłada całe swoje serce, chcąc zapewnić każdemu kursantowi łatwiejszy start, wsparcie i poczucie bezpieczeństwa. Spis treści Wstęp Rozdział 1: Motywacja Rozdział 2: Krytyka a hejt Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja Rozdział 4: Konkurencja Rozdział 5: Make your own business - jak zacząć? Rozdział 6: Czym jest marka osobista? Rozdział 7: Obsługa klienta premium Rozdział 8: Promocja i rabaty Rozdział 9: Typy klientów i konflikty Rozdział 10: Reklamacja Rozdział 11: Social media Zakończenie - czym jest sukces zawodowy Informacje dodatkowe
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?