W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Książka jest poświęcona problematyce Lean Management - koncepcji zarządzania organizacją ukierunkowanej na spełnienie oczekiwań klienta przy równoczesnym wyeliminowaniu działań, które nie generują wartości dodanej. Wdrożenie Lean Management w organizacji przyczynia się do uzyskania wielu korzyści, m.in. wyeliminowania marnotrawstwa, ograniczenia kosztów, zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku, a także maksymalizacji produktywności i zysków. W niniejszym opracowaniu opisano model ALIC (Audit Based Lean Implementations Canvas). Jest to autorski, uniwersalny model wdrażania koncepcji Lean Management, który bazuje na kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI) i audycie wewnętrznym. Koncepcja Lean Management wraz z niezbędnymi narzędziami (praca standaryzowana, 5S, Kanban, SMED, automatyczne utrzymanie ruchu) oraz KPI zgodnie z opisanym modelem została wdrożona w trzech wybranych przedsiębiorstwach. Sposób wdrażania koncepcji, kolejność implementacji poszczególnych narzędzi, a także spostrzeżenia i wnioski obserwowane podczas wdrożenia oraz prowadzonych audytów wewnętrznych zostały przedstawione w części badawczej. Tak zweryfikowany model pozwala również na ocenę poziomu wdrożenia koncepcji Lean Management i zaproponowanie działań, które będą miały wpływ na jej doskonalenie. Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, w tym menedżerów i przedstawicieli praktyki gospodarczej jako poradnik do wdrażania i oceny skuteczności wdrożenia narzędzi Lean Management w przedsiębiorstwie. Może być również wykorzystana jako literatura dla doktorantów oraz studentów.
Życie to nie bajka, a kryzys może przyjść w każdej chwili. Niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz i jak doświadczonym jesteś menedżerem, musisz się liczyć z koniecznością stawienia czoła problemom, na które nie sposób się przygotować. Właśnie w takich kluczowych sytuacjach, w momentach nagłego kryzysu, wszystko zależy od tego, czy staniesz na wysokości zadania i podejmiesz właściwą decyzję we właściwym momencie.
Czy wiesz, co robić, gdy los – Twój lub firmy – zawiśnie na włosku? Dzięki tej książce poznasz szereg technik, które pozwolą Ci szybko i skutecznie poradzić sobie z każdą trudnością i nagłym kryzysem. Dowiesz się, jak zachować spokój i przejąć kontrolę nad problemem. Nauczysz się odpowiedniej metody komunikowania, a ta umiejętność doda Ci pewności siebie.
Opanujesz własne wewnętrzne rezerwy energii i siły, co przy koncentracji na kluczowych obszarach problemu pozwoli Ci wyeliminować przeszkody i odnieść błyskotliwe zwycięstwo. To rzecz napisana w swobodnym, bezpośrednim stylu, a każdy rozdział zawiera mnóstwo konkretnych wskazówek i porad – znakomita pomoc w nauce skutecznego reagowania i inspiracja, by się rozwijać, a w efekcie zwiększyć poziom swojej sprawczości i dojrzałości.
I któregoś dnia zatriumfować! Wyjdź zwycięsko z każdego kryzysu!
Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku Czy leci z nami pilot? Opanuj sztukę zarządzania karierą w niestabilnym, szybko zmieniającym się świecie Termin "płynna nowoczesność", który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować. Czy na taką przyszłość można się dobrze przygotować? Można, a nawet trzeba. Właściwe planowanie, ocena, jak również samodzielne kształtowanie własnej kariery, wsparte bieżącym monitorowaniem rynku i śledzeniem nadchodzących trendów, pozwolą na skuteczne odnalezienie się w nowej rzeczywistości rynkowej. Co oczywiście nie jest proste, wymaga sporo zaangażowania, jednak przynosi znaczne profity w płynnej nowoczesności jedyną pewną stałą pozostajemy my sami: nasze mocne i słabe strony, zdolność do korzystania z własnej wiedzy, umiejętności i możliwości dostosowywania się do ciągle nowych wymagań rynku pracy.
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business B2B. Ten rynek znacząco różni się od rynku konsumenckiego, choćby tym, jak podejmuje się na nim wybory. Oznacza to także, że marketing na tym rynku rządzi się swoimi prawami, które poznasz w 9 prawach marketingu B2B. To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania? Ten przewodnik skupia się na dziewięciu kluczowych prawach marketingu B2B ogólnych zasadach, regułach i filozofii, jakie stoją za skutecznym działaniem na tym trudnym rynku. Przeczytaj tę książkę w całości, rozdział po rozdziale i dowiedz się, dlaczego Twoi potencjalni klienci mogą nawet nie wiedzieć o Twoim istnieniu (mimo że starasz się ich w tym zakresie uświadomić). Przekonaj się, czy rynek rozumie, czym zajmuje się Twoja firma. Upewnij się, czy naprawdę znasz klientów wiesz, co stanowi dla nich wartość, jak porównują między sobą dostawców, jak podejmują decyzje zakupowe i czy przy uwzględnieniu tych kwestii na pewno odpowiednio się z nimi komunikujesz. Czy uważasz, że dobry produkt nie potrzebuje marketingu, bo obroni się sam? A może twierdzisz, że skuteczny marketing sprzeda dosłownie wszystko? Jeśli tak, to najwyższy czas, aby spojrzeć na marketing B2B z perspektywy, jaką prezentuje Michał Szermelek. Jak podkreśla autor marketing B2B rządzi się zupełnie innymi prawami niż marketing B2C. Mimo to marketerzy często wdrażają mechanizmy marketingu B2C do działań promocyjnych realizowanych na rynkach B2B. A to zwyczajnie nie ma prawa działać. Książka, którą trzymasz w ręku, ułatwi Ci opanowanie sztuki marketingu na rynkach profesjonalnych. Michał opisuje w niej praktyczne porady poparte własnymi doświadczeniami, a przy tym dzieli się licznymi wskazówkami, których próżno szukać gdziekolwiek indziej. Zdecydowanie warto skorzystać z jego doświadczenia i wiedzy. 9 praw marketingu B2B to must read dla marketerów, właścicieli firm i managerów, którzy chcą realizować skuteczne strategie marketingowe. Marcin Cichocki, CEO i founder Agencji Kuźnia
To nie jest książka o nieuniknionej zagładzie. To książka o nadziei. Łącząc wiedzę z różnych dziedzin – historii, ekonomii, antropologii, filozofii i nauk ścisłych – Jason Hickel kreśli błyskotliwą analizę kapitalizmu (z odświeżającym spojrzeniem na jego historię) i proponuje wizję alternatywnego rozwoju, zrywającego z obłędem ciągłego wzrostu. Pisze o tym, jak przejść od gospodarki zorganizowanej na zasadzie dominacji i eksploatacji do takiej, która opiera się na globalnej sprawiedliwości i wzajemnej wymianie korzyści ze światem przyrody. Pokazuje słabość modnych i uznawanych za progresywne idei, jak choćby Nowego Zielonego Ładu. Co najważniejsze jednak, proponuje wiele konkretnych rozwiązań, które pomogłyby zbudować postkapitalistyczną gospodarkę. Wiele z nich jest już – w mikroskali – testowanych na różnych polach, nawet w naszym otoczeniu. Książka Hickela jest jak haust świeżego powietrza – pozwala zacząć myśleć w nowy sposób o problemach, z których dotąd nie widzieliśmy wyjścia.
Książka jest praktycznym źródłem wiedzy dotyczącym opodatkowania pracowników oraz kwestii z tym związanych.
Poruszone zostały w niej zagadnienia dotyczące m.in.:
• przychodów ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych i innych na podstawie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
• nieodpłatnych świadczeń,
• podróży służbowych,
• kosztów pracowniczych,
• wydatków na rzecz pracowników.
W publikacji czytelnik znajdzie również pytania i odpowiedzi na najczęściej pojawiające się wątpliwości związane z problematyką omówioną w opracowaniu.
Kobiety w nauce. Próba wyjścia poza stereotyp jest pierwszą z cyklu książek poświęconych kobietom odważnie przeciwstawiającym się przyjętym stereotypom dotyczącym płci. W monografii autorzy dokumentują praktyki i osiągnięcia kobiet naukowczyń, które z uporem i determinacją pozyskiwały dla siebie przestrzeń w zamkniętym męskim świecie nauki. Kobiety w biznesie to druga część trylogii. Autorki analizują w niej kariery biznesowe kobiet przełamujących bariery i wspinających się na szczyt drabiny korporacyjnej, kierując dużymi przedsięwzięciami biznesowymi. Ich poziom empatii, współpracy i umiejętności komunikacyjnych czyni je skutecznymi liderkami. W niniejszej książce - Przedsiębiorcze kobiety srebrnej gospodarki - siła i inspiracji do nowych wyzwań, trzeciej i zamykającej cykl, poruszono problemy aktywizacji zawodowej kobiet 50+. Na tle rozważań poświęconych koncepcji srebrnej gospodarki przedstawiono postawy i motywacje przedsiębiorcze dojrzałych kobiet. Motywy zakładania biznesu po pięćdziesiątce wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami, a także sytuacją rodzinno-społeczną, zawodową i finansową. Potrzeba zachowania niezależności i chęć utrzymania aktywności zawodowej na rynku pracy to kluczowe motywy, które skłaniają kobiety powyżej 50 + do zakładania własnej działalności gospodarczej. Dobre zdrowie, wiedza, doświadczenie i zdobyte umiejętności to zasoby, które opisane w książce kobiety wykorzystują do tego, by założyć i prowadzić własny biznes.
Publikacja „Informator kadrowy 2024” to ponad 80 tabel i zestawień – wszystkie najważniejsze
informacje kadrowe skondensowane w wygodnej formie. Wszystkie załączniki zostały zaktualizowane o najnowsze zmiany prawne. Stan prawny publikacji - 01 czerwca 2024r. Ważne wskaźniki, listy kontrolne, zestawienia, przypomnienia – związane z zatrudnianiem, zwalnianiem, obowiązkami pracodawcy, czasem pracy, urlopami, wynagrodzeniami, ochroną rodzicielstwa i kontrolami PIP.
Podręcznik napisany prostym i zrozumiałym językiem, przystępnie wyjaśnia złożone zagadnienia ekonomiczne oraz tematy z zakresu zarządzania – zarówno z perspektywy prowadzenia firmy, jak i budżetu domowego. Podręcznik przygotowuje do matury z przedmiotu biznes i zarządzanie w liceum ogólnokształcącym i technikum.
Podręcznik składa się z 3 działów:
• Finanse osobiste;
• Osoba przedsiębiorcza na rynku pracy;
• Przedsiębiorstwo.
Liczne przykłady bliskie uczniowi w łatwy sposób wyjaśniają złożone zagadnienia. Duża liczba propozycji projektów do realizacji z uczniami oraz przykładowa analiza przypadków biznesowych pokazuje praktyczną stronę biznesu. Zadania projektowe uczą definiowania problemów i kreatywnego poszukiwania rozwiązań, a także pracy zespołowej i zarządzania czasem.
Duży nacisk jest położony na kształcenie kompetencji 4K, tj.: kooperacji, komunikatywności, kreatywności i krytycznego myślenia. Bogactwo zadań i ciekawych poleceń po każdym temacie oraz w podsumowaniu działów pomaga w ćwiczeniu wymaganych umiejętności i zachęca do aktywnego udziału w dyskusji.
ztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce [B2B] Jak skłonić sztuczną inteligencję do pracy na naszą rzecz? Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna. Tajemnica sukcesu modelu współpracy człowiek - maszyna kryje się w sformułowaniu "odpowiednio wdrożona sztuczna inteligencja". Autor książki dzieli się w niej opracowanym przez siebie modelem systemu zarządzania, umożliwiającym ustalenie obszarów sterowania innowacjami procesu biznesowego, a więc rozpoznanie i hierarchizację funkcji oraz określenie sekwencji czynności we wprowadzaniu sztucznej inteligencji do organizacji. Swoją publikację kieruje do osób, które pracują nad projektami procesów biznesowych, do ekspertów doradzających firmom w zakresie zarządzania innowacjami i wprowadzania zmian, a także do studiujących zarządzanie projektami, jakością, innowacjami i projektami. Skorzystają z niej również właściciele firm, którzy chcą wprowadzać nowości w swoich organizacjach i szukają narzędzi do ich skutecznego wdrażania.
Sztuka zarządzania w przedsiębiorstwie Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach: - po pierwsze jako „biznes”, czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta; - po drugie jako „organizację”, opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością; - po trzecie jako „instytucję społeczną”, osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego. Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker pokazał światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej gospodarce rynkowej, ukazał, jakie możliwości postępu kryją się w zarządzaniu. Sama własność prywatna nie wystarczy dziś do sukcesów w gospodarce. Nie wystarczy i sam kapitał. Trzeba menedżerów. Co najważniejsze – ta książka w sposób żywy i przystępny pokazuje, co trzeba umieć i co robić, by biznes mógł się udać. Jest to książka fundamentalna i nie bez powodu jej autora nazywa się ojcem założycielem zarządzania (a wręcz – jego papieżem). To rzeczywiście biblia biznesu – żywy poradnik przydatny we wszystkich sprawach biznesowych i związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Nie przystępujmy do jej czytania z myślą, że jesteśmy zapóźnieni. Odkryjmy, ile możemy osiągnąć – dzięki wiedzy, umiejętnościom i woli sukcesu. - Stefan Bratkowski, dziennikarz, publicysta, pisarz Peter F. Drucker?urodził się w Wiedniu w 1909 roku. Zdobywał wykształcenie w Austrii i Anglii. W roku 1929 rozpoczął pracę jako zagraniczny korespondent prasowy i ekonomista w międzynarodowym banku w Londynie. Od 1937 roku pracował w Stanach Zjednoczonych, początkowo jako ekonomista w grupie brytyjskich banków i firm ubezpieczeniowych, a następnie jako konsultant do spraw zarządzania w największych amerykańskich i zagranicznych firmach doradczych. Prawdziwą karierę zrobił jako wykładowca i nauczyciel, najpierw profesor politologii i filozofii w Bennington College, a następnie przez ponad dwadzieścia lat profesor zarządzania w Graduate Business School of New York University. Od roku 1971 był profesorem nauk społecznych w Claremont Graduate School w Kalifornii. Zmarł w roku 2005. Peter F. Drucker jest znany nie tylko ze swoich książek poświęconych zarządzaniu, lecz również z proroczych analiz politycznych, ekonomicznych i społecznych. Jego książki obejmują ponadpięćdziesięcioletnią historię współczesną.
Superwizja pracy zawodowej stanowi formę profesjonalnego wsparcia i rozwoju w miejscu pracy poprzez systematyczny proces konsultacyjny. Jej celem jest poznanie źródeł osobistych trudności oraz znajdowanie optymalnych rozwiązań dla problemów powstających i rozwijających się w środowisku pracy. Z książki można dowiedzieć się: co to jest superwizja i dlaczego warto z niej korzystać; czym superwizja różni się od innych form wsparcia; kim powinien być superwizor; co oznaczają dobre lub złe praktyki superwizyjne. Autorka przedstawia szerokie możliwości i zakresy zastosowań superwizji w różnych środowiskach zawodowych, zachęcając do powszechnej i regularnej praktyki. Drugie wydanie wzbogacone jest o refleksje związane z czasem pandemii COVID-19 - okresem szczególnie trudnym i potęgującym ryzyko wypalenia. Autorka przytacza wyniki badań w tym zakresie oraz różne praktyki radzenia sobie ze stresem, w tym najnowsze własne doświadczenia superwizyjne. "Celem książki, jak podaje sama Autorka, jest "wyprowadzenie idei superwizji z zaciszy gabinetów psychoterapii w otwartą przestrzeń aktywności zawodowej", co jest szczególnie istotne w okresie postcovidowym. Znalazło to potwierdzenie w wynikach licznych badań empirycznych, do których Autorka się odwołuje w II wydaniu swojej książki. Już sam ten fakt przemawia na korzyść ponownego jej wydania, zwłaszcza że dalekosiężne skutki długotrwałej izolacji społecznej związanej z Covid-19, dotyczą w praktyce groźnych konsekwencji, przejawiających się wypaleniem zawodowym i utratą zdrowia, dla których superwizja stanowi skuteczną pomoc psychologiczną w postaci zachowania zapału do pracy i jej podmiotowości opartej na szacunku relacji międzyludzkich, jako niezbędnych warunków utrzymania dobrostanu psychospołecznego, który według nowego nurtu tzw. Psychologii Pozytywnej jest synonimem." Prof. dr hab. Jan F. Terelak, emerytowany profesor UKSW w Warszawie
Wzlot Białego Orła. O tym, jak Polska wydobyła się z ubóstwa jest inspirującą lekturą dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak transformacja ustrojowa i wolnorynkowa gospodarka mogą doprowadzić do imponującego skoku cywilizacyjnego. prof. Leszek Balcerowicz W okresie socjalizmu Polska należała do najbiedniejszych krajów Europy. W 1989 roku przeciętny Polak zarabiał ekwiwalent ledwie 50 dolarów miesięcznie co stanowiło jedną dziesiątą zarobków przeciętnego Niemca. Nawet po uwzględnieniu różnic w sile nabywczej pomiędzy tymi dwoma krajami zarobki netto polskich robotników odpowiadały jednej trzeciej zarobków pracowników niemieckich. Jednak dzięki konsekwentnemu programowi prokapitalistycznych reform standard życia w Polsce znacząco wzrósł i w roku 2016 osiągnął poziom 57 procent standardu życia w krajach Europy Zachodniej. Jak Polacy zdołali to osiągnąć i dlaczego transformacja gospodarcza ku kapitalizmowi udała im się zdecydowanie lepiej niż innym byłym krajom socjalistycznym? Jednym z powodów było to, że kapitalistyczne reformy w Polsce były głębsze, szerzej zakrojone i szybciej wprowadzane. Ale zmieniły się nie tylko gospodarka i instytucje zmieniły się także mentalność i zachowania ludzi. Rainer Zitelmann
Zapomnij o pieniądzach i bogać się Bob Proctor - autor międzynarodowego bestsellera Urodziłeś się bogaty (Onepress 2013) Bestseller Boba Proctora Urodziłeś się bogaty zainspirował ludzi na całym świecie, by zaczęli żyć pełnią życia. Nowa książka autora w czasach poważnych zmian ekonomicznych oferuje świeże spojrzenie wszystkim tym, którzy chcą uporządkować swoją codzienność, zaplanować przyszłość i osiągnąć równowagę. (fragment wprowadzenia) To, co masz już za sobą, i to, co jest przed Tobą, to nic w porównaniu z tym, co jest w Tobie. Ralph Waldo Emerson Zapracuj na swój sukces Marzysz o tym, by zdobyć prawdziwą fortunę, ale obawiasz się, że może skończyć się na marzeniach? To, czy uda Ci się je zrealizować, zależy wyłącznie od Ciebie. Dzięki tej książce odkryjesz prawdziwy sekret budowania bogactwa. Nie znajdziesz tu złotych myśli o tym, jak zarobić milion w miesiąc, ale otrzymasz realistyczne strategie dotyczące tego, jak porzucić błędne wzorce myślenia i destruktywne zachowania na rzecz tych właściwych, które mogą przynieść Ci realny zysk. Odnajdziesz tu również zdroworozsądkowe podejście do wszystkich aspektów życia, od wiary we własny potencjał, przez sensowne metody wyznaczania celów, aż po wyzbycie się wymówek hamujących Twój rozwój. Jeśli więc jesteś gotowy na wielką zmianę, zapnij pasy i w towarzystwie tej książki udaj się w pełną doświadczeń podróż, która na zawsze odmieni Twoje podejście do pieniędzy. Poddaj uważnej analizie idee tu zawarte i zastosuj je mądrze. Przed Tobą stoi bowiem szansa na osiągnięcie wszystkiego, czego zapragniesz.
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m. in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
Paweł Kowalewski
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ? negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy idąc tropem marketingu 5.0 zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych Na czym bazują techniki analizy danych Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google
Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu Ta praktyczna książka pokaże Ci, jak budować swoją przyszłość, dokładnie taką, jaką chcesz! Ken Blanchard, współautor bestsellera Jednominutowy menedżer Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz - codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś! Każdy, kto pragnie odnosić sukcesy, po prostu musi przeczytać tę książkę! Jeff Rosen, wiceprezes U.S. Bank Z tej książki dowiesz się, od czego zacząć tworzenie własnej, wspaniałej przyszłości i w jaki sposób, krok po kroku, osiągnąć taki sukces, jakiego pragniesz. Niezależnie od tego, czy chodzi o spełnienie zawodowe, awanse, bogactwo, czy też o szczęście w życiu prywatnym, znajdziesz tu kompletny plan, który wystarczy realizować. W odróżnieniu od innych pozycji w tym bestsellerowym poradniku znajdziesz tylko realistyczne, sprawdzone i niezwykle konkretne zalecenia i wskazówki. Przekonaj się, że Twój los spoczywa w Twoich rękach - i podążaj w stronę sukcesu bez granic! Ta książka pokazuje dwanaście konkretnych kroków, dzięki którym niemal natychmiast radykalnie podwyższysz swoje wyniki. Mitch Huhem, były rektor MIT Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie! Peter Drucker
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku! Z tego poradnika, napisanego przez praktyka dla praktyków, dowiesz się, jak stworzyć markę, której klienci się nie oprą. Autor prowadzi krok po kroku przez proces jej budowania: od zaprojektowania, przez wykonanie, po plasowanie na rynku i pielęgnowanie wzrostu. Ujawnia techniki warsztatowe stosowane przez najlepszych. Wyjaśnia też, jak liderzy marek patrzą na biznes. Ich optyka bowiem różni się od sposobu myślenia większości przedsiębiorców. Książka została napisana w przystępnym, lekkim stylu i zilustrowana dziesiątkami przykładów wprost z rynku.
Data science i Python. Stawianie czoła najtrudniejszym wyzwaniom biznesowym Data science to nieocenione wsparcie w rozwoju biznesu i działaniach mających na celu poprawę wyników finansowych firmy. Pomaga naukowcom lepiej obserwować i rozumieć otaczający ich świat. Bywa też źródłem świetnej zabawy. Jako analityk danych staniesz się częścią branży, która ciągle rośnie i się rozwija, a to znaczy, że wyzwania, jakie napotkasz, będą coraz ciekawsze i bardziej ekscytujące. Musisz się tylko nauczyć pracować z danymi. Dzięki tej książce dowiesz się, jak pozyskiwać, analizować i wizualizować dane, a potem używać ich do rozwiązywania problemów biznesowych. Wystarczy, że znasz podstawy Pythona i matematyki na poziomie liceum, aby zacząć stosować naukę o danych w codziennej pracy. Znajdziesz tu szereg praktycznych i zrozumiałych przykładów: od usprawniania działalności wypożyczalni rowerów, poprzez wyodrębnianie danych z witryn internetowych, po budowę systemów rekomendacyjnych. Poznasz rozwiązania oparte na danych, przydatne w podejmowaniu decyzji biznesowych. Nauczysz się korzystać z eksploracyjnej analizy danych, przeprowadzać testy A/B i klasyfikację binarną, a także używać algorytmów uczenia maszynowego. Sprawdź, jak w prosty sposób: prognozować popyt optymalizować kampanie marketingowe ograniczać odpływ klientów przewidywać ruch w witrynie internetowej budować systemy rekomendacyjne Data science dla biznesu: czarna magia? Nie z Pythonem!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?