W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczne metody, techniki i narzędzia (m.in.: EEG, GSR, eye tracking), wykorzystywane w ekonomii behawioralnej w obszarze neuronauki konsumenckiej. Autorka przekazuje wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz opisuje własne doświadczenia i spostrzeżenia na temat prowadzenia badań zachowań konsumentów z użyciem tych metod. Zaletą publikacji jest duża liczba zdjęć i grafik będących opracowaniami własnymi Autorki. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się badaniami zachowań konsumentów: studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu.
Jak zarabiać online na swojej wiedzy?
Ta książka pomoże Ci zaistnieć w sieci! Chcę WWWięcej! „Chcę WWWięcej” to książka, która sprawi, że: - dowiesz się, jak pokonać obawy przed rozpoczęciem biznesu online; - poznasz pomysły 59 kobiet na prowadzenie firmy w internecie; - odkryjesz, w jaki sposób możesz zarabiać na swojej wiedzy.
W tej książce znajdziesz:
- 356 stron
– wartościowej wiedzy,
- 59 rozdziałów podzielonych na 3 moduły,
- historie i wiedzę od 59 ekspertek.
Przed Tobą książka, jakiej dotąd nie było. To społecznościowe kompendium wiedzy napisane przez 59 kobiet. Nie znajdziesz tu gładkich historii i prostych ścieżek prowadzących do sukcesu - otrzymasz coś więcej!
Opowieści dziewczyn, które dorastały na takich samych podwórkach jak Twoje i przechodzły przez te same płoty krytyki oraz niepewności. Dziś są ekspertkami i odsłaniają przez Tobą karty wiedzy i motywacji, byś mogła wygrać swoje marzenia. Jeżeli udało się to autorkom, może udać się i Tobie.
Na podstawie międzynarodowego bestsellera (ponad 30 mln sprzedanych egzemplarzy)52 karty z wyzwaniem i inspiracją na każdy tydzień roku.ZESTAW KART MOTYWACYJNYCH NA 30. ROCZNICĘ PIERWSZEGO WYDANIA 7 NAWYKÓW SKUTECZNEGO DZIAŁANIA.Książka 7 nawyków skutecznego działania Stephena R. Coveya przedstawiająca zasady prowadzenia bardziej satysfakcjonującego życia, które doskonale zniosły próbę czasu, jest po raz pierwszy dostępna w formie zestawu kart ułatwiających rozwój osobisty. Każdy nawyk podzielono na ułatwiające jego wprowadzanie tygodniowe części, które zachęcą zarówno osoby początkujące, jak i dobrze już znające moc siedmiu nawyków, do skupienia się na swoich związkach, wierze w siebie i swoim szczęściu. Pięknie zaprojektowane graficznie karty co tydzień dostarczają wyzwań i skłaniających do przemyśleń pytań, dzięki którym wprowadzisz zmiany do swojego życia osobistego i zawodowego.[] mój ojciec naprawdę żył zgodnie z tym, co głosił - był człowiekiem wiernym tym zasadom. Jeśli będziesz realizować ten prosty proces, obiecuję, że zauważysz pozytywne zmiany w relacjach z innymi oraz osiągniesz znacznie wyższy poziom zadowolenia z życia. - Sean Covey
Przestępczość gospodarcza stanowi istotny problem zarówno dla gospodarki polskiej, jak i światowej. W 2018 roku straty dla budżetu i sektora prywatnego w Polsce związane z tego rodzaju przestępstwami wyniosły ok. 5 miliardów złotych. Dlatego bardzo ważne jest stworzenie metody, która – na podstawie sprawozdania finansowego – pozwoli ustalić, czy przedsiębiorstwo może być zagrożone oszustwem finansowym. Monografia stanowi próbę wyjścia naprzeciw tym oczekiwaniom. Jej celem jest przedstawienie algorytmów uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji stosowanych do identyfikacji zmanipulowanych sprawozdań finansowych, a także stworzenie modelu ostrzegającego przed takimi działaniami. W części opisowej omówiono największe skandale finansowe minionego stulecia oraz wyniki wcześniejszych badań, czyli istniejące modele wykrywania oszustw oraz machinacji w wyniku finansowym. W części empirycznej autorka przedstawiła wyniki badań własnych oraz modele przygotowane dla rynku amerykańskiego i polskiego, które można zastosować do wykrywania takiego zagrożenia. Zwraca także uwagę na to, jakie elementy sprawozdania finansowego wskazują na potencjalne manipulacje finansowe, dzięki czemu mogą być potraktowane jako wyraźne sygnały ostrzegawcze. Opisane w monografii narzędzia będą pomocne w praktyce gospodarczej do identyfikowania podmiotów popełniających różnego rodzaju oszustwa. Modele wykrywania oszustw stanowią istotne uzupełnienie analizy finansowej, podobnie jak modele prognozowania upadłości są użytecznym narzędziem ostrzegawczym dla przedsiębiorców, inwestorów, księgowych, biegłych rewidentów oraz organów nadzoru finansowego.
Niezależnie od tego czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z biznesem, czy jesteś już doświadczonym przedsiębiorcą książka #SZEFOWE dostarczy Ci wiedzy i motywacji do osiągania coraz większych celów.
#SZEFOWE to publikacja, która jest niczym przewodnik po świecie biznesowych wyzwań i sukcesów, skierowany do ambitnych i przedsiębiorczych osób. Zawiera inspirujące historie, praktyczne porady oraz autentyczne doświadczenia kobiet, które odważyły się podążać za swoimi marzeniami. Każdy rozdział to osobna opowieść, ukazująca różnorodność ścieżek prowadzących do sukcesu i podkreślająca, że każda decyzja i działanie ma znaczenie w kształtowaniu przyszłości. #SZEFOWE to potwierdzenie tego, że Twoje życie nie jest kwestią przypadku, a wynikową podejmowanych przez Ciebie decyzji i idących za nimi działań. Jeśli chcesz sięgać w życiu po więcej #SZEFOWE to zdecydowanie książka dla Ciebie!
22 autorki przedstawiają realne przykłady, jak wytrwałość, determinacja i pasja mogą prowadzić do spełnienia zawodowego i osobistego. Książka ta nie tylko motywuje do działania, ale także dostarcza praktycznej wiedzy i narzędzi niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku drogi zawodowej, czy szukasz sposobu na rozwój swojego biznesu,
#SZEFOWE dostarczy Ci niezbędnej inspiracji i wiedzy.
Co istotne, książka ta nie ogranicza się do stereotypowych definicji sukcesu. Pokazuje, że realizacja marzeń związanych zarówno z biznesem, jak i życiem prywatnym może przybierać różne formy i że każda droga do spełnienia jest unikatowa. Podkreśla także znaczenie odwagi, samodzielności myślenia i umiejętności stawiania czoła wyzwaniom.
#SZEFOWE to znacznie więcej niż książka – to składająca się z tekstu, wskazująca różne ścieżki i zawierająca TIPy mapa dla każdego, kto pragnie kształtować swoją przyszłość.
Powszechnie wykorzystywane w analizie finansowej narzędzia badawcze zostały wzbogacone o wielowymiarową analizę dyskryminacyjną, analizę logitową oraz modele drzew decyzyjnych. Autorzy uwzględnili w niej aktualne zarówno krajowe, jak i europejskie akty prawne związane ze sprawozdawczością finansową przedsiębiorstw; połączyli zagadnienia teoretyczne z praktycznymi przykładami umożliwiającymi lepsze zrozumienie i zastosowanie metod badawczych w realnej gospodarce. Przedstawione zagadnienia pozwalają również na ocenę efektywności oraz ryzyka w obszarze podejmowania decyzji inwestycyjnych, które decydują o dalszym rozwoju przedsiębiorstw. "Zawartość (książki) stanowi rozwiniętą i uaktualnioną wersję treści programowych w zakresie analizy finansowej przedsiębiorstwa. Główny nacisk położono w niej na analizę dokumentów sprawozdawczości finansowej zgodnych z Ustawą o rachunkowości oraz Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej. Zaletą monografii jest to, że uwzględnia ona zmiany w sprawozdawczości finansowej obowiązujące od 1 stycznia 2016 roku. Umożliwia jednak przeprowadzenie analizy porównawczej z latami wcześniejszymi. Monografia została napisana w bardzo przystępnej formie. Każdy rozdział składa się z: hasłowych informacji o najważniejszych tezach (o teoretycznym i praktycznym znaczeniu dla analityka), treści rozdziału, przykładów, pytań sprawdzających, testów prawda/fałsz oraz zadań do samodzielnego rozwiązania." Z recenzji dr. hab. Stanisława Miecznikowskiego, prof. nadzw. UG Monografia jest efektem pracy zespołu Katedry Analizy Ekonomicznej i Finansów Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, który od wielu lat zajmuje się problematyką związaną z oceną funkcjonowania przedsiębiorstw w dynamicznie zmieniających się warunkach otoczenia.
Uszczelnianie podatku od towarów i usług stało się synonimem zmian w polskim podatku VAT w ostatnich latach. Książka stanowi pierwszą próbę dogłębnej analizy działań, podejmowanych głównie przez ustawodawcę, zmierzających do tzw. uszczelniania podatku VAT. W tym celu autor dokonał egzegezy nie tylko zmian w prawie, które miały zwiększyć wpływy z tego podatku, ale także przeglądu przesłanek ekonomicznych podejmowanych działań. Ponadto zbadał wpływ instytucji międzynarodowych, szczególnie europejskich, na proces „uszczelniania” systemu podatkowego w Polsce. Zwrócił również uwagę na często pomijany kontekst polityczny, decydujący o wyborze określonych rozwiązań prawnych. Ważnym elementem analizy jest próba oceny skutków oraz kosztów podejmowanych działań. Efekty zmian w podatku od towarów i usług – czyli wzrost wpływów podatkowych oraz konieczność dostosowania się podatników i administracji podatkowej do nowej rzeczywistości regulacyjnej – są najtrudniejszym, a jednocześnie najciekawszym elementem rozważań podjętych w książce. Monografia jest napisana starannym językiem prawniczym, zrozumiałym dla zwykłego podatnika. Zawarty w niej przekaz jest wyważony, a rozważania udokumentowane bogatym materiałem źródłowym i licznymi odwołaniami do literatury krajowej i zagranicznej. Wnioski końcowe mogą być wykorzystane przy ocenie dotychczasowych regulacji prawnych dotyczących uszczelniania podatku od towarów i usług oraz projektowaniu nowych zmian. Monografia stanowi użyteczne i ciekawe studium zarówno dla naukowców, jak praktyków: doradców podatkowych, sędziów administracyjnych, prokuratorów, urzędników administracji skarbowej, ale opisane w niej zagadnienia mogą zainteresować również samych podatników.
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych? I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki. Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów: Określenie celów wzrostu. Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI). Generowanie pomysłów na eksperymenty Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów. Przeprowadzenie eksperymentów. Analiza wyników i optymalizacja.
Witaj na rynku wielkich możliwości - z tą książką nauczysz się z nich świadomie korzystaćCzy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów - zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.Teoretycznie inwestowanie w ETF-y to nic trudnego. Wystarczy wejść na konto maklerskie, wpisać nazwę wybranego ETF-u, kliknąć "kupuj" i już - portfel inwestycyjny wzbogaca się o udziały w nawet kilku tysiącach spółek z całego świata. W praktyce, o ile chce się dysponować posiadanymi przez siebie środkami świadomie, do inwestowania w exchange traded funds należy się odpowiednio przygotować. To pierwszy przewodnik, który kompleksowo objaśnia tajniki funduszy ETF, napisany specjalnie dla polskich inwestorów przez autora z krajowego podwórka.W książce między innymi:Co to są ETF-y i czym się charakteryzująGdzie w Internecie szukać informacji o ETF-achJak analizować ETF-y, by wybrać optymalny rodzaj funduszuJak wybrać najlepszy ETF na kilkanaście najpopularniejszych rynkówCo różni ETF-y polskie, europejskie i amerykańskieJakie są najpopularniejsze faktory ETF, w tym High Dividend Yield i MomentumJak rozliczać podatki z zysków uzyskanych dzięki ETF-omAnaliza 9 przykładowych portfeli stworzonych z ETF-ów dla różnych inwestorów
To oczywiste, że przed rozpoczęciem wdrożenia oprogramowania należy określić wymagania biznesowe. Jednak sam proces określania wymagań już taki oczywisty nie jest, a błędy popełnione na tym etapie bywają kosztowne i trudne do naprawienia w późniejszych stadiach rozwoju oprogramowania. Aby tego uniknąć i doprowadzić do wdrożenia projektu przynoszącego maksymalne zyski, konieczne jest potraktowanie etapu określania wymagań jako procesu, który składa się z konkretnych czynności.
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.
Ta jedna książka zwięźle przedstawia więcej przydatnych informacji niż dziesięć książek razem wziętych!
Mike Cohn, autor książki User Stories Applied i współzałożyciel Scrum Alliance
Bitcoin i inne kryptowaluty to rewolucja w dziejach pieniądza i polityki monetarnej. Mimo to niewiele osób w pełni rozumie prawdziwą naturę bitcoina i jego potencjał.
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka - interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki sposób specyfika nowoczesnych koncepcji cyfrowej własności stopniowo zmienia świat finansów. Poznasz również tajniki inwestowania i handlu kryptowalutami. Ważną częścią książki jest rozdział poświęcony zagrożeniom w świecie krypto, w tym metodom działania hakerów i oszustów. Wszystko to, wraz z informacjami o najnowszych trendach i przyszłości kryptowalut, przygotuje Cię na zmianę - na nową cyfrową ekonomię!
Pozwól Benowi poprowadzić Cię przez historię wzlotów i upadków kryptowalut!
CryptoWendyO, założycielka i gospodyni kanału The O Show
Ben ma ogromne doświadczenie w dziedzinie kryptowalut. To naprawdę bycza książka!
Aaron i Austin Arnoldowie, Altcoin Daily
Lider: przywódca, szef, autorytet. To osoba, która zarządza władzą udzieloną mu przez zespół i wykorzystuje ją do osiągnięcia celu zespołu. Bez lidera grupa nie jest w stanie funkcjonować. Bycie liderem to dar, umiejętność, z którą niektórzy się rodzą, a inni nie. Ale można się tego nauczyć.W tej książce Bernardo Stamateas przedstawia zasady i praktyczne narzędzia, które pomagają pokonać przeciwności losu i poprawić komunikację w zespole, zaangażowanie i wydajność.-Zarządzaj mocą, którą dają ci ludzie,-Odpowiednio wydawaj polecenia,-Skutecznie przekazuj innym wiedzę, ale i cały czas się ucz,-Zbuduj świetny zespół.Pomóż grupie uwolnić pełny potencjał i razem osiągnijcie nadzwyczajny sukces!
Grywalizacja to zastosowanie elementów i mechanizmów znanych z gier w sytuacjach niezwiązanych z grami w celu wpływania na ludzkie zachowania. W obszarze HR wykorzystywana jest m.in. do budowania wizerunku pracodawcy, przyciągania kandydatów, wpływania na zaangażowanie pracowników i motywowania ich. Wywołuje pozytywne emocje i wprowadza element rozrywki. Niniejsza książka jest pierwszą na rynku publikacją kompleksowo opisującą wykorzystanie grywalizacji w działach HR. Skierowana jest do praktyków HR i osób zarządzających szukających przepisu na wprowadzenie grywalizacji do organizacji. Adresatami książki są także trenerzy, wykładowcy akademiccy i studenci zainteresowani problematyką grywalizacji. Dzięki wynikom uzyskanym w przeprowadzonym badaniu autorka udziela praktycznych wskazówek, w których łącząc perspektywę teoretyczną i praktyczną, oferuje Czytelnikowi szereg narzędzi umożliwiających sprawne wdrożenie grywalizacji w procesach związanych z zarządzaniem ludźmi.
W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji, także rozumienie controllingu i jego komponentów ulega ewolucji w ślad za kierunkami rozwoju badań naukowych oraz zmianami zachodzącymi w praktykach organizacyjnych. Monografia jest odpowiedzią na aktualne wyzwania w tym zakresie, łącząc nowy trend modeli biznesu z rozwojem sektora ICT.
Szczególna uwaga czytelnika została skierowana na:
• rozwój praktyk controllingu w uwarunkowaniach organizacji, które stosują heterogeniczne modele biznesu,
• synergie kreowane w wyniku odpowiedniej kombinacji zasobów, procesów i elementów wartości dla klienta na poziomie organizacji oraz sposób odwzorowania synergii (lub destrukcji wartości) w systemie informacyjnym
• nowatorskie rozważania obejmujące problematykę controllingu w sektorze ICT.
Narysuj to! Będzie szybciej, sprawniej i skuteczniej
Zanim powiesz "przecież ja nie umiem rysować", przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych:
W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju "ale ja nie umiem rysować...", są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.
OK, wątpliwości, mamy nadzieję, rozwiane, teraz przejdźmy do definicji: sketchnoting polega na twórczym prezentowaniu myśli na kartce czy ekranie komputera z użyciem ilustracji, symboli, grafik, liczb i tekstów. Bazuje na myśleniu wizualnym - inaczej myśleniu obrazami. Bo każdy z nich, jak wiadomo, wart jest więcej niż tysiąc słów. I dlatego w sketchnotingu, tam gdzie to tylko możliwe, zamiast zdań posługujemy się ryciną, ikoną, symbolem, wykresem i innymi obrazkowymi "wspomagaczami myślenia". Dlaczego? Ponieważ to skuteczne! I przyjemne - zarówno dla przygotowującego prezentację, materiały szkoleniowe, sprawozdanie czy inne informacje, którymi będzie się dzielić z innymi, jak i dla samych odbiorców.
Chcesz się tego nauczyć?
Kartki, markery, ołówki i kredki w dłoń - zaczynamy!
Zmiany w otoczeniu, jakie nastąpiły w ostatnich latach, dowodzą, że istnieje potrzeba adaptacji organizacji do nieprzewidywalnych i gwałtownie zmieniających się warunków ich funkcjonowania. Niniejsza publikacja ukazuje zjawiska kryzysowe w organizacji z uwzględnieniem zróżnicowanych perspektyw badawczych, ze szczególnym uwzględnieniem psychologii, nauk socjologicznych oraz ekonomii i polityki. Przedstawia zarówno historię badań z tego zakresu, prezentuje przegląd definicji, typologii kryzysów i sytuacji kryzysowych, jak również identyfikuje ich przyczyny oraz czynniki, które mogą zwiększać odporność organizacji na sytuacje kryzysowe. Mocno wyeksponowano zagadnienie kompetencji, które muszą posiadać menedżerowie, by efektywnie zarządzać organizacją znajdującą się w kryzysie. Adresatami publikacji są studenci kierunków: zarządzanie, ekonomia, politologia, psychologia biznesu, socjologia, bezpieczeństwo wewnętrzne oraz słuchacze studiów podyplomowych i MBA, a także wszelkie osoby zajmujące się rozwiązywaniem praktycznych problemów zarządzania w sektorze biznesu oraz w sektorze publicznym.
W monografii, którą oddajemy do rąk Czytelników, autorka proponuje ugruntowane w nauce i etyce ramy kształcenia w zakresie przedsiębiorczości na poziomie uczelni. Monografia służy uporządkowaniu wiedzy na temat edukacji w zakresie przedsiębiorczości, krytycznemu spojrzeniu na dynamikę postępu w badaniach i wyznaczeniu kierunków jej rozwoju pod kątem przyszłych projektów naukowych. Jak sugeruje podtytuł monografii, zadaniem pracy jest synteza teorii, praktyki kształcenia i etyki. Do zilustrowania przedstawionych wątków teoretycznych w monografii omówiono przykład kształcenia w obszarze przedsiębiorczości na poziomie uniwersyteckim. Wykorzystano do tego stworzoną przez autorkę Akademię Przedsiębiorczości, będącą egzemplifikacją omawianych teorii i podejść w nauczaniu. Zadaniem monografii jest wsparcie nauczycieli akademickich, tak by mogli zaoferować solidne, poparte wynikami badań podstawy kształcenia przedsiębiorczości na poziomie uczelni.
Gra o prawdę to jakże ważna, potrzebna i rewelacyjna książka podejmująca tematykę uczciwości. I to nie tylko uczciwości w biznesie.
Mamy tu bowiem do czynienia z rozważaniami trzech Panów: Pana KT, Pana KO i Pana Chata, którzy w bardzo ciekawy i przystępny sposób przekazują to, jak wielkimi wartościami są uczciwość i życie według norm moralnych. .
To lektura obowiązkowa dla każdego – zarówno dla młodych osób, by przedstawić im, jak ważne w życiu są zasady moralne i wzrastanie w uczciwości, jak i dla osób dorosłych, popełniających błędy w życiu prywatnym lub zawodowym, by pochylając się nad tą książką, zatrzymali się na chwilę i zastanowili nad swoim postępowaniem. .
Moja opinia na temat książki pozbawiona jest jakiejkolwiek formy nieuczciwości, czy choćby próby „podlizania się” autorom. Jest na wskroś uczciwa!
Barbara Tomanik
"Najbardziej użyteczna i inspirująca książka o handlu, jaką kiedykolwiek czytałem". Dale Carnegie Jakie sekrety zawodowe wyprowadziły Franka Bettgera z dna klęski do bezprecedensowego sukcesu i przyniosły mu sławę jednego z najlepiej zarabiających handlowców w Ameryce? Zachęcony do napisania tej książki przez podziwiającego go przyjaciela, Dale'a Carnegiego, Bettger daje Czytelnikowi receptę na sukces, której skuteczność udowodnił swoim życiem. W książce znajdziesz pouczające przykłady i podane kolejne wskazówki, jak wyrobić sobie styl i technikę najlepszego handlowca. Wydajność twojej pracy i Twoje dochody natychmiast znacznie wzrosną, jeśli zastosujesz cenne rady Bettgera dotyczące: - potęgi entuzjazmu, - sposobów pokonania strachu, - kluczowych słów, które pozwolą zmienić sceptycznego klienta w entuzjastycznego nabywcę, - skutecznego zachęcania nabywców do kupna. - siedmiu złotych zasad dobijania targu. Książka Bettgera to słynny bestseller, a dla milionów entuzjastów tego autora to swoisty katechizm handlowca.
Spencer Johnson napisał opowieść "Kto zabrał mój Ser?", by pomóc ludziom wychodzić z trudnych sytuacji, w których mogą się znaleźć w każdym momencie życia. W nowej wersji "serowej opowieści" przeznaczonej dla młodzieży zachęca, by poważnie podchodząc do zmian, spojrzeć jednak na siebie z boku i śmiać się z własnych lęków. Ludzie na całym świecie często wyrażają żal, że nie zapoznali się z opowieścią o serze, gdy byli nastolatkami. Są przekonani, że gdyby przeczytali ją wówczas, uczyniłoby to ich życie łatwiejszym. Zapewne na co dzień napotykacie więcej zmian, niż ich zaznali przez całe życie wasi rodzice i dziadkowie. Czy nie jest wspaniale wiedzieć, jak stawić im czoło od zarania życia i zwyciężać w konfrontacji z nimi? Mamy nadzieję, że w każdej sytuacji dzięki tej opowieści znajdziecie to, co naprawdę ważne, czyli własny Nowy Ser. Sprawi Wam to zapewne wiele radości.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?