KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa

Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa

nowość
  • ISBN: 978-83-8175-693-8
  • EAN: 9788381756938
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Wydawca: POLTEXT /MT BIZNES/
  • Format: 235x165mm
  • Liczba stron: 344
  • Rok wydania: 2024
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 61,48
     zł
    Cena detaliczna:  79,91 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,48
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
BIZNES KULTURA SPOŁECZEŃSTWA Monografia porusza kwestie zróżnicowania kulturowego pomiędzy poszczególnymi powiatami Polski, a dokładniej sposobu, w jaki przekłada się ono na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw. Autor wyznaczył dla poszczególnych powiatów wartości sześciu wymiarów kultury: dystansu władzy, indywidualizmu, skłonności do unikania niepewności, męskości versus kobiecości, orientacji długoterminowej i pobłażliwości. Następnie poddał analizie empirycznej wpływ skonstruowanych wymiarów kultury na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw – na częstość ich powstawania, pozyskiwanie przez nie kapitału, inwestowanie i rozwój, a także ryzyko i zdolność do utrzymania się na rynku. Z analizy tej wynika m.in., że nie ma takiej kultury, którą można uznać za wzorcową ze względu na stymulowanie działalności przedsiębiorstw. Przydatność określonych postaw kulturowych oceniać należy bowiem z perspektywy fazy i obszaru działalności przedsiębiorstwa .
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj